Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende  
Divine Rage BerichtGeplaatst: 01 Dec 2010 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Paintskillz schreef:
Wow, just... wow....

Maar heb je dan niet bijv van die kleuters die alles verwijderen in die server? Of er een gigantische lul van maken waar lava uit komt?


Nee, de voxelbox heeft een guest area waarin iedereen kan bouwen, buiten dit 400x400 gebied rond de spawn kan je alleen bouwen als je op de whitelist staat. Hiervoor moet je je bewijzen, en de meeste trolls/griefers vallen dan al af. Daarnaast hebben we een auto-ban(?) chest vol met vuur en TNT bij de spawn. heb het in je inv, of gebruik het, en je word vrijwel altijd meteen gebant.

Mocht het ooit wel gebruiken, en de schade is heel groot, dan is er meestal wel een backup waar het vandaan gereset kan worden.


http://dl.dropbox.com/u/13121137/Voxelbox%20Cartographs/custom-map-normal-day.png
waarschuwing: zéér groot bestand, ±170mb plaatje.

De voxelbox is als ik mij niet vergis al bijna 24 uur lang meestal offline geweest. We waren bezig met deze nieuwe map te generaten. Hij is zo'n 13x zo groot als de huidige map. En je wilt niet weten hoeveel werk het was em te maken.

http://dl.dropbox.com/u/13121137/pictures/to%20compare.jpg
Dit is een vergelijkings plaatje. Dan kan je zien hoe groot hij is in vergelijking.

http://dl.dropbox.com/u/13121137/Voxelbox%20Cartographs/isocarto11%2024.png
is de laatste isometrische fullsize carto die ik ken van de huidige map.

Het is een monster, en we zullen em nooit gevult krijgen. Aan de andere kant hebben we nu wel echt alle ruimte.

EDIT:
Ik zal waarschijnlijk een aantal screenshots maken van mijn huidige project wanneer de server weer online gaat. Ik ga deze niet online zetten, de verassing moet groot zijn. :3
Ik ben ook van plan een walk-through filmpje te maken van het hele ding. Maar eerst moet hij daarvoor naar de nieuwe map verplaatst worden en de omgeving aangepast worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 02 Dec 2010 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Heb vandaag de hele dag Minecraft gespeeld op m'n eigen server met een vriend. Geweldig! Binnenkort maar 's doen met wat gamed mensen?

Edit:
Geen interesse? Ik kan op verzoek m'n server aanzetten, moet je mij maar even PM'en op Steam of Xfire.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 09:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Misschien dat ik morgen maar eens op de Voxelbox begin, heb je er iets van access voor nodig?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 10:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ik ben de hele tijd bezig op me eigen server, best wel fun
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik wil wel met jullie spelen, maar dan liever survival. Creative mode is niet mijn spreekwoordelijke cup of tea.

@ BeWario: Gezien deze post denk ik van niet:

Divine Rage schreef:
Als iemand interesse heeft, kom eens langs op 174.52.6.223 / www.thevoxelbox.com. Ik heb 2 gigantische builds in die server staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

GekooktEi schreef:
Ik wil wel met jullie spelen, maar dan liever survival. Creative mode is niet mijn spreekwoordelijke cup of tea.

@ BeWario: Gezien deze post denk ik van niet:

Divine Rage schreef:
Als iemand interesse heeft, kom eens langs op 174.52.6.223 / www.thevoxelbox.com. Ik heb 2 gigantische builds in die server staan.


Ja dat he ik ook idd, ik heb een beetje een hekel aan creative mode
Nou als we iig keer op een server gaan, doe ik mee!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Dellion schreef:
GekooktEi schreef:
Ik wil wel met jullie spelen, maar dan liever survival. Creative mode is niet mijn spreekwoordelijke cup of tea.

@ BeWario: Gezien deze post denk ik van niet:

Divine Rage schreef:
Als iemand interesse heeft, kom eens langs op 174.52.6.223 / www.thevoxelbox.com. Ik heb 2 gigantische builds in die server staan.


Ja dat he ik ook idd, ik heb een beetje een hekel aan creative mode
Nou als we iig keer op een server gaan, doe ik mee!

Is op zich ook wel leuk om eens met meerdere mensen te doen! Moeten we wel een beetje grote grot vinden, ik heb er een paar gevonden in mn map, maar die waren echt maar superklein...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

BeWario schreef:
Misschien dat ik morgen maar eens op de Voxelbox begin, heb je er iets van access voor nodig?


Nope. Je kan gewoon beginnen te bouwen in de guest area rond de spawn. Als je dan goed genoeg bent kom je op de whitelist te staan en kan je overal bouwen. Rondreizen via ons minecart railsysteem, onze luchtballonnen en onze boten kan altijd. Tenzij VoxelPort uitstaan, dan werken de boten en ballonnen niet. Maargoed.

