Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

GekooktEi schreef:

Citaat:
Silencers lijken me een wat vreemde keus in een oorlog situatie.

True, maar het is wel een leuk extraatje. Plus, Battlefield 2 had ze ook op pistolen, en BFBC2 op submachinegeweren. Zou ik dus niet heel raar vinden als ze dat uitbreiden. Je kan er vast wel wat specs-veranderingen aan toevoegen waardoor ze nut krijgen. Plus, ze hebben stijl En ik zou het bij Spec-Ops eenheden of iets dergelijks nog niet zo heel gek vinden...

Citaat:
Hopelijk zit ook het mapsysteem (icm playercount) van BF2 er weer in, dat was best wel slim bedacht. Daarnaast mogen de mappen ook weer vierkant worden met heel veel ruimte om je vrij te bewegen zodat je ook daadwerkelijk de kans kan benutten om de vijand te flanken.

Nou ja, op console zou het wel een rare boel worden als je in het spel halve maps hebt omdat je maar met 24/32 (?) spelers kan spelen Maar inderdaad, ruimte om te flanken moet écht terug keren. Heb wel zo'n idee dat DICE snapt wat fans terug willen zien hoor. Blijkbaar zagen ze Bad Company echt als een soort spin-off, want het zegt wel genoeg dat ze meteen prone, jets en 64-spelers weer terug hebben gebracht, toch?

Denk echt wel dat ze een echte BF3 gaan maken nu.


Ja, maar waren de silencers in BF2 en BC2 niet even zo goed nutteloos? Ik weet niet meer of zo ook muzzle flash dempten maar anders zie ik er het nut niet zo van in. Ik had het altijd wel door of er geschoten werd, zowel bij gedempte als bij niet gedempte wapens.

(over mapsize)
Toch heb ik liever halve maps die wel passen bij de playercount dan met z'n 20 mensen op een map spelen die voor zeker 50 mensen bedoeld is.

(over features)
Misschien. Eerlijk gezegd lijkt het een beetje op een doorzichtige marketing truc. Weinig features stoppen in BC2 zodat ze kunnen doen alsof er nieuwe functies in BF3 zitten. Ik had eigenlijk ook een beetje gehoopt dat we nu door zouden kunnen gaan tot 128 spelers. Er zal vast een dergelijke mod voor komen maar ik zie het liever gewoon al in de game zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

[Silencers]
Ja, klopt, volgens mij waren ze behoorlijk nutteloos Maar daarom zeg ik, misschien verzinnen ze daar wel wat op. Het is geen militaire sim, dus ze kunnen er best wat arcade-ish features aan vast maken.

[Map size]
Ja, dat klopt. Maar ik denk ook meer vanuit DICE, dat zijn toch overwegingen... Het is toch zonde als je letterlijk een deel van de game mist omdat je minder spelers aan kan zeg maar.

[Features]
Nou, dat weet ik zo niet. BFBC was natuurlijk ook de eerste console Battlefield, dat was denk ik toch de initiële reden dat ze het een beetje down hebben gestript. Ik vind in ieder geval niet dat ze het promoten alsof er nieuwe functies in zitten. Natuurlijk staan veel dingen die in vorige BF's zitten, zoals het levensechte geluid van BFBC2, weer op de features lijst, maar dat is natuurlijk een ander verhaal.
En die playercount, tja. Ik weet niet of groter, en groter, en groter altijd voortgang betekent. Ik ben het wel met je eens dat dat iets voor Battlefield is, want dat is toch de meest realistische onder de "arcade shooters" en dan is het natuurlijk tof als je zo dicht mogelijk bij een echt oorlogsgevoel komt. Maar of het nou uitmaakt of je op 500 m² (bijv.) met 64 spelers vecht, of op 1 km² met 128 spelers weet ik niet. Als de maps groter worden zou je dan ook meer plekken hebben waar niets gebeurt en dat is ook kut als je geen voertuig bij de hand hebt o.i.d. Of je moet weer meer vlaggen hebben, maar...

Nou ja, mijn punt is denk ik wel duidelijk Ik zie het leuke van meer spelers wel in, maar of het enorm veel toevoegt (voor mij persoonlijk) vraag ik me af. Dit is trouwens niet bedoeld als PC vs. console - ik ben het met je eens dat 64 player matches toch wel heel tof zijn, en het is heel jammer dat de console lang niet zoveel spelers aan kan. Dus nee, ik probeer niet te zeggen "Zoveel leuker zijn grotere maps en hogere playercounts niet, dus console == pc-versie" Just saying, misschien komt dat zo over, vooral omdat je bekend bent met mijn pro-console standpunt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nouja ik denk dat een hoge playercount gewoon goed past bij Battlefield. Kijk CoD had nooit hoger moeten zijn dan 64 spelers per team, en misschien was 64 al wel inderdaad wat veel, zeker op de kleine maps >.<
Bij BF zou een hoge playercount juist de gameplay kunnen verijken.

