Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

deathtanz matisk schreef:
Dankje voor de reply Roderick.
Valt verder niets aan toe te voegen
Of toch wel? Je bent heus niet anti-Sony, dat heb ik nooit gezegd, het wordt wel vaak gezegd door anderen maar ik doe daar nooit aan mee omdat ik dat simpelweg niet weet.


Tja in principe uit ik me wel zo over de PS3 dat die indruk logisch is. Wat echter niet zo is, is dat ik een game niet meer kan waarderen omdat ie op Sony's glimmende console uitkomt. Als dat het geval is ben je een bevooroordeelde fanboy. Zou ik de kwaliteit van een God of War 3 (overigens 3 keer achter elkaar uitgespeeld nadat ik de disc in de PS3 stopte ) of een GT5 niet meer kunnen waarderen, dan was ik niet goed snik. . Dat snap je wel neem ik aan

Moet binnenkort de Gears of War games maar weer eens uitspelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 23:27    Onderwerp: Re: @ Christian Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

PsYkOfOoL schreef:
Leuk he voor redacteurtje spelen.

helaas zal 't je nooit lukken.


en die gast eronder kruip nog veder ze reet in past goed bij je


Maar wat heb je nou liever knul, 10 kutspellen in een jaar of één goede?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 09:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 28

Smaken verschillen dat kan

maar zover ik zie heeft PS3 Uncharted God of War MotorStorm Heavy Rain Infamous die kan je gewoon niet slecht vinden GT5 LittlebigPlanet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 09:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

PsYkOfOoL schreef:
Smaken verschillen dat kan

maar zover ik zie heeft PS3 Uncharted God of War MotorStorm Heavy Rain Infamous die kan je gewoon niet slecht vinden GT5 LittlebigPlanet

Smaken verschillen dat kan


Je spreekt jezelf tegen

Maargoed, laten we het er maar bij houden, t gaat hier over Gears tenslotte
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 02 Dec 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

PsYkOfOoL schreef:
Dualshock is 2010
Xbox 360 controller 2000

Ik weet dat je een fanboy bent roderick maar kan je even opnoemen wat xbox nog heeft voor exclusive games? Gears of War 3 ? Fable noem er is meer op, iedereen weet de PS3 de beste is in exclusive games maar ja roderick had niet anders verwacht van je.


(bron metacritic) (recente games gezocht)
(alle kinect games )

Super Meat Boy (een niet ps3 game)
plants vs zombies (ook niet ps3)
fable 3
alan wake (+ dlc)
pinball fx 2 (scoort 8.8 op metacritic)
een bepaalde racer die niet 5a6 jaar duurt om gereleased te worden (x2)
toekomstige l4d?
halo reach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Dec 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Punt A: Waarom the fu reageer je op een bericht van 2 a 3 maanden geleden
Punt B: Hij had het over games die nog uit moesten komen, dus de helft van je lijst klopt niet
Punt C: Typ normaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 02 Dec 2010 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

fijn voor jou
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Dec 2010 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 09 Mei 2011 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Niemand hier die in de beta zit? Of ben ik de enigste?

Wel kut trouwens dat je niet alles behoud dat je hebt unlocked W_W..

Trouwens iedereen die de beta speelt krijgt een extra beta code via mail;..

Nog op de mijne aant wachten;
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Heb de beta gespeeld, maar vond die niet echt spectaculair. Vooral aan progressie moet Epic nog werken, want vergeleken met Call of Duty en Battlefield is dat maar een saaie boel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 01:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Hoezo? Er is toch best veel dat je kunt halen? 100-200 medailles en dan al die ranks*

Steek voor de lol GEOW 2 in je X360..Speel een match en dan GEOW 3....Een wereld van verschil;..niks voor niks dat die game al 570.000 pre orders heeft (only USA)..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Christian Vuye schreef:
Heb de beta gespeeld, maar vond die niet echt spectaculair. Vooral aan progressie moet Epic nog werken, want vergeleken met Call of Duty en Battlefield is dat maar een saaie boel.


CoD heeft online gamen in die zin ook wel grondig verneukt. Ga maar eens een potje CoD doen zonder killstreak rewards en alleen met de vaste classes. Vind je t ook een stuk minder leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

konnichiwa schreef:
Hoezo? Er is toch best veel dat je kunt halen? 100-200 medailles en dan al die ranks*

Steek voor de lol GEOW 2 in je X360..Speel een match en dan GEOW 3....Een wereld van verschil;..niks voor niks dat die game al 570.000 pre orders heeft (only USA)..

Natuurlijk, maar er is gewoon weinig progressie waardoor je nooit voelt dat je er op vooruitgaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Christian Vuye schreef:
konnichiwa schreef:
Hoezo? Er is toch best veel dat je kunt halen? 100-200 medailles en dan al die ranks*

Steek voor de lol GEOW 2 in je X360..Speel een match en dan GEOW 3....Een wereld van verschil;..niks voor niks dat die game al 570.000 pre orders heeft (only USA)..

Natuurlijk, maar er is gewoon weinig progressie waardoor je nooit voelt dat je er op vooruitgaat.


Je bedoelt level uppen? of dat het moeilijk is om aan te leren? Kan niet goed volgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Roderick schreef:
Christian Vuye schreef:
Heb de beta gespeeld, maar vond die niet echt spectaculair. Vooral aan progressie moet Epic nog werken, want vergeleken met Call of Duty en Battlefield is dat maar een saaie boel.


CoD heeft online gamen in die zin ook wel grondig verneukt. Ga maar eens een potje CoD doen zonder killstreak rewards en alleen met de vaste classes. Vind je t ook een stuk minder leuk.


Spreek voor jezelf. CoD heel online gamen zeker schade toe gedaan, maar niet op die manier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Coon BerichtGeplaatst: 09 Jun 2011 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Dec 2010
Berichten: 63

http://www.youtube.com/watch?v=Y48PcwGx40w
En ik dacht dat beast-mode al awesome was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Jun 2011 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Wtf... Een Brumak? Win
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Coon BerichtGeplaatst: 10 Jun 2011 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Dec 2010
Berichten: 63

http://www.youtube.com/watch?v=ZXSIHdIUWOQ&feature=autoplay&list=ULBFruuUKsfrY&index=23&playnext=1
Je ziet een nieuwe lambent(Gunker), dat je spullen kan repareren en dat mechs ook in horde zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Kan niet meer wachten.....

Zeker na deze review:

http://asia.gamespot.com/xbox360/action/gears-of-war-3/video/6334656/gears-of-war-3-video-review

(Wel enkele kleine spoilers);.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Sowieso halen. Moest zelfs niet naar al die positieve scores kijken, al is een Metacritic van 92 natuurlijk erg indrukwekkend. Ben benieuwd of ik de game ergens voor de launch op 20 september kan halen zodat ik het met mijn broer dit weekend kan uitspelen in co-op. Konnichiwa, weet jij of ze de game al in de Game Mania op de St. Jacobsmarkt hebben liggen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

St- jacobmarkt? Bedoel je aan Frans Halz plein?

En game mania heeft hem nog niet, mijn connecties hebben hem ook nog niet, niemand van mijn Belgische en Nederlandse friendlist heeft hem....En moest GM hem hebben zou ik al één smsje moeten gehad hebben..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Wat een scores en wat een goeie reviews. Vooral die van Edge en Eurogamer steken er echt bovenuit. Heb er vreselijk veel zin in. Dat laatste half jaar heeft de game dus echt goed gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jonezy BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Ik heb er ook zin in. Ga dinsdag na mijn 2 uur les met belachelijk veel cola en chips spelen totdat ik hem uit heb!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

konnichiwa schreef:
St- jacobmarkt? Bedoel je aan Frans Halz plein

Yup, komt op hetzelfde neer eigenlijk.

Morgen ga ik eens vragen bij de Bart Smit en Media Markt. Misschien verkopen ze hem daar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Jonezy schreef:
Ik heb er ook zin in. Ga dinsdag na mijn 2 uur les met belachelijk veel cola en chips spelen totdat ik hem uit heb!


Campaign schijnt ongeveer 12 uur te duren aldus Edge. Zou epic zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group