Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Je kunt eigenlijk alle secret dungeons en bosses al verslaan in level 50 tot 75, je kunt in de secret dungeon ook snel tot level 99 komen, dus alle secrets zijn al te doen met je eerste playtrough, maakt niks uit welke personage.

Een aantal veranderingen tijdens de personages zijn de battle music tracks en een aantal scenes, maar niks anders.
Want had namelijk niet verwacht dat

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dat Milla in de rol stoel kwam, dat je Jude speelt, dat was saai en lang dradig, en ook de gevecht met dat ene dat Milla op de bank zit en dat je tegen haar bodyguard moet vechten met Jude.

Had namelijk wel echt verwacht de volgende te ongrendellen na beide persoanges zoals music player(zoals in elke Tales of), anime movie player(zoals de meeste Tales of), unlock all skits(zoals Vesperia, je bewaart alleen de skits die je al gezien hebt).

En het belangrijkste de credits, kort en erg zwak af gewerkt, dat was erg jammer.

MAAR het is nog steeds een mega topper voor PS3, maar helaas niet beter dan Vesperia en Graces f.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 19 Okt 2011 03:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
Je kunt eigenlijk alle secret dungeons en bosses al verslaan in level 50 tot 75, je kunt in de secret dungeon ook snel tot level 99 komen, dus alle secrets zijn al te doen met je eerste playtrough, maakt niks uit welke personage.

Een aantal veranderingen tijdens de personages zijn de battle music tracks en een aantal scenes, maar niks anders.
Want had namelijk niet verwacht dat

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dat Milla in de rol stoel kwam, dat je Jude speelt, dat was saai en lang dradig, en ook de gevecht met dat ene dat Milla op de bank zit en dat je tegen haar bodyguard moet vechten met Jude.

Had namelijk wel echt verwacht de volgende te ongrendellen na beide persoanges zoals music player(zoals in elke Tales of), anime movie player(zoals de meeste Tales of), unlock all skits(zoals Vesperia, je bewaart alleen de skits die je al gezien hebt).

En het belangrijkste de credits, kort en erg zwak af gewerkt, dat was erg jammer.

MAAR het is nog steeds een mega topper voor PS3, maar helaas niet beter dan Vesperia en Graces f.


ik ben t met je eens dat t stuk waarin milla in een rolstoel zit lang duurt, en misschien een beetje vervelend lang

maar dat gevecht tegen de bodyguard voelde ik al aankomen, omdat die kerel wat tegen jude heeft blijkbaar, en niet vervelend in mijn ogen.

Graces F vind ik leuk, alleen vind het battle systeem niet zo geweldig.
had nou bijvoorbeeld het battle systeem van Vesperia of Xillia er in gezeten dan had ik em leuker gevonden.

is het al bekend welk battlesysteem Innocence R gaat krijgen ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hunterr BerichtGeplaatst: 19 Okt 2011 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

scorpio23-b schreef:
dantekloon schreef:
Je kunt eigenlijk alle secret dungeons en bosses al verslaan in level 50 tot 75, je kunt in de secret dungeon ook snel tot level 99 komen, dus alle secrets zijn al te doen met je eerste playtrough, maakt niks uit welke personage.

Een aantal veranderingen tijdens de personages zijn de battle music tracks en een aantal scenes, maar niks anders.
Want had namelijk niet verwacht dat

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dat Milla in de rol stoel kwam, dat je Jude speelt, dat was saai en lang dradig, en ook de gevecht met dat ene dat Milla op de bank zit en dat je tegen haar bodyguard moet vechten met Jude.

Had namelijk wel echt verwacht de volgende te ongrendellen na beide persoanges zoals music player(zoals in elke Tales of), anime movie player(zoals de meeste Tales of), unlock all skits(zoals Vesperia, je bewaart alleen de skits die je al gezien hebt).

En het belangrijkste de credits, kort en erg zwak af gewerkt, dat was erg jammer.

MAAR het is nog steeds een mega topper voor PS3, maar helaas niet beter dan Vesperia en Graces f.


ik ben t met je eens dat t stuk waarin milla in een rolstoel zit lang duurt, en misschien een beetje vervelend lang

maar dat gevecht tegen de bodyguard voelde ik al aankomen, omdat die kerel wat tegen jude heeft blijkbaar, en niet vervelend in mijn ogen.

Graces F vind ik leuk, alleen vind het battle systeem niet zo geweldig.
had nou bijvoorbeeld het battle systeem van Vesperia of Xillia er in gezeten dan had ik em leuker gevonden.

is het al bekend welk battlesysteem Innocence R gaat krijgen ?


Misschien omdat die bodyguard ook een oogje heeft op milla :p Ach helaas is de game gerushed maar vond het niet erg ze probeerde iets nieuws met de wereld en de manier van questen en het levelen van shops niet te vergeten. En de 2 extra skills die elk personage kreeg. En een 15 jarige Jude die een 20 jarige chick aan de haak kan slaan zou ik vroeger ook wel gewild hebben
Ik ga ieder geval platina halen En ik heb de luxe om tussen 5 battle theme`s te switchen

Battlesysteem van Innocence R mmm ik denk gewoon standaard Tales systeem zonder extra tweaks dus tales of vesperia zonder fatal strike
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Matesers BerichtGeplaatst: 19 Okt 2011 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jan 2008
Berichten: 368

Je kunt spoilers beter wit maken en dan de witte tekst tussen twee * zetten bijvoorbeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Okt 2011 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hunterr schreef:
scorpio23-b schreef:
dantekloon schreef:
Je kunt eigenlijk alle secret dungeons en bosses al verslaan in level 50 tot 75, je kunt in de secret dungeon ook snel tot level 99 komen, dus alle secrets zijn al te doen met je eerste playtrough, maakt niks uit welke personage.

Een aantal veranderingen tijdens de personages zijn de battle music tracks en een aantal scenes, maar niks anders.
Want had namelijk niet verwacht dat

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dat Milla in de rol stoel kwam, dat je Jude speelt, dat was saai en lang dradig, en ook de gevecht met dat ene dat Milla op de bank zit en dat je tegen haar bodyguard moet vechten met Jude.

Had namelijk wel echt verwacht de volgende te ongrendellen na beide persoanges zoals music player(zoals in elke Tales of), anime movie player(zoals de meeste Tales of), unlock all skits(zoals Vesperia, je bewaart alleen de skits die je al gezien hebt).

En het belangrijkste de credits, kort en erg zwak af gewerkt, dat was erg jammer.

MAAR het is nog steeds een mega topper voor PS3, maar helaas niet beter dan Vesperia en Graces f.


ik ben t met je eens dat t stuk waarin milla in een rolstoel zit lang duurt, en misschien een beetje vervelend lang

maar dat gevecht tegen de bodyguard voelde ik al aankomen, omdat die kerel wat tegen jude heeft blijkbaar, en niet vervelend in mijn ogen.

Graces F vind ik leuk, alleen vind het battle systeem niet zo geweldig.
had nou bijvoorbeeld het battle systeem van Vesperia of Xillia er in gezeten dan had ik em leuker gevonden.

is het al bekend welk battlesysteem Innocence R gaat krijgen ?


Misschien omdat die bodyguard ook een oogje heeft op milla :p Ach helaas is de game gerushed maar vond het niet erg ze probeerde iets nieuws met de wereld en de manier van questen en het levelen van shops niet te vergeten. En de 2 extra skills die elk personage kreeg. En een 15 jarige Jude die een 20 jarige chick aan de haak kan slaan zou ik vroeger ook wel gewild hebben
Ik ga ieder geval platina halen En ik heb de luxe om tussen 5 battle theme`s te switchen

Battlesysteem van Innocence R mmm ik denk gewoon standaard Tales systeem zonder extra tweaks dus tales of vesperia zonder fatal strike


Nee, vondt namelijk apart omdat je Milla story kiest en dan toch lang met Jude een stuk speelt, en tegen de bodyguard vecht.

Battle system is net zoals op de DS neem ik aan, maar dan ook nog een extra touchscreen functie.

Ik heb alleen de normal battle theme en de battle theme van Tales of Phantasia of Destiny, maar dat hangt ervan af welke costume je draagt van welke game.

De ido,master battle track is super.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 19 Okt 2011 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dat hele touch gedoe moeten ze eruit laten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2012 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

Xillia komt waarschijnlijk ook naar Europa:

http://gematsu.com/2012/03/tales-of-xillia-trademarked-in-europe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

de next Tales of is de 14de min titel in de serie, meld Famitsu.
de naam is nog niet bekent, en dus wordt het geen remake, port of spinn-of
dat is heel mooi, nu afwachten naar de naam, en welke systeem het komt.

hoop PS3
maar aangezien Famitsu het ook heeft over ''ongeveer in het zelfde klasse als Xillia, Vesperia, Graces''zou deze dus ook op de PS3 kunnen komen, importeren dus die handel als het eindelijk komt, eind 2012.

ach ja nou hier, zijn ze gelijk aan het aftellen.
http://next.tales-ch.jp/?url_id=55
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ik hoop persoonlijk dat de Next Tales of voor de vita word ..
gewoon een keer wat anders dan de Playstation 3 of Xbox 360.

dan kan ik zodra ik Innocence R heb uitgespeeld gelijk aan de Next Tales of beginnen (:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
Ik hoop persoonlijk dat de Next Tales of voor de vita word ..
gewoon een keer wat anders dan de Playstation 3 of Xbox 360.

dan kan ik zodra ik Innocence R heb uitgespeeld gelijk aan de Next Tales of beginnen (:


Innocence R een goede remake?
ik heb nog ff geen interesse in de Vita, maar binnenkort koop ik 2 games voor de vita gelijk, Persona 4:the Golden en Tales of Innocence R.
hoop dat ik voor ik op vakantie ga een vita kan bemachtigen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
Ik hoop persoonlijk dat de Next Tales of voor de vita word ..
gewoon een keer wat anders dan de Playstation 3 of Xbox 360.

dan kan ik zodra ik Innocence R heb uitgespeeld gelijk aan de Next Tales of beginnen (:


Innocence R een goede remake?
ik heb nog ff geen interesse in de Vita, maar binnenkort koop ik 2 games voor de vita gelijk, Persona 4:the Golden en Tales of Innocence R.
hoop dat ik voor ik op vakantie ga een vita kan bemachtigen.


Kweenie, heb alleen nog de demo gespeeld.
het complete spel ga ik bestellen zodra ik weer geld heb.
demo speelt lekker weg, alleen jammer dat ie zo kort is.

disgaea 3 had ik op de ps3, ben niet zo'n fan van de tactical RPG's.
ik heb liever Real-time of Turn-Based RPG's. maar ieder z'n smaak he.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

ik ben ook niet zo'n tactical RPG fanaat, maar hoort gewoon bij de RPG genre, haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

er komt een Tales of game voor de andriods aan.
een tactical RPG(Disgaea, fire emblem)

http://andriasang.com/con10m/tales_strategy/ hier de eerste screens
je speelt personages van eerdere Tales of games

de game heet Tales of the World Tactics Union
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Voor de Androids?

De OS heet gewoon Android, hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

boeiuhhh, heb het niet zo met dat rotzooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
seph BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

Nog 16 dagen tot de onthulling van the Next Tales of. En nog 5 dagen tot de eerste TV spot ervan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Jun 2012 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Tales of Xillia 2 komt 1 november uit in Japan en is verkrijgbaar in 4 versies.
-de normale versie
-de X Edition(bevat alleen een controller)
-Kyun Character Pack
-Famitsu DX Pack

de prijs gaat ongeveer tussen de 8000-8500 yen
de special editions tussen 11500 en 12500 yen.

cant wait
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Jun 2012 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

dantekloon schreef:
Tales of Xillia 2 komt 1 november uit in Japan en is verkrijgbaar in 4 versies.
-de normale versie
-de X Edition(bevat alleen een controller)
-Kyun Character Pack
-Famitsu DX Pack

de prijs gaat ongeveer tussen de 8000-8500 yen
de special editions tussen 11500 en 12500 yen.

cant wait

Teveel verschillende versies...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Jun 2012 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Dat is Japan, ze hebben geld zat om veel verschillende versies uit te brengen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Jul 2012 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Xilia komt naar het westen, dantekloon verwissel je onderbroek alvast.

https://twitter.com/TalesofU/status/221237444614426624
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Jul 2012 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Als 1 goed genoeg verkoopt, komt deel 2 ook. Bevestigd @ bandai Namco event op JapExpo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Jul 2012 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

yes
ik kan nu al niet meer wachten.
eerst Tales of the Abyss op de 3DS, dan Tales of Graces f op PS3 en nu Tales of Xillia, awesome
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Jul 2012 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Bandai Namco wil Tales opnieuw i de EU introduceren. Vandaar ook de Tales of boom. Ik hoop dat Tales of in EU populair genoeg blijft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Sep 2012 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

het allereerste engelse Tales of Xillia screens
http://www.siliconera.com/2012/09/19/tales-of-xillia-english-screenshots-are-here/

Tales of Xillia komt dus sowieso naar het westen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Sep 2012 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

dantekloon schreef:
het allereerste engelse Tales of Xillia screens
http://www.siliconera.com/2012/09/19/tales-of-xillia-english-screenshots-are-here/

Tales of Xillia komt dus sowieso naar het westen

Mooie screens. Maar het was toch reeds bekend dat Tales of Xillia hier zou verschijnen? En als die goed verkoopt, lokaliseert Namco Bandai ook Tales of Xillia 2. Volgens mij hebben ze dat gezegd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group