Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 28 Jun 2012 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

zie sang schreef:
Jammer ik had liever Duitsland tegen Spanje gezien , maarja dan gaat Spanje , Itallie weer met beide voetje op de mat plaatsen en winnen we van Itallie .



We? Gooi je zelf weg man. Italie kan zich zelf teminste plaatsen zonder penalty's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 28 Jun 2012 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@dellion
Toch even de betekenis plaatsen van awkward ( het betekent eigenlijk; ongemakkelijk of lastig ) begrijpt iedereen het want zo een woord op een Nederlandse site ???
Volgens gezer hoeven geen leestekens volgende keer ook in het Engels plaatsen , lol

@Robert
Ik begrijp je niet ??? ( we is Nederlands ) weet je wel ....
Ben jij Nederlander ??? ik dacht dat jullie zo'n oranje gevoel hadden , je meent nu niet dat je
voor Italia gaat supporteren ? ik hou me aan de regel , ik verwijt of hang niet de rasist uit .


Laatst aangepast door zie sang op 29 Jun 2012 02:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:

Dit is nu eenmaal hoe het voetbal steeds meer begint te worden. Zelfs landen die wel willen voetballen zijn hier schuldig aan zoals Spanje.

Het is helaas de premise ja. Weinig landen die nog iets durven te doen. Jammer, sensatievoetbal zou moeten worden afgewisseld met resultaatvoetbal.

zie sang schreef:
@Dellion ,Gezer ,Redneckerz en alle andere flamers op mijn reacties

Ik ga niet meer in op jullie reactie's , iemand afmaken is gemakkelijk
en ik zal daar mijn tijd niet meer insteken om jullie van een antw te voorzien .........

Gelukkig zijn jullie perfect

nee hoor, maar er wordt wel verwacht tegen een stootje te kunnen als je daarvoor zonder problemen de racist kan uithangen.

Robert schreef:
Ik snap ook niet hoe mensen de hint van een ban niet kunnen begrijpen, donder gewoon op.

Je moest eens weten..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 02:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@ Redneckerz

Robert schreef:
Ik snap ook niet hoe mensen de hint van een ban niet kunnen begrijpen, donder gewoon op.
Onze vriend Redneckerz reactie : Je moest eens weten ...

Ja ik zeg ook je moest eens weten hoeveel gebande zijn hier nu toch geregistreerd ? die vroeger als gast kwamen flamen ? 1 op 3 ? .

Onze vriend Redneckerz typte ook ,

nee hoor, maar er wordt wel verwacht tegen een stootje te kunnen als je daarvoor zonder problemen de racist kan uithangen.

antw : denk je nu echt dat ik een stootkussen ben ? ik laat naar mijn dunk al veel stootjes toe .
Ik noem dit iemand belachelijk maken omdat ik niet geschoold ben , sorry he als ik 14 jaar was stond de boterhamdoos en koffie gereed om te gaan werken , school telde toen niet geld wel werken voor je ouders . Ik ben zeker mensen van mijn generatie en Nederlanders deden het ook vraag ff info aan je vader .

Ik game al 24jaar en plaats ook eens graag een reactie en ik heb een ps3 en 360 , wii enz , maar als ik iets plaats spijkeren me vast enja ik was een 360 fanboy tot ik ondekte dat de ps3 me meer lag .

Zo nu weer ontopic , Ik hoop dat Spanje Zondag wint ik ben fan van hun ook van Real en
van de mens Iker Casillias . MVG .....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

zie sang schreef:
Gezer schreef:
Griekenland Duitsland wordt epic


Eén pagina terug lees ik: "Griekenland Duitsland wordt epic", van onze vriend Gezer.

Ik begrijp dit dan ook niet "Griekenland Duitsland wordt epic".
Punt 1 tussen twee landen horen minstens een komma te staan, en bij [s]een[/s] voetbal of een andere sport hoort het zo te staan: Griekenland vs Duitsland of Griekenland - Duitsland...

Zo toon ik maar aan dat de flamers ook falen in hun reacties. Gelukkig ga ik daar niet op in, en daarom gaf ik in mijn vorige reactie al aan dat ik niet meer zal reageren op jullie geflame. Hopelijk zien de moderators dit ook eens uit mijn oogpunt. (Nu in orde gezer. Maar geef jij jouw fout ook maar toe...)

Trouwens we zitten hier toch niet op school, dat is al veel te lang geleden voor mij, lol


Fixed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@ L!nk mooi zo .
laten we afspreken dat je dit vanaf nu altijd doet , mijn slecht typwerk verbeteren .

Dank je , je bent zo lief .....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

zie sang schreef:
@ L!nk mooi zo .
laten we afspreken dat je dit vanaf nu altijd doet , mijn slecht typwerk verbeteren .

Dank je , je bent zo lief .....


Nee, vind een keer wel leuk geweest. Toch bedankt voor je enthousiasme!

Over gister, wtf was dat Voorspelt wel een mooie finale!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@ L!nk
Klopt en ik weet wel dat ik wartaal typ en de regels niet volg van de kunst ( weet ik ook niet )

Maar ik hoop dat Spanje het haalt op welke manier ook , ik kijk ook uit naar het duel Casillias vs Buffon . De 2 beste keepers van de wereld maar ik ben een Casillias fan

Tja gisteren ? Was Buffon niet top waren de Duitsers door ....

MVG
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

zie sang schreef:


Tja gisteren ? Was Buffon niet top waren de Duitsers door ....

MVG


Speelde Italie niet als een team en verneukte Low zijn opstelling en aanvalsplan niet, waren de Duitsers door.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Je kunt nu toch niet ontkennen dat Buffon tegen de Duitsers top was .
Ik kan zo een 5 tal save voor de ogen halen die bij somige keepers in het mandje hingen.

Ik ben ook akkoord dat Duitsland door de arrogante opstelling van low nooit hun stempel op de macht hebben kunnen drukken .
Na een aantal wissels van Low kwam de Duitse machine weer op dreef
maarja te laat .

Zo zie je dat een keeper toch belangrijk is in een top team .

Wat ik ook nog even wil aangeven de Finale is helemaal Zuid Europees.

Noord Europa : Noppes

Midden Europa met ondermeer Duitsland, Frankrijk, Engeland en Nederland : noppes .

Waarom en hoe komt het dat deze topploegen het moeten afleggen tegen de Zuid Europese landen Portugal,Italia en Spanje ?

3 van de 4 halve finalisten . Kan je toch veel vraagtekens bij plaatsen ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

zie sang schreef:
Je kunt nu toch niet ontkennen dat Buffon tegen de Duitsers top was .
Ik kan zo een 5 tal save voor de ogen halen die bij somige keepers in het mandje hingen.

Ik ben ook akkoord dat Duitsland door de arrogante opstelling van low nooit hun stempel op de macht hebben kunnen drukken .
Na een aantal wissels van Low kwam de Duitse machine weer op dreef
maarja te laat .

Zo zie je dat een keeper toch belangrijk is in een top team .

Wat ik ook nog even wil aangeven de Finale is helemaal Zuid Europees.

Noord Europa : Noppes

Midden Europa met ondermeer Duitsland, Frankrijk, Engeland en Nederland : noppes .

Waarom en hoe komt het dat deze topploegen het moeten afleggen tegen de Zuid Europese landen Portugal,Italia en Spanje ?

3 van de 4 halve finalisten . Kan je toch veel vraagtekens bij plaatsen ???


Nee daar kan je naar mijn idee geen vraagtekens bij plaatsen, dat is een verkeerde analyse stellen. Dat is zeggen dat de zuid-europese landen arm zijn omdat ze zuidelijk liggen, oké het heeft misschien één punt van waarheid. De grond is er minder vruchtbaar en er is een grondwatertekort. Maar de reden dat de economie er ronduit slecht is is vanwege de bankencrisis.
Hetzelfde geld voor voetbal, sure ze zijn misschien op sommige punten beter. Maar dat heeft meer te maken met stom toeval dan een reden. Als het een reden zou hebben zou je namelijk een terugkomend feit hebben, en aangezien dat niet het geval is denk ik dat het puur toeval is. Uiteindelijk heb je namelijk ook mazzel nodig op het hoogste niveau. Landen als uruguay, duitsland, portugal, italië kunnen Spanje prima verslaan. Daar gaat het om meer factoren dan 'gewoonweg omdat het spanje is!!!!!!!'..

Maargoed, dat is mijn mening. Ik breng het niet als een feit, want dat is het niet. Het is een op feiten beruste mening. Iets wat jij ook meer zou mogen doen, dan zet je namelijk kracht en geloofwaardigheid aan je mening
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 09:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Redelijk logisch dat Spanje en Italië het zo goed doen; zijn de landen met de minste dopingcontroles tijdens het normale seizoen. Dat betekent dat het bij dopingcontroles moeilijk is om transfusies op te sporen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Joni Philips schreef:
Redelijk logisch dat Spanje en Italië het zo goed doen; zijn de landen met de minste dopingcontroles tijdens het normale seizoen. Dat betekent dat het bij dopingcontroles moeilijk is om transfusies op te sporen.


Misschien heb je een punt als je 50 a 60 werstrijden speelt , het woord doping durf ik niet in de mond nemen !

Ik denk wel dat in iedere sport preparaten en energie bevorderende substanties worden gebruikt maar is dit doping ?

Ik neem aan dat je dan niet alleen Zuid Europese landen moet aankruisen , ik denk dan ook aan Engeland , Duitsland enz .

Nee Joni kijk dan ook even naar de spelers van andere Internationale ploegen die in competitie verband ook daar in het Zuiden van Europa hun geld en fame verdienen en op het EK niets presteren .....

Zou het niet aan de omkadering van de spelers door hun clubs liggen ? , enige schandalen gehoord van deze spelers zoals het akkefietje Ribbery vs Robben ?.
Alleen zoals iedere Zuid Europeaan geruchten van vrouwgeil zijn en soms een baby die opduikt na een avondje vrouwenlopen ( Ronaldo ) , maar dan toch nog niet zo erg of Terry die even de vrouw of vriendin van een ploegmaat gebruikt .... Robben die naar zijn trainer roept enz

Ik denk dat Zuid Europeanen meer prof zijn en met veel trots zonder ego's ( buiten Ronaldo ) door een muur gaan om met trots die Nationale trui van hun land en Club aan trekken ..... dit is mijn mening geen bevestiging ! en die mening zal niet door iedereen gedeelt worden , daarom zijn we mensen met elk hun gedachtegang .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Geen schandalen? Bij Portugal is het klatterende ruzie tussen de clan Ronaldo en de anderen, bij Italië is er het omkoopschandaal. Engeland zat gewoon met te veel geblesseerden (hun halve standaard-ploeg is out) en Low heeft een tactische fout gemaakt tegen Italie. Zonder die factoren was die halve finale Duitsland-Engeland en stond Duitsland mooi in de finale.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@ Joni , je hebt een punt .
Maar deze fieten zijn van na Spanje vs Portugal .
Bij de uitschakeling en ik begrijp Nani voor de 100% .
Met Ronaldo samen in een team moet een hel zijn zeg ik als Real M supporter .
Ronaldo denkt alleen aan zichzelf .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

zie sang schreef:
@ Joni , je hebt een punt .
Maar deze fieten zijn van na Spanje vs Portugal .
Bij de uitschakeling en ik begrijp Nani voor de 100% .
Met Ronaldo samen in een team moet een hel zijn zeg ik als Real M supporter .
Ronaldo denkt alleen aan zichzelf .
Nee, de ruzie tussen clan Ronaldo en de anderen was er al sinds het begin. Kijk maar eens naar hun tweede match op het EK.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@Joni ,
Citaat:
Nee, de ruzie tussen clan Ronaldo en de anderen was er al sinds het begin. Kijk maar eens naar hun tweede match op het EK

Citaat:
Engeland zat gewoon met te veel geblesseerden (hun halve standaard-ploeg is out)


Op je eerste qoute denk ik clan Ronaldo ik heb die niet gezien of doel je op Pepe en ( naam vergeten speelt ook voor REAL )?
Dan is het nog altijd op het terien 3 tegen 8 . En dat Ronaldo zoveel steun genoot van zijn REAL team maats kan ik mij niet voorstellen

2 quote ,
Engeland zat met 2 gekweste waaronder die ene die zijn blesure opliep tegen Belgiê (naam?)
en Lampard de laast genoemde werdt niet gemist Gerard speelde daardoor bevrijd volgen de Engelse pers en iedere match was dit voor mij een bevestiging samen met Terry . Die andere gekweste waar ik de naam niet van weet geef ik eerlijk toe ken ik niet maar als het geen mindenvelder of spits was , was hij geen zo'n gemis .
Dan heb je Mister Rooney hoe dom kun je zijn om rood te pakken op een match met nog 3 minuten te gaan en geplaatst voor het EK , 2 matchen brommen op het EK en dan ??
veel van Rooney gezien , ik denk het niet ...

En de Italianen tja gokken zit in hun bloed en speel je daardoor beter , nee Buffon red Italia .

Waar ik je wel in volg is Duitsland vs Italia als je eerlijk bent red Buffon de Italianen en geeft Barrotellie echt geluk dat Low zijn ploeg verneukt heeft ik vraag me af hoe je Duitser zo kan uitspelen , 1 doelpunt in de lucht tegen de Duitsers ??? 2 de doelpunt recht door het midden van het veld juist daar waar Duitsers ZO strek zijn .

BTW volgens mij zaten de 4 beste ploegen in de halve finale jammer voor kroatie want dit was voor mij de grote verassing ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Waarom zou Pepe zijn boezemmaatje Ronaldo niet steunen? En drie (Fábio Coentrão is de derde) tegen acht is nog altijd een fikse ruzie als de kapitein van de ploeg bij die drie zit. En tuurlijk spannen die Real spelers samen, logisch toch ook, die spelen een heel jaar samen.

Gokken zit in hun bloed bij de Italianen, maar dat is nog altijd iets anders dan je eigen matchen gaan verkopen. Niets voor niets dat de politie binnenviel op hun trainingskamp.

Engeland: Frank Lampard (één van de beste middenvelders van de generatie en hun meest ervaren penatlynemer) , Gareth Barry, Gary Cahill, Jack Wilshere, John Ruddy, Darren Bent, Chris Smalling en Kyle Walker. En dan nog geen Rio Ferdinand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@Joni
Ik voel dat we teveel van mening verschillen , Ik zou nooit een pond ingezet hebben op Engeland dit ligt anders bij jou denk ik .

Als jij Frank Lampard één van de beste mindenvelders vind van de generatie , dan voel ik dat je Engeland een warm hart toedraagt.
Je noemt in een ruk Rio Ferdinand met je gekwetste speler terwijl hij
gewoon vooraf al niet mee mocht ...

Dan denk ik waarom joni , Engeland is een voetballand en heeft het voetbal misschien uitgevonden maar die Nationale ploeg zie ik nog niet vlug tornooien winnen, en Lampard zal denk ik nooit meer in de 11 staan
Geef mij maar Gerard die een pas van 50 meter op de stropdas plaatst is gewoon topklasse,

Daarom zijn we mensen ik kan mijn gedacht niet opdringen bij jouw en jij
beste Joni niet bij mij , MVG en nog een prettige finale Zondag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

zie sang schreef:
@Joni
Ik voel dat we teveel van mening verschillen , Ik zou nooit een pond ingezet hebben op Engeland dit ligt anders bij jou denk ik .

Ik heb nog nooit een Euro ingezet op een voetbalmatch en dat gaat nooit veranderen. Ik vind zoiets pure geldverspilling.

zie sang schreef:
Als jij Frank Lampard één van de beste mindenvelders vind van de generatie , dan voel ik dat je Engeland een warm hart toedraagt.
Je noemt in een ruk Rio Ferdinand met je gekwetste speler terwijl hij
gewoon vooraf al niet mee mocht ...

Ik zei toch niet dat Ferdinand geblesseerd was. Hij staat met opzet apart. En had er sowieso bij moeten zijn, wat zowat iedereen weet. En Lampard is ook gewoon één van de beste: "On 23 December 2009, he was named the Premier League's Player of the decade by official statistics."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Had van tevoren €63,- ingezet op Spanje dat de finale wint, ik zou €105,- winnen. Dat lijkt dus te gaan gebeuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Brace yourselves, Zie Sang incoming

Jammer van de stand atm, italië had een paar redelijke kansen die er zeker in hadden moeten zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Dusver voornamelijk dankzij Barcelona (Iniesta passt naar Cesc die hem voor Silva voorzet, Xavi passt naar -nu Barcelona speler- Alba) en Zie sang is Real Madrid fan dus als het 2-0 blijft moet ie z'n bek dichthouden of eventjes netjes Barca bedanken voor z'n diensten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nouja het is wel een aardige wedstrijd, en het lijkt niet onverdiend ofzo. Toch wel jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Deze wedstrijden zijn niet goed voor mijn gezondheid, brakke maandag incoming.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 15 van 17

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group