| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, ... 18, 19, 20 Volgende
|
| Robert |
Geplaatst: 28 Apr 2010 22:45 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Zoals ik het nu zie kan niets écht mijn blik op de CoD-series veranderen. Ik heb nu het gevoel dat BFBC2 mijn ogen heeft geopend van hoe het ook kan. Maar misschien is dat ook slechts een 'fase' die wel weer over gaat. In ieder geval hou ik vanaf nu de Battlefield-serie meer in de gaten dan de Call of Duty-serie hoor! Battlefield 3 moet gewoon BFBC2 worden qua gameplay maar natuurlijk verbeterd, zonder die onserieuze dingen als 'Eeeeh I think we got objective alpha......... Yeah we got it' terwijl allang in beeld staat dat het zo is voor het op die radio bevestigd wordt Oeh en weer met dingen als de grappling hook en silenced pistols, die class-specifieke dingen mis ik.
Maar sorry, ik raak off-topic Kortom: ik kijk niet heel erg uit naar de nieuwe CoD, maar misschien verandert de trailer dat. |
BF3 moet alles behalve BC2 worden! Ben je helemaal gek geworden!? Sure het is een leuke game maar de allerslechste BF titel tot nu toe. Ze zouden het niet eens battlefield moeten noemen, het lijkt er niet eens op.
CoD is al Geruïneerd , laat BF nou niet ook verpest worden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 30 Apr 2010 17:20 Onderwerp:
| |

|
| Call of Duty: Black Ops verschijnt op 9 november 2010. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| AmazingShikoku |
Geplaatst: 30 Apr 2010 17:32 Onderwerp:
| |

|
| Ze zullen binnenkort ook wel met Call of Halo: Reach Warfare komen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 30 Apr 2010 17:40 Onderwerp:
| |

|
| AmazingShikoku schreef: | | Ze zullen binnenkort ook wel met Call of Halo: Reach Warfare komen. |
Wedden van nietus? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 30 Apr 2010 17:41 Onderwerp:
| |

|
| De game speelt zich af in Cuba, Vietnam en op Antarctica. Je speelt als iemand uit de Elite Special Forces een neemt deel aan off-the-record missies. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 30 Apr 2010 18:25 Onderwerp:
| |

|
| Het kan mij niet meer schelen, ik zweer bij alle goden dat ik nooit meer een cod spel koop al krijg je er gratis een kermis geweer bij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 30 Apr 2010 18:34 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Het kan mij niet meer schelen, ik zweer bij alle goden dat ik nooit meer een cod spel koop al krijg je er gratis een kermis geweer bij. |
Dat zei je vorig jaar ook toen bekend was dat Hans Zimmer de muziek componeerde voor MW2, toch had je hem maar al te snel weer gekocht... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 30 Apr 2010 18:54 Onderwerp:
| |

|
| Ik zeg nu dat ik hem ook niet ga kopen, maar dat doe ik uiteindelijk toch wel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 30 Apr 2010 19:18 Onderwerp:
| |

|
Hype Train incoming!!!!!!!!111111
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 30 Apr 2010 20:23 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
| Trueskill schreef: | | Ik zeg nu dat ik hem ook niet ga kopen, maar dat doe ik uiteindelijk toch wel. |
Ik ook :') Maar zodra ik bespeur dat het spel er weer exact zo uitziet als CoD4/MW2, niet. Verder wacht ik af wat Respawn gaat doen
Verder vind ik het idee van off-the-record, kleinschalige (hoop ik) missies met een paar man wel interessanter dan wat ze daarvoor deden. Laat het militaire werk maar over aan Battlefield en laat CoD dit soort dingen maar doen, dat vind ik veel passender. Ik hoop dan ook dat je niet, tussen de off-record operaties door, meedoet met een grootschalige invasie.
@ Robert: Ik vond hem sowieso enorm veel beter dan BC1. En ik vind het gewoon een geweldig spel hoor, ik ben helemaal hooked. Als het de slechtste BF is, is dat al stukken beter dan de slechtste CoD. Maar ik ben het niet met je eens dat het de slechtste BF is -- BC1 was veel slechter met allemaal kinderfoutjes in de nieuwe formule die deel 2 fixte. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 30 Apr 2010 20:32 Onderwerp:
| |

|
Sowieso was de singleplayer van Bad Company 2 niet iets om naar huis over te schrijven. Zowat elke Call of Duty-titel die ik gespeeld heb, en dat zijn ze bijna allemaal, heeft een betere singleplayer dan beide Bad Company's.
Ik verwacht uiteindelijk ook hier weer een goede singleplayer van, ook al biedt Call of Duty telkens hetzelfde elk jaar. Op een paar vernieuwingen na zoals Zombie Mode, Co-Op en Spec Ops. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de game en welke vernieuwingen we mogen verwachten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 30 Apr 2010 20:57 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | D: schreef: | | Het kan mij niet meer schelen, ik zweer bij alle goden dat ik nooit meer een cod spel koop al krijg je er gratis een kermis geweer bij. |
Dat zei je vorig jaar ook toen bekend was dat Hans Zimmer de muziek componeerde voor MW2, toch had je hem maar al te snel weer gekocht... |
Ja ik weet het maar nu is het gedaan.
Ik zei het toen ook alleen maar met als reden hans klote zimmer.
Maar nu is het een hele hoop stront eroverheen met het gedrag van activision, en mede door wat een debiel ruksysteem MW2 had online.
Ik bedoel ik heb bad company 2 ook niet gekocht omdat de demo debiel was. Dus geloof mij maar dat ik de nieuwe cod echt niet kopen ga, zelfs niet perongeluk.
Ik ben sowieso nu meer een co-op gamer geworden, fuck competieve troep. (op red dead na, maar dat is meer een sandbox immers) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 30 Apr 2010 21:02 Onderwerp:
| |

