Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat ga je stemmen dan?
PvdA
1%
 1%  [ 1 ]
SP
0%
 0%  [ 0 ]
Groenlinks
14%
 14%  [ 9 ]
VVD
7%
 7%  [ 5 ]
D66
15%
 15%  [ 10 ]
Christenunie
3%
 3%  [ 2 ]
CDA
1%
 1%  [ 1 ]
PVV
40%
 40%  [ 26 ]
SGP
0%
 0%  [ 0 ]
Trots op Nederland
1%
 1%  [ 1 ]
Partij voor de Dieren
6%
 6%  [ 4 ]
Geen Nederlander
7%
 7%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 64

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende  
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mrt 2009
Berichten: 75

Wat is jouw alternatief dan? Je verslagen neerleggen bij het feit dat alles hopeloos verloren is en verder alleen maar commentaar van de zijlijn leveren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Laatstewoord schreef:
Wat is jouw alternatief dan? Je verslagen neerleggen bij het feit dat alles hopeloos verloren is en verder alleen maar commentaar van de zijlijn leveren?

Tuurlijk loop ik te klagen over de gang van zaken (wie niet? Het grootste deel van de bevolking is de huidige politiek wel zat denk ik), echter ben ik zo realistisch dat ik weet dat ik er toch niks aan kan doen aangezien geen enkele partij luistert naar de kiezer (in ieder geval niet meer een dag nadat de stembussen gesloten zijn).

Het maakt mij niks uit wie de boel verder verneukt in dit land, of het nu de VVD, CDA, PvDa, CU, D66, ect is...slechter wordt het toch wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Shadowx schreef:
Joni Philips schreef:
Divine Rage schreef:
Joni Philips schreef:
Dus één vorm van criminaliteit is minder erg dan een andere, terwijl die eerste veel meer schade aanbrengt aan de samenleving? Alle criminaliteit moet bestraft worden, zeker als die criminaliteit de hele samenleving onderuit kan halen zoals in het geval van grootschalige diefstal of oplichting.


Oh, wanneer word de belastingdienst opgeheven dan?
Zo rond de dag dat je Nederland failliet wil. Of ben je zo anti-communistisch dat politie, brandweer en ziekenzorg slechte ideeen lijken? In dat geval lijkt een enkeltje naar de VS op zijn plaats.


Welke politie ?, enige wat die lui in NL doen is bonnen uitschrijven want als er een crimineel iets is dan zijn ze niet thuis , en welke ziekenzorg we mogen wel meer betalen maar worden wel opgescheept met goedkope white label medicijnen merken.
De brandweer is de enige die ze werk goed doet
White label medicijnen zijn identiek hetzelfde als gewone medicijnen. Generische middellen worden gemaakt volgens dezelfde recepten als dure middellen eens het octrooi verlopen is. Nu ja, als jij liever 10maal zoveel betaalt voor identiek hetzelfde product in een mooier doosje, ga je gang maar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

*Lacht Cubic X uit en gaat stemmen voor gemeente raad*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Cubic X schreef:
Alsof stemmen ook maar enig nut heeft . Al die mensen die lopen te zeuren: "JE MOET STEMMEN, HET IS EEN BURGERPLICHT!", zijn die mensen dan zo naief?

Stemmen is hetzelfde als meewerken aan je eigen veroordeling bij een rechtzaak, dat doe je ook niet. Alsof die stem van jou ook maar enig invloed uitoefent op de politiek. Het wordt NOOIT beter, alleen slechter...welke partij je ook kiest. Ze beloven allemaal leuke dingen, maar achteraf 'was het niet haalbaar of realistisch', dat wisten ze van te voren ook wel, maar zeggen dat ze je in de komende vier jaar gaan verneuken en uitbuiten werkt ook niet...dus een leugentje voor bestwil.

De partijen die gekozen worden doen gewoon wat ze zelf goed uitkomt: alle privacy inperken en alles duurder maken. Elke partij gaat dit doen, ookal zeggen ze nu van niet.

Stemmen is echt verspilde moeite, raar dat nog zoveel mensen geloven in het sprookje dat stemmen/democratie heet.


