Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

E-man schreef:
Ik ga deze keer niet mee in de hype van deze console. Nintendo is weer de eerste met zijn nieuwe console. Als de ps4 bijvoorbeeld wordt aangekondigt dan is die waarschijnlijk veel krachtiger. De Wii heb ik op launchday gekocht eigenlijk alleen vanwege Twillight Princess. Deze zal ik ook uiteindelijk kopen omdat ik alle consoleversies van LoZ wil hebben gespeeld en ik denk dat Skylar Sword hierop gaat verschijnen. Maar mn wii gebruik ik nooit meer, en ben beetje het vertrouwen in Nintendo verloren met al die poepgames. Die controller is well vet, maar waarsschijnlijk lekker duur en of het handig is?? Ik ben nog niet denderend enthousiast.


Poepgames? Het is een fout geweest dat de Wii minder horsepower had dan de andere 2 waardoor er bijna geen 3rd party games op zijn verschenen, maaar Nintendo heeft uitstekende titels geleverd.

De Xbox 360 was trouwens als eerste deze generatie, hiervoor de Ps2 en daarvoor de Ps1 en daaaaarvoor de Genisis en volgens mij was de NES wel de eerste.


WiiU is de Wii HD maar dan nog krachtiger, hij draait volgens mij alle wanabe HD Xbox/Ps3 games in 1080P. Ik ben zeer benieuwd naar het online gebeuren, in de video die getoond werd was het veelbelovend.

Ik snap dat jullie zuur zijn naar de Wii maar als je goed naar de console kijkt dan zie je dat het helemaal niet zo erg is.


Laatst aangepast door No'tje op 08 Jun 2011 17:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik denk dat hij het dan ook over titels van derden had, over Nintendo's titels is inderdaad niets te klagen maar qua third party games komt er bijna alleen maar rommel uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

@ninodude

Nintendo heeft inderdaad goeie titels geleverd. Maar ook een aantal die me wel tegenvielen. Maar staat er een beetje alsof ik vind dat nitendo allemaal poepgames maakt inderdaad, maar bedoelde ook (vooral) het 3rd party aannbod, was nog niet helemaal wakker Neemt niet weg dat nintendo ook deels voor de slechte 3rd party titels verandwoordelijk is vind ik, zij maken immers de keuze om de console (te) weinig kracht te geven.

@ei ik vond bijvoorbeeld Donky Kong wel wat tegenvallen maar over het algemeen heb je gelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

elemeNt schreef:
Mijn mening ook hier maar even plakken dan. Aangezien het Project Cafe topic dicht is.

De Vita zal daarnaast als handheld goedkoper zijn dan de console van Nintendo en doet op geen enkel vlak onder voor de WiiPad. Grafisch gezien zijn ze gelijk, de Vita heeft veel meer touchscreen mogelijkheden door de touch op de achterkant en de Vita heeft ook hele toffe games.




Grapjurk. Wat voor grafische chip zat er ook al weer in de Wii U? Volgens mij een HD4770 oid in die richting. Tenzij de PSVita sterker is dan de Wii zal een vergelijking achterlijk zijn. De 4770 beats the crap out of de 360 en PS3.

Alle footage vanaf nu was van andere systemen en een enkele tech demo die er beter uit leek te zien dan alles wat ik van de PSvita heb gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Het is daarom ook zeer interessant hoe dit zal gaan lopen, de console heeft aardig wat kracht, zeker genoeg om PS3 games te kunnen draaien. Maar hoe zal die het gaan doen met de volgende Ps en Xbox? Er valt nog niet over te oordelen, niemand heeft zin om straks 70 Euro te gaan betalen voor games en 500+ voor een console, en sowieso vind ik dat de GFX whores wel een keertje tevreden moeten zijn, kijk naar Battlefield 3 en Skyrim en vergelijk deze is met eerste generatie Xbox 360 games.

Ik wil die tech demo graag in HD terugzien. En (klinkt misschien vreemd) ik kan niet wachten om Wii-U Sports te spelen, als deze uberhoubt komt.

Offtopic, ik hoor mensen zeggen dat de Vita hetzelfde doet als de Wii-U, maar van wat we gezien hebben kon deze alleen zijn eigen games streamen naar de Ps3 en niet andersom, of wa?


Laatst aangepast door No'tje op 08 Jun 2011 17:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ik wil die techdemo sowieso graag zien, nog niet gezien namelijk maar waarom er straks niemand zin heeft 60 euro voor games te betalen en 500 voor de cconsole snap ik niet zo goed, dat hebben menseen voor de ps3 ook gedaan? en ik ben ook niet zo van per sé goede graphics, maar tijd gaat vooruit en als over 2,3 jaar de ps4/x360 komt, dan denk ik dat de WIIU weer achter de feiten gaat aanlopen, we zullen zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

E-man schreef:
waarom er straks niemand zin heeft 60 euro voor games te betalen en 500 voor de cconsole snap ik niet zo goed, dat hebben menseen voor de ps3 ook gedaan?


Maar op die PS3/360/PC die ze al hebben kunnen toch ook dezelfde 3rd party games spelen? Nintendo zal dus zelf met veel en goede games moeten komen om gamers uberhaubt te overtuigen om hiervoor nog een console in huis te halen. En laat hier nou nog helemaal niets over bekend zijn... Ik ga in ieder geval geen WiiU kopen naast mijn PS3 om een Zelda, Donkey Kong, Smas Bros. en een Mario game te spelen. Ook al vind ik Donkey Kong geweldig, maar niet genoeg om daar een nieuwe console voor aan te schaffen.

De meeste gamers hebben toch wel een PS3 of 360 naast hun Wii in huis staan. Als dit niet het geval is, dan zal de WiiU het gevecht aan moeten gaan met de sterk in prijsverlaagde PS3 en 360. Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat deze consoles bij de release van de WiiU nog een dikke prijsverlaging gaan krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zelda HD footage:
http://youtu.be/hTkCIJGTe_U?hd=1

Controller overview:
http://youtu.be/pHDSA3F-57I
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Salsa85 BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Feb 2008
Berichten: 633

Ik heb er in ieder geval veel zin in! Lijkt me een super apperaatje Alleen ben ik benieuwd of die controller/WiiPad ook geschikt is voor de wat langere game sessies..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

@element: dan ga jij toch met de ps3 in combinatie met vita gamen, wat volgens jou precies dezelfde funcionaliteit heeft? Koopt de rest deze nieuwe console (voor misschien wel dezelfde prijs als de Vita zelf...)

Ik ben iig blij dat we naast de verreweg beste (nintendo) exclusives ook alle 3rd party spellen kunnen spelen (totdat de opvolgers van de xbox en ps3 uitkomen iig, maar wie weet wat wanneer en wat vooriets dat worden)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Louis Tinner schreef:
@element: dan ga jij toch met de ps3 in combinatie met vita gamen, wat volgens jou precies dezelfde funcionaliteit heeft? Koopt de rest deze nieuwe console (voor misschien wel dezelfde prijs als de Vita zelf...)

Ik ben iig blij dat we naast de verreweg beste (nintendo) exclusives ook alle 3rd party spellen kunnen spelen (totdat de opvolgers van de xbox en ps3 uitkomen iig, maar wie weet wat wanneer en wat vooriets dat worden)


