Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Volg je de UFC?
Nee, ik hoor er ook niets/weinig over.
0%
 0%  [ 0 ]
Nee, ik ken het maar ik volg het niet.
0%
 0%  [ 0 ]
Ja, maar niet actief.
0%
 0%  [ 0 ]
Ja, ik volg het.
100%
 100%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 19:23    Onderwerp: UFC Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Ultimate Fighting Championship (UFC) is de grootste Amerikaanse Mixed Martial Arts-organisatie en heeft zijn grootste tegenhanger en concurrent PRIDE Fighting Championships (PRIDE, PRIDE FC) opgekocht en veel wereldberoemde vechters overgenomen.
De UFC startte in 1993 als een toernooi om 's werelds beste vechtsporter te vinden, ongeacht welke zijn stijl was, en was gebaseerd op het Braziliaanse vale tudo. De bedoeling was om het evenement eenmalig te houden maar door het succes van de eerste show volgden er meer. Hoewel er een beperkt aantal regels gold, waren UFC-wedstrijden vaak bruut en gewelddadig. De eerste UFC-gevechten waren eerder spectaculair dan sportief, wat leidde tot beschuldigingen van bruutheid en "menselijke hanengevechten" door tegenstanders. Politieke druk leidde ertoe dat de UFC van het publieke toneel verdween en ondergronds ging.
Omdat de politieke druk toenam, vond de UFC zichzelf opnieuw uit. Ze omarmde striktere regelgeving, werd onderhevig aan regelgevende sportcommissies en profileerde zich als een legitiem sportevenement. Het no holds barred predicaat schudde men van zich af en men ging verder onder de noemer van mixed martial arts (MMA). Zo stond de UFC op uit haar politiek isolement, werd meer sociaal geaccepteerd en herwon haar positie in pay-per-view televisie. Met een overeenkomst met een kabelexploitant op zak en de legalisatie van MMA in Californië, mag de UFC zich momenteel op een toenemende mate van populariteit en media-aandacht verheugen. UFC-wedstrijden worden momenteel uitgezonden in Amerika, Verenigd Koninkrijk, Canada, Japan, Mexico en Brazilië.
De UFC heeft momenteel in Las Vegas, Nevada haar thuisbasis en is in bezit van en wordt geleid door Zufa LLC, een Amerikaans sportpromotiebedrijf.

Ik ben zelf een grote fan en ik volg het ook actief.
Als je er ook in geďnteresseerd bent of het ook volgt laat het hier horen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik volg het wel , maar toch vind ik dat Pride FC betere gevechten had imo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

Ik volgde het vorig jaar, maar het is te lastig bij te houden hier in Nederland. Dus ik ben gestopt met kijken. Was wel leuk af en toe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group