Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Christian Vuye schreef:
Roderick schreef:
Het verschil tussen het Killzone en Gears verhaal is dat Killzone zichzelf veel te serieus neemt en Gears heeft die overdreven corny b-movie stijl die zichzelf totaal niet serieus neemt...

Inderdaad. En alles bij Gears komt gewoon leuk over. In tegenstelling tot Killzone.
Het verhaal van Gears is dus zo slecht dat je het grappig vindt. Killzone wil geen grappig verhaal neerzetten, dat is hetzelfde als zeggen dat Inglourious Basterds beter is dan Schindler's List omdat die eerste grappig is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Roderick schreef:
Het verschil tussen het Killzone en Gears verhaal is dat Killzone zichzelf veel te serieus neemt en Gears heeft die overdreven corny b-movie stijl die zichzelf totaal niet serieus neemt...

Inderdaad. En alles bij Gears komt gewoon leuk over. In tegenstelling tot Killzone.
Het verhaal van Gears is dus zo slecht dat je het grappig vindt. Killzone wil geen grappig verhaal neerzetten, dat is hetzelfde als zeggen dat Inglourious Basterds beter is dan Schindler's List omdat die eerste grappig is.

Neen, dat zeker niet. Gears of War neemt zichzelf gewoon niet serieus en komt vaak met grappige oneliners ('Do I look like a fucking botanist?!") die het geheel heel wat minder donker maken, ondanks dat het verhaal mede door de orchestrated muziek erg episch aanvoelt. Terwijl het bij Killzone net omgekeerd is. De game neemt zich enorm serieus. Een soort van Call of Duty in space, zoals Paintskillz al aangaf.

Ik vind het lichte toontje van Gears gewoon toffer dan al die grouwe shooters zoals Killzone en Call of Duty. Dat is een mening, geen feit. Bovendien kan ik je vergelijkingen tussen die twee films niet beaamen, omdat ik geen van beide heb gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

@ Christian
Battlefield heet geen verhaal.

@Roderick
Toch deden ze wel een lachwekkende poging met het "waar is m'n vrouw verhaal in deel 2"

@Ninodude
Jammer alleen dat de gameplay van uncharted episch failed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Robert schreef:
@ Christian
Battlefield heet geen verhaal.

Bad Company 2 toch echt wel. En ondanks dat die zich ook niet erg serieus nam, vond ik er maar weinig aan.

Robert schreef:
@Roderick
Toch deden ze wel een lachwekkende poging met het "waar is m'n vrouw verhaal in deel 2"

Vond de poging nog wel geslaagd. Was een leuke afwisseling in het verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik bedoelde het ook qua verhaal, daarbij is de gameplay toch gewoon goed voor een lineare console third person shooter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Waarom is het nou weer net Roderick die er een Killzone vs Gears verhaal van maakt...

Anyway waarom moet deze discussie nu door blijven gaan over Gears? Het was gewoon een slecht/ongelukkig voorbeeld van Chris over wat hij een goed verhaal vind in een game... Het ging niet over de vergelijking van beide. Het blijft sowieso een smaak mening en dus geen goed of fout. Daarnaast is het bij een shooter toch veel belangrijker of het lekkere actie en shootouts heeft...

Gaan we het nu weer over Killzone hebben?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Christian Vuye schreef:
[Neen, dat zeker niet. Gears of War neemt zichzelf gewoon niet serieus en komt vaak met grappige oneliners ('Do I look like a fucking botanist?!") die het geheel heel wat minder donker maken, ondanks dat het verhaal mede door de orchestrated muziek erg episch aanvoelt. Terwijl het bij Killzone net omgekeerd is. De game neemt zich enorm serieus. Een soort van Call of Duty in space, zoals Paintskillz al aangaf.
Het gaat over oorlog, dan wil je juist dat het zichzelf enorm serieus neemt. Inglourious vs. Shindler's List. Het een is grappig, het ander is oorlog. Ik heb mijn oorlogsgames liefst in die laatste categorie. En nu gaan we kijken naar Killzone 3 en alleen Killzone. Geen Gears of War, geen CoD.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
Neen, dat zeker niet. Gears of War neemt zichzelf gewoon niet serieus en komt vaak met grappige oneliners ('Do I look like a fucking botanist?!") die het geheel heel wat minder donker maken, ondanks dat het verhaal mede door de orchestrated muziek erg episch aanvoelt. Terwijl het bij Killzone net omgekeerd is. De game neemt zich enorm serieus. Een soort van Call of Duty in space, zoals Paintskillz al aangaf.


Dat zei Paint omdat beide MP op elkaar lijken. (Killzone 3 en CoD)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Sorry maar Gears verhaal is best wel goed, het probleem is dat het toch wel een shooter blijft en mensen willen 'shooten' en geen verhaal willen...

En bij Gears doet men dat zeer goed;..Door de games zit je wel vragen te stellen...Waarom zat Marcus Phenix in de gevangenis;.. ? Wat voor iemand is Adem Phenix..Waarom zegt hij in GEOW 2 'What have you done'... Wie is die Tai juist,

En de games beantwoorden de vragen niet maar als je die echt wilt weten zijn er de boeken en comics..En de boeken zijn echt geweldig...Karen Travis verdient een pluim voor wat ze heeft geschreven..; En je word ook alleen maar enthousiaster voor de games daardoor..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
[Neen, dat zeker niet. Gears of War neemt zichzelf gewoon niet serieus en komt vaak met grappige oneliners ('Do I look like a fucking botanist?!") die het geheel heel wat minder donker maken, ondanks dat het verhaal mede door de orchestrated muziek erg episch aanvoelt. Terwijl het bij Killzone net omgekeerd is. De game neemt zich enorm serieus. Een soort van Call of Duty in space, zoals Paintskillz al aangaf.
Het gaat over oorlog, dan wil je juist dat het zichzelf enorm serieus neemt. Inglourious vs. Shindler's List. Het een is grappig, het ander is oorlog. Ik heb mijn oorlogsgames liefst in die laatste categorie. En nu gaan we kijken naar Killzone 3 en alleen Killzone. Geen Gears of War, geen CoD.


Vind anders GeoW best wel serieus, de grappen maken het juist menselijker (look mama no face) Met zichzelf niet serieus nemen vind ik dat Duke Nukem de award verdient;.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Christian Vuye schreef:
Sla deel 2 dan gewoon over. Ik heb de eerste Killzone nooit gespeeld, en van Killzone 2 enkel de demo. Bovendien heb ik vaak gehoord dat er niet veel is aan het verhaal van Killzone, dus ben ik ook niet van plan de eerste twee games aan te schaffen.


en
Christian Vuye schreef:
Bovendien kan ik je vergelijkingen tussen die twee films niet beaamen, omdat ik geen van beide heb gezien.

Waarom doe jij dit nu wel bij Killzone vs GeoW?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Joni Philips schreef:
En nu gaan we kijken naar Killzone 3 en alleen Killzone. Geen Gears of War, geen CoD.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

elemeNt schreef:
Waarom is het nou weer net Roderick die er een Killzone vs Gears verhaal van maakt...

Anyway waarom moet deze discussie nu door blijven gaan over Gears?


Kleuter, het was iemand voor me. GTFO.

@Joni: Het Gears verhaal is niet zo slecht dat het grappig wordt, het is minder slecht omdat het grappig IS. Killzone doet ook wel degelijk een poging tot humor, maar daarin faalt het gewoon, omdat het zich in de eerste plaats veel te serieus wil nemen.

Killzone heeft niets van de wit en echtheid van Gears of War. De hoofdpersonen zijn oninteressant, de planeet idem dito, wat iedereen zegt en doet interesseert me geen reet. Ook de Helghast, die zogenaamd een goeie vijand zou moeten zijn, is niets aan.

Nu hoeft dat geen probleem te zijn als de gameplay echt geweldig is, maar dat is het nou ook weer niet, de campaign is KZ2 kent vrijwel geen noemenswaardige hoogtepunten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sotarK BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Roderick schreef:
elemeNt schreef:
Waarom is het nou weer net Roderick die er een Killzone vs Gears verhaal van maakt...

Anyway waarom moet deze discussie nu door blijven gaan over Gears?


Kleuter, het was iemand voor me. GTFO.

@Joni: Het Gears verhaal is niet zo slecht dat het grappig wordt vind ik, het is minder slecht omdat IK het grappig VIND. Killzone doet ook wel degelijk een poging tot humor, maar daarin faalt het gewoon VIND IK, omdat het zich in de eerste plaats veel te serieus wil nemen DENK IK.

Killzone heeft niets van de wit en echtheid van Gears of War pfffffft fanboygelul. De hoofdpersonen zijn oninteressant, de planeet idem dito, wat iedereen zegt en doet interesseert me geen reet. Ook de Helghast, die zogenaamd een goeie vijand zou moeten zijn, is niets aan.
WAAROM REAGEREN DAN?

Nu hoeft dat geen probleem te zijn als de gameplay echt geweldig is, maar dat is het nou ook weer niet VIND JIJ, de campaign is KZ2 kent vrijwel geen noemenswaardige hoogtepunten.

GEARS BEN JE SNELLER BEU vind ik

En ja hoor weer Roderick uiteraard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

GekooktEi schreef:
Joni Philips schreef:
En nu gaan we kijken naar Killzone 3 en alleen Killzone. Geen Gears of War, geen CoD.


Please..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ja, nu serieus even ophouden. Laatste waarschuwing. Gewoon on-topic nu.