Anyway, dit is waar ik op het moment mee bezig ben;

http://dl.dropbox.com/u/7167455/Minecraft%20screenshots/31-12-2010/2010-12-31_15.16.58.jpg
http://dl.dropbox.com/u/7167455/Minecraft%20screenshots/31-12-2010/2010-12-31_15.17.07.jpg
http://dl.dropbox.com/u/7167455/Minecraft%20screenshots/31-12-2010/2010-12-31_15.17.57.jpg
http://dl.dropbox.com/u/7167455/Minecraft%20screenshots/31-12-2010/2010-12-31_15.18.50.jpg
http://dl.dropbox.com/u/7167455/Minecraft%20screenshots/31-12-2010/2010-12-31_15.19.12.jpg
http://dl.dropbox.com/u/7167455/Minecraft%20screenshots/31-12-2010/2010-12-31_15.19.25.jpg

Ik heb er inmiddels zo'n 50-60 uur inzitten. Eigenlijk alles is handmatig gebouwd, en 95% is van mij. Je moet er echt in rondlopen, er is HEEL veel te zien. De tunnels en het kasteel van binnen zijn helemaal niet te zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Dude...
*mond valt open*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Divine Rage schreef:
Anyway, dit is waar ik op het moment mee bezig ben;

*lijstje*

Wauw, je had me dat een tijd geleden geloof ik al laten zien op Xfire, maar toen had je er niet bij gezegd dat je het bijna eigenhandig had gebouwd :O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

GekooktEi schreef:
Divine Rage schreef:
Anyway, dit is waar ik op het moment mee bezig ben;

*lijstje*

Wauw, je had me dat een tijd geleden geloof ik al laten zien op Xfire, maar toen had je er niet bij gezegd dat je het bijna eigenhandig had gebouwd :O


Ik heb hier nog nooit plaatjes van gemaakt, dus ik denk dat je het over Halcyon of the powerplant hebt.

Ik ben er pas deze week mee begonnen trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Divine Rage schreef:
Ik heb hier nog nooit plaatjes van gemaakt, dus ik denk dat je het over Halcyon of the powerplant hebt.

Oh, nee, ik bedoelde de plaatjes op de VoxelBox site. Daar staat ook een piratenschip op en such, is dat de jouwe?

Oooh nee, da's deze http://thevoxelbox.com/ss/index.php?page=4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

GekooktEi schreef:
Divine Rage schreef:
Ik heb hier nog nooit plaatjes van gemaakt, dus ik denk dat je het over Halcyon of the powerplant hebt.

Oh, nee, ik bedoelde de plaatjes op de VoxelBox site. Daar staat ook een piratenschip op en such, is dat de jouwe?

Oooh nee, da's deze http://thevoxelbox.com/ss/index.php?page=4

Ik heb dat schip in Triana niet gemaakt, dat heeft Featherblade gemaakt. Topgozer. Ik heb een schip in de drydocks gemaakt, dat loopt tussen Halcyon en the powerplant.

Dat piratenschip is al heel oud. Ik geloof dat dat een build is van een aantal admins samen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

@ mijn vaste server zitten we bezig met stuk of 3-4 admins aan een maze. Is lachen XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

http://kotaku.com/5729340/you-can-now-bring-the-real-world-to-minecraft
Do want.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

KingLikesCookies schreef:
http://kotaku.com/5729340/you-can-now-bring-the-real-world-to-minecraft
Do want.


Ik kwam daar een link tegen waarom Minecraft zo`n hit is.

http://kotaku.com/5724989/why-minecraft-is-so-damn-popular

DO AGREE!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Kom eens langs op 174.52.6.223 mensen. Do eet!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Divine Rage schreef:
Kom eens langs op 174.52.6.223 mensen. Do eet!

Divine, ben jij al gewhitelist op de Voxel? want ik heb er een beetje rondgelopen enzo, en als ik alles zo zie, heb ik echt geen idee waar ik moet beginnen met bouwen ofzo. Ik zat eraan te denken om een soort van off-shore kasteel te maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

BeWario schreef:
Divine Rage schreef:
Kom eens langs op 174.52.6.223 mensen. Do eet!

Divine, ben jij al gewhitelist op de Voxel? want ik heb er een beetje rondgelopen enzo, en als ik alles zo zie, heb ik echt geen idee waar ik moet beginnen met bouwen ofzo. Ik zat eraan te denken om een soort van off-shore kasteel te maken

Ik ben al zo'n 2 maanden een VIP. Een van de eerste zelfs. Ik ga nu weer online, heb net even L4D2 gespeeld met Thomas en Guus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Divine Rage schreef:
...heb net even L4D2 gespeeld met Thomas en Guus.

Epic as ever.

Ik zal ook eens Voxel bezoeken, als ik MC weer eens opstart. Even zien wanneer, mss morgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

GekooktEi schreef:
Divine Rage schreef:
...heb net even L4D2 gespeeld met Thomas en Guus.

Epic as ever.

Ja, aids, ik kwam met het idee kan ik er niet eens meer in komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Wat is er zo leuk aan voxel...? Kan me echt niks leuks bedenken wat je daar extra kan Laat ik het zo stellen ; Wat vinden jullie er leuk, misschien dat jullie me kunnen overhalen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dellion schreef:
Wat is er zo leuk aan voxel...? Kan me echt niks leuks bedenken wat je daar extra kan Laat ik het zo stellen ; Wat vinden jullie er leuk, misschien dat jullie me kunnen overhalen

Rondkijken naar de epische bouwwerken natuurlijk, that's all.

Als je mag kiezen tussen naar, noem elk wereldwonder of elke toeristische hotspot op de wereld, gaan of er foto's van bekijken kies je toch ook voor het eerste als het gratis is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Hmm oke, ik zoek meer een realistisch alike server. Dus dat je je resources moet gatheren (= automatisch minder snel grote steden. En dat als er grote steden zijn dat je weet dat het veel werk kostte) En met .. Ja realisme, dus niet één of andere spaceshuttle enzo. Iemand een idee voor nog een andere bekende/goede server?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 132

Overhyped game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 11 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group