Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende  
Divine Rage BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Jullie moeten, wanneer Notch SMP server code fix'd en VoxelBox van whitelist-only af kan, eens langskomen. De shit die er allemaal staat is awesome man, serieus. Beste spul in Minecraft.

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1014&t=56623
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Geef mij maar de server ; The Kingdom of New Alesgan.

Maar iemand een idee of een mac ook actief is als deze na een tijdje op zwart scherm gaat? Dus als ik het een lange tijd aanlaat (ook in de nacht) dat de internet verbinding niet word verbroken, zoals bij de windows wel het geval is (als deze in slaapmodus gaat)

Anders kan ik een server op de mac draaien, want kwa hardware zit het volgens mij goed. Mac's hebben niet tot nauwelijks problemen kwa oververhitting, toch?

Trouwens, waarom zegt iedereen dat er te weinig woestijnen zijn? Ik heb 20mb aan woestijn nu al, en ik zie pas bij 1 kant de andere biomen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Macs oververhitten niet zo snel.

Maar je kan het instellen of de Mac in slaapstand moet gaan of niet.

Systeemvoorkeuren --> Energiestand

Sluimerstand computer zet je op nooit
Sluimerstand beeldscherm maakt niet uit wat je doet, die van mij staat op 3 uur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nickdhnick schreef:
Macs oververhitten niet zo snel.

Maar je kan het instellen of de Mac in slaapstand moet gaan of niet.

Systeemvoorkeuren --> Energiestand

Sluimerstand computer zet je op nooit
Sluimerstand beeldscherm maakt niet uit wat je doet, die van mij staat op 3 uur.


Oke, maar kost dat nou veel meer op de energierekening?=P
Ik dacht altijd dat macs best goedkoop/zuinig zijn kwa energie, maar dunno of dat echt klopt?


In elk geval, mac hoor je ook amper dus tijdens het slapen gelukkig geen hinderlijke geluiden. Misschien is dit nog wel een optie dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ik heb nooit iets gemerkt op de energie rekening xD Die van mij staat ook altijd aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nickdhnick schreef:
Ik heb nooit iets gemerkt op de energie rekening xD Die van mij staat ook altijd aan.



Aha, nou ga ik vandaag eens kijken hoe dat moet op de mac dat schijnt namelijk moeilijker te zijn om daarop een server te draaien ipv software die anders werkend gemaakt moet worden etc. Maar in elk geval bedankt dan weet ik dat ik tenminste de mac dag en nacht aan kan laten.
En de naam van de server, tja die heb ik nog niet. vreemd dat ik goed ben in het verzinnen van fictieve namen van gebieden en steden maar een server naam dan weer niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697



Op naar de onderwereld! Ik heb eindelijk Obesidan kunnen vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nickdhnick schreef:


Op naar de onderwereld! Ik heb eindelijk Obesidan kunnen vinden


En ik heb gister in een van mijn 3 portals ruim 56 obsidian verloren, ik wou nether verkennen maar dat ging mis...............
Atm server aan het opzetten op de mac die ik 24/7 online kan houden.
Vanavond wel meer info misschien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Het is overigens slim om sowieso een flint & steel mee te nemen, het liefst met nog genoeg blokken voor een extra portal. Ghasts kunnen namelijk de portal uit je obsidian slopen, en dan zit je vast als je geen flint&steel hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

En geen fakkels meenemen naar nether, gewoon flint aangezien die blokken altijd blijven branden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

En als ik terug mijn portal in ga, kom ik niet meer thuis :O Dan kom ik ergens in een grot uit met pado's -_- Crap.

EDIT:
Ah ik snap het al, de portal komt helemaal onder de grond. gelukkig heb ik een weg naar boven kunnen vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Aiiight Minecraft al sinds het afbranden van m'n huis niet meer gespeeld (week of twee). Morgen maar eens die update laten downloaden. Kan iemand de highlights vertellen? Ik weet dat er een helwereld is, maar is die een beetje leuk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Simon Venneman schreef:
Aiiight Minecraft al sinds het afbranden van m'n huis niet meer gespeeld (week of twee). Morgen maar eens die update laten downloaden. Kan iemand de highlights vertellen? Ik weet dat er een helwereld is, maar is die een beetje leuk?



En gevaarlijk, had damnit ruim 50 obsidian verloren ofzo.
Maarja het is een manier om fast-travelle, elk blokje in hell is 12 in de echte wereld (zoiets was het toch?) In elk geval kun je dus snel van biome naar biome, hier kom ik dus bij de 2de grote verandering in de halloween update. Biomes, dat zijn gebieden bijvoorbeeld / Savanne, woestijn , moeras?, Bos, sneeuw
Etc. Wel leuk
De rest kun je lezen op notch zijn blog, google is je vriend. (maar voorderest was er ook weinig) Wel leuke updates tho.

Vandaag de server online gehad, testjes op de mac. morgen mods installen.. en daarna de 'echte' hel, van het point forwarden door . Of iig dat de mensen kunnen joinen-.-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 02 Nov 2010 01:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Dellion schreef:
Simon Venneman schreef:
Aiiight Minecraft al sinds het afbranden van m'n huis niet meer gespeeld (week of twee). Morgen maar eens die update laten downloaden. Kan iemand de highlights vertellen? Ik weet dat er een helwereld is, maar is die een beetje leuk?



