Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
MocroMo BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Mei 2009
Berichten: 59

Roderick schreef:
PS3 heb je helemaal geen flikker aan. Ding staat al een half jaar niks te doen bij mij.

Vind het jammer van Microsoft dat ze de game hebben uitgesteld. Het wordt rap tijd dat ze met nieuwe aankondigingen komen want Kinect zit ik dus écht niet op te wachten.


Droog.. vooral als je kijkt naar de releases van afgelopen jaar. Zat er echt niks tussen voor jou...? Dat kan! Ga alleen niet zeggen dat je er geen flikker aan hebt.

On topic: Waar willen ze dan in de voorjaar mee komen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Goed, de 360 heeft misschien weinig exclusieve games, maar qua spelaanbod zit je op die console niet verkeerd. Ook al heb ik een PS3, ik speel nog steeds liever op mijn Xbox 360. Allereerst zit de controller veel beter, is de interface gebruiksvriendelijk en zijn de graphics en framerate's meestal net dat ietsje beter op Microsoft's console.

Niet dat ik iets tegen de PS3 heb. Integendeel, Sony first party aanbod is geweldig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Christian Vuye schreef:
Goed, de 360 heeft misschien weinig exclusieve games, maar qua spelaanbod zit je op die console niet verkeerd. Ook al heb ik een PS3, ik speel nog steeds liever op mijn Xbox 360. Allereerst zit de controller veel beter, is de interface gebruiksvriendelijk en zijn de graphics en framerate's meestal net dat ietsje beter op Microsoft's console.

Niet dat ik iets tegen de PS3 heb. Integendeel, Sony first party aanbod is geweldig!
Interface beter op 360? Ik dacht dat de XMB altijd het meest overzichtelijk was? Alleen in-game is hij me een beetje te traag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Bwah. Het Xbox 360 Dashboard is echt wel overzichtelijk en simpel te navigeren. Je vind er dingen ook makkelijker mee terug. Ah, het is mijn mening maar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Roderick schreef:
PS3 heb je helemaal geen flikker aan. Ding staat al een half jaar niks te doen bij mij.

Oh wow ben je nou aan het trollen
?
Terwijl de line-up van de PS3 steeds groter wordt blijf jij spelen op je 360 -_- Het wordt een beetje heet onder MS z'n voeten en ze delayen de laatste game waar ik naar uitkijk op dat ding.
Jammer dat je zoiets post.
2011 word een geweldig jaar (Voor Sony en Nintendo, MS vind ik maar "meh")

Jammer van Gears 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Roderick heeft blijkbaar aandelen bij MS ofzo, hoe slechter het gaat met de Xbox 360 des te groter z`n mond word, dat je geen flikker aan een Ps3 heb vind ik voor hem zelfs iets te ver gaan. Vind het sowieso geen stijl van een redacteur om een console de grond in te stampen ook al zijn er weinig of geen games die hem/haar interesseert.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

De Xbox 360 doet het toch helemaal niet slecht? Het is niet omdat een console z'n exclusives verliest, of er weinig heeft, het meteen een slecht toestel is.

Microsoft gaat zich de komende maanden vooral richten op Kinect, en dat laten ze nu duidelijk zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

ninodude schreef:
Roderick heeft blijkbaar aandelen bij MS ofzo, hoe slechter het gaat met de Xbox 360 des te groter z`n mond word, dat je geen flikker aan een Ps3 heb vind ik voor hem zelfs iets te ver gaan. Vind het sowieso geen stijl van een redacteur om een console de grond in te stampen ook al zijn er weinig of geen games die hem/haar interesseert.


Vent, ik kraak hier Kinect net zo hard af als Sony's zwarte bak. Beide is niks.

