Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox 3AppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

asianck schreef:
LOOOL epic wat ze van dat Wii Fit U filmpje hebben gemaakt. xD

Jammer genoeg hebben ze het dit jaar zo op safe gespeeld. Elke conferentie trouwens behalve die van Ubisoft.

Gelukkig hebben ze New Super Mario Bros. U flink verbeterd en de Mii's eruit gegooid.

Ik denk dat de Mii's er wel in gaan komen. Vind het jammer dat het toads zijn. Waarom niet Wario en Waluigi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

nintendo heeft de wii wel keihard laten vallen btw...
niks over gezegd, terwijl we het er toch nog een half jaar mee moeten doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen Epic Mickey 2 zal ik halen. De Wii heeft zijn tijd gehad.
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:

agreed.
Misschien dat ik EM 2 zal halen, maar dan moet het wel vernieuwend zijn tov deel 1.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 06 Jun 2012 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

laraishond schreef:
Lawliet schreef:

agreed.
Misschien dat ik EM 2 zal halen, maar dan moet het wel vernieuwend zijn tov deel 1.

Ik wil Epic Mickey 2 op de Wii U, hoe vet zou dat zijn!
Terug naar boven
asianck BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 03:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij komt er nog een Kirby Anniversary game uit voor de Wii. Hadden ze tussen neus en lippen door even aangekondigd.

Vind het wel lui van Nintendo dat ze nog steeds de twee toads gebruiken in multiplayer. Er zijn zoveel andere personages die ze kunnen gebruiken.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 07:35    Onderwerp: Reageren met citaat

ZombiU ziet er dope uit
http://nintendoeverything.com/90768/zombiu-footage/
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 09:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Third party controller:

lol.

Ik vind het trouwens nogal lame dat EA Mass Effect 3 naar de Wii U port, op de Ps3 vond ik het nog wel gaan door de comic met Mass Effect 2 maar dit is gewoon onzin. Zelfde als alleen LoTR 3 op Blu-ray uitbrengen, dat zou ook onzin zijn.

@Lawliet, ZombiU ziet er inderdaad goed uit! Ik ga hem zeker in de gaten houden, qua third party exclusives ben ik het meest benieuwd naar Lego Cities.
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben qua third parties het meest benieuwd naar AC 3.
(lekker origineel )
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 07 Jun 2012 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Tomb Raider naar wii U?

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=178657
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Amazon Duitsland toont Wii U releasedatum en prijs

De Duitse Amazon website heeft de Wii U op het lijstje staan met een prijs en een releasedatum die staat op 21 december. Het voorlopige prijskaartje bedraagt 399,99 Euro.

Op Amazon.de staat duidelijk aangegeven dat de Wii U er aan komt op 21 december en dat hij dus 399,99 Euro mag gaan kosten. Er wordt wel aangegeven dat de prijs niet vaststaat en dat die nog lager zou kunnen uitvallen. Ook de datum blijft twijfelachtig en het lijkt er op dat dit een schatting is van de Duitse jongens bij Amazon zelf. Vorige week had Amazon UK de Wii U al op de website staan voor het luttele bedrag van 199 Pond. Dit is weliswaar snel verwijderd.

Nintendo onthoudt zich in ieder geval van elk commentaar en geeft aan dat het niet ingaat op geruchten en speculaties. Houd de boel dus in de gaten voor meer nieuws.
http://www.gamekings.tv/nieuws/amazon-duitsland-toont-wii-u-release-datum-en-prijs/

WiiU is het einde van de wereld!
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 21 Jun 2012 02:33    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Citaat:

De Duitse Amazon website heeft de Wii U op het lijstje staan met een prijs en een releasedatum die staat op 21 december. Het voorlopige prijskaartje bedraagt 399,99 Euro.

Op Amazon.de staat duidelijk aangegeven dat de Wii U er aan komt op 21 december en dat hij dus 399,99 Euro mag gaan kosten. Er wordt wel aangegeven dat de prijs niet vaststaat en dat die nog lager zou kunnen uitvallen. Ook de datum blijft twijfelachtig en het lijkt er op dat dit een schatting is van de Duitse jongens bij Amazon zelf. Vorige week had Amazon UK de Wii U al op de website staan voor het luttele bedrag van 199 Pond. Dit is weliswaar snel verwijderd.

Nintendo onthoudt zich in ieder geval van elk commentaar en geeft aan dat het niet ingaat op geruchten en speculaties. Houd de boel dus in de gaten voor meer nieuws.
http://www.gamekings.tv/nieuws/amazon-duitsland-toont-wii-u-release-datum-en-prijs/

Dat mag pas als er een zelda voor verschenen is

@ninodude,
heb mass effect nooit gespeeld, maar aangezien vrienden van me er zo gehyped over zijn (en dus veel over hebben verteld), lijkt mij mass effect 3 wel een aanschaf waard. Ik weet echter alleen niet of mass effect de aanschaf wel waard is als je het verhaal uit een boekje moet lezen,of dat je het verhaal al spelende moét ervaren...
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 21 Jun 2012 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat

laraishond schreef:
@ninodude,
heb mass effect nooit gespeeld, maar aangezien vrienden van me er zo gehyped over zijn (en dus veel over hebben verteld), lijkt mij mass effect 3 wel een aanschaf waard. Ik weet echter alleen niet of mass effect de aanschaf wel waard is als je het verhaal uit een boekje moet lezen,of dat je het verhaal al spelende moét ervaren...