|
| Na de fuck-up van Call of Duty 3 was iedereen de serie ook beu, misschien dat Treyarch de koppositie van Infinity Ward kan overnemen nu er daar zoveel medewerkers zijn opgestapt en nog eens een vernieuwende Call of Duty afleveren? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 30 Apr 2010 21:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
| Hans Zimmer is trouwens geniaal (<3 The Pacific soundtrack) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 30 Apr 2010 21:54 Onderwerp:
| |

|
Ik heb meer genoten van de SP van Bad Company 1 en 2 dan van Modern Warfail 2, de rest van de serie vergelijk ik niet kep van deel 1, 2, 3, 4 en 5 enorm genoten net als met BC 1 en 2.
De SP van World at War was naar mij mening beter dan de SP van MW2, ik ben daarom zeer benieuwd wat ze met deel 7 gaan brengen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 30 Apr 2010 22:05 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Robert schreef: | | D: schreef: | | Het kan mij niet meer schelen, ik zweer bij alle goden dat ik nooit meer een cod spel koop al krijg je er gratis een kermis geweer bij. |
Maar nu is het een hele hoop stront eroverheen met het gedrag van activision, en mede door wat een debiel ruksysteem MW2 had online.
Ik bedoel ik heb bad company 2 ook niet gekocht omdat de demo debiel was. Dus geloof mij maar dat ik de nieuwe cod echt niet kopen ga, zelfs niet perongeluk.
Ik ben sowieso nu meer een co-op gamer geworden, fuck competieve troep. (op red dead na, maar dat is meer een sandbox immers) |
Lol somebody got owned. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 30 Apr 2010 22:14 Onderwerp:
| |

|
| Zoals ik al eerder op dit forum heb gezegd, vind ik Call of Duty: World at War de beste uit de Call of Duty-serie. En ik roep ook al geruime tijd dat ik graag Call of Duty: Vietnam zou willen zien. Gezien het feit dat Call of Duty: Black Ops zich deels in Vietnam zal afspelen, ben ik al een beetje tevreden. Echter, ik wil natuurlijk wel eerst wat gameplay zien, voordat ik een beslissing kan nemen over het al dan niet kopen van de titel... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 30 Apr 2010 22:14 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | D: schreef: | | Robert schreef: | | D: schreef: | | Het kan mij niet meer schelen, ik zweer bij alle goden dat ik nooit meer een cod spel koop al krijg je er gratis een kermis geweer bij. |
Lol somebody got owned. |
It wasn't Robert.
Trailer, morgenochtend moet ik werken, dus als ik thuis kom ben ik helemaal hyped  |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 30 Apr 2010 23:10 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Hans Zimmer is trouwens geniaal (<3 The Pacific soundtrack) |
Als je met geniaal strontirritant bedoeld, ja. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 04 Mei 2010 19:25 Onderwerp:
| |

|
Wacht.. dus het is een jonge hoofdbanddragende soldaat in vietcong die word mishandeld door de Russen tijdens de koude oorlog?
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 09 Aug 2010 21:11 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| deathtanz matisk |
Geplaatst: 09 Aug 2010 21:32 Onderwerp:
| |

|
Ja dat dachten we ook allemaal van Mw2.
Kijk de Multiplayer van Mw2 was niet zo heel slecht, het was alleen de "experience" die het wat minder "enjoyable" maakte
Althans dat had ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 09 Aug 2010 21:58 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het er niet zo tof uit zien om eerlijk te zijn... Het leveldesign is karig, wapens zien er niet heel goed uit en volgens mij is dit nog meer unbalanced dan MW2. Je hebt al zo'n bestuurbaar autootje bij een killstreak van 3 Ik zag ook dat je een camera kan plaatsen... De crossbow met exploderende pijlen vind ik daarin tegen wel tof. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 09 Aug 2010 22:07 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Hans Zimmer is trouwens geniaal (<3 The Pacific soundtrack) |
Ennio Morricone is lichtelijk geniaal als we over film muziek praten. Zimmer is dat TOTAAL niet. Helaas kon Michael Kamen niet mee werken aan de Pacific. Zou een stuk beter zijn geweest en misschien kon de serie me dan meer bekoren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 09 Aug 2010 22:27 Onderwerp:
| |

|
mening # feit
Ik vind dat Zimmer z'n werk prima doet hr, en al z'n prijzen ondersteunen dat goed. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, ... 18, 19, 20 Volgende |