Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Volgende  
asianck BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 66

Er gaan geruchten dat er een soort Metroid + StarFox game uitkomt. Grote kans dat Retro Studios hier dan aan zou werken. Verder hoop ik op een nieuwe IP van Monolith Software.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 09:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Die geruchten gaan al jaren rond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

asianck schreef:
Er gaan geruchten dat er een soort Metroid + StarFox game uitkomt. Grote kans dat Retro Studios hier dan aan zou werken. Verder hoop ik op een nieuwe IP van Monolith Software.
Monolith werkt toch al aan Project X Zone? En dat gerucht van het Paul Gale Network is nogal ongeloofwaardig. Zelfs Paul Gale gelooft er niet echt in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
asianck BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 66

Monolith Soft. is ook bezig aan een game op de Wii U naast Project X Zone.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Volgens laatste geruchten neemt de WiiU OS 512MB in(vergeleken met +-50MB) van PS3s XMB), ik betwijfel dit ten zeerste, ik denk dat de hele WiiU systeem 512MB Ram zal bevatten, als we de geruchten mogen geloven dat het current gen console hardware zal hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

asianck schreef:
Er gaan geruchten dat er een soort Metroid + StarFox game uitkomt. Grote kans dat Retro Studios hier dan aan zou werken. Verder hoop ik op een nieuwe IP van Monolith Software.


http://oyster.ignimgs.com/wordpress/www.ign.com/1783/2012/05/metroidxstarfox.gif ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Mei 2012 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
asianck schreef:
Er gaan geruchten dat er een soort Metroid + StarFox game uitkomt. Grote kans dat Retro Studios hier dan aan zou werken. Verder hoop ik op een nieuwe IP van Monolith Software.


http://oyster.ignimgs.com/wordpress/www.ign.com/1783/2012/05/metroidxstarfox.gif ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Mei 2012 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Citaat:
Wii U Darksiders 2 graphics "at least as good" as PS3, Xbox 360 versions'
By Wesley Yin-Poole Published 23 May, 2012
Having inventory, map on the controller "will change people's perceptions".

The graphics of the Wii U version of Darksiders 2 are "at least as good" as the PlayStation 3 and Xbox 360 versions', developer Vigil has said.

Game companies and developers are under strict orders not to discuss the Wii U in detail publicly, a directive that has led to speculation about the horsepower of Nintendo's Wi successor. Indeed one report from earlier this year claimed the Wii U was "not as capable" as the PS3 and Xbox 360.

But with final developer kits now with engineers, and Nintendo just two weeks away from unveiling the final version of the hardware at E3, Vigil has insisted Wii U owners will see visual parity when it comes to multiplatform games.

"The visuals will be the same," associate producer Jay Fitzloff told Eurogamer. "It's still a work in progress. But I know, at least as good is the way to say it."

In July last Vigil told Eurogamer it spent just five weeks in the run up to E3 2011 creating a working version of the action adventure game on Wii U. Then, Vigil said the Wii U had "plenty of horsepower", "so we're not going to have to make any visual concessions at all".

At that time developers were working off of second generation Wii U dev kits - early versions of the console - and its horsepower was in flux. Then, game director Marvin Donald said, "If the Wii U turns out to be this ridiculously powerful machine, we will probably make changes to our budget and scope to take advantage of that." This hasn't happened.

"[Getting Darksiders 2 working on Wii U] is not as challenging as you might think," Fitzloff said. "Getting it working was not any issue on the Wii U. It's just the control scheme. It's new territory. It's a new frontier. The Wii, after a while, there's a lot you could have done with the Wii controls, but everybody kind of got into a groove, and it became, here's how you handle this or here's how you handle this. Now it's the wild frontier. There's no set system. You've got to think outside the box because there's no precedence.

"It's not getting the game working on the system. It's getting a cool control system that feels correct. And that's where we're at now."

Vigil was even able to quickly get Darksiders 2 running with the Wii U controller, which can stream gameplay from the console.

"When we first got it up and running, you can have the game download to and run on the pad, and everybody was like, that could take a while, little worried," Fitzloff explained. "It took a programmer two lines of code and five minutes. Working with it is not difficult."