Wie gaat Killzone 3 hier allemaal kopen? Ik twijfel nog steeds...

++ Coöp
+ Multiplayer is wel tof
+ Vier man local spelen is niets bijzonders maar ook leuk! (KZ2 had het niet)

- Hoor niet zulke goede dingen over multiplayer
- Vermaak me nog prima met BFBC2 (Vietnam) en zo lang duurt het ook niet voordat Brink komt
- Daarnaast game ik niet zo heel veel meer, dus vraag me af hoeveel ik uit dit spel kan halen voor Brink uitkomt zeg maar. En vraag ik me gewoon af of de aankoop het voor mij persoonlijk waard is gezien dat ik niet zoveel game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik denk wel dat ik em later voor 20e haal. Best lang geleden dat ik een split screen co-op (shooter) game heb gedaan. Maar ik denk dat ik em dus pas ergens rond de herfst haal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

GekooktEi schreef:
Ja, nu serieus even ophouden. Laatste waarschuwing. Gewoon on-topic nu.

Wie gaat Killzone 3 hier allemaal kopen? Ik twijfel nog steeds...

++ Coöp
+ Multiplayer is wel tof
+ Vier man local spelen is niets bijzonders maar ook leuk! (KZ2 had het niet)

- Hoor niet zulke goede dingen over multiplayer
- Vermaak me nog prima met BFBC2 (Vietnam) en zo lang duurt het ook niet voordat Brink komt
- Daarnaast game ik niet zo heel veel meer, dus vraag me af hoeveel ik uit dit spel kan halen voor Brink uitkomt zeg maar. En vraag ik me gewoon af of de aankoop het voor mij persoonlijk waard is gezien dat ik niet zoveel game


Kun je ook met 2 man splitscreen en dan online? Dat is een super toevoeging aan Black Ops geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

@ ElemeNt, ik dacht dat ik aardig duidelijk was.

@ Roderick, naar mijn weten niet, jammer genoeg. Dat is inderdaad ge-wel-dig leuk. Splitscreen online zou echt vaker geïmplementeerd moeten worden.

Best bijzonder trouwens met die splitscreen online; Call of Duty 4 had het, WaW weet ik niet, Modern Warfare 2 niet en Black Ops weer wel? Rare trend is dat. Maar inderdaad, geweldige functie is dat. Zeker een groot toppunt van de Call of Duty-games (die dat hebben).

Maar ik weet niet zeker of KZ3 het heeft of niet. Ik dacht van niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

++ Coöp
+ Multiplayer is wel tof
+ Vier man local spelen is niets bijzonders maar ook leuk! (KZ2 had het niet)
+ Gamed Clan.

- Hoor niet zulke goede dingen over multiplayer
- Vermaak me nog prima met Call of Duty: Black Ops Mulitplayer.
- Ik hou sowieso niet zo heel veel van shooters en heb eigenlijk aan BO al meer dan genoeg voor het hele jaar.

Gemixte gevoelens dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Meh @ KZ3
Sorry die singleplayer demo en die beta laten me koud, grappig dat ik ooit KZ2 verdedigde, maar nu ik weet dat GG een incompetente dev is die alleen mooie graphics kan produceren en nauwelijks naar hun trouwe fans luistert laat deze game me koud.
Next IP plox GG
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
+ Gamed Clan.

Hmmm goeie Maar then again wil ik eerst weten wie hem allemaal koopt natuurlijk ^^ Veel Gamed members hadden KZ2, waardoor de clan heel leuk was, maar dan moeten wel weer die mensen ook KZ3 kopen!

ninodude schreef:
- Ik hou sowieso niet zo heel veel van shooters en heb eigenlijk aan BO al meer dan genoeg voor het hele jaar.

Ik wel, maar omdat ik niet zoveel game en tegenwoordig van sommige spellen snel zat raak denk ik ook dat ik aan BFBC2 en later Brink wel genoeg heb... Of een eventuele shooter die later nog uitkomt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik heb de clan opgericht, maar ik ga de game pas kopen als er voldoende mensen zijn om mee te spelen. Om de één of andere reden vond ik de beta ineens veel leuker toen ik met 'n maat ging spelen. Dus, ik wacht af. Wie is van plan 'em te kopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De demo voor één speler is tof, maar ik denk niet dat ik de titel meteen ga aanschaffen. Er zijn voor mij betere titels in aantocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Christian Vuye schreef:
Ik heb de clan opgericht...

In de bèta? Vervalt dat dan niet in het volledige spel?

Mr. Awesome schreef:
De demo voor één speler is tof...

Is die al publiek dan, of nog steeds Plus-only?



Trouwens, wie speelt er vandaag nog even mee met de bèta? Heb wel zin om even te spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group