Microsoft zou volgend jaar ook maar komen met Alan Wake 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Roderick schreef:
ninodude schreef:
Roderick heeft blijkbaar aandelen bij MS ofzo, hoe slechter het gaat met de Xbox 360 des te groter z`n mond word, dat je geen flikker aan een Ps3 heb vind ik voor hem zelfs iets te ver gaan. Vind het sowieso geen stijl van een redacteur om een console de grond in te stampen ook al zijn er weinig of geen games die hem/haar interesseert.


Vent, ik kraak hier Kinect net zo hard af als Sony's zwarte bak. Beide is niks.

Microsoft zou volgend jaar ook maar komen met Alan Wake 2.


Vergelijk jij de PS3 met Kinect? :O
Oh god Roderick, al mijn respect die ik voor jou had als redacteur is verloren.
Joni ftw.

Nee maar even serieus, het is dat de 360 jou main console is, maar om de PS3 niks te noemen gaat alsnog te ver.
Ik neem aan dat jij GT5 ook niks vind?
En nee aub geen Alan Wake 2, dan gaan ze een sequel maken van een mediocre (voor mij was het niet meer dan dat) game omdat ze tot Q4 niks meer te bieden hebben kwa exclusive games, dat zou echt wanhopig zijn.
Het is waar dat MS vooral afhankelijk is van de third party, en in 2005-2008 hadden ze veel hulp van bedrijven zoals Capcom, Sega en Square-Enix, anders zou het al lang niet zo goed meer met hun gaan.
Maar nu de PS3 bijna kwa verkopen dicht bij de 360 ligt is het heel erg dom om bijna 40 Miljoen PS3's te negeren (Behalve voor domme exclusive DLC)

Roderick, ik weet nog toen de PS3 niks had, je was toen heel erg blij dat je er geen hoefde te kopen.
Nu de 360 niet zoveel meer heeft atm word je gelijk boos op de tegenpartij :S

*gaat naar Reach*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Ik vergelijk PS3 helemaal niet met Kinect. Je moet leren lezen. Wat ik ermee duidelijk maak is dat ik niet aan één 'kamp' sta maar prutproducten gewoon niet uit kan staan. Hoezeer ik de PS2 ook geweldig vind, zo verrot vind ik de PS3 momenteel. Ik ken slechts een handjevol PS3 games die ik de moeite waard vind (waaronder GT5, maak je daar maar niet druk om) en daarom heb ik de PS3 nog in huis. Grootste irritatie rondom de PS3 is de controller, wellicht (in mijn ogen) de slechtste controller ooit gemaakt.

Toen ik "nog geen PS3 had" was jij nog niet eens op deze site, dus hou op met dat soort verwijten. Het het ding in huis gehaald voor Uncharted en die game (alsmede de sequel) is me erg goed bevallen. Boos op de "tegenpartij" word ik ook helemaal niet. Mensen die denken dat de 360 niks meer gaat bieden zijn gewoon kortzichtig. Ontwikkelaars die de PS3 negeren ook, maar dat is de hele issue hier niet.

Alan Wake is een schitterende game en ik hoop daarom op een sequel. Remedy is een topontwikkelaar en heeft dat met Alan Wake weer bewezen. Een sequel was altijd al in de planning dus sprake van "opvulling" is er dan niet. Know your facts goddamnit.

Had wel een betere reactie van jou verwacht deathanz. Loze verwijten maken kan iedereen.

Ontopic: wat ik in het hele Gears3 uitstel verhaal niet uit kan staan is dat Microsoft weer zo corporate moet zijn. Sony heeft ook het lef om een God of War 3 te lanceren in maart en dat heeft ze geen windeieren gelegd. Als het de kwaliteit van Gears 3 ten goede komt juich ik dit alleen maar toe, maar ik vrees dat het niet veel gaat uitmaken. Zonde eigenlijk, want Epic's andere main title Bulletstorm ziet er momenteel toch echt beter uit dan Gears 3. Moet niet kunnen tbh.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Roderick schreef:
Ik vergelijk PS3 helemaal niet met Kinect.