Darksiders 2 will use the Wii U controller in obvious ways - for inventory and map use - but the impact of these "no brainers" on gameplay is, according to Fitzloff, huge.

"Any game would have their inventory on the controller screen," he said. "But even that little simple thing is a big difference because you never have to stop the game on the main screen. That will change people's perceptions because you've never had a game where you didn't have to.

"They take you out [of the experience], whereas this just goes."

He added: "And you're talking about the low hanging fruit. You're talking about the easy stuff. The rest of it is where the challenge comes in. What do we do beyond that that makes it feel natural and integral?"

One developer working on Wii U, who wished to remain anonymous, told Eurogamer Wii U ports will at best look as good as PS3 and Xbox 360 games. However, he indicated gamers will only see its true graphics capabilities with games built from the ground up for Wii U later in its life cycle.

For its part, Nintendo has said its focus with the Wii U is gameplay, not graphics. "We do not focus on technology specs," Nintendo said in March of this year. "We understand that people like to dissect graphics and processing power, but the experience of playing will always be more important than raw numbers."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Ik ben zo benieuwd op welke verschillende manieren ze die wiiupad gaan gebruiken, zoveel mogelijkheden. Zal wel veel gewoon de map en inventory zijn, maar zulke opmerkingen ala die gast van darksider 2 geven me wel hoop.

Zo zag ik dit laatst, zou ook gedaan kunnen worden op de WiiU. Soort virtual reality eigenlijk

http://www.youtube.com/watch?v=z6GJy19nWgQ&feature=youtube_gdata_player
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Louis Tinner schreef:
Ik ben zo benieuwd op welke verschillende manieren ze die wiiupad gaan gebruiken, zoveel mogelijkheden. Zal wel veel gewoon de map en inventory zijn, maar zulke opmerkingen ala die gast van darksider 2 geven me wel hoop.

Zo zag ik dit laatst, zou ook gedaan kunnen worden op de WiiU. Soort virtual reality eigenlijk

http://www.youtube.com/watch?v=z6GJy19nWgQ&feature=youtube_gdata_player


Aan zoiets dacht ik ook al. Was geloof ik ook al met de WiiU-tablet gedaan maar dan met google maps ipv met een shooter.
Lijkt me vooral goed werken voor een horror (Dead space 3/ Resident Evil 6 anyone??): Je hoort iets achter je, draait je met je controller om, en BAM! opeens een afzichtelijk wezen recht voor je gezicht! Dan schrik je je echt kapot denk ik
(wel zorgen dat de tablet niet valt )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Dat zou wel echt fucking vet zijn ja haha! En waarom niet, je zag in dat promo filmpje van e3 2011 al een soort zapper met wiimote en wiiupad erop.

Maar zo'n filmpje doet me wel een beetje denken aan die headtracking door wiimore en sensor om te draaien van die ene gast. Was mogelijk op de Wii, maar helaas is er niks mee gedaan...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

http://maxnintendo.wordpress.com/2012/05/30/nintendo-to-hold-a-software-showcase-the-day-after-e3/

Hoe laat zal dat zijn voor ons?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

ninodude schreef:
http://maxnintendo.wordpress.com/2012/05/30/nintendo-to-hold-a-software-showcase-the-day-after-e3/

Hoe laat zal dat zijn voor ons?



VET!
3 uur 's nachts.

Dat wordt kijken!!! volgende dag om 12:15 op school zijn, dus moet lukken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
asianck BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 66

Awesome, ben die donderdag dan net vrij. Voor ons is het dus donderdag 7 Juni om 3:00 's nachts. :"D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 31 Mei 2012 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

ninodude schreef:
Die geruchten gaan al jaren rond.


Helemaal niet, hoe kom je daar nou in godsnaam bij?!
Maar het gerucht van de starfox-metroid crossover is schijnbaar alweer weerlegd. Ik denk voor t beste....

http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=178241
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nee klopt, ik las het verkeerd dacht een nieuwe Star Fox, maar het gaat om een cross-over.