Blijkbaar mis je mijn punt volledig. Waarom zou ik een Vita of WiiU moeten kopen? Ik schaar me toch in de doelgroep die Nintendo met deze console probeert aan te spreken. Nintendo fans als jij hebben ze al in de pocket. Ik heb al jaren een PS3 met alle exclusives. Het enige dat ik ga missen zijn de Nintendo exclusives waar nog niks over bekend is. Misschien ben jij één van de weinige gamers die alleen een Wii in huis heeft en dus blij met de 3rd party games die je niet kon spelen, maar de meeste hebben toch wel een goede gaming pc, PS3, 360 of zelfs beide. 85% Van alle games die op de WiiU uit gaan komen kunnen de meeste dus toch al op hun andere systeem spelen. Nintendo zal dus met heel veel eigen titels moeten komen om de stap te verkleinen voor die gamers (de meerderheid) om weer veel geld uit te geven aan een console.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Langere Tech Demo:
http://youtu.be/4J1kFiGpfzg?hd=1

Langere Dev Video:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-wii-u/715493#new_comment

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Citaat:
1080p? Neen, toch niet.

Cool, weer een voorspelling die is uitgekomen. De Wii U draait games op 720p, niet op 1080p, zoals Nintendo ons wilde doen geloven:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-e3-nintendo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Christian Vuye schreef:
Citaat:
1080p? Neen, toch niet.

Cool, weer een voorspelling die is uitgekomen. De Wii U draait games op 720p, niet op 1080p, zoals Nintendo ons wilde doen geloven:

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-e3-nintendo


Inderdaad 'tard, want een tech demo zegt inderdaad dat alles op 720p draait.

Daarnaast is je bron niet betrouwbaar:

Citaat:
Or perhaps not. The Zelda demo, or "HD Experience" as Nintendo calls it, is almost certainly running at a native resolution of 720p, with no anti-aliasing and seems to be locked at 30 frames per second with v-sync engaged (subsequently verified with a good look at a 60Hz feed taken from G4's broadcast coverage of the event).


Mooie bron.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Het is niet omdat de demo loopt op 720p, dat de console geen 1080p aan kan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Het is niet omdat de demo loopt op 720p, dat de console geen 1080p aan kan.

Ah, het zou me verbazen. Zelfs heel erg dure PC's kunnen de meeste games niet op 1080p draaien met 60fps, en Nintendo zal echt niet een console van 1000euro ontwikkelen om daar dan nog eens verlies op te draaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Het is niet omdat de demo loopt op 720p, dat de console geen 1080p aan kan.

Ah, het zou me verbazen. Zelfs heel erg dure PC's kunnen de meeste games niet op 1080p draaien met 60fps, en Nintendo zal echt niet een console van 1000euro ontwikkelen om daar dan nog eens verlies op te draaien.
Zelfs heel dure PCs moeten rekenen op de zin van PC developers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Het is niet omdat de demo loopt op 720p, dat de console geen 1080p aan kan.

Ah, het zou me verbazen. Zelfs heel erg dure PC's kunnen de meeste games niet op 1080p draaien met 60fps, en Nintendo zal echt niet een console van 1000euro ontwikkelen om daar dan nog eens verlies op te draaien.
Zelfs heel dure PCs moeten rekenen op de zin van PC developers.

Ah ja, dat natuurlijk wel. Maar dan nog lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat de Wii U's natieve resolutie 1080p is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:
Het is niet omdat de demo loopt op 720p, dat de console geen 1080p aan kan.

Ah, het zou me verbazen. Zelfs heel erg dure PC's kunnen de meeste games niet op 1080p draaien met 60fps, en Nintendo zal echt niet een console van 1000euro ontwikkelen om daar dan nog eens verlies op te draaien.


Wanneer leer jij nou eens dat je niet moet praten over onderwerpen waar je geen verstand van hebt. Ik heb meer dan twee jaar geleden mijn PC gekocht voor een normale prijs en de enige games die niet op maximale settings, 1920*1200 en op 60 fps draaien zijn The witcher 2, Shogun 2: Total war, Dawn of War II en ArmA II.

Ben jij werkelijk zo gebrainwashed door MS/Sony dat je een 1000e systeem nodig hebt om games in 1200p af te spelen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

- Voor zover we weten is alleen de CPU voor een deel bevestigd.
- Ze heten niet voor niets tech demo's.
- Nintendo heeft gezegd dat de console 1080P word.
- Ze hebben de volledige hardware specs niet onthuld omdat het systeem nog in ontwikkeling is.