Citaat:
ik kraak hier Kinect net zo hard af als Sony's zwarte bak. Beide is niks.

Maar Roderick, wat is dit dan?^

Citaat:
ken slechts een handjevol PS3 games die ik de moeite waard vind (waaronder GT5, maak je daar maar niet druk om) en daarom heb ik de PS3 nog in huis.

Ieder z'n smaak, maar verder dan Fable 3 (die ik niks vind) heeft de 360 verder NIKS in het verschiet kwa exclusive games tot gears 3, terwijl de PS3 gewoon om de zoveel tijd met een exclusive komt, heeft niks met fanboyisme te maken maar het is gewoon de waarheid, Gears 3 had de vloer aangeveegd (kwa verkopen) met de sales van andere exclusives als ie in april uitgekomen was (na een bepaalde tijd natuurlijk, want er is veel te veel concurrentie in Q1)
Een handjevol is een verschrikkelijk voorbeeld btw, er zijn heus wel goede exclusives uit gekomen (en nieuwe die nog moeten komen) voor de PS3, maar volgens mij besteed jij daar weinig aandacht aan (wat mij sowieso verrast aangezien jij een Redacteur bent)

Citaat:
Toen ik "nog geen PS3 had" was jij nog niet eens op deze site, dus hou op met dat soort verwijten. Het het ding in huis gehaald voor Uncharted en die game (alsmede de sequel) is me erg goed bevallen. Boos op de "tegenpartij" word ik ook helemaal niet. Mensen die denken dat de 360 niks meer gaat bieden zijn gewoon kortzichtig. Ontwikkelaars die de PS3 negeren ook, maar dat is de hele issue hier niet.

Oh nee Roderick? Ik ben hier al sinds eind 2006 (maakte hier een account aan in begin 2007) zoiets heet lurken, niet actief zijn kwa posten betekent niet dat ik deze site niet regelmatig in gaten hield.
Tenzij je natuurlijk de PS3 hebt gehaald op de Japanse launchdag, zo niet dan heb ik alsnog gelijk.
En ontwikkelaars negeren de PS3 wel, vooral Japanse/indie (maar daar maak ik me geen zorgen over als multi platform owner)
De 360 zal vast wel wat meer te bieden hebben in de toekomst, alleen denk ik niet dat we worden verrast voordat Gears 3 uitkomt.

Citaat:
Alan Wake is een schitterende game en ik hoop daarom op een sequel. Remedy is een topontwikkelaar en heeft dat met Alan Wake weer bewezen. Een sequel was altijd al in de planning dus sprake van "opvulling" is er dan niet. Know your facts goddamnit.

Jammer, had liever een nieuwe Max Payne gezien :|
En sprake opvulling is er degelijk wel, hoe gaan ze anders een AAA exclusive maken/releasen voordat Gears 3 op de markt ligt zonder dat het wordt gerusht?

Citaat:
Ontopic: wat ik in het hele Gears3 uitstel verhaal niet uit kan staan is dat Microsoft weer zo corporate moet zijn. Sony heeft ook het lef om een God of War 3 te lanceren in maart en dat heeft ze geen windeieren gelegd. Als het de kwaliteit van Gears 3 ten goede komt juich ik dit alleen maar toe, maar ik vrees dat het niet veel gaat uitmaken. Zonde eigenlijk, want Epic's andere main title Bulletstorm ziet er momenteel toch echt beter uit dan Gears 3. Moet niet kunnen tbh.

Daar geef ik je wel gelijk in, een AAA exclusive game releasen in Q1 kan gewoon, doen ze met Killzone 3 en LBP2 ook.
En dan ook nog de multi-platform games zoals BFBC2 en FFXIII, maar het is gewoon dat de concurrentie moordend is in 2011, teveel goede multi platform en exclusive games die dan uitkomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Grappig hoe hier de console gamers games die al ge-released zijn totaal afschrijven. "Fable 3 is de enige game voor de 360 dit najaar". -.-

Volgens mij is Halo Reach net gereleased of gaat het tegenwoordig enkel nog over de games die nog moeten uitkomen?

Grote games kunnen altijd nog vroeg van te voren worden aangekondigt. Volgens mij was Civilizations 5 ergens in de lente aangekondigt dit jaar en die is nu al eventjes uit.

MS heeft ook nog aardig wat studio's waarvan onbekend is waar ze mee bezig zijn, ik kan namelijk ook niet geloven dat Rare enkel met die lompe kinect games bezig is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Idd, met Reach kan je nog 3 jaar vooruit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Robert schreef:
Grappig hoe hier de console gamers games die al ge-released zijn totaal afschrijven. "Fable 3 is de enige game voor de 360 dit najaar". -.-

Volgens mij is Halo Reach net gereleased of gaat het tegenwoordig enkel nog over de games die nog moeten uitkomen?

Grote games kunnen altijd nog vroeg van te voren worden aangekondigt. Volgens mij was Civilizations 5 ergens in de lente aangekondigt dit jaar en die is nu al eventjes uit.

MS heeft ook nog aardig wat studio's waarvan onbekend is waar ze mee bezig zijn, ik kan namelijk ook niet geloven dat Rare enkel met die lompe kinect games bezig is.

Ik hoop zelf dat turn 10 bezig is met een nieuwe forza
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Robert schreef:
Grappig hoe hier de console gamers games die al ge-released zijn totaal afschrijven. "Fable 3 is de enige game voor de 360 dit najaar". -.-

Volgens mij is Halo Reach net gereleased of gaat het tegenwoordig enkel nog over de games die nog moeten uitkomen?

Daar hoef je geen console gamer voor te zijn, iemand van de "pc master race" had dit net zo goed kunnen hebben gezegd.
En Halo Reach is geweldig, daarom speel ik het ook erg veel atm, maar ik zal het niet blijven spelen tot Gears 3 uitkomt, zo'n grote fan van de franchise ben ik ook weer niet.

Citaat:
Grote games kunnen altijd nog vroeg van te voren worden aangekondigt. Volgens mij was Civilizations 5 ergens in de lente aangekondigt dit jaar en die is nu al eventjes uit.

Maar kan Remedy al een BETERE sequel maken in zo'n korte tijd?
Alan Wake hoorde eerst een 360 launch title te zijn afaik, en kijk hoe dat afgelopen is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

deathtanz matisk schreef:
Robert schreef:
Grappig hoe hier de console gamers games die al ge-released zijn totaal afschrijven. "Fable 3 is de enige game voor de 360 dit najaar". -.-

Volgens mij is Halo Reach net gereleased of gaat het tegenwoordig enkel nog over de games die nog moeten uitkomen?

Daar hoef je geen console gamer voor te zijn, iemand van de "pc master race" had dit net zo goed kunnen hebben gezegd.
En Halo Reach is geweldig, daarom speel ik het ook erg veel atm, maar ik zal het niet blijven spelen tot Gears 3 uitkomt, zo'n grote fan van de franchise ben ik ook weer niet.


De 'superior PC gaming master race' is te druk bezig met het spelen van SC2 en Civ5 om dit soort rare uitspraken te maken.

Maar even zonder gekkigheid. Goede PC games blijven lang leven, BF1942, Cod 1, UT, CS en Quake 3 Tournament zijn nog steeds druk bevolkt waar de console community nogal snel een schip lijkt te verlaten als de volgende game er aan komt.

Dit laatste kan ik trouwens niet met feiten ondersteunen maar ik heb t vaak gehoord dat het zo gaat op xbox live en PSN.


Laatst aangepast door Robert op 03 Okt 2010 17:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Roderick schreef:
Grootste irritatie rondom de PS3 is de controller, wellicht (in mijn ogen) de slechtste controller ooit gemaakt.


Lulz, met de real triggers is het bijna hetzelfde als de Xbox 360 controller maar dan met een betere D-pad. Voorderest werken alle knoppen gewoon goed, misschien dat jij de Xbox 360 controller lekkerder vind voor shooters maar de DS3 is verre van de slechtste controller ooit.

Je gaat toch niet zeggen dat je de N64, DC & Saturn controllers beter vind dan de DS3? =') En laat ik al helemaal niet beginnen over de controllers van de generaties daarvoor.

@Jokertje , idd er is een grote groep console gamers die alleen het nieuwste van het nieuwste willen spelen en dat het hun eigenlijk niet uitmaakt hoelang en hoeveel ze een spel z`n mulitplayer spelen. Al m`n vrienden op PSN zijn allang gestopt met BC2/MW2 en wachten nu op de volgende MP game. Kan ook zijn omdat je op de PC ook gewoon veel meer kan doen met mods enzo..


Laatst aangepast door No'tje op 03 Okt 2010 17:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 17:03    Onderwerp: ! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

ninodude schreef:
Roderick schreef:
Grootste irritatie rondom de PS3 is de controller, wellicht (in mijn ogen) de slechtste controller ooit gemaakt.


Lulz, met de real triggers is het bijna hetzelfde als de Xbox 360 controller maar dan met een betere D-pad. Voorderest werken alle knoppen gewoon goed, misschien dat jij de Xbox 360 controller lekkerder vind voor shooters maar de DS3 is verre van de slechtste controller ooit.

Je gaat toch niet zeggen dat je de N64, DC & Saturn controllers beter vind dan de DS3? =') En laat ik al helemaal niet beginnen over de controllers van de generaties daarvoor.


Hoezo?
De NES controller is de beste controller effa !!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡111¡¡¡!!¡¡111¡¡1¡1¡1¿¹!!!!¹¹¹¹¹

Anyway is dit niet een Gears of topic en niet een kraak een ander af topic????
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

deathtanz matisk schreef:
Roderick schreef:
Ik vergelijk PS3 helemaal niet met Kinect.


Citaat:
ik kraak hier Kinect net zo hard af als Sony's zwarte bak. Beide is niks.

Maar Roderick, wat is dit dan?^

Twee dingen in één zin noemen is nog geen vergelijking maken

Citaat:
ken slechts een handjevol PS3 games die ik de moeite waard vind (waaronder GT5, maak je daar maar niet druk om) en daarom heb ik de PS3 nog in huis.

Ieder z'n smaak, maar verder dan Fable 3 (die ik niks vind) heeft de 360 verder NIKS in het verschiet kwa exclusive games tot gears 3, terwijl de PS3 gewoon om de zoveel tijd met een exclusive komt, heeft niks met fanboyisme te maken maar het is gewoon de waarheid, Gears 3 had de vloer aangeveegd (kwa verkopen) met de sales van andere exclusives als ie in april uitgekomen was (na een bepaalde tijd natuurlijk, want er is veel te veel concurrentie in Q1)
Een handjevol is een verschrikkelijk voorbeeld btw, er zijn heus wel goede exclusives uit gekomen (en nieuwe die nog moeten komen) voor de PS3, maar volgens mij besteed jij daar weinig aandacht aan (wat mij sowieso verrast aangezien jij een Redacteur bent)

Fable 3 doet mij ook niks dus daar zijn we het in eens. Verder vind ik LBP volledig kut (sorry voor de sterke woorden alvast ), is Killzone 2 een prachtige game, maar wist deze me kwa gameplay totaal niet te overtuigen (vandaar mijn gematigde enthousiasme voor het derde deel, die er overigens wederom prachtig uitziet), en interesseren mij franchises als Sly, Ratchet and Clank, Resistance, me niet zo bijster veel. Games als Uncharted (1 en 2), God of War, Gran Turismo, en Motorstorm bezorgen mij veel lol...en dan heb ik het over een handjevol games. Tel daarbij op dat ik vrijwel alle multiplatform games op de 360 doe (simpelweg omdat de controller veel fijner is en omdat, hoe hard het ook klinkt, de 360 versies in 95% van de gevallen gewoon echt beter is) en de PS3 staat niet veel aan bij mij