Je klinkt als de gemiddelde Nujij/Telegraaf reaguurder. Niet stemmen = niet zeiken. Bij deze: niet zeiken.

Ik heb vanmorgen voor ik naar m'n werk ging gestemd. Wat een avontuur weer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Joris schreef:
D: schreef:
elemeNt schreef:
Geen idee... ze roepen allemaal dat ze iets willen, maar het komt er toch nooit van.

politiek is een kliek en kunst mensen naar de mond te praten rond verkiezingstijd, dat mensen nog hun hoop daarop kunnen vestigen na al die jaren bewezen bedrog. ze zouden er rijk mee kunnen worden... oh wacht dat worden ze ook.


Gamed presenteert u... de maatschappelijk teleurgestelde mens.

Eigenlijk de maatschappij-realistische mens.

*buigt tot de ellebogen de grond raken.

dank u.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 01:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Almere grote winnaar PVV, Den Haag 2e plaats PVV.

Ik zie hem dit jaar president worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mrt 2009
Berichten: 75

Ik neem aan dat je minister-president bedoeld? Wie weet. Ik hoop het niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 03:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Laatstewoord schreef:
Ik neem aan dat je minister-president bedoeld? Wie weet. Ik hoop het niet.



zucht wat zou ik anders bedoelt hebben.

Maar zou zeggen wen er maar alvast aan , want een hele hoop NEDERLANDERS hopen het van wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 04:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Shadowx schreef:
Laatstewoord schreef:
Ik neem aan dat je minister-president bedoeld? Wie weet. Ik hoop het niet.



zucht wat zou ik anders bedoelt hebben.

Maar zou zeggen wen er maar alvast aan , want een hele hoop NEDERLANDERS hopen het van wel.


Soms vind ik het vervelend NEDERLANDER te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Joris schreef:
Shadowx schreef:
Laatstewoord schreef:
Ik neem aan dat je minister-president bedoeld? Wie weet. Ik hoop het niet.



zucht wat zou ik anders bedoelt hebben.

Maar zou zeggen wen er maar alvast aan , want een hele hoop NEDERLANDERS hopen het van wel.


Soms vind ik het vervelend NEDERLANDER te zijn.



Als je dat vind zou ik zeggen pak je biezen en kijk of marokko of turkije zo happig zullen zijn om je te accepteren en een uitkering te geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Kan me echt niet voorstellen dat mensen zo dom zijn dat ze op de PVV stemmen. Echt heel sneu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wazzim BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 09:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2008
Berichten: 305

Robert schreef:
Kan me echt niet voorstellen dat mensen zo dom zijn dat ze op de PVV stemmen. Echt heel sneu.

Zoals ik al eerder zei: Mensen zijn gewoon dom.

Dat is een feit dus is het slim om voor die doelgroep te gaan zoals de PVV ook doet.

Zoals die man op tv die op de PVV stemt omdat ie Wilders een leuke vent vindt. *FACEPALM*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 09:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Precies. Ik ben dan eigenlijk ook voor gemotiveerd stemmen, dat wil zeggen dat je in het kort moet aangeven waarom je het eens bent met de partij waarvoor je stemt. Dat wordt dan beoordeeld door iemand en dan wordt je stem goed of afgekeurd. Natuurlijk weet ik dat dit nooit kan werken maar het zou wel erg mooi zijn.
Ik weet zeker dat minstens 60% van de PVV stemmers niet kan onderbouwen waarom ze op PVV stemmen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Robert schreef:
Precies. Ik ben dan eigenlijk ook voor gemotiveerd stemmen, dat wil zeggen dat je in het kort moet aangeven waarom je het eens bent met de partij waarvoor je stemt. Dat wordt dan beoordeeld door iemand en dan wordt je stem goed of afgekeurd. Natuurlijk weet ik dat dit nooit kan werken maar het zou wel erg mooi zijn.
Ik weet zeker dat minstens 60% van de PVV stemmers niet kan onderbouwen waarom ze op PVV stemmen.
.

Die 60% zou dan wel opschrijven dat ze het niet eens zijn met de regering en het dus een proteststem zou zijn .IIg het systeem zou dan nooit werken en alleen maar ervoor zorgen dat mensen minder naar de stembussen gaan en het verlies in dit systeem nog meer verliezen. !. Je moet dan iemand hebben die de stemmen keurt zonder een voorstander te zijn van welke partij dan ook.2 Frauderen wordt dan ook makkelijk. Iemand kan zich voordoen als controleur en dan de stemmen veranderen in een willekeurige partij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 10:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Robert schreef:
Kan me echt niet voorstellen dat mensen zo dom zijn dat ze op de PVV stemmen. Echt heel sneu.

Wellicht zijn mensen de Islam en hun gedrag/regeltjes gewoon zat? Wilders/PVV is de enige die ze willen en durfen aan te pakken en ze niet allerlei snoepreisjes aanbiedt. Zeggen dat PVV stemmers dom zijn, is net zo iets als zeggen dat VVD, SP, ect stemmers dom zijn...mensen kiezen waar ze het (grootendeels) mee eens zijn.

Overigens vind ik stemmen sowieso overbodig, maar dat had ik gisteren al duidelijk gemaakt .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

ik heb gisteren vvd gestemt in breda! en wat leuk dat ze dan winnen hier Mijn stem gaat wel naar de PVV als ze mee doen, grasppig om te zien dat dat bij veel mensen zo werkt die vvd stemmen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

haha dat kutpvda is mooi gekrompen overal, ook in mijn dorpje heerenveen

De grote winnaars waren hier FNP, Gemeentebelangen en D66.

Pvda is nogsteeds de grootste maar gemeentebelangen is nu groter dan het cda dus dat kliekje gaat niet meer standhouden, het is dus gedaan met de zakkenvullers uit denhaag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mrt 2009
Berichten: 75

En er zal weer een ander kliekje zakkenvullers voor in de plaats moeten komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Joni Philips schreef:
Divine Rage schreef:
Joni Philips schreef:
Dus één vorm van criminaliteit is minder erg dan een andere, terwijl die eerste veel meer schade aanbrengt aan de samenleving? Alle criminaliteit moet bestraft worden, zeker als die criminaliteit de hele samenleving onderuit kan halen zoals in het geval van grootschalige diefstal of oplichting.


Oh, wanneer word de belastingdienst opgeheven dan?
Zo rond de dag dat je Nederland failliet wil. Of ben je zo anti-communistisch dat politie, brandweer en ziekenzorg slechte ideeen lijken? In dat geval lijkt een enkeltje naar de VS op zijn plaats.


Rustig rustig, het was maar als een cynische opmerking bedoelt. Ik weet ook dat geen enkel niet-communistisch land kan overleven zonder belastingen. Het is natuurlijk echter nooit leuk als je je zuurverdiende geld moet afstaan. Maarja, doe je het niet word iedereen er slechter op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Wilders is een gevaarlijke volksmenner die de problemen en onderbuikgevoelens die er jegens buitenlanders zijn misbruikt. Ik ken de problemen met marokkanen heel goed, alleen moeten we juist werken aan oplossing ipv Wilders die het alleen maar erger maakt. Wilders discrimineert, maakt ze zwart, zet onnozele mensen op tegen ze.

Denk aub na, wat Wilders doet is heel gevaarlijk. Je mag NOOIT een hele groep als zondebokken aanwijzen, dat heeft de gescheidenis wel bewezen. Je mag een rechtse levenshouding hebben, maar stem dan aub een partij als de vvd, daar zitten tenminste nog capabele mensen. Denk hier aub goed over na, een stem op Wilders maakt meer kapot dan je denkt.


Ik stem trouwens op Groenlinks, maar een groen, links, sociaal kabinet zal er helaas niet zo snel inzitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Joker schreef:



Ik stem trouwens op Groenlinks, maar een groen, links, sociaal kabinet zal er helaas niet zo snel inzitten.

Je probeert hier slim over te komen en vervolgens stem je op groen links.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Joker schreef:
Wilders is een gevaarlijke volksmenner die de problemen en onderbuikgevoelens die er jegens buitenlanders zijn misbruikt. Ik ken de problemen met marokkanen heel goed, alleen moeten we juist werken aan oplossing ipv Wilders die het alleen maar erger maakt. Wilders discrimineert, maakt ze zwart, zet onnozele mensen op tegen ze.