Ik snap niet waarvoor Nintendo uberhaupt moeite voor doet, enige wat een Ps3/360 speler wilt is een nieuwe high-end Pc namaak console.

De Wii-U word denk ik een krachtige console met hardware uit eind 2009, prachtige geïntegreerde online systeem en een revolutionaire controller; heb al veel goeie dingen gehoord over de controller van de mensen die er daadwerkelijk me hebben gegamed en de trailer van Ghost Recon: Online liet goed zien wat de potentie van de controller is met core games.

Again, het word erg interessant hoe deze console zich zal laten zien, de Cube en N64 hadden het lastig omdat ze niet genoeg ruimte hadden voor 3rd party games, de Wii had het lastig omdat het niet genoeg kracht had om 3rd party games te draaien. De Wii-U daar in tegen heeft genoeg kracht en genoeg ruimte en belooft een goed online systeem te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Beloofd een goed online systeem te krijgen?

Heb je daar nieuws van? Het enigste wat ik hoor en lees is dat het een meer online gebeuren zal hebben als PS2. Elke developper zorgt voor zijn eigen online service en weet niet of dat wel een goed idee is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Het enige over de online functionaliteiten dat ik heb opgevangen is dat Ubisoft met een eigen service bezig is voor de WiiU versie van Ghost Recon Online. Dit wijst erop dat er geen PSN/XBL achtig iets vanuit Nintendo gaat komen... Ik hoop echt dat dit niet het geval is, anders gaat het qua online gebeuren echt terug naar het PS2 tijdperk.

(bron: 33:30 minuut http://www.gametrailers.com/video/episode-163-invisible-walls/716165 )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nintendo schreef:
“Online gaming is very important to us. We’ve heard the demands really of the veteran gamers that want that. So we’re going to be very flexible with gaming this time when it comes to online. We’re going to work with third-party partners. We’re not going to have a centralized, one size fits all type of online gaming approach. It’s going to be more of the publishers figuring out what they want to do and then we’ll try to work to bring that to life and make sure our platform can support that vision.”

http://nintendoeverything.com/67141/

Hier word ik niet echt vrolijk van, ik hoop dat ik het helemaal verkeerd begrijp wat ze nou precies bedoelen.


Laatst aangepast door No'tje op 11 Jun 2011 18:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Robert schreef:
Wanneer leer jij nou eens dat je niet moet praten over onderwerpen waar je geen verstand van hebt. Ik heb meer dan twee jaar geleden mijn PC gekocht voor een normale prijs en de enige games die niet op maximale settings, 1920*1200 en op 60 fps draaien zijn The witcher 2, Shogun 2: Total war, Dawn of War II en ArmA II.

Ben jij werkelijk zo gebrainwashed door MS/Sony dat je een 1000e systeem nodig hebt om games in 1200p af te spelen?

Robert, ik denk dat jij eerder je mond moet houden. Ik lees dagelijks verschillende websites waar grafische kaarten worden getest en zie dagelijks verschillende benchmarks. Weinig videokaarten kunnen games zoals Crysis, F1 2010 en Metro 2033 op vol detail spelen met 4xAA (of meer) op 1080p.

Trouwens, je gaf zelf nog aan dat The Witcher 2 niet perfect draait op jouw PC.
Robert schreef:
Ik moet zeggen dat mijn systeem het redelijk zwaar heeft met de game, de game is wel prachtig en leuk maar iets te RPG-ig voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dit is dan wel weer goed nieuws:
http://mynintendonews.com/2011/06/09/nintendo-wii-u-no-friend-codes-for-wii-u/

Zucht.. ik wou dat ze wat duidelijker waren over hun nieuwe console.

Edit: Ik lees nu zelfs in de comments dat het alleen gaat om Ghost Recon:Online, wtf!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group