Citaat:
Toen ik "nog geen PS3 had" was jij nog niet eens op deze site, dus hou op met dat soort verwijten. Het het ding in huis gehaald voor Uncharted en die game (alsmede de sequel) is me erg goed bevallen. Boos op de "tegenpartij" word ik ook helemaal niet. Mensen die denken dat de 360 niks meer gaat bieden zijn gewoon kortzichtig. Ontwikkelaars die de PS3 negeren ook, maar dat is de hele issue hier niet.

Oh nee Roderick? Ik ben hier al sinds eind 2006 (maakte hier een account aan in begin 2007) zoiets heet lurken, niet actief zijn kwa posten betekent niet dat ik deze site niet regelmatig in gaten hield.
Tenzij je natuurlijk de PS3 hebt gehaald op de Japanse launchdag, zo niet dan heb ik alsnog gelijk.
En ontwikkelaars negeren de PS3 wel, vooral Japanse/indie (maar daar maak ik me geen zorgen over als multi platform owner)
De 360 zal vast wel wat meer te bieden hebben in de toekomst, alleen denk ik niet dat we worden verrast voordat Gears 3 uitkomt.

Verrast hoef ik allang niet meer te worden. Ik wil gewoon leuke games. Een Crackdown 2 heeft me dan ook teleurgesteld.

Citaat:
Alan Wake is een schitterende game en ik hoop daarom op een sequel. Remedy is een topontwikkelaar en heeft dat met Alan Wake weer bewezen. Een sequel was altijd al in de planning dus sprake van "opvulling" is er dan niet. Know your facts goddamnit.

Jammer, had liever een nieuwe Max Payne gezien :|
En sprake opvulling is er degelijk wel, hoe gaan ze anders een AAA exclusive maken/releasen voordat Gears 3 op de markt ligt zonder dat het wordt gerusht?
Waarom rushen, je bent hier onnodig negatief omdat je niet weet waar je het over hebt. Het Alan Wake verhaal is allang klaar, de engine is compleet klaar en alle assets uit deel 1 zullen toch wel herbruikt worden + aangevuld met nieuwe. Een sequel kan binnen een jaar dus wel gedaan worden. Vraag is alleen of Microsoft dat wil, MS is een bedrijf die, als ze geen enorm commercieel succes zien, zomaar een mooie IP als een baksteen kunnen laten vallen. Dit hebben ze in het verleden bewezen (het tegendeel ook, maargoed), vandaar dat het altijd maar afwachten is met MS

Citaat:
Ontopic: wat ik in het hele Gears3 uitstel verhaal niet uit kan staan is dat Microsoft weer zo corporate moet zijn. Sony heeft ook het lef om een God of War 3 te lanceren in maart en dat heeft ze geen windeieren gelegd. Als het de kwaliteit van Gears 3 ten goede komt juich ik dit alleen maar toe, maar ik vrees dat het niet veel gaat uitmaken. Zonde eigenlijk, want Epic's andere main title Bulletstorm ziet er momenteel toch echt beter uit dan Gears 3. Moet niet kunnen tbh.

Daar geef ik je wel gelijk in, een AAA exclusive game releasen in Q1 kan gewoon, doen ze met Killzone 3 en LBP2 ook.
En dan ook nog de multi-platform games zoals BFBC2 en FFXIII, maar het is gewoon dat de concurrentie moordend is in 2011, teveel goede multi platform en exclusive games die dan uitkomen.


