Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 01:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

40 uur is nog goed, Vesperia en the Abyss heb ik ongeveer zo'n 40-45 uur over gedaan.
Cameo, je hebt alleen veel cameo costumes van andere personages maar nee geen battles tegen cameo personages.

Maar je hebt wel weer summons, dat miste ik in Vesperia terwijl je ze wel verslaat en niet kunt op roepen.
Met Hearts, krijg je soort cameo achtige summons geloof ik, voor in battles.

Blijft alleen jammer dat de costumes zo belachelijk duur zijn, 500 yen per stuk.
Proberen ze weer enorm veel geld uit de tukken te jagen van Tales of gamers, je bent zo'n 120 euro voor Vesperia kwijt aan DLC, 120 eurio Graces F en nu zou het ook wel op lopen tot 120 euro.
Gratis DLC krijgt Xillia bijna niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

dantekloon schreef:
40 uur is nog goed, Vesperia en the Abyss heb ik ongeveer zo'n 40-45 uur over gedaan.
Cameo, je hebt alleen veel cameo costumes van andere personages maar nee geen battles tegen cameo personages.

Maar je hebt wel weer summons, dat miste ik in Vesperia terwijl je ze wel verslaat en niet kunt op roepen.
Met Hearts, krijg je soort cameo achtige summons geloof ik, voor in battles.

Blijft alleen jammer dat de costumes zo belachelijk duur zijn, 500 yen per stuk.
Proberen ze weer enorm veel geld uit de tukken te jagen van Tales of gamers, je bent zo'n 120 euro voor Vesperia kwijt aan DLC, 120 eurio Graces F en nu zou het ook wel op lopen tot 120 euro.
Gratis DLC krijgt Xillia bijna niet.


Alleen die star driver costumes zijn toch de enige die 500 Yen zijn ? De andere toch 300 Yen ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weet niet, ik heb nog maar 1 keer gekeken naar die DLC, volgens mij wel.
maar kosten ook wel duur, denk dat Namco wel zoveel DLC erop donderen dat ze net als bij Graces F en Vesperia minstens zo'n 120 euro kunnen krijgen met alle DLC.

De DLC wat er nu op staan kost bij elkaar al 7500 yen(inclusief de komende DLC op 29 sep).
Maar dan heb ik het nog niet over de item DLC en zo.
Binnenkort komt er nog 6 school uniforms uit voor alle 6 de personages
(29 September).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

dantekloon schreef:
Weet niet, ik heb nog maar 1 keer gekeken naar die DLC, volgens mij wel.
maar kosten ook wel duur, denk dat Namco wel zoveel DLC erop donderen dat ze net als bij Graces F en Vesperia minstens zo'n 120 euro kunnen krijgen met alle DLC.

De DLC wat er nu op staan kost bij elkaar al 7500 yen(inclusief de komende DLC op 29 sep).
Maar dan heb ik het nog niet over de item DLC en zo.
Binnenkort komt er nog 6 school uniforms uit voor alle 6 de personages
(29 September).


Maar is wel slim want veel mensen kopen al die pakjes Ik ga denk alleen die Tales cameo pakjes halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hoe duur kost zo'n PSN voucher dan ongeveer als je ze importeert.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

dantekloon schreef:
Hoe duur kost zo'n PSN voucher dan ongeveer als je ze importeert.


Ik heb zon site waar je JP of HK kaarten in 1 sec in je email box krijgt hier link http://cardscodes.com/Playstation_Network_Live_Card_3000Yen_Japan-90.html

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Voor 3000 yen hoor je niet meer te betalen dan 30 euro, betaal je nog op die site wel flink meer dan het waard is.
Maar ik kan ooit wel eens proberen, nu geen centen voor om te kopen, eerst nog deze maand Persona 2 PSP en Atelier Totori beide Collector's Edition, volgende maand misschien, Oktober geen goede releases.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 18 Sep 2011 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

dantekloon schreef:
Voor 3000 yen hoor je niet meer te betalen dan 30 euro, betaal je nog op die site wel flink meer dan het waard is.
Maar ik kan ooit wel eens proberen, nu geen centen voor om te kopen, eerst nog deze maand Persona 2 PSP en Atelier Totori beide Collector's Edition, volgende maand misschien, Oktober geen goede releases.


Haha ok je moet maar kijken Play-Asia doet ook aan code sturen in mail dus dan kan je ook doen.