Wat ook terug moet komen zijn de naval battles. Het zou echt leuk zijn als beidde partijen meerdere schepen/vliegtuigen zouden hebben. Ook verwacht ik dat de Commander terug zal komen. Graag met meer functies en een beter overzicht zoals in de meeste RTS games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/06/1296986084-560.jpg

Vind de cover zo mooi..

Ik hoop serieus dat ik het nog kan draaien op mn pc xD

[Lay-out is op vorige pagina hier al genoeg verneukt - GekooktEi]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Moeten alle oorlogshooters tegenwoordig een soldaat op de voorkant hebben?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 06 Feb 2011 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Paintskillz schreef:
Moeten alle oorlogshooters tegenwoordig een soldaat op de voorkant hebben?
idd, waarom niet gewoon een mooie roze pony?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Heb de eerste pagina weer even bijgewerkt met nieuwe informatie:

Citaat:
Superior PC gaming versie info:
- Jets aanwezig
- 64 players
- DX 10/11 only
- Vista/ Windows 7 only

Algemene informatie:
- Frostbite 2.0
- modern scenario
- helicopters zijn wederom van de partij
- MLAA als Anti-Ailiasing techniek
- vernietiging van terein verder uitgewerkt
- explosies hebben effect op de speler (als in; je wordt op de grond geworpen door een explosief die dicht bij tot ontploffing komt)
- Prone
- geen dolphin diving
- 24 players op consoles
- Knife/dogtags
- nieuw bullet drop systeem (meer geavanceerd)
- geen tracer darts
- spotting systeem van BC2 keert terug


Bron: http://techspotlight.net/news/new-battlefield-3-details
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Wat kan ea lekker bashen op CoD

- geen dolphin diving xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

the_dan schreef:
Wat kan ea lekker bashen op CoD

- geen dolphin diving xD


Dat was meer een probleem in de eerdere versies van Battlefield 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Christian Vuye schreef:
Day 1 DLC


Dat is zo kut. Echt serieus dat is gewoon gemeen en belachelijk. Extra wapens extra achievements extra maps gratis als je pre-ordert maar anders kost het geld!? Zal je zien dat het in NL ook nog eens niet eens komt. En de pre-orderaars hebben het ook nog een maand eerder. Dat is toch vreselijk. Belachelijk. De content bestaat dus gewoon en de mensen die hem vroeg halen krijgen het gratis, maar mensen die hem vroeg halen maar niet voorbesteld die krijgen het ook weer niet. Ik haat zulke achterlijke acties
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Robert schreef:
the_dan schreef:
Wat kan ea lekker bashen op CoD

- geen dolphin diving xD


Dat was meer een probleem in de eerdere versies van Battlefield 2.

Bah, wat een hopeloos belachelijke shit is dat. Er zijn nog steeds servers die unlimited sprint hebben waardoor dat alsnog prima kan, trouwens. Normaal is je soldaat na één of twee dives gewoon uitgeput

Wat ik wel leuk vind bij Battlefield 2 is de verschillende animaties als je gaat pronen. Bijvoorbeeld dat je zo'n zij-rol maakt als je zijwaarts loopt terwijl je prone gaat.

En natuurlijk als je rent terwijl je prone gaat, dat je zo'n dive maakt. Epic knive kills zijn daarmee te maken, dus ik hoop wel dat dat dan nog kan Dat zijn toch geen dolphin dives? Dat is pas als je het vaker achter elkaar doet toch?

@ Trueskill: Battlefield had het al langer Ik had liever toch als nostalgie trouwens nog een enorme 3 op de achtergrond willen zien; een knipoog naar het BF2 packshot was leuk geweest. Maar op elk BF-packshot ooit staat een soldaat. Alleen op de eersten staat alleen een gezicht met daaronder voertuigen, maar die doen nu toch wel ouderwets aan i.m.o.

Kijk:


Dus op BF2 en Special Forces staat ook gewoon een soldaat te chillen...

Nou oké, op BF2:SF chillt hij niet. Maar toch.

@ the_dan: Waar heb je die wallpaper vandaan? Heb je hem groter voor me?

Robert schreef:
Ook verwacht ik dat de Commander terug zal komen. Graag met meer functies en een beter overzicht zoals in de meeste RTS games.

Denk ik ook. Ik denk wel dat squads meer BFBC2-style blijven, dat je op elk member kan spawnen. Maar inderdaad, in vorige Battlefields kon je niet eens een doelwit zetten op een map ofzo, je moest er net als soldaat gewoon met een geweer op richten toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Frostbite 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Spotting systeem van BC2 is eigenlijk ook een beetje jammer. Het spotten en dingen requesten gaat goed zolang je degene die je wil hebben in beeld hebt. Ik hoop dat ze dit toch wel uitwerken zodat je een medic kan roepen zonder hem te zien.

@KingLikesCookies
Ja leuk filmpje, maar het zegt me persoonlijk niks

@Gekooktei
Wat bedoel je met je allerlaatste zin? (vanaf; Maar inderdaad...)

@Jonezy
True, bij BF2 hadden ze ook betaalde DLC maar na verloop van tijd werd (bijna?) alles gratis aangeboden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Als commander, of in ieder geval als squad leader, had je in vorige Battlefields toch niet eens een map waar je een objective aan kan wijzen? Of is dat een feature die ik nooit heb gekend? Ik meende dat dat alleen kon door het objective te plaatsen waar je crosshair zich bevond.

@ KingLikesCookies, Robert

Lol, mij inderdaad ook niet. Belichting hebben ze goed voor elkaar, maar ik heb niet echt het idee dat het nog heel erg speciaal is om goede schaduwen in je spel te hebben tegenwoordig... Dat laatste met die lampen is wel leuk, verder heb ik alles door geskipt. Hoopte persoonlijk namelijk dat ze in het filmpje nog wat opbliezen, ik wil wel die 2.0 destruction zien! Of nee wacht 3.0, want in BFBC2 had je al "Destruction 2.0"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Als commander heb je wel degelijk een map waar je objectives aan kan wijzen. Vrij complex zelfs maar dat is ook wat ik wat minder vond. De knoppen werkten niet naar behoren en de AI (Heb enkel offline commander gespeeld) luisterde niet goed naar je opdrachten. Ik heb het over hetzelfde scherm (via caps-lock te enablen) als waar je artillery/UAV/Supplydrops etc doet. Als je inzoomt krijg je een topdown overview.

(over destruction)
Ze hebben ergens een powerpoint over het nieuwe systeem. Ik ben overgens niet heel blij met destruction in BF3. Het kan bepaalde command post helemaal nutteloos maken als er geen cover meer is. In BC2 duurde matches ook maar 15-20 min omdat daarna er nergens was om je achter te verschuilen.

Opzich mag het er best zijn, maar dan moeten ze er echt voor zorgen dat er niet zomaar alles aan gort wordt geschoten door de mensen met explosieve wapens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Inderdaad, realisme betekent in multiplayer lang niet altijd dat het er beter op wordt... Ik vind het juist tof als ze het gedetailleerder maken, dat je bijvoorbeeld losse bakstenen wegschiet of zo, maar als je alles helemaal kapot kan schieten ben ik inderdaad bang dat er niets overblijft.

Wat ze echt NIET in BF3 moeten laten terugkomen is die achterlijke artillery van de sniper, dat vind ik echt doodzonde. Stel dat je dat hebt, met een soort "destruction 3.0", dan zie ik de spam al gebeuren.

Maar die map kende ik dus niet. Heb je die ook als squad leader? Ik ken het menu waarmee je supply drops, UAV en artillerie inroept, maar dat deed ik dus altijd via T (?) ingedrukt houden en dan kreeg je zo'n "rose" waarbij je dan zelf moest mikken waar je hem wilde hebben - in first person dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ja artillery past beter bij de commander. Hoewel, op deze manier doen sommige snipers dan teminste nog IETS voor het team.

En zo ziet de commander interface er uit:


Video: http://www.youtube.com/watch?v=69vLSXSxNT4

Best vet hoor. Jammer dat het met AI dus wat minder werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Hmm oké, echt nooit geweten. Ben dan ook bijna nooit commander geweest. Wel irritant dat je alles zo via een dropdown-menuutje moet spotten

En ja oké, het maakt snipers wel wat nuttiger. Maar het fijne bij Battlefield is wel dat in Conquest, kills ook heel belangrijk zijn. Het helpt niet echt bij een veldslag meestal, snipers, maar het helpt wel voor de killcount en dus de ticket loss van de vijand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Drop down menu is logisch gezien je daarmee aangeeft wat je nou precies wil dat 'ze' gaan doen.

btw ze moeten ook echt de retarded smoke weghalen want daar word ik in BC2 niet goed van. Blijkbaar willen ze dat we iets niet zien...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Robert schreef:
Drop down menu is logisch gezien je daarmee aangeeft wat je nou precies wil dat 'ze' gaan doen.

Bij het spotten, cabron Als je als commander spot, moet je ook click, dropdown menu, spot doen, tenminste zo ziet het eruit in dat filmpje... Ik snap wel dat je dat menu nodig bent voor verschillende orders
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

http://www.fifabenelux.com/forum/attachment.php?attachmentid=1174&d=1296914755
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

the_dan schreef:
http://www.fifabenelux.com/forum/attachment.php?attachmentid=1174&d=1296914755

1) Weet je zeker dat die hier hoort? Wtf, FIFA?
2) Je moet registreren om het te bekijken. Je kan dus nog beter print screens posten, want ik heb geen zin om daar een account aan te maken die ik nooit meer gebruik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 07:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Ja, stond op hun server
Zo dan maar
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/08/1297132667-280.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 08:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

En daar zijn we dan!

http://filesmelt.com/dl/bf3page1.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page2.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page3.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page4.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page5.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page6.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page7.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page8.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page9.jpg
http://filesmelt.com/dl/bf3page10.jpg


Laatst aangepast door Robert op 08 Feb 2011 09:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 09:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Robert, ik snap de epicness hier, maar kun je er for layout's sake toch even links van maken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 39

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group