En gevaarlijk, had damnit ruim 50 obsidian verloren ofzo.
Maarja het is een manier om fast-travelle, elk blokje in hell is 12 in de echte wereld (zoiets was het toch?) In elk geval kun je dus snel van biome naar biome, hier kom ik dus bij de 2de grote verandering in de halloween update. Biomes, dat zijn gebieden bijvoorbeeld / Savanne, woestijn , moeras?, Bos, sneeuw
Etc. Wel leuk
De rest kun je lezen op notch zijn blog, google is je vriend. (maar voorderest was er ook weinig) Wel leuke updates tho.

Vandaag de server online gehad, testjes op de mac. morgen mods installen.. en daarna de 'echte' hel, van het point forwarden door . Of iig dat de mensen kunnen joinen-.-


1 op 16. Maar ik heb gehoord dat er weer niets van klopt. De halloween update is broken. Really really broken. Vooral SMP ging er kilometers op achteruit. Nu focust Notch zich gelukkig op SMP. Misschien zullen we dan niet meer op hekjes blijven vastzitten enzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Nov 2010 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Heck, jullie vergeten POMPOENEN! Niet dat ik ze al heb gevonden maar het is wel coole feature

Ik hoop écht dat er nu serieuze multiplayer komt waarin je meer kan doen dan dingen bouwen, want dat vind ik helemaal niet het interessante aspect van Minecraft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 02 Nov 2010 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

GekooktEi schreef:
Heck, jullie vergeten POMPOENEN! Niet dat ik ze al heb gevonden maar het is wel coole feature

Ik hoop écht dat er nu serieuze multiplayer komt waarin je meer kan doen dan dingen bouwen, want dat vind ik helemaal niet het interessante aspect van Minecraft.


Daarom ben ik ook bezig de eigen server te maken, dmv eigen regels en dingen kun je ook dingen maken. Bijv het aspect van oorlog voeren of handel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 02 Nov 2010 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Dellion, ik hoop dat je dan goed bent met Java. De voxelbox heeft een paar erg goede coders, en die zijn constant bezig met nieuwe plugins. Iirc is de een nu bezig met een plugin om spawns van animals tegen te gaan, en de ander is geloof ik nog steeds bezig met PvP. De echte survival plugin (denk food, water, fatigue, dat soort aspecten) is ook al redelijk onderweg geloof ik.

Als je niet goed met Java bent, dan kan je het eigenlijk vergeten om een redelijke survival server op te zetten met de huidige code.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 02 Nov 2010 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Hoe zit dat nou met VoxelBox? Je zou toch de explorer-mode in moeten kunnen zonder invite? Of doen ze nog steeds van die open dagen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 02 Nov 2010 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Ik zag dat je gepost had, ace, helaas is de server nu in whitelist-only mode. Dus alleen als je op de whitelist staat kan je inloggen, en je moet je bewijzen voordat je daar op komt.

Dus, totdat Notch de servercode weer goed laat draaien blijft de server in whitelist only, en zal je niet kunnen inloggen. Je bent meer dan welkom wanneer dit gebeurd hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Nov 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Divine Rage schreef:
Jullie moeten, wanneer Notch SMP server code fix'd en VoxelBox van whitelist-only af kan, eens langskomen. De shit die er allemaal staat is awesome man, serieus. Beste spul in Minecraft.

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1014&t=56623

WOW! Dat is hard bouwwerk zeg, vooral die Citadel Maar, zoals ze al zeggen bereiden ze alleen nog maar voor, voor als er echte survival komt. Dus ik wacht daar nog steeds op. Maar het is wel echt heel awesome wat ze daar allemaal bouwen. Dat texture pack ziet er trouwens ook best vet uit, hoewel sommige dingen er simpeler toch mooier uit zien. Het gros van de dingen ziet er wel leuk uit iig.

Dit texture pack bedoel ik: http://dl.dropbox.com/u/13121137/Files/voxelboxtexturepac.zip
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 02 Nov 2010 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

eerm, volgens mij heb ik een vage bug gevonden, ik krijg namelijk geen cobblestone als ik een steenblok kapotsla... (ik ben op een nieuwe map begonnen, omdat die oude echt niet opschoot... vandaar "sla")

EDIT: oh laat maar, ik heb ontdekt dat je nu per se met een pick moet slaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 09 Nov 2010 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Dit is het gebouw dat ik gemaakt heb om op de whitelist voor de VoxelBox te komen: Waterloo Bridge.


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 09 Nov 2010 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

ace_quorthon, je brug is nu weg. De guest area is gereset. plusnine heeft in elk geval al laten horen dat hij je wel op de whitelist wil hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Notch slaagt er keer op keer weer in om in updates meer te slopen dan te fixen. Misschien moet hij wat lesjes programmeren volgen.

http://dl.dropbox.com/u/4276789/mc/ss/halcyon1.jpg

http://dl.dropbox.com/u/4276789/mc/ss/halcyon2.jpg

Da´s een deel van halcyon. Heb een redelijk deel van deze stad gemaakt.

Van m´n huidige project, een "geothermal powerplan", zijn nog geen screeshots. Ik kan een ding zeggen: hij is gigantisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Wow, just... wow....

Maar heb je dan niet bijv van die kleuters die alles verwijderen in die server? Of er een gigantische lul van maken waar lava uit komt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 10 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group