Ahjah Totori komt ook deze maand blahhh veel games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 26 Sep 2011 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

wat is de mening van iedereen die het spel heeft ?

mijn mening is tot nu nog goed ! (Ongeveer 15 Uurtjes in het spel)

naar mijn mening is Xillia 1 van de compleetste Tales of games samen met Vesperia !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Sep 2011 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Scorpio, heb je ook Tales of the Abyss en de 3DS gekocht, en zo ja.
wat vind je van de 3DS versie, ik heb hem in Japan gekocht en heb er nu al geen zin meer in.

Vesperia PS3 en Xillia zijn inderdaad complete Tales of games.

Mijn mening is, Xillia is een geweldige game.
En net zo verslavend als Graces F en Vesperia op de PS3.

Mijn character zitten allemaal rond de level 53, totaal ongeveer 33-34 uur.
Ik geloof dat ik bijna bij de laatste dungeon ben.

Het word op het laatst behoorlijk spannend.
Heb ongeveer 20% van de trophies.

Tales of Xillia is tot nu toe de beste PS3 exclusive.
De rest zijn goedkope bagger rotzooi zoals Ar Tonelico, Trinity Universe, Cross Edge en Hyperdimension Neptunia en zo.
Graces F, FFXIII, Vesperia, Eternal Sonata, Star Ocean 4 zijn ook voor andere consoles.

Er zijn er maar 4 hier op gamed die de game hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 26 Sep 2011 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

scorpio23-b schreef:
wat is de mening van iedereen die het spel heeft ?

mijn mening is tot nu nog goed ! (Ongeveer 15 Uurtjes in het spel)

naar mijn mening is Xillia 1 van de compleetste Tales of games samen met Vesperia !


Mee eens het verdient gewoon om extra traag gespeeld te worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 26 Sep 2011 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
Scorpio, heb je ook Tales of the Abyss en de 3DS gekocht, en zo ja.
wat vind je van de 3DS versie, ik heb hem in Japan gekocht en heb er nu al geen zin meer in.


Nee heb Tales Of The Abyss 3DS Niet Gekocht.

ik houd het wel op de PS2 versie.

en ik ben pas van plan een 3DS te kopen zodra er een 3DS lite ofzo komt, eerder koop ik er geen 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Sep 2011 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hunterr schreef:
scorpio23-b schreef:
wat is de mening van iedereen die het spel heeft ?

mijn mening is tot nu nog goed ! (Ongeveer 15 Uurtjes in het spel)

naar mijn mening is Xillia 1 van de compleetste Tales of games samen met Vesperia !


Mee eens het verdient gewoon om extra traag gespeeld te worden


Probeer jij dat maar eens te doen als je werkloos thuis zit en elke dag zit te vervelen en je vrienden zijn er niet omdat die wel moeten werken.
Ik ga niet als een dooie op de bank hangen.
En maar slapen en maar slapen, vandaar dat ik al 33 uur er over heb gedaan.
Vesperia heb ik 6 maanden over gedaan of zo,
had hem toen gekocht en dacht ik van, ik heb toch de 360 versie al eens uitgespeeld had ik er niet veel zin in.
Graces F, toen had ik nog werk, 2 weken voor ik hem had uitgespeeld.

En vergeet de scenes niet, die worden ook in tijd gebracht.
En zoveel goede games zijn er tegenwoordig niet meer, voor ik moest wachten op Xillia heb ik geen game aangeraakt 2 weken voor die tijd.

Maakt toch niks uit als ik hem al heb uitgespeeld, omdat Xillia 2 personages heeft met andere verhaal en zo.
en ik kan daarna trophies verzamelen zodat ik minstens 60% heb net als die van Vesperia(91%) en Graces(67%).
Ook komt Final Fantasy Reishiki uit volgende maand in Japan.
En dan wachten op Final Fantasy XIII-2 Japans, en Final Fantasy XIII-2 EU, Tales of Innocence R.

Vindt het toch wel jammer dat Xillia maar 6 personages heeft, beetje aan de mindere kant.

Maar ik ga straks weer verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 26 Sep 2011 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

dantekloon schreef:


De rest zijn goedkope bagger rotzooi zoals Ar Tonelico, Trinity Universe, Cross Edge en Hyperdimension Neptunia en zo.
Graces F, FFXIII, Vesperia, Eternal Sonata, Star Ocean 4 zijn ook voor andere consoles.

Er zijn er maar 4 hier op gamed die de game hebben.


Nouuu ik vond da leuke games Behalve Cross Edge brrrrr.

Op Tales forum zag ik nog nederlander en een paar belgjes dus voor heel de benelux 50 man ofzo ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Sep 2011 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hunterr schreef:
dantekloon schreef:


De rest zijn goedkope bagger rotzooi zoals Ar Tonelico, Trinity Universe, Cross Edge en Hyperdimension Neptunia en zo.
Graces F, FFXIII, Vesperia, Eternal Sonata, Star Ocean 4 zijn ook voor andere consoles.

