Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 37, 38, 39  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 09:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Zo groot zijn ze toch niet =/?

Trouwens, er zit een hoop slecht nieuws tussen

- geen commentaar @ commander
- 4 classes yay vast weer rambo medics
- geen mod tools op launch, misschien zelfs helemaal niet
- singleplayer

Quote ze even voor degene die ze wil zien:

Robert schreef:
En daar zijn we dan!

http://filesmelt.com/dl/bf3page1.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page2.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page3.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page4.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page5.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page6.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page7.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page8.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page9.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page10.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik vind het er tot nu toe echt allemaal erg indrukwekkend uit zien! Leuk dat co-op er nu meteen bij zit, en dat je er geen DLC voor moet aanschaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Christian Vuye schreef:
Ik vind het er tot nu toe echt allemaal erg indrukwekkend uit zien! Leuk dat co-op er nu meteen bij zit, en dat je er geen DLC voor moet aanschaffen.


Wat was het idee eigenlijk van de co-op dlc? Ik heb het nooit kunnen spelen.
---------------------

Wat vinden jullie trouwens van het (mogelijk) ontbreken van de commander? Zie hier de link:
http://images.gamersverse.com/misc/1297142000793.jpg
(links onderaan de pagina).

Hoe achterlijk is dat? De commander functie werd altijd wel door iemand uitgevoerd maar zogenaamd zou dat de game minder toegankelijk maken? Klinkt alsof ze er omheen draaien en min of meer al aankondigen dat er geen commander zal zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Robert schreef:
Wat was het idee eigenlijk van de co-op dlc? Ik heb het nooit kunnen spelen.
Dat weet ik dus ook niet, heb de DLC nooit gekocht. Misschien doe ik dat nog wel eens in de komende maanden.

Robert schreef:
Wat vinden jullie trouwens van het (mogelijk) ontbreken van de commander? Zie hier de link:
http://images.gamersverse.com/misc/1297142000793.jpg
(links onderaan de pagina).

Ik heb vooral Bad Company 2 online gespeeld, en ik vond het ontbreken van de commander niet echt een gemis. Echter heb ik nooit Battlefield 2 gespeeld, dus wat ik mis weet ik niet echt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Robert schreef:
Zo groot zijn ze toch niet =/?

Wel behoorlijk. Keek eerlijk gezegd ook op mijn mobiel, misschien zag het er toen ingrijpender uit

Robert schreef:
Trouwens, er zit een hoop slecht nieuws tussen

- geen commentaar @ commander
- 4 classes yay vast weer rambo medics
- geen mod tools op launch, misschien zelfs helemaal niet
- singleplayer

Er zitten ook genoeg goede punten bij:

- Dynamisch animatiesysteem klinkt heel interessant
- Nóg beter geluid!?
- Campaign demo klinkt behoorlijk tof
- Coöp!
- Ziet er grafisch goed uit
- Misschien grotere squads?

Maar goed, over jouw punten: er is wel commentaar over de commander, lijkt me op zich ook wel duidelijk uit hun commentaar dat die er niet komt. Vier classes is ook jammer, maar met de juiste balancering kan het wel werken. Ik vond Spec-Ops bijvoorbeeld juist zo leuk omdat je "aparte" objectives had in BF2 (waar nog een heel stuk over geschreven staat in de preview trouwens) voor die class, dus jammer dat die er dan niet meer is... Het samenvoegen van Demo en Engie vind ik dan wel weer prima. En tja, die medics met LMG's... Meh. Ik zie ook niet het probleem als meerdere classes met een assault rifle kunnen spelen, als dat ze soms stopt van weer 6 classes maken.

En is het nou echt slecht dat er überhaupt een single player is? Heeft DICE inmiddels niet bewezen dat ze hun multiplayer prima behouden, ook al is er een single player bij? Met vier keer zo veel mankracht t.o.v. BF2 moet dat ze toch weer lukken. Battlefield BC2 was ook een goed spel ondanks dat de singleplayer enorm saai was, gewoon omdat het verder goed in elkaar stak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nouja, het is niet helemaal duidelijk uit die tekst of de Commander (cmd) er wel dan niet in zal zitten. Het klinkt echter wel alsof hij niet van de partij is.

BF2 had misschien inderdaad wel teveel klassen maar 4 is te weinig. Een medic hoort gewoon met een submachine gun oid te lopen. Op sommige servers waren er enkel snipers en M60 medics.

Bij grote matches is het gewoon van belang dat er wat mensen de boel coordineren, althans dat werkt goed in je voordeel. De cmd en squad leaders (sql) was echt een geniaal idee. Hierdoor kreeg het spel tenminste wat diepgang.

Singleplayer hoort niet bij battlefield, net zoals multiplayer niet hoort bij Super mario.

Tot nu toe ben ik nog niet echt overtuigd. Een opvolger zou extra functies moeten implementeren, niet verwijderen. Het lijkt wederom op een terug gang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Robert schreef:

Singleplayer hoort niet bij battlefield, net zoals multiplayer niet hoort bij Super mario.

BF2 had toch ook helemaal geen singleplayer? Alleen een soort botzone toch? Ik zou het dus wel een beetje raar vinden als BF3 ineens wel een SP heeft. Volgens mij probeerde ze met de Bad Company serie juist de singleplayer liefhebbers ook een Battlefield ervaring mee te geven. Ik ben zelf nooit echt een grote fan geweest van BF omdat ik gameplay met voertuigen en hele grote maps gewoon niet zo tof vind. BC2 bood mij hier echt een uitstekende tussenweg en de Rush mode heb ik dan ook volop gespeeld.

Dat medics LMG's moeten hebben snap ik ook niet... In BC2 kon je zelfs een dikke scope op je LMG zetten pff. Killzone 3 heeft dit medic+lmg virus ook al overgenomen. Geef ze gewoon de mp5, ump, famas en eventueel de m4 of ak's van deze wereld.

4 Classes vind ik ook wat weinig... Medic, Engineer, Sniper en Assault zullen dan wel terug keren. Deze had je ook in BC2.

Geen idee of het al gepost is:
Citaat:
"There will be “a lot more to unlock” not only weapons and other treats, but we have more things that you can unlock than in Bad Company 2. We’re also making sure that there is a reason for you to reach top rank.”

Straks gaan ze nog je rank koppelen aan de voertuigen... dat je pas met rank 30 een chopper kan besturen Naja hopelijk niet haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@ Element

Inderdaad BF2 had geen SP campaign. Enkel 16 player bots om te oeffenen. BF3 heeft echter wel een singleplayer campaign, helaas.

Eigenlijk zie je nu al dat het een negatief effect heeft op de MP. Er worden grootte dingen eruitgehaald en kleine dingen toegevoegd.

4 classes vind ik ook echt een misser. Je zou denken met al die kritiek over de LMG medics dat ze weten dat het juist niet goed past.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik vind nog steeds niet dat je bij voorbaat singleplayer als iets slechts ziet. Genoeg spellen waarbij die overstap ook wel heeft gewerkt. En dat jij nou meteen verband zoekt tussen het ontbreken van functies (cmd en sql, zoveel functies ontbreken er ook weer niet heb ik het idee?) en het includeren van een single player vind ik ook raar.

Kijk, ze maken hier een soort compromis tussen BFBC(2) en BF2, dat is niet zo heel gek. Ze zullen een beetje rekening moeten houden met de mainstream fans, maar tot nu toe vind ik het klinken alsof ze echt doorhebben wat de fans willen, zich daarnaar gedragen enz. Ze noemen Bad Company 2 ook gewoon steeds een "spin-off", dat zegt op zich toch wel genoeg.

Nee, ik kan een campaign geen minpunt noemen voor ik het heb gespeeld, dat vind ik ronduit raar. Net als dat de multiplayer van games als Uncharted 2 ook gewoon leuk is om te spelen. Misschien niet de leukste multiplayer ooit (hoewel die wel heel leuk was) maar het gaat je om de single player, en daarom waardeer je het spel dan ook om de single player. Ik geloof dat dit bij BF3 ook gewoon zo zal lopen. Als het verhaal heel laf is, doet dat niet af aan de multiplayer en wordt het nog steeds als een heel goed spel gezien (als het dat is natuurlijk).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

GekooktEi schreef:

Kijk, ze maken hier een soort compromis tussen BFBC(2) en BF2, dat is niet zo heel gek. Ze zullen een beetje rekening moeten houden met de mainstream fans, maar tot nu toe vind ik het klinken alsof ze echt doorhebben wat de fans willen, zich daarnaar gedragen enz. Ze noemen Bad Company 2 ook gewoon steeds een "spin-off", dat zegt op zich toch wel genoeg.


