Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Word Vettel voor de 2x Wereldkampioen F1 ?
Ja
66%
 66%  [ 4 ]
Nee
33%
 33%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik vraag me af wanneer een topper gaat proberen om 11de/12de te qualifyen zonder zachte banden te gebruiken tijdens Q2 en Q3. Als je ziet dat je 24ste kunt starten en je teamgenoot kunt kloppen die 6de startte en punten kunt halen dankzij je verse banden; moet dit toch ook kunnen als je de zachte banden start.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@ Joni , nu de spanning terug is in de F1 weet ik niet waar u reactie op slaat .
Als je Shumi bedoelt dan zijn er veel factoren vooraf gegaan .
Ten 1ste maakt Alonso een superstart waardoor vettel moet gaan strijden om als eerste door de bocht te komen deze faalt daarin en Webber houd de boel op waarop Shumi helemaal volhoud op de vuile kant van de baan en hem mooi naar de 6de plaats zet .
Ik kijk al zolang F1 dat ik dit veruit het mooiste begin van een siezoenstart vind .
Het verschil bij vroeger is dat op ieder moment iets kan gebeuren en ik dank Pirreli daarvoor .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Heidfeld is als 24ste gestart en eindigde 8ste. Als een Mercedes of een Ferrari zou pogen om 11de of 12de te starten met minder stops en een volledige set zachte banden, zou die wel eens zeer hoog kunnen eindigen. Een Massa of een Button.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Ik geloof niet meer in Massa , Maar Webber heeft het toch al eens klaargespeeld van 18 p naar 2de , je mag niet vergeten dat die Renault een goeie krachtige motor heeft en pers
denk ik dat Kubica al poduims zou gereden hebben , De Red Bull van en met Vettel is toch de beste combinatie dan de MCL met Hamelton en de Ferrari met Alonso , wat je ook wil de andere piloten zijn nr 2 in hun team . Alleen hou ik van Buttons ideale rijlijn prachtige piloot maar de ballen ontbreken . Wat ook opvalt dat Shumi weer als in de oude tijd zijn bolide bestuurd omdat de druk toeneemt en dan pas is Shumi in zijn nopjes , ik heb op de poll ja gestemd en ik denk er nog zo over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Mei 2011 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Een zware crash voor Perez. Hopelijk komt hij snel terug, hij is een sterk chauffeur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 28 Mei 2011 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Dat kun je wel zeggen Joni , ik vreesde het ergste jammer voor deze
piloot maar ze weten wat voor circuit Monaco is !!!
Rosberg was vanmorgen er al ff langs gevlogen , toch is en blijft dit een race Monaca waar iedere F1 liefhebbers voor thuisblijft.
Morgen Next Ep met als winaar ? durft uw gokken Joni?.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Mei 2011 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Veel gokwerk is er niet aan, het wordt Vettel 9 kansen op 10.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mei 2011 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Schumacher en Massa (nadat Hamilton botsautotje speelde en daarmee zowel de Ferrari als Webber's Red Bull beschadigde) out.

Wel een zekere ironie, Button verliest de race vanwege het ongeluk dat Hamilton veroorzaakte. Geen botsing met Massa, geen opgave van Massa, geen Safety Car wanneer Button net buiten is.

En bedankt Hamilton om nu ook Moldonado uit te schakelen met onverantwoord rijgedrag. Spijtig voor die jongen want hij was zo goed bezig met een zesde plek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Wat een race Canada , Button die Vettel onder druk zet MS die lang Webber afhoud . Vandaag heeft de F1 gewonnen .
Ik heb op bbc verder gekeken is zou zeggen dat was racen . Alleen kon de bolide van MS niet mee en werdt hij terecht 4de had de regen blijven duren zag ik hem op het poduim. 5 u F1 te gek maar de max als je zo een race ziet . thx drivers...
Oja wordt het eens geen tijd dat Hamelton een straf uitzit of is hij knettergek eerst je Webber ff aantikken en dan ff voorbij je ploegmakker
gaan , maar goed gereageert van Button .
He waar zitten al die F1 fans hier???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cain BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Inderdaad een spectaculaire race.