Mass Effect 2 op de Ps3 was wel mooi gedaan door de comic die erbij gemaakt was, echter is het maar afwachten wat EA met Mass Effect 3 op de Wii U gaan doen. Ikzelf ga het sowieso niet halen voor de Wii U, heb een Ps3 in bezit en kan die games tegen die tijd wel voor een prikje oppikken.

10 minuten footage van ZombiU, ziet er wel aardig leuk uit:
http://youtu.be/UHkhx0zF1uI

Begin nu echt zin te krijgen in de Wii U, dit is echt 1000x beter dan de Wii launch line-up. Ik ben echt blij dat Nintendo nu eindelijk HD gaat en dat er een fatsoenlijk netwerk aankomt. En ik ben echt zeer benieuwd naar de besturing van de spellen, ik denk dat ik mijn Batman: Arkham City te koop zet en de Wii U versie zal aanschaffen wanneer deze uit is.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Jun 2012 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

De geruchten zijn dat de Wii U verschijnt in december voor een prijs van $500,-
Dat is mij dan weer te duur...

maar goed, het is vooralsnog een gerucht. We'll see.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Jun 2012 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

500 zou z'n prijs niet rechtvaardigen denk ik
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Jun 2012 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
De geruchten zijn dat de Wii U verschijnt in december voor een prijs van $500,-
Dat is mij dan weer te duur...

maar goed, het is vooralsnog een gerucht. We'll see.

Dat gerucht komt wss van het bericht dat ik hierboven had gepost
Terug naar boven
Arjan BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

laraishond schreef:
elemeNt schreef:
Citaat:

Dat mag pas als er een zelda voor verschenen is

@ninodude,

Mass Effect 3 heeft alleen impact als je de eerste twee delen hebt gespeeld, imo. Of op z'n minst alleen deel 2.

Ik zie nog niets op de WiiU waarvoor ik hem zou moeten halen. Ik wil een Zelda, 3D Mario of Metroid zien. Daarnaast zijn de developers het niet eens over de graphics. Wel beter dan de 360, niet beter dan de 360, ik wacht mooi op de reacies na release.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Jul 2012 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo is niet aanwezig op de Gamescom, maar de WiiU blijkbaar wel bij Ubisoft:

Citaat:
Ubisoft is dit jaar ook weer aanwezig en zal een knap staaltje aan games laten zien. In Hall 7 van van GamesCom zal de Ubisoft booth een hoop games laten zien. De games die Ubisoft op het programma heeft staan zijn:

Assassin’s Creed III
Assassin’s Creed III Liberation (PS Vita)
Far Cry 3
Tom Clancy’s Ghost Recon Online
Shootmania: Storm

Dit is al een erg leuke line-up waar de redactie sowieso erg naar uitkijkt. Maar GamesCom staat altijd bol van de verassingen. Één van de verassingen van Ubisoft is dat de spelers de mogelijkheid krijgen om op de Wii U te kunnen spelen. De games die zij ter beschikking stellen zijn de volgende:

Rabbids Land
Rayman Legend
Sports Connection
Your Shape Fitness Evolved 2013
ZombiU

http://inthegame.nl/nieuws/ubisoft-line-up-voor-gamescom-2012/
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

http://gamingbolt.com/bioshock-infinite-confirmed-for-wii-u-development-begins-after-ps3xbox-360-release

bioshock komt naar wiiU
Begint steeds beter te lopen met de third-party support.
Al is het nog wel wat voorzichtig allemaal. de wiiU zou moeten krijgen wat de ps3/360 krijgen, en meer (willen ze de 360/ps3 bezitters overtuigen).
Al is ZombiU en Rayman Legends een goed begin.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat

laraishond schreef:

Al is het nog wel wat voorzichtig allemaal. de wiiU zou moeten krijgen wat de ps3/360 krijgen, en meer (willen ze de 360/ps3 bezitters overtuigen).
Al is ZombiU en Rayman Legends een goed begin.

De PS360 users worden niet echt snel overtuigd door een console die niet veel meer doet dan de console die ze nu al hebben. Zeker niet als de third party support tot nu toe uit ports bestaat die ook nog eens later uitkomen dan de PS360 versies.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 12 Sep 2012 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom een Wii U op launch kopen?

http://www.ign.com/videos/2012/09/11/rayman-legends-castle-rock-footage

Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Sep 2012 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Kan niet wachten op een release voor de VITA / PC
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 12 Sep 2012 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Had het ook op ign gezien. Rayman Origins was al geniaal, deze wordt briliant!
Ubisoft lijkt met 3 triple A titels te komen op de launch.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Sep 2012 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk dat ze Black Betty gebruiken als song, maar ik vond Origins er eigenlijk wel leuker uitzien qua vormgeving ^^ Het is wel heel veel herhaling wat ik zie
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 13 Sep 2012 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Al gezien mensen?

http://www.ign.com/articles/2012/09/13/wii-u-hits-japan-december-8
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Nintendo Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 10 van 19

Ga naar: