Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Sep 2012 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
dantekloon schreef:
het allereerste engelse Tales of Xillia screens
http://www.siliconera.com/2012/09/19/tales-of-xillia-english-screenshots-are-here/

Tales of Xillia komt dus sowieso naar het westen

Mooie screens. Maar het was toch reeds bekend dat Tales of Xillia hier zou verschijnen? En als die goed verkoopt, lokaliseert Namco Bandai ook Tales of Xillia 2. Volgens mij hebben ze dat gezegd.


volgens mij had Namco Bandai gezegd de game hier pas to lokaliseren als Graces f goed verkocht werd, maar vindt mooi dat ze Xillia hier brengen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

de openings track van Tales of Xillia 2 is bekent
http://www.youtube.com/watch?v=-QiEjqyPbZ0&feature=related

ook door Ayumi hamasaki gezongen net als het origineel.

en hier de nieuwste trailer
http://www.youtube.com/watch?v=3DMsFah5LX4&feature=related
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik had het niet kunnen laten om een cut scene te bekijken, maar echter heeft de persoon die gezegd heeft de main character geen voice heeft in het eerste playthrough dat hij gelijk heeft..

De main character kan dus niet praten, maar heeft wel subs wat hij zegt, wel heel erg stom en vrot, dacht dat alleen Persona dat had, maar nu begint Tales of er ook al mee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 01:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Lijkt me echt een saaie game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 01:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

boeiuhhhhhhh, lijkt me een geweldige game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 01:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Nee als ik anime wil zien dan kijk ik wel anime.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 02:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Tales of xillia 2 is beter dan anime, je kunt het zelf ook spelen en beleven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Tales of is speelbare anime met slechte verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

het heeft een goed verhaal, het heeft tenminste een verhaal, kan ik van die saaie fighting games niet van zeggen...
Vooral Tekken, Dead or Alive, Street Fighter niet... ook al zijn het door Japanners ontwikkeld maar zijn toch slechte games..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Nah Tales is best saai, kan je je geld beter aan andere dingen wegsmijten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Maar in ieder geval niet aan fighting games, die je binnen 5 min al uit speelt en toch komt er een lelijk GAME OVER in beeld na de credits, dat is saai en stom...

Ga maar weer verder met je Hatsune Miku PDf(pedofiel)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

dantekloon schreef:
Maar in ieder geval niet aan fighting games, die je binnen 5 min al uit speelt en toch komt er een lelijk GAME OVER in beeld na de credits, dat is saai en stom...

Ga maar weer verder met je Hatsune Miku PDf(pedofiel)


Mij pedofiel noemen gaat te ver.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Waarschuwing voor dantekloon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

dantekloon schreef:
Maar in ieder geval niet aan fighting games, die je binnen 5 min al uit speelt en toch komt er een lelijk GAME OVER in beeld na de credits, dat is saai en stom...

Ga maar weer verder met je Hatsune Miku PDf(pedofiel)


Moet jij zeggen met je avatar en voorkeur voor chinezen zonder tieten

Daarnaast speel je fighting games niet voor het verhaal maar competitief tegen vrienden of online.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Gezer Qua gameplay zijn de meeste Tales games toch wel hoogstaand wat het RPG-genre betreft.

@elemeNt De Blazbu serie heeft toch echt een giga verhaallijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Maar in ieder geval niet aan fighting games, die je binnen 5 min al uit speelt en toch komt er een lelijk GAME OVER in beeld na de credits, dat is saai en stom...

Ga maar weer verder met je Hatsune Miku PDf(pedofiel)

Is imo geen reden om iemand een pedo te noemen. Beetje slappe actie. Als je het niet met iemand eens bent kom dan met sterkere argumenten dan mensen voor zoiets uitmaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Mafusto schreef:
@Gezer Qua gameplay zijn de meeste Tales games toch wel hoogstaand wat het RPG-genre betreft.

@elemeNt De Blazbu serie heeft toch echt een giga verhaallijn.


Ik weet het hoor, heb zelf Graces f en Xilia in pre-order. Was gewoon met hem aan het dollen omdat hij dat in het DOA topic had gedaan, blijkbaar werd het hem te persoonlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik kan het ook niet hebben dat mensen de Tales of serie kleineren. Ik snap dus best hoe Dante zich voelt! You broke my heart, bro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

wow, hey, ik noemde niemand pedofiel
anders zei ik wel dat hij een pedofiel is, met die PDf afkorting kan je het er gewoon van maken.

en ik heb het gewoon niet met dikke tieten, dat is lelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

dantekloon schreef:
wow, hey, ik noemde niemand pedofiel
anders zei ik wel dat hij een pedofiel is, met die PDf afkorting kan je het er gewoon van maken.

en ik heb het gewoon niet met dikke tieten, dat is lelijk.


Waarvoor zet je het er dan überhaupt achter???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Nov 2012 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
wow, hey, ik noemde niemand pedofiel
anders zei ik wel dat hij een pedofiel is, met die PDf afkorting kan je het er gewoon van maken.

en ik heb het gewoon niet met dikke tieten, dat is lelijk.

Als je het zo duidelijk vermeldt dan kan je wel raden wat je intentie is he.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Nov 2012 06:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

sorry, Gezer, ik had het niet bedoelt om je daarmee uit te schelden als pedofiel... hierbij mijn excuses
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Nov 2012 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wat is Tales of Xillia 2 een saaie game, heb er al 7 uur op zitten en nog steeds loop je door dorpjes, steden en dungeons zonder enige scene tussen door, ben nu beland in dat huisje van Milla, maar ook hier geen scene..

en al die dorpjes, steden en dungeons heb ik ook al doorlopen met Tales of Xillia, en wordt op een gegeven moment heel erg saai..

Als je ook nog eens verder wilt, moet je zo'n één of andere wijf geld geven via de GSM om dan naar je volgende bestemming te kunnen gaan.
Je bent zo kapitalen Gald kwijt aan dat mens.

en ook de MC heeft geen VA, in de Shin Megami Tensei serie is het niet echt storend, maar in deze game irriteer ik me daar heel erg aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 07 Nov 2012 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

er zou in dit topic een soort knop moeten zitten die een vakje uit je pc laat komen met popcorn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Nov 2012 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nu weet ik ook van Tales of Xillia 2 waarom je elke keer GALD af moet staan als je te veel verdient, en ook om te weten wat je next destination is..

de main characters heeft een schuld van 20 miljoen dat je moet afbetalen
wel vreemd omdat in een game als Tales of te verwerken...
Kost alleen maar gald
Maarja, je verdient in de game wel kapitalen dus een keertje 100,000 gald minder kan wel

Moet nog 16 miljoen betalen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group