Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12  
Divine Rage BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

XboxFan785 schreef:
Overhyped game.

Ik heb me er in elk geval langer mee vermaakt dan elk ander spel dat ik ooit gespeeld heb. En het verveelt nog steeds niet.

Natuurlijk speel ik al heel lang geen singleplayer meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

XboxFan785 schreef:
Overhyped game.


Wat precies is er overhyped aan? .. Je kan wel zo leuk iets roepen. Maar zonder argumenten kom je nergens..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Divine Rage schreef:
Natuurlijk speel ik al heel lang geen singleplayer meer.

Survival > Creative

Nee grapje, maar Creative is echt niets voor mij. Ik snap het idee wel, though.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

GekooktEi schreef:
Divine Rage schreef:
Natuurlijk speel ik al heel lang geen singleplayer meer.

Survival > Creative

Nee grapje, maar Creative is echt niets voor mij. Ik snap het idee wel, though.


Huh ik dacht dat hij ook survival speelde?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 132

Dellion schreef:
XboxFan785 schreef:
Overhyped game.


Wat precies is er overhyped aan? .. Je kan wel zo leuk iets roepen. Maar zonder argumenten kom je nergens..


Ik had veel goeds over dit spel gehoord maar na het proberen vind ik het maar niets.

En het is...pixelatted..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

XboxFan785 schreef:
Dellion schreef:
XboxFan785 schreef:
Overhyped game.


Wat precies is er overhyped aan? .. Je kan wel zo leuk iets roepen. Maar zonder argumenten kom je nergens..


Ik had veel goeds over dit spel gehoord maar na het proberen vind ik het maar niets.

En het is...pixelatted..


Het is helemaal niet overhyped Het is juist geweldig , je krijgt complete vrijheid dus kan maken wat je maar wilt , dat is toch juist leuk. Dat jij er niet van houd ligt aan jouw , ga dan niet de game overhyped noemen.

Maarja , ik ben er sinds kort ook weer mee begonnen. Ik moest eerst ff leren hoe je alle basis tools/weapons maakt maar nudat ik dat weet ben ik er helemaal weg van ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Dellion schreef:
GekooktEi schreef:
Divine Rage schreef:
Natuurlijk speel ik al heel lang geen singleplayer meer.

Survival > Creative

Nee grapje, maar Creative is echt niets voor mij. Ik snap het idee wel, though.

Huh ik dacht dat hij ook survival speelde?

Survival, ja. Singleplayer, nee. The Voxelbox heeft als enige server (of als eerste, de plugins zijn nu public) creative én survival op de server. En ik heb ook al wat flinke bouwwerken in survival staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

XboxFan785 schreef:
Dellion schreef:
XboxFan785 schreef:
Overhyped game.


Wat precies is er overhyped aan? .. Je kan wel zo leuk iets roepen. Maar zonder argumenten kom je nergens..


Ik had veel goeds over dit spel gehoord maar na het proberen vind ik het maar niets.

En het is...pixelatted..
Het ligt natuurlijk aan jouw eigen fantasie en creativiteit of je het leuk vindt of niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ik zit nu hier ; http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1025&t=46180
Leuke server, wel nog veel fouten (meeste wel door notch tho..)
Over tijdje maar eens een stad beginnen en de oorlog verklaren aan een andere stad die me al een aantal keer heeft vermoord (gelden regels voor pvp gebieden etc)

Edit ; Die server is het beste wat me tot nu toe in minecraft is overkomen. Zo ontzettend vet, gezellig. mooie systemen. Jammer van de lag, maar alleen al het idee dat ze nu al een enorm dure server hebben en er waarschijnlijk nog een van 1000 euro kopen maakt het weer goed.
Nu mijn ideeen voor de stad maar eens zelf op een rijtje krijgen en dan leden bij elkaar krijgen, ik word die pvp'ers zat. Moet eindelijk eens een eenheid komen tegen ze
Voor de mensen die van survival (wel heel wat lag op die server, maar ik verzeker je dat word beter) En multiplayer.. er zijn ontzettend veel mensen altijd online en er is altijd wel wat te doen ;D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Xenathos BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

En? Nog leuke dingen gemaakt?

Ik zit op het moment een beetje te worldskippen... wil echt een EPISCHE wereld. M`n broertje had geluk en had er een binnen 3-4 keer :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 27 Jan 2011 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Xenathos schreef:
En? Nog leuke dingen gemaakt?

Ik zit op het moment een beetje te worldskippen... wil echt een EPISCHE wereld. M`n broertje had geluk en had er een binnen 3-4 keer :/

Nah, de laatste tijd niet eens zoveel gegamed, heb gewoon weinig tijd... Wel leuk voor de liefhebbers: Zero Punctuation heeft de review over minecraft af ff kijken die handel!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

BeWario schreef:
Xenathos schreef:
En? Nog leuke dingen gemaakt?

Ik zit op het moment een beetje te worldskippen... wil echt een EPISCHE wereld. M`n broertje had geluk en had er een binnen 3-4 keer :/

Nah, de laatste tijd niet eens zoveel gegamed, heb gewoon weinig tijd... Wel leuk voor de liefhebbers: Zero Punctuation heeft de review over minecraft af ff kijken die handel!!
Zero Punctuation <3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 28 Jan 2011 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

BeWario schreef:
Xenathos schreef:
En? Nog leuke dingen gemaakt?

Ik zit op het moment een beetje te worldskippen... wil echt een EPISCHE wereld. M`n broertje had geluk en had er een binnen 3-4 keer :/

Nah, de laatste tijd niet eens zoveel gegamed, heb gewoon weinig tijd... Wel leuk voor de liefhebbers: Zero Punctuation heeft de review over minecraft af ff kijken die handel!!


Omg, de review is soooo true. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

"Minecraft has now been available on the Marketplace for less than a week, but it would appear that the title is set to receive a fairly substantial and important update any time soon. This sets a healthy tone for the unprecedented number of updates required by the title to keep it 'true to it's roots'.

4J Studios revealed that they would be looking to update Minecraft to the equivalent of PC version 1.7.3. This should bring in the following items according to a source:

Pistons.
Fixed clay generation.
Flint and Steel or redstone is now required to trigger TNT.
Fences can be stacked.
Added Shears.
Redstone wire now will connect to a repeater.
Shears can be used to pick up leaf blocks.
Shears can be used to shear sheep without hurting them
Sheep no longer drop wool from being punched, only from being killed when they are unsheared.
New textures for Cobblestone and Brick blocks.
Silverfish skin was added (for Beta 1..

There's no word on the intended date that this update will land, but we will of course pass the info along as soon as we know more about it."

http://www.trueachievements.com/n8754/minecraft-set-to-receive-first-title-update.htm

Update Monday, May 14th: In less than one week on the market, Minecraft: Xbox 360 Edition has sold more than 1,000,000 units globally .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

http://stefie777build.zapto.org:8125/# Map van epic server waar ik al een jaartje of 2 in bouw. Als je je muis rechts houdt verschijnt er een balkje, daar kun je er voor kiezen om in "3D"(schuin van boven) te kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group