Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Maxie BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:08    Onderwerp: [PS3] Killzone 3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 27

Jawel mensen de game is aangekondigd in de nieuwe Gamepro, ik heb de link van Gamespot Forums.

Hieronder de scans

http://img708.imageshack.us/img708/4616/pict0150k.jpg

http://img710.imageshack.us/img710/453/pict0144y.jpg

http://img101.imageshack.us/img101/7469/pict0151o.jpg

http://img444.imageshack.us/img444/4299/pict0152f.jpg

http://img202.imageshack.us/img202/8/pict0148vi.jpg

http://img297.imageshack.us/img297/4412/pict0146v.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/5792/pict0149nd.jpg

http://img405.imageshack.us/img405/2654/pict0143l.jpg

Geniet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

FUCK YEAH....!~!!!~!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

hmm zegt nog niet heel veel: Sneeuwelevels, Adolf en een Jetpack?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Trueskill schreef:
FUCK YEAH....!~!!!~!!!!


Fuck yeah indeed, ik hoop voor een release eind dit jaar.

BTW: Kun je die sreens linken of wat kleiner maken, tis nogal kut om de pagina te bekijken zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
BTW: Kun je die sreens linken of wat kleiner maken, tis nogal kut om de pagina te bekijken zo.


², wou ik ook al net zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maxie BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 27

Ja ik weet het, vind het ook vervelend, maar de resolutie is erg groot.

Ik ben een leek op dit gebied , is 1 van de Moderators er, die kan het even aanpakken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maxie BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 27

Ik ga de links wel geven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maxie BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 27

Klik op rechtermuis, eigenschappen, de link staat op elk plaatje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

ninodude schreef:
Trueskill schreef:
FUCK YEAH....!~!!!~!!!!


Fuck yeah indeed, ik hoop voor een release eind dit jaar.

BTW: Kun je die sreens linken of wat kleiner maken, tis nogal kut om de pagina te bekijken zo.


Ik denk dat ze ook begin 2011 doen. Killzone 3 versus Gears of War 3. Krijgen we eindelijk eens een echte versus tussen de 2 consoles en een exclusive van beide
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Als je Firefox gebruikt kun je gewoon rechtermuisknop -> 'afbeelding bekijken'
Dan past firefox hem automatisch in een venster.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Nog geen één Killzone game gespeeld... Moet snel verandering in komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Gezer schreef:
Awesome! Btw, wtf weer een leak weken voor de E3!


Idd! Maar nu weten we iniedergeval wel dat er een trailer op ons staat te wachten op de E3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

hahaha bontkraaghellghast.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Even de plaatjes aangepast naar links, is wat netter zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=247762
Holy shit! Naughty Dog werkt mee aan Killzone 3, Guerilla en Naughty Dog...Wat een gruwelijke combo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik zit niet te wachten op Killzone 3. Ik vond het tweede deel matig en dus zal ik het derde deel ook niet aanschaffen. Niet echt mijn ding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Remy je bnt een beetje negatief vandaag
Ik heb Killzone 1 gekocht nooit gespeeld.
Ik heb Killzone 2 1 keer gespeeld, nog niet verder aangeraakt.
Ik koop wss Killzone 3 en hoop dat het niet hetzelfde lot ondergaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Het doet me eigenlijk niks. Het ziet er hetzelfde uit als KZ2 en de setting is gelijk. Daarbij mist het allemaal nog steeds een vorm van eigen karakter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Gezer schreef:
deathtanz matisk schreef:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=247762
Holy shit! Naughty Dog werkt mee aan Killzone 3, Guerilla en Naughty Dog...Wat een gruwelijke combo


My jaw just dropped, gruwelijke combo inderdaad! Kan echt niet wachten op de E3 om een trailer te zien. Ik ben niet alleen benieuwd naar het verhaal(ik hoop dat Rico doodgaat), maar ook naar de multiplayer. Gaan we dit keer 64 man online zien? I hope so! 32 man online was echt de shit in 2009 Hopelijk zit er ook iets van killstreaks en perks en veel meer wapens dan in KZ2.


Dat hoop ik ook bro, Killzone 2 MP is nog steeds de shit. Zin om binnenkort weer eens de game uit de kast te halen?

Killzone 2 heeft trouwens nog steeds m`n favoriete wapen design`s, ik krijg echt het gevoel of ik die wapens echt in mijn handen heb met andere shooters heb ik dat ook maar niet zo goed als bij K2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Roderick schreef:
Het doet me eigenlijk niks. Het ziet er hetzelfde uit als KZ2 en de setting is gelijk. Daarbij mist het allemaal nog steeds een vorm van eigen karakter.

Uhm misschien moet je even afwachten tot er meer officiële beelden zijn totdat je gaat oordelen dat de game hetzelfde is als KZ2.

En Killzone geen eigen karakter? Wat dacht je van de Helghast? Het wapendesign? (zoals degene voor me ook al zei) de sfeer?

