Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Roderick BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 12:46    Onderwerp: [360] Alan Wake Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Schande dat hier nog geen topic over is. De game komt over enkele dagen, te weten 14 mei, uit en het is sinds lange tijd weer een game van ontwikkelaar Remedy.

Citaat:
In this long-awaited exclusive Xbox 360™ title, fill the shoes of one Alan Wake, a man who makes his living from the terror of others as a best-selling suspense novelist. Trapped in the deceptively peaceful Washington town of Bright Falls, where he came to escape the trauma of losing his fiancée, Alan must piece together a mystery to prevent himself from being trapped inside a nightmarish world forever.

An intense psychological thriller from Remedy, the creators of Max Payne, Alan Wake looks to raise the bar for future games, creating a true cinematic experience. Explore an expansive world filled with missions, unique puzzles, intense combat, and horrifying enemies. Dig into a twisting and multi-layered story filled with suspense, engaging characters, and shocking revelations.





Content in afleveringen: de missiestructuur van Alan Wake geeft een verhaal in afleveringen, vergelijkbaar met de allerbeste tv-series. Naarmate het verhaal vordert, ontwikkelt zich de game naar nieuwe elementen en personages, waarbij je als gamer steeds dieper in het verhaal wordt getrokken.
Realistische omgeving: een ongekende meeslepende realiteit, waarin veranderingen in weer en licht de gebeurtenissen beïnvloeden.Verken alle aspecten van het supergedetailleerde stadje terwijl je op zoek gaat naar de waarheid achter de gruwelen overal om je heen.
Enorme wereld: beweeg je vrijelijk in een open omgeving, terwijl je de raadselen van Bright Falls probeert te ontrafelen. Let goed op details terwijl je zoekt naar aanwijzingen, die overal in het stadje te vinden zijn.
Brute gevechten: tegen het vallen van de nacht gaan vreemde wezens in de aanval, en hoe langer Alan in Bright Falls blijft, hoe langer de nachten worden. Zijn vijanden lijken kracht te putten uit de duisternis en het licht wordt al snel zijn belangrijkste bondgenoot.Combineer het gebruik van licht met meer conventionele wapens om de krachten van het duister te verjagen.


Ben inmiddels ver gevorderd met de game en ben erg enthousiast. De gameplay is fris, maar niet heel innovatief. De sfeer, stijl en presentatie is zoals we van Remedy kennen: van de bovenste klasse. Review volgt snel. Discuss!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ik kan niet wachten tot ik alan wake van de week kan gaan ophalen , ik hoop dat de mediamarkt de game morgen binnenkrijgt .

Hier ook nog een site waar je die kleine filmpjes kan kijken

http://brightfalls.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Heb wel wat filmpjes etc gezien maar mijn Xbox 360 zit nog steeds in een doos omdat ik geen plaats heb om hem neer te zetten. Ik wacht dan ook af met de aankoop, krijg ik de game ook voor een zachter prijsje

Of héél misschien komt er alsnog een PC versie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Hopelijk mag ik Morgen mijn CE exemplaar halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Jep same here, als goed is kan ik hem morgen halen maar ligt eraan met wie ze staat als er nog geen toestemming is gegeven voor verkoop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

ik ga m morgen ook kopen als ze m hebben ... samen doen met mn moeder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
1337Gamer BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Mei 2010
Berichten: 12

Net de trailer op Youtube gezien, 1 woord: WOW!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Helaas kon ik hem gisteren niet mee nemen maar ach 1 dag meer maakt ook niet uit, morgen maar ff ophalen en dan helaas pas zaterdag spelen, morgenavond eerst een Ballonvlucht met de grote Panasonic Ballon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
eehbiertje BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2008
Berichten: 219

goede game heb hem nu week ofzo

niet super veel gespeeld 3 hoofdstukken maar hij is echt goed beter dan welke horror film ik dan ook ooit gezien heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

eehbiertje schreef:
goede game heb hem nu week ofzo

niet super veel gespeeld 3 hoofdstukken maar hij is echt goed beter dan welke horror film ik dan ook ooit gezien heb


Gedownload zeker ? -_-''


Anyway , ik ga mijn C.E morgen ochtend snel ophalen om vervolgens de rest van de dag te kunnen genieten van deze geweldige game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
eehbiertje BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2008
Berichten: 219

ik niet maar van kameraad gekregen..

