Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
laraishond BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 14:57    Onderwerp: Monster Hunter 3: Ultimate Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Demo nu beschikbaar voor Wii U en 3DS!!

http://www.nintendo.nl/Nieuws/2013/februari/Hef-de-wapens-in-nu-beschikbare-gratis-demo-s-voor-Monster-Hunter-3-Ultimate-op-Wii-U-en-Nintendo-3DS--726619.html

Edit: net de demo gespeeld op de 3DS. Moest weer even stoeien met de besturing, maar daarna ging het vrijwel vlekkeloos. Had alleen niet in de gaten hoe "de camera op het monster fixeren" werkte, dus bestuurde de camera met het touchpad. Werkt nog best goed. Hier ga ik denk ik toch geen circle pad pro voor kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Zit de Circle pad pro XL niet standaard bij MH3DS?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 25 Feb 2013 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Nee. In Japan was er wel een limited edition incl. circle pad pro, voor het westen komt deze voor zover ik weet (en kan achterhalen) niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2013 08:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

En wie gaat deze game morgen halen? Misschien kunnen we dan met een groepje gaan hunten?

Ik heb onwijs veel zin in deze game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2013 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Helaas het geld nog niet voor
+ ik moet mijn 4 wii U spellen allemaal nog uitspelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group