Volgens mij kijk je echt met een roze bril en probeer je er alleen maar iets mee uit te lokken. Voor een redacteur verwacht je minimaal nog een onderbouwing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

elemeNt schreef:
Roderick schreef:
Het doet me eigenlijk niks. Het ziet er hetzelfde uit als KZ2 en de setting is gelijk. Daarbij mist het allemaal nog steeds een vorm van eigen karakter.

Uhm misschien moet je even afwachten tot er meer officiële beelden zijn totdat je gaat oordelen dat de game hetzelfde is als KZ2.

En Killzone geen eigen karakter? Wat dacht je van de Helghast? Het wapendesign? (zoals degene voor me ook al zei) de sfeer?

Volgens mij kijk je echt met een roze bril en probeer je er alleen maar iets mee uit te lokken. Voor een redacteur verwacht je minimaal nog een onderbouwing.
nothing more to add.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

no-ps3-no-living schreef:
elemeNt schreef:
Roderick schreef:
Het doet me eigenlijk niks. Het ziet er hetzelfde uit als KZ2 en de setting is gelijk. Daarbij mist het allemaal nog steeds een vorm van eigen karakter.

Uhm misschien moet je even afwachten tot er meer officiële beelden zijn totdat je gaat oordelen dat de game hetzelfde is als KZ2.

En Killzone geen eigen karakter? Wat dacht je van de Helghast? Het wapendesign? (zoals degene voor me ook al zei) de sfeer?

Volgens mij kijk je echt met een roze bril en probeer je er alleen maar iets mee uit te lokken. Voor een redacteur verwacht je minimaal nog een onderbouwing.
nothing more to add.


Ik vond Killzone 2 zeker een geslaagde game en wellicht de beste next-gen FPS die ik hier heb liggen, maar ik ben toch ook wat teleurgesteld wanneer ik deze screenshots zie. De setting ziet er inderdaad exact hetzelfde uit, en zien er nogmaals somber uit. Vooral als ik dan vergelijk met de GoW screens die onlangs gepost zijn, daar zit veel meer variatie in. Als de game zonet is aangekondigd en dit de screenshots zijn waarmee ze naar buiten komen, verwacht ik toch niet veel van de maps.

Ik begrijp ook wel dat de wereld van Killzone en de hellghast nu eenmaal draait rond het feit dat het een dode planeet is, maar ik zou toch eens wat anders willen. 'Het oog wil ook wat'.

'Karakter' en goede gameplay heeft Killzone echter genoeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maxie BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 00:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 27

Deze scans zeggen weinig, jammer genoeg, maar ik hoop dat het iets afstapt van het al te grijze palette.

Hoop eigenlijk dat de game in meer flora terechtkomt.
Wordt zowiezo beter, alleen grafisch gezien denk ik dat we niet echt een leap krijgen, gewoon meer tweaks zoals alle andere sequels krijgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

elemeNt schreef:
Roderick schreef:
Het doet me eigenlijk niks. Het ziet er hetzelfde uit als KZ2 en de setting is gelijk. Daarbij mist het allemaal nog steeds een vorm van eigen karakter.

Uhm misschien moet je even afwachten tot er meer officiële beelden zijn totdat je gaat oordelen dat de game hetzelfde is als KZ2.

En Killzone geen eigen karakter? Wat dacht je van de Helghast? Het wapendesign? (zoals degene voor me ook al zei) de sfeer?

Volgens mij kijk je echt met een roze bril en probeer je er alleen maar iets mee uit te lokken. Voor een redacteur verwacht je minimaal nog een onderbouwing.


Mijn onderbouwing is hierin heel duidelijk. De Helghast zijn voor mij niets anders dan weer een agressief ras op een verre planeet. Het karakter van Killzone zou juist uit moeten gaan van de groep personen die op deze planeet tegen den Helghast vechten. Die personen speel je mee in Killzone en ik zou niet weten hoe ze allemaal heten: ontbreken van een karakter vind ik dat. De humor die in KZ2 zou zitten vind ik daarnaast vreselijk.

Wapendesign vind ik er niet uitspringen. Het zijn standaardwapens die standaard dingen doen. Totaal niet boeiend. Het enige waar KZ2 zich mee onderscheid van de concurrentie is de 'feel' van de wapens, die wat zwaarder aanvoelt. Ook daar ben ik beslist niet enthousiast over.

Op basis van deze eerste screens kun je dus al vrij veel zeggen eigenlijk. De vraag: Is er veel veranderd? Is namelijk meteen beantwoord. En het antwoord is nee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
chimnino BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Zat er humor in KZ2 dan? Guess I've missed it... Heb m gespeelt tot ergens bij een of andere mast ofzo die ik moest slopen of boven op een gebouw met een helicopter achtige baas of iets dergelijks. Weet het allemaal niet meer. Is niet echt blijven hangen. Zal het eigen karakter zijn dat het idd mist... Overhyped k*t spel

Maar over dat weinig veranderd, dat kunnen we ook zeggen over een MW2 en een Gears of War 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group