Jammer van Vettel. Als hij nou gewoon een gat had getrokken zoals hij dat bij de zessentachtig andere SC situaties ook deed dan had hij gewoon over de lijn kunnen cruisen. Maar goed, dit houd het nog enigszins spannend in het kampioenschap en technisch gezien loopt Vettel gewoon uit op de nummer 2.

Zeer jammer van Schumacher (en Kobayashi). Als de race eerder weer van start was gegaan dan had Schumacher gewoon P2 gehaald. Op een droge baan bleef ie nergens. Kobayashi kwam eigenlijk alleen dankzij het niet stoppen voor code rood op 2 maar hij hield Massa vrij lang achter zich.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik had de race gisteren opgenomen, maar blijkbaar duurde de regenpauze te lang voor VT4 dus ik heb niet eens de herstart gezien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Cain schreef:
Zeer jammer van Schumacher. Als de race eerder weer van start was gegaan dan had Schumacher gewoon P2 gehaald.

Ik had zelfs nog even gehoopt dat Vettel een foutje zou maken waardoor Schumacher de race zelfs kon winnen. Het lijkt me echt geweldig om Schumacher nog 1x een race te zien winnnen, voordat hij definitief stopt. De kans is niet groot, maar het is zeker niet onmogelijk.

Maar goed, ik ben blij dat ik de race gisteren toch nog heb gekeken. Het was het wachten absoluut waard.

edit:
http://www.youtube.com/watch?v=dWN7rZg_Kb4
Geweldig om te zien toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@Joni iemand als jij die gemakkelijk Engles verstaat waarom kijk je niet op BBC , dan kijk je pas F1 en heb je intervieuw met teamchefs enz
Ik kijk liever BBC dan VT4 wat je daar allemaal niet ziet man .
En allemaal 1u voor de race start echt joni BBC ademt F1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

zie sang schreef:
@Joni iemand als jij die gemakkelijk Engles verstaat waarom kijk je niet op BBC , dan kijk je pas F1 en heb je intervieuw met teamchefs enz
Ik kijk liever BBC dan VT4 wat je daar allemaal niet ziet man .
En allemaal 1u voor de race start echt joni BBC ademt F1
Omdat F1 op VT4 gemakkelijker te vinden was in de Belgacom TV gids en ik snel moest opnemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

kijk jij altijd op vt4 of BBC want je weet niet wat je mist , gelukkig is F1
op de BBC te zien , Joni moet je ook doen man .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

zie sang schreef:
kijk jij altijd op vt4 of BBC want je weet niet wat je mist , gelukkig is F1
op de BBC te zien , Joni moet je ook doen man .
Meestal BBC, tenzij ze daar ook flaters aan het begaan zijn. (Bepaalde mensen niet herkennen, pitstops missen, rijders door elkaar halen, ...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@Joni daar heb je een punt maar als trouwe F1 fan zie ik het soms vlugger dan hun. En wat VT4 betreft hun commentaren zijn precies profs
die al met zo een bolide gereden hebben. BTW joni een 30 min samenvatting vanavond op een van de rtbf's , Als ik jou was zou ik toch ff
kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 24 Jul 2011 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Mooie race alleen jammer dat Allonso niet won .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Okt 2011 08:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Kan Hamilton stoppen met Massa van de baan te rijden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 09 Okt 2011 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Joni Philips schreef:
Kan Hamilton stoppen met Massa van de baan te rijden?

Race incidenten gebeuren nou eenmaal. Met Hamilton alleen wat vaker :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 09 Okt 2011 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Kan Hamilton wel een F1 in wedstrijd besturen ? nee Hij kan een F1
bolijde besturen maar niet onder druk zoals Button ,Vettel , Allonso....
Ik bedoel hij is rap op de Zaterdag in de kwalief.. maar in Wedstrijd kent
hij niets ,Ik geef hem nog 2 jaar bij MCL en dan GO man .
BTW Vettel zag er ook niet goed uit tegen Button en deed alsof hij de man was tegen onze Belg . Maar tis je vergeven Vettel je bent een waardige F1 champion
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group