Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende  
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Wat een assrape zeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

CowboySpike schreef:
Wat een assrape zeg.


Daarom had ik liever Duitsland gezien. Maar ik gunde het Italie meer. Jammer dit, erg jammer. Maar goed, het EK was al dood voor mij toen NL verschrikkelijk hard het EK werd uitgekicked.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

CowboySpike schreef:
Dusver voornamelijk dankzij Barcelona (Iniesta passt naar Cesc die hem voor Silva voorzet, Xavi passt naar -nu Barcelona speler- Alba) en Zie sang is Real Madrid fan dus als het 2-0 blijft moet ie z'n bek dichthouden of eventjes netjes Barca bedanken voor z'n diensten.


Nu het 4-0 is mag ik weer reageren van onze vriend maar het is oververdient en Ramos en Casillas zijn van Real M dus had ik al heel de
wedstrijd mogen reageren omdat San Iker weer zijn netten mooi hielde
en Ramos die Barrotellie uit de wedstrijd gehouden . En nu Matta en Torres van Chelsea die de 3 en 4 - 0 maakten.

Spanje stond er weer en 3 X op rij een Beker . Dank je Spanje

BTW @ CowboySpike , Villa is van Man City !!!!

Bedankt Spanje en Iker Casillias . Zo dat word weer ontwennen .....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

inb4 zie sangs: IK HEB DE EK GEWONNE JULLIE BRUINE APUHHH


oh crap hij heeft al gecomment :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Volgens mij bedoel je Silva. Maar goed, ik zei ook "voornamelijk" aangezien Silva de enige van de 5 spelers die ik opnoemde niet van Barca is. En ook al kwamen er de derde en vierde goals bij, Italië maakte sowieso geen kans meer na het uitvallen van Motta. Die eerste twee waren wat telde en die kwamen van "voornamelijk" Barca. Maar Casillas heeft inderdaad goed gekeept toen het nog spanned was dus ik neem sowieso terug wat ik zei. Maar je hoort alsnog Barcelona te bedanken voor dit geweldige Spanje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nou zie sang bij deze: Gefeliciteerd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Zie sang is een neppe gloryhunter. Hij heeft niks gewonnen om gefeliciteerd me te worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

CowboySpike schreef:
Zie sang is een neppe gloryhunter. Hij heeft niks gewonnen om gefeliciteerd me te worden.


En wat ben jij dan? Jij zit al heel het EK hem neer te praten gunt hem zijn plezier niet. Wat kan hij nu aan doen dat je voor een kutploeg koos..

Anyway bravo Spanje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Nee Barca heeft het EK NIET gewonnen het team heet SPANJE !!!
@gezer en CowboySpike waarom weer die sneer maar doe maar ook bedank ik de leden van gamed die me nu steunen en tot later . Ik ben te blij . Waren jullie niet online hier gisteren Ik en Dellion hebben het uitgeklaard en tja jullie neem ik niet seriues , Trouwens thnx Conchiwwa

BTW mooie prestatie van Itallia 2 de plaats !!!



YYYYYYYYYEEEEEEAAAAAAAAHHHHHHHH


Laatst aangepast door zie sang op 01 Jul 2012 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

konnichiwa schreef:
CowboySpike schreef:
Zie sang is een neppe gloryhunter. Hij heeft niks gewonnen om gefeliciteerd me te worden.


En wat ben jij dan? Jij zit al heel het EK hem neer te praten gunt hem zijn plezier niet. Wat kan hij nu aan doen dat je voor een kutploeg koos..

Anyway bravo Spanje.
Mijn kutploeg is beter dan die van jou.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@konnichiwa en alle andere die Gezer en den Cowboy moe zijn ik ga .
dit geflame nog eens rapporteren.

Zielige gozers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Una mattina mi son svegliato
O bella ciao, bella ciao, bella ciao ciao ciao
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Mij best, maar ik vind dat je veel te hard probeert om ons te doen laten geloven dat je een ware Spanje supporter bent zoals eentje die op dit moment in centrum Madrid staat om met zijn landgenoten te juichen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

CowboySpike schreef:
Zie sang is een neppe gloryhunter. Hij heeft niks gewonnen om gefeliciteerd me te worden.


Heb ik idd ook een hekel aan, blij zijn , prima, maar om te doen alsof het hele ek gewonnen is door jezelf is zo fucked up he heeft iemand die ik ken altijd last van, dus tijdens het ek/wk ontloop ik hem gewoon haha

Aan de rest, u mad?

Neem gewoon bier, drugs whatever (de meeste drugs zijn volgens officiele lijst minder schadelijk dan bier) dan gaat het kutgevoel weg. en als je te veel doet het gevoel. Dat is niet goed.

Mijn punt, why so serieus? tis maar een spelletje. Het is niet alsof spanje een economie krijgt ofzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

CowboySpike schreef:
Mijn kutploeg is beter dan die van jou.

Dit is wel een heel kinderlijke opmerking, Spike..
Spanje heeft imo spierballen laten zien. Dat getuigt van respect.

Evenals Italie, dat met 10 man toch knap zn best deed. Ik vind daarom dat De Gouden Bal naar Pirlo moet gaan vanwege zijn Panenka eerder op het toernooi. Dat zou een mooi gebaar wezen.

CowboySpike schreef:
Mij best, maar ik vind dat je veel te hard probeert om ons te doen laten geloven dat je een ware Spanje supporter bent zoals eentje die op dit moment in centrum Madrid staat om met zijn landgenoten te juichen.

Zie Sang is misschien fanatiek, maar daar is dan ook alles mee gezegd. In een spel als voetbal heb je winnaars, heb je verliezers. Wees dan zo sportief door Zie Sang te feliciteren.

Trouwens, wat boeit jou het nu dat hij het faket of niet?

Dellion schreef:

Heb ik idd ook een hekel aan, blij zijn , prima, maar om te doen alsof het hele ek gewonnen is door jezelf is zo fucked up he heeft iemand die ik ken altijd last van, dus tijdens het ek/wk ontloop ik hem gewoon haha

Aan de rest, u mad?

Neem gewoon bier, drugs whatever (de meeste drugs zijn volgens officiele lijst minder schadelijk dan bier) dan gaat het kutgevoel weg. en als je te veel doet het gevoel. Dat is niet goed.

Mijn punt, why so serieus? tis maar een spelletje. Het is niet alsof spanje een economie krijgt ofzo

Ik heb niet het idee dat Zie Sang dat nu doet. Hij is gewoon fanatiek, niet alsof hijzelf het brein was achter het winnen van Spanje.

Dus Dellion, neem gewoon een biertje, komt alles goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Redneckerz

ik heb het niet over zie sang

En dat komt zeker goed. avonden als dit zijn echt, ECHT niet goed voor me gezeondheid
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Redneckerz schreef:


Trouwens, wat boeit jou het nu dat hij het faket of niet?
Wat boeit jou het wat mij aangaat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

CowboySpike schreef:
Mij best, maar ik vind dat je veel te hard probeert om ons te doen laten geloven dat je een ware Spanje supporter bent zoals eentje die op dit moment in centrum Madrid staat om met zijn landgenoten te juichen.


Ik vertrek Woensdag weer naar Spanje zin om mee te gaan feesten ???

Vrouwtje ligt in bed en nu ga ik bij mijn Spaanse ( waaronder veel Vlamingen ) een Feestje bouwen ....

BTW @ Gezer en Cowboy ik heb jullie gedrag tegenover anderen niet alleen mij gerapporteerd hopelijk doe Gamed er iets mee .

Nog een prettige avond aan de goeie menbers Dellion was je reactie dan fake gisteren ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

zie sang schreef:
CowboySpike schreef:
Mij best, maar ik vind dat je veel te hard probeert om ons te doen laten geloven dat je een ware Spanje supporter bent zoals eentje die op dit moment in centrum Madrid staat om met zijn landgenoten te juichen.




Nog een prettige avond aan de goeie menbers Dellion was je reactie dan fake gisteren ???


Ik heb geen idee waar je het overw hebt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:
Redneckerz

ik heb het niet over zie sang

En dat komt zeker goed. avonden als dit zijn echt, ECHT niet goed voor me gezeondheid

Een beetje offtopic, maar had je mijn PM gezien?
I concur, ik ga ook nog ff bieren hoor

CowboySpike schreef:
Redneckerz schreef:

Trouwens, wat boeit jou het nu dat hij het faket of niet?
Wat boeit jou het wat mij aangaat?

Ik leg je alleen maar uit dat je onsportief bezig bent. Het feit dat je alleen reageert op het enige aspect van mijn post die als aanvallend kan worden ervaren vertelt mij dat je niet in redelijke staat bent om op een normale manier verder te discussieren. Nogmaals, Zie Sang is fanatiek, maar hij valt niet aan op andermans gedrag. Of het nu gefaked is of niet, dat zou jou in zijn geheel niks moeten uitmaken aangezien hij maar een user van het interweb is.

zie sang schreef:

Ik vertrek Woensdag weer naar Spanje zin om mee te gaan feesten ???

Ik heb begrip voor je fanatiek wezen, maar wrijf het niet in bij de mensen die niet voor Spanje waren. Nu lok je een aanval uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

@ Zie sang, ik wil je alleen nog je bedankje aan Barca zien zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Oh Redneckerz heeft je er toch al op gewezen en ik heb begrepen dat je niet op mij doelde ,

Genoeg gezever nu Woensdag naar Spanje .
Maar eerst ff de Spaanse vrienden gaan bezoeken
Ik zal morgen wel nog ff piepen wat die 2 nog geflamed hebben naar anderen en Dellion weet jij echt niet meer wat je reactie gisteren was bij ps3 vs 360 ? , we hadden toch vrede gesloten ofniet ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Redneckerz schreef:
at je niet in redelijke staat bent om op een normale manier verder te discussieren.
"De staat" is dat ik geen zin heb om een andere discussie te voeren met iemand waar ik nooit eerder mee gesproken heb en verder na deze ook geen behoefte meer bij heb, puur omdat ik wel wat leukere dingen kan bedenken om te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Neenee Dank je Spanje . dit is te barca bedanken ik bedank Casillias en Ramos en Real . daaaaag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

VIVAAA ESPAAANAAAA!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 16 van 17

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group