Er zijn er maar 4 hier op gamed die de game hebben.


Nouuu ik vond da leuke games Behalve Cross Edge brrrrr.

Op Tales forum zag ik nog nederlander en een paar belgjes dus voor heel de benelux 50 man ofzo ?


Ho stop, ik zij dat niet lelijk of slecht zijn maar goedkoop in elkaar gezette games, Hyperdimension Neptunia vond ik ook geweldig, maar ze halen het niveau van zeg maar een Final Fantasy, Tales of, Wild Arms, Xenosaga, Shadow Hearts en zo nooit.

Ik ben benieuwt hoeveel exemplaren er naar het buiten land zijn verscheept, in Japan zijn er meer dan 600.000 van verkocht in de eerste 2 weken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 27 Sep 2011 10:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

dantekloon schreef:
Hunterr schreef:
dantekloon schreef:


De rest zijn goedkope bagger rotzooi zoals Ar Tonelico, Trinity Universe, Cross Edge en Hyperdimension Neptunia en zo.
Graces F, FFXIII, Vesperia, Eternal Sonata, Star Ocean 4 zijn ook voor andere consoles.

Er zijn er maar 4 hier op gamed die de game hebben.


Nouuu ik vond da leuke games Behalve Cross Edge brrrrr.

Op Tales forum zag ik nog nederlander en een paar belgjes dus voor heel de benelux 50 man ofzo ?


Ho stop, ik zij dat niet lelijk of slecht zijn maar goedkoop in elkaar gezette games, Hyperdimension Neptunia vond ik ook geweldig, maar ze halen het niveau van zeg maar een Final Fantasy, Tales of, Wild Arms, Xenosaga, Shadow Hearts en zo nooit.

Ik ben benieuwt hoeveel exemplaren er naar het buiten land zijn verscheept, in Japan zijn er meer dan 600.000 van verkocht in de eerste 2 weken.


Ahh ok heb het verkeerd begrepen

Owjah ik heb de Asian version van de game toch ? Maar ik ben er net achter gekomen dat de game gewoon de Japanse versie is ( reden waarom DLC gewoon werkt dus ) Want op het doosje staat BLAS en ook op het schijfje aan de bovenkant BLAS maar als ik me savefile ga kijken of aan de onderkant van het schijfje staat er BLJS-10120

20 euro verschil om hetzelfde schijfje niet normaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Sep 2011 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nee, je hebt de asian version.
De asian version zijn altijd het zelfde als de Japanse versie maar dan een andere leeftijd logo links onder op het hoesje, en je krijgt een kleine handleiding die vaak in het engels en chinees is.

Mijn aziatische versie van Tales of Graces F werkte de voucher ook maar die kon ik alleen maar gebruiken op de store van Hong Kong.

Maar als ik de Japanse versie zou nemen van Graces f zou ik zo verder kunnen gaan met de save die ik al had van de asian version.

Als een game uit komt in Amerika krijgt de aziatische versie ook nog eens de engelse exemplaar in de winkels liggen, Final Fantasy XIII bijv.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 27 Sep 2011 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

dantekloon schreef:
Nee, je hebt de asian version.
De asian version zijn altijd het zelfde als de Japanse versie maar dan een andere leeftijd logo links onder op het hoesje, en je krijgt een kleine handleiding die vaak in het engels en chinees is.

Mijn aziatische versie van Tales of Graces F werkte de voucher ook maar die kon ik alleen maar gebruiken op de store van Hong Kong.

Maar als ik de Japanse versie zou nemen van Graces f zou ik zo verder kunnen gaan met de save die ik al had van de asian version.


Goed dat je me verhaal bevestigd. Toch voortaan beter lezen mijn kind
Alles is japans trouwens handleiding achterkant doosje behalve hoeveel spelers installatie en dat de code alleen geldig is voor hongkong en taiwan.

Mare wat voor regiocode heeft jou gamepje dan ? Laat me raden BLJS-10120 het is niet normaal zelfde versie :O ( Alles is geprint in hong kong op 1 na de regio code van de game )

Dus ik zeg Asian box with JP game simpel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Okt 2011 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hey jongens, er komt nog een nieuwe Tales of game genaamt
Tales of Kizna, het is weer een spinn off met ongeveer 100 personages van de andere 15 Tales of games(13 main+Symphonia 2 en the Tempest).

http://andriasang.com/comykl/
De eerst image met logo is al te zien, that shows, Asbel, Yuri, Cress, Lloyd, Luke.

This wel een RPG.
Maar als ik het goed begrijp gaat het wel net zo iets worden als Tales of the World Radiant Mythology met quests en zo.

Maar this helaas wel voor dat mobage of zo iets, weet niet eens wat het is, lol.
Als deze 100% voor de mobage komt, laat dan maar zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 17 Okt 2011 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

Het is maar een kaart spelletje niet boeiend dus

Na heb de game uitgespeeld mare wat zijn part 3 en 4 afgeraffeld zeg zonde van de game Yes heb een trophy gemist voor me platina de sub questjes heb er maar 86 helaas ( joepie nog een keer speler _0_ )

( NIET LEZEN ALS JE HET EINDE NIET WIL WETEN )

Als de game uitkomt zullen ze wel weer aan de leeftijden zitten want een jongetje van 15 met een vrouw van 20 doen ze in amerika wel wat moeilijk over
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Okt 2011 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hunterr schreef:
Het is maar een kaart spelletje niet boeiend dus

Na heb de game uitgespeeld mare wat zijn part 3 en 4 afgeraffeld zeg zonde van de game Yes heb een trophy gemist voor me platina de sub questjes heb er maar 86 helaas ( joepie nog een keer speler _0_ )

( NIET LEZEN ALS JE HET EINDE NIET WIL WETEN )

Als de game uitkomt zullen ze wel weer aan de leeftijden zitten want een jongetje van 15 met een vrouw van 20 doen ze in amerika wel wat moeilijk over


Maar voor de 2de keer gaat de lol er ook wel vanaf, believe me.
Vindt de extras nogal wat saai, in de eerste playtrough al alle secrets gedaan behalve alles sidequests.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

dantekloon schreef:
Hunterr schreef:
Het is maar een kaart spelletje niet boeiend dus

Na heb de game uitgespeeld mare wat zijn part 3 en 4 afgeraffeld zeg zonde van de game Yes heb een trophy gemist voor me platina de sub questjes heb er maar 86 helaas ( joepie nog een keer speler _0_ )

( NIET LEZEN ALS JE HET EINDE NIET WIL WETEN )

Als de game uitkomt zullen ze wel weer aan de leeftijden zitten want een jongetje van 15 met een vrouw van 20 doen ze in amerika wel wat moeilijk over


Maar voor de 2de keer gaat de lol er ook wel vanaf, believe me.
Vindt de extras nogal wat saai, in de eerste playtrough al alle secrets gedaan behalve alles sidequests.


Mwah zal wel meevallen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Even voor de mensen die mij misschien verkeerd hebben begrepen, ik bedoelde dat Xillia een complete game is vanwege de Graphics, Gameplay (Ik geloof dat dit de eerste Tales of is waar je in kan klimmen ?), Muziek & 2 storylines.

niet qua extra's enzo.

second Hi-ougi's, optional bosses & dergelijke.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
Even voor de mensen die mij misschien verkeerd hebben begrepen, ik bedoelde dat Xillia een complete game is vanwege de Graphics, Gameplay (Ik geloof dat dit de eerste Tales of is waar je in kan klimmen ?), Muziek & 2 storylines.

niet qua extra's enzo.

second Hi-ougi's, optional bosses & dergelijke.


Sorry helaas ben ik het niet met je eens, de 2 storylines, zoveel verschil is er niet.
Muziek, vindt de battle muziek in part 1-2-3 bijna allemaal het zelfde klinken die van Jude story.

This geen slechte game of zo, maar had er wel iets meer van verwacht want ik zal deze deel niet echt voor de 3de keer opnieuw spelen zoals ik 8x bij Vesperia en 5x bij Graces f hebt gedaan.

Nu maar wachten op Innocence R
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 18 Okt 2011 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
Even voor de mensen die mij misschien verkeerd hebben begrepen, ik bedoelde dat Xillia een complete game is vanwege de Graphics, Gameplay (Ik geloof dat dit de eerste Tales of is waar je in kan klimmen ?), Muziek & 2 storylines.

niet qua extra's enzo.

second Hi-ougi's, optional bosses & dergelijke.


Sorry helaas ben ik het niet met je eens, de 2 storylines, zoveel verschil is er niet.
Muziek, vindt de battle muziek in part 1-2-3 bijna allemaal het zelfde klinken die van Jude story.

This geen slechte game of zo, maar had er wel iets meer van verwacht want ik zal deze deel niet echt voor de 3de keer opnieuw spelen zoals ik 8x bij Vesperia en 5x bij Graces f hebt gedaan.

Nu maar wachten op Innocence R


ben nog niet aan de storyline van jude begonnen, dus als jij zegt dat t ongeveer hetzelfde is neem ik woorden terug

dan doe ik de EX Dungeon wel in milla's story ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group