Denk aub na, wat Wilders doet is heel gevaarlijk. Je mag NOOIT een hele groep als zondebokken aanwijzen, dat heeft de gescheidenis wel bewezen. Je mag een rechtse levenshouding hebben, maar stem dan aub een partij als de vvd, daar zitten tenminste nog capabele mensen. Denk hier aub goed over na, een stem op Wilders maakt meer kapot dan je denkt.


Ik stem trouwens op Groenlinks, maar een groen, links, sociaal kabinet zal er helaas niet zo snel inzitten.


1. Wilders wijst niet de hele groep aan alleen de radicale, degene die zich aan de NL wet houd en leeft naar de NL normen en waarden heeft tie geen problemen mee dat heeft tie zelf gezegt, je schuift alles aan 1 kant wat de meeste mensen doen.
2. Welke oplossing balkie 1 2 3 4 wat is er aan gedaan ??? juist niks de mensen stemmen niet voor jan lul op Wilders omdat ze het zat zijn dat er alleen maar ruzie ondermekaar gemaakt wordt en er niks aan de dingen die het nodig hebben gedaan worden.
3. Je bedoelt het ex kabinet en degene ervoor maken meer kapot de geschiedenis heeft dat althans al bewezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ja, ik ben opgegroeid in een linkse omgeving, dat bepaalt zeker mijn kijk op de wereld. Mijn vrienden, familie en studenten en leraren op de universiteit zijn ook over het algemeen links. Daarom stem ik ook Groenlinks.


Ik kan me echter goed inleven dat mensen een andere kijk op de maatschappij hebben, rechtser dan ik. Daar heb ik verder geen probleem mee, stem gewoon vvd als je daarin gelooft. Maar Wilders is geen politieke stroming, hij is een gevaarlijke extremist en enige leider van de partij. Hij heeft bepaalde kwaliteiten in de media waardoor hij heel populair is, maar ik hoop echt dat mensen daar doorheen kunnen prikken. Wat hij zegt is over het algemeen discriminerend, oneerlijk, uit zijn verband gerukt, of gewoon weg niet mogelijk. Dit kan hij allemaal verbloemen door zijn kwaliteiten in de media, en door zijn laffe tactiek om echte discussies uit de weg te gaan.

Shadowx, het probleem met immigranten is heel complex en ingewikkeld. Natuurlijk komen er veel frustraties bij kijken, dat ken ik heel goed als er hier voor de deur een paar van die jongetjes heel stoer en irritant aan het doen zijn. Het probleem ligt alleen veel dieper en heeft te maken met sociale klasse, opleiding, werk, het spreken van de taal, geen sociale controle etc. etc. Als het je interesseert zou je er zo heel veel over kunnen lezen en dan begrijp je hoe ingewikkeld alles is en hoe erg al die dingen die ik noemde verbonden zijn en uiteindelijk lijden tot de problemen met die jongetjes en helaas ook criminelen.

Je zal dan waarschijnlijk ook begrijpen dat de oplossing voor dit probleem niet zo simpel is, en dat Wilders hier al helemaal geen oplossing voor heeft. Hij komt met schijnoplossingen die goed liggen op het eerste gehoor, maar het echte probleem wordt er niet kleiner op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Apr 2009
Berichten: 847

Joker het probleem is heel simpel, kom met strengere regels.
Alleen tot nu toe hebben we een hele laffe regering gehad die alleen maar onderling met mekaar ruzie maken.
En krijgen ze hun zin niet dan dreigen ze op te stappen, wat ik me afvraag is als ik ontslag zelf neem krijg ik geen rooie cent waarom krijgt de PVDA toen ze massaal ontslag indienden nog wel doorbetaald
Juist ja we worden allemaal genaaid en niemand doet er iets aan dus is het tijd voor iets nieuws en voor iemand die er wat aan durft te doen ook ik ben het niet met alles eens wat tie zegt of wilt doen maar hij is wel iemand die er tenminste iets van durft te zeggen nu nog maar hopen dat tie er ook wat aan gaat doen.


Laatst aangepast door Shadowx op 09 Mrt 2010 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 11

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group