E3 predicties van euh... 'Will Smith'
http://youtu.be/WBEi1Cof0Zg

Beetje overdreven, ik denk dat hij teleurgesteld zal worden. Ik wil wel zien hoe hij in zijn zwembad duikt met zijn kleren aan.

@Chris: http://www.computerandvideogames.com/349607/unreal-engine-4-epic-says-it-has-not-declared-its-wii-u-strategy/

Dus, het is niet bevestigd of de Wii-U daadwerkelijk geen Unreal 4 zal draaien, afwachten dan maar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

I know, ben benieuwd. Desondanks zou het mij verbazen als de Wii U de Unreal Engine 4 kan draaien. Maar goed Nintendo, surprise me!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
I know, ben benieuwd. Desondanks zou het mij verbazen als de Wii U de Unreal Engine 4 kan draaien. Maar goed Nintendo, surprise me!


Nintendo heeft wel vaak aangehaald dat ze meer op de core-gamer gaan richten, dus dit zou sowieso wel een must moeten zijn. Ik ben sowieso erg benieuwd hoe goed Nintendo zal hebben geluisterd naar de fans en hoe goed ze hebben afgekeken bij Sony en Microsoft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:
I know, ben benieuwd. Desondanks zou het mij verbazen als de Wii U de Unreal Engine 4 kan draaien. Maar goed Nintendo, surprise me!


Nintendo heeft wel vaak aangehaald dat ze meer op de core-gamer gaan richten, dus dit zou sowieso wel een must moeten zijn. Ik ben sowieso erg benieuwd hoe goed Nintendo zal hebben geluisterd naar de fans en hoe goed ze hebben afgekeken bij Sony en Microsoft.

Desondanks hebben ze ook vaak aangegeven niet naar puur technische specificaties te kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik geef ze daar ook geen ongelijk in, kijkende terug naar de Ps3, miljoenen verloren en een launch prijs van 600 Euro's.. focussen op alleen maar specs is geen juiste manier van marketing, dat ook. Maar goed, beter dan de Ps3 zou wel moeten kunnen, anders stelt het toch wel iets wat teleur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

WiiU graphics a la PS3? 299 euro in de winkel: 199console+100 euro tablet

WiiU graphics>PS3? 399 euro: 299 console+100 tablet


Die tablet kost minstens 100 euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Jun 2012 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ben zeer tevreden met deze stap vooruit naar online gaming van de WiiU. Ben ook blij dat ze ook een normale controller uitbrengen. Was wel cheesy die filmpje ha ha maar het belooft wel een leukere online ervaring. Zelfs veel beter dan PSN en Xbox live imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Jun 2012 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Miiverse belooft nog wat tofs te worden. Screenshots maken van je gameplay, videochatten vanuit je controller, berichten schrijven op je controller en zelfs unieke game-content uitwisselen. Ben erg benieuwd naar wat Nintendo nog laat zien komende dinsdag!

En als Nintendo zegt zich tijdens de persconferentie grotendeels te gaan richten op games, dan ben ik erg benieuwd welke toptitels ze voor ons in petto hebben.

The Legend of Zelda... Super Mario... Donkey Kong... Metroid... Kirby... Starfox...

Final Fantasy... Dragon Quest...

Kan alleen maar gaan knallen voor Nintendo tijdens de E3-conferentie. En dat voor het derde jaar op rij!

Overigens ben ik ook erg blij met de Wii U Controller Pro. Hopelijk zal elke game deze controller ondersteunen. Want hoe mooi de Wii U GamePad ook is, ik weet zeker dat ik soms ook zin om om lekker klassiek te gamen zonder een heel scherm in je hand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Jun 2012 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=178456
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Jun 2012 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

+Non Specific Action Figure
+Pedo-opa
-Functies van de controller lijken een soort smart tv light te worden
-Veel oud beeldmateriaal van E3 van vorig jaar
-OS lijkt op die van Vita en de Pro cotroller lijkt op een 360 controller
-Spoilers en lullen nu ook in je game

Hopelijk wordt de E3 presentatie beter.

@Lawliet het klinkt leuk, maar er zitten ook veel nadelen aan. Als het werkt is het een goed idee, maar er zitten veel struikelblokken aan de plannen van Ninty.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group