| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 10 Nov 2011 23:47 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | MaartenL schreef: | | GekooktEi schreef: | Ik heb hem............. gepre-loaded.
Maarten, kom eens terug op Steam. |
Kan niet, zonder dat ik m'n VPN terug opstart en dan gaat m'n spel gek doen  |
Haha ik bedoelde dan ook voor ik je VPN gebruikte. Maar thanks.
DAMN, wat een vet spel zeg. De grootste verbetering t.o.v. Oblivion is echt de stealth. Dat was in Oblivion veel te lastig en er waren veel te weinig mogelijkheden... Nu voelt het gewoon te episch voor woorden. Meteen naar het eerste dorp ging ik een bandit cave binnen. Twee guards, eentje die scripted ging slapen en de ander liep weg. Ik probeerde de slapende z'n strot door te snijden met een dolk, maar dat kon blijkbaar niet door mijn lage sneak skill. Dus, ik popte hem bij poging twee een pijl in de borst. Hij stond langzaam op zo van "Wtf?" en ik pop een pijl in zijn hoofd. En intussen had de tweede guard nog niets door.
Oh ja, ik ga elk scenario met twee guards eindeloos doorspelen. Je kunt nu ook eindelijk de stealth bonussen verbeteren met die perks, de reviewer van PC Gamer zei dat hij op het laatst 300 x bonus had of zoiets, met een dolk.
Sowieso vet dat dolken nu belangrijker zijn bij stealth trouwens. Ze waren echt nutteloos in Oblivion. Ik mis wel een functie om gewoon even quick van wapen te wisselen eigenlijk, mag ook via het menu, maar gewoon dat je twee of drie wapens in quick cycle kunt zetten... Die menu's werken niet echt snel vind ik. |
Je kunt een aantal favorite wapens kiezen. Op de consoles moet je dan gewoon met de pijltjes omhoog of omlaag drukken en je kunt direct één van je favoriete wapens/magie of whatever kiezen... Nou ja pc weet ik niet =p. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 10 Nov 2011 23:51 Onderwerp:
| |

|
speel ik skyrim een paar uur, krijg ik paar keer achter elkaar een crash en dan ineens een rrod.
Dankje wel jebus |
|
| Terug naar boven |
|
|
| skyrimplayer |
Geplaatst: 11 Nov 2011 00:24 Onderwerp:
| |
|
| Ik heb skyrim voor de pc al een tijdje ik zou nu eigenlijk moeten kunnen installeren maar dat gaat nog steeds niet. Iemand een idee? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 11 Nov 2011 00:41 Onderwerp:
| |

|
ik doe soms bazen acties..
klap zon vent een zwaard door zn borstkas, valt ie op de grond met zn hoofd tegen de rand van de muur en stuiterd (extreem realistisch overigens) de trap af.
Maar goed ik net hee lstuk gerend, zie ik iemand in nood vechtend met groepje barbaren, ik helpe.. komt er een draak ineens bij en die bijt me godverdomme in 1x mn kop er af. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 11 Nov 2011 08:31 Onderwerp:
| |

|
| i now has it en hoe is de lucht Daniel? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| oparico |
Geplaatst: 11 Nov 2011 11:38 Onderwerp: skyrim
| |
|
| Mijn poppetje is moe maar nu zit ik al een uur te wachten en hij kan nog niet rennen:( kan iemand me helpen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 11 Nov 2011 11:41 Onderwerp: Re: skyrim
| |

|
| oparico schreef: | | Mijn poppetje is moe maar nu zit ik al een uur te wachten en hij kan nog niet rennen:( kan iemand me helpen? |
Ga naar magic en dan naar active effects. En check even of dat je één ziekte hebt waardoor je niet meer stamina kunt regeneraten als dat het is dan kun je in steden je ziekte genezen bij schrines.
Als het dat niet is dan is het mss een item dat je draagt dat dit veroorzaakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| oparico |
Geplaatst: 11 Nov 2011 11:45 Onderwerp:
| |
|
| Zal even kijken alvast bedankt want ik speel nu al bijna een paar uur en is behoortlijk irritant als het zo sloom gaat:P |
|
| Terug naar boven |
|
|
| oparico |
Geplaatst: 11 Nov 2011 12:01 Onderwerp:
| |
|
| Yep het was inderaaad een ziekte bedankt! |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 11 Nov 2011 12:32 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | i now has it en hoe is de lucht Daniel? |
loop de 7000 steps en je komt erachter hoe geweldig de lucht is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Tyrovian |
Geplaatst: 11 Nov 2011 20:56 Onderwerp:
| |

|
Heb zo juist mijn eerste draak gekilled. yeeaaaaah
Geniet echt van deze game, heb ook mn eerste companion gevonden.
Plus ik werd aangevallen door drie high elves. weet niet waarom ze hadden het over iets waar ik niet mee eens was geloof ik
but they cant kill me I AM DRAGONBORN... sweeet.
Nu maar even op zoek gaan naar the dark brohterhood. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Nov 2011 21:07 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
| Tyrovian schreef: | | Nu maar even op zoek gaan naar the dark brohterhood. |
Ze hebben mij al gevonden... Een assassin van ze, that is. Zo'n khajit die met twee zwaarden vocht, en hij had een note bij zich. Heel spannend allemaal, het doet mij denken dat er in Skryim een andere manier is om bij de Brotherhood te komen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 11 Nov 2011 21:16 Onderwerp:
| |

|
Het is zo'n supervette game. Er is één ding waar ik na een hele dag spelen naar verlang: iets meer groen. Toch wel een beetje een saaie bedoeling af en toe. De dungeons zijn wel echt geniaal gemaakt deze keer en niet zo generic als in Oblivion.
Vind overigens dat de game niet veel mooier is dan Oblivion. Enkel de NPC's zijn er flink op vooruit gegaan.
Zometeen lekker uit, dan ga ik ga morgen wel weer lekker verder. =)
Laatst aangepast door Stammetje91 op 11 Nov 2011 21:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 11 Nov 2011 21:20 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | GekooktEi schreef: | | MaartenL schreef: | | GekooktEi schreef: | Ik heb hem............. gepre-loaded.
Maarten, kom eens terug op Steam. |
Kan niet, zonder dat ik m'n VPN terug opstart en dan gaat m'n spel gek doen  |
Haha ik bedoelde dan ook voor ik je VPN gebruikte. Maar thanks.
DAMN, wat een vet spel zeg. De grootste verbetering t.o.v. Oblivion is echt de stealth. Dat was in Oblivion veel te lastig en er waren veel te weinig mogelijkheden... Nu voelt het gewoon te episch voor woorden. Meteen naar het eerste dorp ging ik een bandit cave binnen. Twee guards, eentje die scripted ging slapen en de ander liep weg. Ik probeerde de slapende z'n strot door te snijden met een dolk, maar dat kon blijkbaar niet door mijn lage sneak skill. Dus, ik popte hem bij poging twee een pijl in de borst. Hij stond langzaam op zo van "Wtf?" en ik pop een pijl in zijn hoofd. En intussen had de tweede guard nog niets door.
Oh ja, ik ga elk scenario met twee guards eindeloos doorspelen. Je kunt nu ook eindelijk de stealth bonussen verbeteren met die perks, de reviewer van PC Gamer zei dat hij op het laatst 300 x bonus had of zoiets, met een dolk.
Sowieso vet dat dolken nu belangrijker zijn bij stealth trouwens. Ze waren echt nutteloos in Oblivion. Ik mis wel een functie om gewoon even quick van wapen te wisselen eigenlijk, mag ook via het menu, maar gewoon dat je twee of drie wapens in quick cycle kunt zetten... Die menu's werken niet echt snel vind ik. |
Je kunt een aantal favorite wapens kiezen. Op de consoles moet je dan gewoon met de pijltjes omhoog of omlaag drukken en je kunt direct één van je favoriete wapens/magie of whatever kiezen... Nou ja pc weet ik niet =p. |
Voor de PC werken hotkeys als volgende: Je dient eerst de gewensde items/wapens/spells te markeren als favorite. In het favorite menu in-game kan je deze items cijfer 1 t/m 8 toewijzen.
Vind het raar dat het zo omslachtig is (ja, zelfs Bethesda doet geen moeite meer voor een knappe PC interface) en het word ook totaal niet uitgelegd. Heb het vanochtend op moeten zoeken, omdat Elder Scrolls zonder hotkeys onspeelbaar is imo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Nov 2011 21:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
Oh thanks Stammetje. Ik was er vandaag al wel achter gekomen dat je favourites in kan stellen, en dan een pop-up menuutje kan openen met al je favoriete items erin. Dat hielp al aanzienlijk. Maar dat je ze onder toetsen kan mappen is wel ideaal.
En iets minder quoten, als je zou willen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Tyrovian |
Geplaatst: 11 Nov 2011 22:20 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Tyrovian schreef: | | Nu maar even op zoek gaan naar the dark brohterhood. |
Ze hebben mij al gevonden... Een assassin van ze, that is. Zo'n khajit die met twee zwaarden vocht, en hij had een note bij zich. Heel spannend allemaal, het doet mij denken dat er in Skryim een andere manier is om bij de Brotherhood te komen. |
Ik zelf heb de dark brotherhood nog niet kunnen vinden.
Zelf heb ik net dan ingame gehoort dat er iemand is die ook de dark brotherhood zoekt? zelf weet ik niet wie dat is. maar daar kom ik wel achter.
De dungeons zijn zekker mooi gemaakt veeeeeeeeeeeeeeel beter dan Oblivion.
Maar weet iemand of je van je personage zn haar later nog kan veranderen ???
kon volgens mij niet in oblivion.
Maar wel in fallout 3 ? ben niet echt tevreden over de haar niet dat het stoort maar wou ff weten
de Orcs zien er BTW cool uit , zelf nog geen khajit tegen gekomen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Nov 2011 23:39 Onderwerp:
| |

|
Heb hem voor de Xbox 360, weet iemand hoe ik The Dark Brotherhood kan joinen? Want dat waren gewoon de meest coole quests van Oblivion.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 11 Nov 2011 23:59 Onderwerp:
| |

|
ik zit bij de empire en heb zojuist 2 facties tegen elkaar opgezet
ALL FOR THE EMPIRE, HOOZAH!
VOESS!!
VOES RO DAAA!!
(nee dat heeft niks met de main story te maken, die negeer ik nogal) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 12 Nov 2011 06:43 Onderwerp:
| |

|
| Ik vind het een briljante keuze van Bethesda om de guilds niet zo prominent aanwezig te laten zijn. Bij Oblivion is het eerste wat eigenlijk iedereen doet gewoon naar de waterfront gaan en de thieves guild starten, daarna dark brotherhood ofzo. Hierbij... Gewoon verhaallijn volgen en zien waar je uitkomt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 12 Nov 2011 13:05 Onderwerp:
| |

|
ik ben helemaal in de diepten van een dwergen complex geklommen, ben nu demoonskeletten aan het bevechten en grote spinnen die veel dmg doen.
Ook met 2 lockpicks en 0 skill in lockpicken een master chest geopened (zonder te loaden ook )
I still got it.
Mis wel beetje de oude versie van lockpicken van oblivion maar ach.
tis toch echt wel moeilijker dit spel maar veel leuker, het maakt het ook leuker dat elk beest je in princiepe het graf in kan trappen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 12 Nov 2011 13:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
| Tyrovian schreef: | de Orcs zien er BTW cool uit , zelf nog geen khajit tegen gekomen  |
Ik ook alleen maar eentje die ik pas goed kon bekijken toen hij dood was.
Het valt inderdaad wel ontzettend op dat er nu bijna alleen nog maar mensenrassen in de dorpen en steden rondlopen. In Oblivion was het gehalte fantasyrassen dat rondliep een stuk hoger. Vind het eigenlijk juist wel fijn zo, laat die andere beesten maar wat zeldzamer zijn.
Heb net een hele 'dungeon' (of fort ofzo) vol Silver Soldiers (of hoe ze ook heten) uitgemoord, best weirde dudes. Overal weerwolfhoofden op staken, opgezette weerwolven en weerwolven op een operatietafel... Wel erg makkelijk te verslaan overigens.
En ik ben gisteren ook voor het eerst ghosts tegen gekomen. Grappig dat ze nu praten.
Hebben staffs trouwens nog een soort 'ammo supply' zoals enchanted wapens, weet iemand dat? Ik heb behoorlijk vette staffs om lijken te reanimeren enzo, maar als die binnen x schoten op zijn kan ik ze beter verkopen omdat ze veel waard zijn.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 12 Nov 2011 13:42 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Tyrovian schreef: | de Orcs zien er BTW cool uit , zelf nog geen khajit tegen gekomen  |
Ik ook alleen maar eentje die ik pas goed kon bekijken toen hij dood was.  |
Ik ben er zelf een  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 12 Nov 2011 14:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
Ik zal eens kort mijn mening (vooral t.o.v. Oblivion) samenvatten met + en -, met de obvious dingen als graphics en draken eruit gelaten:
+ Betere achery die qua schade veel natuurlijker aandoet (bijvoorbeeld bandits zijn na een stealth headshot gewoon dood)
+ Veeeel betere stealth
+ Veel beter paardrijden
+ Betere renanimaties (loopanimaties zijn nog steeds ruk)
+ Alle gebieden voelen veel meer 'eigen' aan, prachtige gedeelten in sommige dungeons enzo met watervallen die je langs verschillende 'niveaus' door ziet stromen
+ Met veel meer mensen interactie
+ Combat is er ook op vooruit gegaan, kill-animaties en mooiere animaties van tegenstanders vooral
+ Companions (hoewel ik daar persoonlijk niet zo van ben, op honden na)
+ Tot nu toe vind ik de dungeons, vooral bandit lairs enzo, een stuk leuker dan die van Oblivion. De vijanden zijn ook leuker vind ik
- Menu is drie keer niks op pc, op console werkt het waarschijnlijk prima maar ik liep er alleen maar mee te worstelen. Sommige dingen moeten met WASD, sommige dingen met klikken, sommige dingen met scrollen en sommige dingen met de muis bewegen. Meer gelijktrekking was daar echt fijn geweest, het went wel maar het had veel intuïtiever gekund
- Mensen zeggen teveel tegen je terwijl ze niet veel zinnetjes hebben, het werd na een tijdje echt irritant
- Alleen paardrijden in third person
Dit is niet alles hoor, wel hetgeen waar ik zo in vijf minuutjes op kon komen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 12 Nov 2011 14:16 Onderwerp:
| |

|
Het is te merken dat de UI weer eens niet specifiek voor PC is ontworpen. Toch vind ik em zeker niet slecht. Wat ik graag zou zien in de interface is sorting opties, en dat je sneller door menus kan navigeren. Er zit een delay in voordat ie weer nieuwe nav input accepteerd, en die moet naar beneden.
voor de rest vind ik het eigenlijk best een prima UI.
Oh. En vergeet de type sorting in containers niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 12 Nov 2011 14:38 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
| Divine Rage schreef: | | Het is te merken dat de UI weer eens niet specifiek voor PC is ontworpen. Toch vind ik em zeker niet slecht. Wat ik graag zou zien in de interface is sorting opties, en dat je sneller door menus kan navigeren. Er zit een delay in voordat ie weer nieuwe nav input accepteerd, en die moet naar beneden. |
Nou precies, dit bedoel ik. En dit maakt de interface traag en omslachtig. Waar ik dus vandaag weer achter kwam: als je bij skills naar links of rechts klikt dan duurt de input-vertraging die jij noemt langer dan als je W of D gebruikt, gewoon omdat dat op console zo is. Dat moet echt anders.
Het is een mooi en simpele UI, maar de besturing moet echt beter. Bijvoorbeeld als je met de muis bij die 'viersprong' als je op Tab drukt naar Items gaat, dus naar rechts, moet je helemaal weer naar links bewegen om met de cursor bij de item list te komen. Dat soort dingen vind ik gewoon een beetje gek.
| Divine Rage schreef: | | Oh. En vergeet de type sorting in containers niet. |
Dat is alleen handig als je al je spullen die je niet kwijt kan in één container hebt gestopt...... Mick. Ik wist niet eens dat het er was namelijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende |