Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Plus-only
Voordelen van Plus... ze zijn het waard!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

De demo komt over een paar dagen ook voor iedereen... zoveel maakt het dus niet uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

elemeNt schreef:
De demo komt over een paar dagen ook voor iedereen... zoveel maakt het dus niet uit

Inderdaad, woensdag zeker?

Nou ja, ik haal hem waarschijnlijk van de US Store dinsdag, dus nog een dagje eerder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Of je maakt een Hong Kong account aan, daar staat de single player demo namelijk ook op, volledig in het engels.
En hij is ook split screen te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

GekooktEi schreef:
In de bèta? Vervalt dat dan niet in het volledige spel?

Waarschijnlijk wel. Maar dan maken we een nieuwe clan aan, hé?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

De eerste gelekte PS3 game?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Feb 2011 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Killzone meets LittleBigPlanet 2 http://www.youtube.com/watch?v=VY8PCsB0T5A
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Feb 2011 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

deathtanz matisk schreef:
En hij is ook split screen te spelen.

Bedoel je hier nou mee dat de Japanse wel split-screen te spelen is, en de Europese/Amerikaanse niet? Ik heb hem nog niet gedownload namelijk, hoop wel op split-screen gameplay.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Wow... die SP demo was inderdaad erg indrukwekkend. Wie haalt 'em?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 19 Feb 2011 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik ga de game sowieso halen. Heb de Helghast edition in pre-order staan, maar begin een beetje te twijfelen na het zien van een unboxing filmpje. De replica helm is niet zo heel mooi als gehoopt en het artbook is wel erg klein... Naja ik kijk in de winkel nog wel ff of het de moeite waard is.

http://blog.us.playstation.com/2011/02/18/killzone-3-helghast-edition-first-unboxing-video/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Feb 2011 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Na de demo ben ik toch wel overtuigd, alleen wacht ik eerst even wat reviews af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 20 Feb 2011 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Paintskillz schreef:
Na de demo ben ik toch wel overtuigd, alleen wacht ik eerst even wat reviews af.


Die zijn er toch al? Tenzij je user reviews bedoelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Feb 2011 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Oh, ik loop een beetje achter kwa Killzone 3, en games overall.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Feb 2011 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Demo was leuk. Toch weer een beetje naar bij split screen dat je dan al die cutscènes hebt waarbij je alleen Sev ziet zeg maar Was leuker geweest als de ander Rico had kunnen spelen of zoiets.

Maar goed, wel aardige demo. Het speelde fijn, leuke filmpjes en leuk level design.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Feb 2011 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Goed, dus we hebben voldoende mensen voor een clan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Single Player demo gespeeld.
Toffe demo , gameplay voelt stukken lichter aan dan deel 2.
Grafisch zeer sterk.
Wat me ook opviel is de epische muziek (in het hoofdmenu) die niet zo bombastisch is zoals in deel 2 maar toch nog episch aanvoelt.

Erg blij dat ik de special edition (niet de Helghast edition) met soundtrack in pre-order heb staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Feb 2011 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik mis alleen wel de:

Sons and daughters of Hellghan, this much i vowel, the history of these days will be written in blood. BY CRUSHING THE OF OUR ENEMIES, BY SEAZINGTHE WEAPONS THEY THOUGHT TO TURN AGAINST US, WE ARE FIGHTING FOR OUR VERY EXISTENCE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik heb um.... ;D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Paintskillz schreef:
Ik mis alleen wel de:

Sons and daughters of Hellghan, this much i vowel, the history of these days will be written in blood. BY CRUSHING THE OF OUR ENEMIES, BY SEAZINGTHE WEAPONS THEY THOUGHT TO TURN AGAINST US, WE ARE FIGHTING FOR OUR VERY EXISTENCE

Echt hè, het is ook heel kut dat Visari er niet meer is Hij was echt zo'n The Emperor-figuur, gewoon cool. Nu hebben we een besnorde gast en die Stahl-gast.

Maar, hoe is Killzone 3, Guus?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik heb hem vanaf een uur of 1 non stop gespeeld(sp) en tot nu toe moet ik zeggen dat ik me er zeer mee vermaak. Het oogt prachtig, er zitten een paar kleine foutjes in(Rico die op een touchscreen displaytje wat uittiept op een onzichtbaar toetsenbord) en het speelt ook nog is heel lekker weg. Ben bezig op normal en ik denk dat ik zo 3/4 compleet heb(na zo'n 5 uur, maarja dat is tegenwoordig al boven het gemiddelde). Verder zijn de guns ook heel vet (zoals de wasp en die soort stroomschokwapen), mêlee kills zijn erg wreed(met soms ook hier en daar wat glitches) maar ik denk dat je na zo'n 10 mêlee kills ze al bijna hebt gezien, maar desalniettemin toch een leuke toevoeging. Verder vind ik Stahl en die andere dude niet zo epic als Visari maar toch leuk dat je nu 2 villains hebt die beide strijden om de macht. En als ally is Narville knap irritant. Zo, nu werken daarna verder tot diep in de nacht(morgen toch lekker vrij, studiedag ftw).

En dit is de meeste tekst die ik ooit op gamed heb getypt, op mijn iPod nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Feb 2011 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Deel 2 wat betreft het einde:

ik zet even alles in spoilertags omdat ik lui benNou, wat ik van het einde vond was natuurlijk 3 keer kut. Waarom vraagt u mij? Nou, de emotie om te beginnen: Het enige wat Sev zegt als hij verdomme heel Helghan naar de tering nuked is: "Damn, do you know how many people live down there?". Als ze nou bijvoorbeeld in een filmpje lieten zien dat ze Helghan kinderen en vrouwen over straat liepen/spelen en vervolgens genuked werden zou een stuk emotioneler zijn. Voorderest over het "geheime filmpje" 2 Helghast troopers(die natuurlijk niet genuked zijn wtf?) die op een soort afsluitbare ruimte van de cruiser aflopen en er vervolgens een deur open gaat waarna er een zegt: "welcome back sir" waarna we de credits te zien krijgen, het is vast Visari. -.-'

Gelukkig valt de MP niet tegen, behalve de Sniper met een vrij te spelen machine gun.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DutchGamer X BerichtGeplaatst: 27 Feb 2011 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Okt 2009
Berichten: 36

killzone 3 montage - Dutch Pride

veel kijk plezier [/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 27 Feb 2011 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Niet echt heel speciaal he...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 27 Feb 2011 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Mooi
http://www.youtube.com/watch?v=V04FDWj2TNE&feature=feedlik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 08:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Stort ik me hart hier is uit, 0 reacties
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group