Maar waarom moeten ze die compromis maken? Naar mijn mening hebben ze de Battlefield serie voor de hardcore gamers/fans en is de Bad Company serie juist gekomen voor de mainstream gamers, zodat ook zei fun kunnen beleven aan Battlefield. Mocht BF3 meer mainstream worden, dan maken ze dezelfde fout als Killzone 3. De hardcore gameplay is juist de charme van een Battlefield, Killzone of bijvoorbeeld Operation Flashpoint om nog een game te noemen. Dit doet me trouwens denken aan de oude Delta Force games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

En waarom zouden ze zo'n grote investering maken om Battlefield 3 te ontwikkelen, als enkel 400.000 "hardcore fans" de game kopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik doelde op hardcore gamers EN de fans.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

GekooktEi schreef:
Ik vind nog steeds niet dat je bij voorbaat singleplayer als iets slechts ziet. Genoeg spellen waarbij die overstap ook wel heeft gewerkt. En dat jij nou meteen verband zoekt tussen het ontbreken van functies (cmd en sql, zoveel functies ontbreken er ook weer niet heb ik het idee?) en het includeren van een single player vind ik ook raar.


Zoals je ziet hebben we het hier over een opvolger. Er zijn inmiddels 6 jaar verstreken en wat is het resultaat?

- meer spelers? nope
- mod tools? nope, althans waarschijnlijk niet
- verdere uitwerking van cmd/sql? Nope, integendeel zelfs

*uiteraard is dit gebasseerd op info die nog niet helemaal vast staat*

Dat neemt niet weg dat dit spel er uit ziet als een achteruitgang ten opzichte van BF2 terwijl het juist veel beter zou moeten zijn. Het is toch te achterlijk voor woorden dat we het hebben over "nou zoveel is er niet weggehaald dus het is eigenlijk best goed"

@ Christian
Welke grote investering?

@Element
Battlefield (en Killzone wdb) zijn altijd al mainstream geweest. Er zijn maar een handje vol sims zoals ArmA of OFP.
Daarom zie ik ook niet in waarom de de functies eruit worden gehaald die de gameplay voor de 'mainstream gamer' helemaal niet in de weg staan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

elemeNt schreef:
Ik doelde op hardcore gamers EN de fans.

De meeste fans van Battlefield zijn natuurlijk ook hardcore gamers.
Robert schreef:
Zoals je ziet hebben we het hier over een opvolger. Er zijn inmiddels 6 jaar verstreken en wat is het resultaat?

- meer spelers? nope
- mod tools? nope, althans waarschijnlijk niet
- verdere uitwerking van cmd/sql? Nope, integendeel zelfs

Dat neemt niet weg dat dit spel er uit ziet als een achteruitgang ten opzichte van BF2 terwijl het juist veel beter zou moeten zijn. Het is toch te achterlijk voor woorden dat we het hebben over "nou zoveel is er niet weggehaald dus het is eigenlijk best goed"

Is meer altijd beter? Ik bedoel, als een bepaalde feature door tal van spelers wordt gezien als storend, kan je diezelfde feature toch beter verwijderen in de sequel? Bovendien moet je niet steeds afgaan op feature lists. Is een sequel niet leuk omdat hij minder features heeft dan z'n voorganger? Nee, toch?

En zoals ik al zei, meer is niet altijd beter. Ik bedoel, niet veel games hebben 128 speler multiplayer matches en persoonlijk zie ik het nut er niet van in. Als 64 spelers goed was, waarom dan nog meer doen? Bovendien vind ik een een gestroomlijnde ervaring leuker en beter dan een ervaring die gebaseerd is op een feature list. Om maar "beter" te doen dan de voorganger.

Robert schreef:
@ Christian
Welke grote investering?

DICE en EA pompen miljoenen in deze game, en jullie denken dat ze het alleen doen om die kleine groep schare fans tevreden te stellen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Hoe kunnen bovenstaande functies nou de game minder maken?!?

1. Als je niet houdt van de hoeveelheid spelers, dan kies je een server met minder man.
2. Als je niet van mods houdt dan download je ze gewoon niet
3. Als je niet van de Cmd/SQ houdt dan join je ze gewoon niet

En over welke klein groep schare fans heb je het? Er zijn miljoenen mensen die BF2 geweldig vonden en bovendien word er helemaal niet gevraagd om absurde dingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Christian Vuye schreef:
Bovendien moet je niet steeds afgaan op feature lists. Is een sequel niet leuk omdat hij minder features heeft dan z'n voorganger? Nee, toch?

(...)

Bovendien vind ik een een gestroomlijnde ervaring leuker en beter dan een ervaring die gebaseerd is op een feature list. Om maar "beter" te doen dan de voorganger.

Hier ben ik het sowieso ook mee eens.

Ik denk overigens dat ik me daarom ook even terug trek uit dit topic, aangezien we hier discussiëren over de kwaliteit van een spel waar we alleen een lijst features van hebben. Laat ik het zo zeggen; na de preview gelezen te hebben was ik best positief verrast, omdat het klonk alsof DICE goed doorhad dat dit een BF3 was en geen BFBC3. Daarnaast vind ik het persoonlijk fijn dat er weer een campaign is, en ditmaal meer wat militair gericht aangezien je in Bad Company een beetje halve soldaten speelde, wat ik vervreemdend vond aangezien BF toch best militair gethematiseerd is dus dan speel ik liever echt middenin een conflict.