maar dat doet er niet toe ik geef alleen aan dat het een geweldige game is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Eerste DLC episode komt op 27 juli. Can't wait. Too bad dat ik geen downloadcode bij m'n recensieexemplaar heb Moet ik even wat puntjes gaan halen tegen die tijd. Wilde ik sowieso nog doen om Shadow Complex binnen te halen en wellicht nog een andere Summer of Arcade game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ik heb de game net opgehaald
Ik wil m spelen maar heb een barstende koppijn en als ik nu ga gamen word dat aleen maar erger xD , dus ik wacht wel.
De C.E ziet er heel goed uit , ben blij dat ik niet de gewoone versie heb gehaald , het was de 10 euro zeker meer dan waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Gewoon lekker 's avonds spelen. Goed voor de spanning
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

RoaringMdog schreef:
Ik heb de game net opgehaald
Ik wil m spelen maar heb een barstende koppijn en als ik nu ga gamen word dat aleen maar erger xD , dus ik wacht wel.
De C.E ziet er heel goed uit , ben blij dat ik niet de gewoone versie heb gehaald , het was de 10 euro zeker meer dan waard.


Same here! De CE is zeer mooi. Je krijgt een soort van boek waarin de game, bonus disc en een boek zit(niet zo'n lullig boekje van 10 pagina's). Kregen we ook niet de allereerste DLC bij van Alan Wake? Niet de avatar kleding enzo.

Anyway ben nu bij episode 2. Geweldige game tot nu en het geeft echt een goede sfeer. Bright Falls ziet er geweldig uit tot in de kleinste details. Alleen het ontwijken van vijanden gaat k*t, maar voor de rest is het een top game tot nu.

Ik heb trouwens ook een Alan Wake Avatar kleding voor een vrouw. Als iemand de avatar kleding wilt hebben dan is hier de code:

RHKHP-79DWQ-9DR8D-77338-H24D3

op=op

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ben nu bij chapter 3 , kom ff niet verder xD, heb te weinig licht rescources om al die enemies te verslaan D: , morgen maar weer proberen , nu ff viva la bam kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Iedereen kijk de live action episodes van Alan Wake
http://www.brightfalls.com/

Dankzij Microsoft Silverlight komen er leuke effecten bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Moet ze nog steeds allemaal zien.

Voor de DLC komt ook maar eens een tweede playthrough doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ben nu trouwens bij episode 3 van de game. Tot nu is het echt geweldig. Ben ook een keer rot geschrokken. Ik was de radio aan het luisteren en plotseling liep er een schaduw voorbij het raam. Op dat moment ging ook mijn wasmachine loeihard draaien waardoor ik echt schrok.

De game is echt prachtig tot het kleinste detail.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ik heb de game net uitgespeeld en ...tja ...WAT EEN GEWELDIGE GAME
Op het einde reageerde ik echt zo van O_O wtf...AWESOME
Kom maar op met Alan Wake 2 , dit is zeker een van de beste games die ik ooit heb gespeeld
Ik vraag me eigenlijk wel af wat de DLC met zich mee zal brengen, of het nu verdergaat na het verhaal of iets heel anders? Ik kan in ieder geval niet wachten op de dlc , nu maar de 2e playthough
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

ben zelf nu in de 3e chapter ..
hoeveel nog?

zeker goeie game
mis nog 1 manuscript dacht ik.

heb m aleen 1 dag te laat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 01:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Lawliet schreef:
Iedereen kijk de live action episodes van Alan Wake
http://www.brightfalls.com/

Dankzij Microsoft Silverlight komen er leuke effecten bij.


Zo net klaar met de serie. Het moest me veel denken aan een twilight zone aflevering.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

En ik ben ook net klaar met de game. Vond het een geweldige game met een geweldige presentatie. Alleen het einde ben ik niet helemaal blij mee, maar houd wel ruimte over voor een deel 2.

Top game heb er echt van genoten. Tijd om alle content te lezen en te bekijken van mijn CE.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Ik heb teveel om te spelen :s ben nog bezig met resonance of fate,Alan Wake wel ff gespeeld tot helft hoofdstuk2,maar ga verder als ik me RPG uit heb.

Nu importeer ik mijn spellen altijd en als ik de prijzen hier zie dan schrik ik me dood.(69 voor Alan Wake CE)

Ik heb voor de special edition 38 euro betaald( via thehut.com in de preorder actie) Wat hebben jullie gemiddeld betaald voor Alan Wake???¿¿¿
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Verhaal gaat met de DLC episodes verder na de game, dat is reeds bevestigd.

Screentearing kun je minimaliseren door 1080p als resolutie te gebruiken. Zo had ik er amper last van. Helaas 1 van de kleine mancootjes aan de graphics.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group