Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
L!nk BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2011 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Nja, ik zou Tokyo sowieso de komende weken ontwijken. Daarnaast, wacht even het nieuws af, want ik denk dat er binnenkort flinke voedseltekorten gaan ontstaan in Japan Je hebt nog tijd zat tot juli, tegen die tijd kan je de situatie beter inschatten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2011 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

L!nk schreef:
Osaka is sowieso leuker dan Tokyo ;P ook meer te zien in de omgeving (Kyoto, Nara, Kobe). Maar ja, tis maar net waar je van houdt. Voor de nerds is Tokyo wel tof.


Johto?!?!Ö
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

"Voor de nerds is Tokyo wel tof"

Hoezo domme opmerking?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ikzoekruzie schreef:
"Voor de nerds is Tokyo wel tof"

Hoezo domme opmerking?

Hoezo? Hij bedoelt niet dat er alleen nerds naar toe gaan, gewoon dat het voor "nerds"/"geeks" (je snapt toch wel wat hij bedoelt) de meest interessante plaats in Japan is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 06:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik wacht zekers het nieuws af de komende tijd.
Tokyo lijkt me wel tof, de wijken Shinjuku/Shibuya/Akihabara/Ginza lijken me wel vet.
Maar ben ff op onderzoek uit gegaan, als eventueel Tokio niet doorgaat ga ik naar Osaka heen, ik ben niet echt uit op toeristische plekken zoals Kyoto met al zijn temples.
Maar this afwachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
L!nk BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 08:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

ikzoekruzie schreef:
"Voor de nerds is Tokyo wel tof"

Hoezo domme opmerking?


akihabara.

en verder, al die anime nerds die ik ken zijn helemaal gefocused op Tokyo, alsof Japan alleen maar uit die stad bestaat als je echt wat van Japan wil zien moet je daar juist niet zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

http://www.ustream.tv/channel/geiger-counter-tokyo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Dante, in verband met je vakantie. Ik hoorde laatst op het journaal dat de naschokken nog wel een jaar door kunnen gaan.

Ik dacht ik zeg het even..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mijn vakantie deze week om boeken van Tokio naar Osaka.
Tokio ga ik dan volgend jaar wel heen, jammer .
Maar ja, zo is het leven en het leven in Japan.
Maar ik ga in ieder geval naar Japan.

Zou dat echt nog een jaar duren, die aftershocks.
Ik heb het te doen met die Japanners, tjonge ze kunnen tenminste nog lachen, na alles wat er is gebeurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 00:20    Onderwerp: Tsunami molt straaljagers Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Allereerst is dit natuurlijk vreselijk voor Japan, mensenlevens gaan boven alles. Ga hier dus niet over zeiken!! Ik vind Straaljagers tof, dit is zonde en daarom post ik dit. Niet deleten aub.


The 18 Mitsubishi F-2Bs of 21st Fighter Sqd at Matsushima AB in northeast Japan appear to be heavily damaged or destroyed by the earthquake-triggered tsunami on 11 March.

In an English-language report, the Kyodo news agency says the coastal Matsushima runway was flooded, damaging all 18 F-2B's "possibly permanently". News photos show that the flood washed one F-2B off the runway, coming to rest with its nose partially inside the window of an office building.

It's not clear what happened to the base's personnel, but an English translation of a Japanese-language report seems to indicate that most of the base's workers were on vacation on the day of the earthquake.

Japan is still coming to grips with the massive damage caused by the earthquake and tsunami, with a death toll rising to perhaps 10,000 and a potential nuclear crisis still feared.

Once the humanitarian response transitions into the recovery and rebuilding phase, the Japan self defense forces may have to cope with the loss of an entire training squadron.

(Per unit gaat het om $127,000,000 wat samen goed is voor $22,86,000,000)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Over straaljagers gesproken hebben jullie die domme actie gehoord van die rebellen van Libië? Ze hebben perongeluk hun eigen straaljager neergeschoten en gaan ze er om heen dansen en juichen zonder flauw benul. Wat een fail.

Nederland gaf trouwens maar 1mil aan Japan. Pfff Nintendo gaf 3 mil! Gelukkig is Japan een rijk land.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lawliet schreef:
Over straaljagers gesproken hebben jullie die domme actie gehoord van die rebellen van Libië? Ze hebben perongeluk hun eigen straaljager neergeschoten en gaan ze er om heen dansen en juichen zonder flauw benul. Wat een fail.

Ja, en de piloot is ook nog eens dood, sneu verhaal.

Maar goed, meer positiviteit dan negativiteit nu in Libië. Also, country switch; het gaat hier over Japan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Japan heeft dan ook niet echt geld nodig, Nuclaire experts hebben ze nodig..

En jups Osaka is aan te raden, mijn favoriete plek in Japan maar ik heb het gevoel dat ik dat al enkele keren heb gezegd op dit forum =p.