Daarnaast vond ik BFBC2 een hele leuke game én BF2 een geweldige game, dus misschien is dit voor mij nog wel een goede combinatie.

Ik had het trouwens met "mainstream" meer over de mensen die Battlefield 2 niet meer spelen, ofwel over de niet-fans van Battlefield. Ik heb het dus niet zozeer over het verschil tussen "arcade en hardcore shooters", maar puur over de mainstream groep (heel andere term dan arcade) die niet verder kijkt dan zijn Call of Duty lang is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Inderdaad, ik ben het volledig eens met GekooktEi. En ik trek me dan ook even beter terug uit deze discussie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Best interessant, gedaan door OffDutyGamers (clickable voor high-res):

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Ik ben toch benieuwd of ze CoD kunnen verslaan... CoD zit zo te horen in een vrij zwakke positie nu.

Ik wil BF3 ook wel... alleen ben ik niet zo gek op BC2. Als het te veel op dat deel lijkt dan wordt dat weer niks voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik hoop zeker niet dat BF3 een succes wordt zoals Call of Duty dat is geworden. Dan is het al helemaal duidelijk welke richting de game opgaat. =/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Ja dat is wel waar. Maar als het BF3 lukt om CoD te verslaan (ik denk dat die kans er best inzit) dan zal dat wel helaas gebeuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Deep_But_Stupid schreef:
Ja dat is wel waar. Maar als het BF3 lukt om CoD te verslaan (ik denk dat die kans er best inzit) dan zal dat wel helaas gebeuren.


Nee, ik kan je opzich wel garanderen dat het niet gaat gebeuren. Je hebt geen idee hoe populair CoD is. Hoewel BF gewoon een mainstream game is, is het voor de gemiddelde CoD speler nog steeds veel te moeilijk/complex/traag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 01:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Robert schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Ja dat is wel waar. Maar als het BF3 lukt om CoD te verslaan (ik denk dat die kans er best inzit) dan zal dat wel helaas gebeuren.


Nee, ik kan je opzich wel garanderen dat het niet gaat gebeuren. Je hebt geen idee hoe populair CoD is. Hoewel BF gewoon een mainstream game is, is het voor de gemiddelde CoD speler nog steeds veel te moeilijk/complex/traag.


Ik weet niet hoor... ik ken best veel mensen, casual en hardcore gamers, die CoD ondertussen een beetje beu zijn. Hetzelfde is gebeurd met Guitar Hero. CoD heeft de hardcore gamers vaak gefrustreerd en nu kiezen de meeste gamers voor de kant van Battlefield. Denk dat BO voor velen de druppel was. De casual gamers is een veel grotere groep en blijven momenteel bij CoD, maar als EA zijn kaarten goed speelt en Activision helemaal niet, zal EA er toch een paar kunnen stelen.

De volgende CoD wordt gemaakt door IW (wat nu eigenlijk nog maar een schim is van wat het vroeger was) en Sledgehammer (ook niet bepaald ervaren) volgens de geruchten. Als ze niet voorzichtig zijn zou het wel eens heel slecht kunnen aflopen.

Ik zeg niet dat het zeker is, EA zal hard moeten werken als het zelfs een kans wilt maken maar ik denk dat het kan, als EA goede beslissingen maakt. Of ze kunnen toch tenminste een stevige portie populariteit krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Robert schreef:
Ik hoop zeker niet dat BF3 een succes wordt zoals Call of Duty dat is geworden. Dan is het al helemaal duidelijk welke richting de game opgaat. =/
Of misschien maakt Respawn Entertainment een nieuwe CoD-achtige game voor EA en behoudt BF zijn gewone gameplay (die toch nog altijd aanslaat).

Laatst aangepast door KingLikesCookies op 11 Feb 2011 20:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

KingLikesCookies schreef:
Robert schreef:
Ik hoop zeker niet dat BF3 een succes wordt zoals Call of Duty dat is geworden. Dan is het al helemaal duidelijk welke richting de game opgaat. =/
Of misschien maakt Respawn Entertainment een nieuwe CoD-achtige game voo EA en behoudt BF zijn gewone gameplay (die toch nog altijd aanslaat).


Dat zou voor mij een prima oplossing zijn. Eigenlijk verdient de BF serie het grootse succes wel maar dan weet je wel hoe het gaat aflopen. De eerst Call of Duty games waren ook hardstikke goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 37, 38, 39  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 39

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group