Moordende concurrentie of niet, Gears 3 zal dat toch wel verpletteren. Het gaat er simpelweg om dat MS al haar pijlen richt op de najaarsperiode terwijl deze generatie wel is bewezen dat je daarbuiten ook succes kan hebben. De volledige focus op Kinect staat me dan ook totaal niet aan aan Microsoft. Het is juist eerder die focus die de Xbox 360 minder interessant kan maken in de toekomst, dan die grote exclusive die naar het najaar gaat. Zie je, ik ben niet 'anti-Sony' zoals je maar her en der wil beweren. Ik kan sommige dingen gewoon niet uitstaan en bij Sony zijn dat er deze generatie wat meer geweest dan bij MS

@Nino: toch raar dat voor iemand die een Xbox 360 heeft gehad, je niet de enorme verschillen tussen een Xbox 360 controller en de DS3 ziet. De 360 controller ligt (bij mijn klauwen) perfect in de hand, heeft perfecte plaatsing van sticks en triggers en gamet daarom perfect. De DS3 heeft klotetiggers en gecombineerd met een waardeloze plaatsing van de sticks (die te laag op de controller zitten en te ver naar boven uitsteken) zorgt dit voor een enorm krampachtige houding met mijn klauwen. En dit komt van iemand die de PS2 controller (want zelfs tussen DS2 en DS3 zitten enorme verschillen) erg fijn vind.

Poeh, dan moet je ook nog ontopic: om ook nog een punt van kritiek aan t zwengelen aan Gears: die komst van de Lambent hoeft niet eens zoveel goed te doen. De Locust was een prima tegenstander en als de Lambent een hersenloze vijand die vooral om grootte gaat ipv de tactische gameplay uit Gears gebruikt, dan ben ik deze liever kwijt dan rijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 28

Dualshock is 2010
Xbox 360 controller 2000

Ik weet dat je een fanboy bent roderick maar kan je even opnoemen wat xbox nog heeft voor exclusive games? Gears of War 3 ? Fable noem er is meer op, iedereen weet de PS3 de beste is in exclusive games maar ja roderick had niet anders verwacht van je.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Dankje voor de reply Roderick.
Valt verder niets aan toe te voegen
Of toch wel? Je bent heus niet anti-Sony, dat heb ik nooit gezegd, het wordt wel vaak gezegd door anderen maar ik doe daar nooit aan mee omdat ik dat simpelweg niet weet.

Maar Remedy zal mij dan wel erg verrassen als ze opeens met een Alan Wake komen voor de kerst van 2011
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

PsYkOfOoL schreef:
Dualshock is 2010
Xbox 360 controller 2000

Ik weet dat je een fanboy bent roderick maar kan je even opnoemen wat xbox nog heeft voor exclusive games? Gears of War 3 ? Fable noem er is meer op, iedereen weet de PS3 de beste is in exclusive games maar ja roderick had niet anders verwacht van je.


So? Who the fuck cares? Het gaat nog altijd om de kwaliteit van de games, en niet de hoeveelheid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

PsYkOfOoL schreef:
Dualshock is 2010
Xbox 360 controller 2000

Ik weet dat je een fanboy bent roderick maar kan je even opnoemen wat xbox nog heeft voor exclusive games? Gears of War 3 ? Fable noem er is meer op, iedereen weet de PS3 de beste is in exclusive games maar ja roderick had niet anders verwacht van je.

You are nominated for dumbest post of 2010.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Christian Vuye schreef:
PsYkOfOoL schreef:
Dualshock is 2010
Xbox 360 controller 2000

Ik weet dat je een fanboy bent roderick maar kan je even opnoemen wat xbox nog heeft voor exclusive games? Gears of War 3 ? Fable noem er is meer op, iedereen weet de PS3 de beste is in exclusive games maar ja roderick had niet anders verwacht van je.

You are nominated for dumbest post of 2010.


/Agreed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 23:10    Onderwerp: @ Christian Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 28

Leuk he voor redacteurtje spelen.

helaas zal 't je nooit lukken.


en die gast eronder kruip nog veder ze reet in past goed bij je
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group