Heeft er ook wel mee te maken dat ik vaak als cadeautje van het bedrijf een Shanghai-Osaka ferry trip cadeau kreeg..Anderzijds is Korea ook aan te raden .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 01:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Ik vermeld het alleen, ik zei nergens dat ze om geld verlegen zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 01:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Was eerder een reactie op Lawliet 'Nederland gaf maar 1 miljoen Euro'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 08:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Japan geeft niet echt om de vernietiging van hun leger, ze mogen toch ook geen echt leger hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Joni Philips schreef:
Japan geeft niet echt om de vernietiging van hun leger, ze mogen toch ook geen echt leger hebben.

Vanwege WOII nog?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

GekooktEi schreef:
Joni Philips schreef:
Japan geeft niet echt om de vernietiging van hun leger, ze mogen toch ook geen echt leger hebben.

Vanwege WOII nog?
Idd, en veel Japanse premiers verbergen zich daarachter. De VS enzo vragen ondertussen dat Japan wel een aanvalsleger uitbouwt, maar zij blijven 'Nee' zeggen want 'Wij mogen niet.'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Lawliet schreef:
Over straaljagers gesproken hebben jullie die domme actie gehoord van die rebellen van Libië? Ze hebben perongeluk hun eigen straaljager neergeschoten en gaan ze er om heen dansen en juichen zonder flauw benul. Wat een fail.


LOL!

Ik vraag mij af wat er gaat gebeuren als we weer geld storten, heb altijd een beetje hjet iee dat het een beetje blijft 'plakken'bij de mensen waar het niet voor bedoelt is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Joni Philips schreef:
Japan geeft niet echt om de vernietiging van hun leger, ze mogen toch ook geen echt leger hebben.


"Ow what the hell, al dat materieel kapot, geeft niet " Oftewel beetje rare uitspraak. Toch is bijna 23 miljard dollar schade en 18 moderne straaljagers naar de klote geen kattenpis. Ik heb het hier puur over m'n eerder geposte artikel. Ik weet dat de totale schade in heel Japan natuurlijk veel hoger is, evenals het dodental, geen comments hierover dus!!

Overigens is mogen wel een groot woord, ze hebben natuurlijk wel een leger maar die bestaat uitsluitend voor verdediging van het land zelf. Met uitzonderingen zoals recentelijk toen ze een Bataljon voor vredesmissies hadden ingezet in Irak van begin 2004 tot eind 2006.


Laatst aangepast door Boogieboyz op 20 Mrt 2011 17:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Dat heeft ook allemaal te maken met wat de Japanners denken over het leger.. Hoe groter de macht van het leger hoe meer problemen er waren in het land aka WOII, ook was de macht van het leger vaak in handen van idioten die er niets goed mee konden doen.. Waar was het leger in Kobe? Het was verdomme de Yakuza die de mensen hielp..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lawliet schreef:
Over straaljagers gesproken hebben jullie die domme actie gehoord van die rebellen van Libië? Ze hebben perongeluk hun eigen straaljager neergeschoten en gaan ze er om heen dansen en juichen zonder flauw benul. Wat een fail.

Nederland gaf trouwens maar 1mil aan Japan. Pfff Nintendo gaf 3 mil! Gelukkig is Japan een rijk land.


Om eerlijk te zijn zie ik ook liever Nintendo bezuinigen dan Nederland.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

En echt rijk is Japan ook niet meet een GDP debt van rond de 200%.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Als de Yakuza mensen wilt afpersen dan deed men dat toch gewoon? Je wilt hulp ok wat krijgen we dan? Zo simpel zou het geweest zijn..

Wat de Yakuza deed was gewoon mensen helpen want men wist dat door die aardbeving meer mensen de Yakuza gaat joinen.

Yakuza is again gewoon een organisatie van mensen die net uit de maatschappij vallen. Een man die een winkel heeft maar door een crisis faillet gaat en de rest van zijn leven hard zal moeten werken om de schulden te kunnen betalen..Zo'n type van personen joinen de Yakuza..

Jups Yakuza doet soms erge dingen maar dat doen ook niet-Yakuza leden.. Stijgt het aantal leden dan weet de overheid dat er een probleem is in de maatschappij;.. Elke Japanner beseft dat meeste leden geen Yakuza lid wou zijn maar het niet anders kon. Wij zeggen tegen onze kinderen dat ze hun best moeten doen op school anders moeten ze kutwerk doen of op straat leven, in Japan zegt men dat men hun best moet doen want anders moet men mss de yakuza joinen..

Edit: Heb je nu twee keer je bericht verwijderd X_X.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2011 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Ja, was je zo lang bezig dan met je bericht? xD
Ik had al een paar pagina's eerder gelezen bij een post van Joni dat ze zich weliswaar niet bezighouden met kleine dingen zoals diefstal maar toch blijven het criminelen. Ik denk iig niet dat je ze graag tegenkomt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group