Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke versie?
Heart Gold
31%
 31%  [ 18 ]
Soul Silver
32%
 32%  [ 19 ]
Beiden!
10%
 10%  [ 6 ]
Geen een
25%
 25%  [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 58

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende  
Simon BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Simon Venneman schreef:
Ohja, en het beeldje dat ik erbij kreeg was... ho-oh... terwijl duidelijk op die verpakking staat: HeartGold version. Ik wil Lugia! Jammer genoeg kwam ik er thuis pas achter, ik ga niet nu nog helemaal terug (in de regen) naar de winkel.

Dat klopt gewoon hoor, of haal je nu de namen door de war?

nee, ik bedoelde eigenlijk: ik kocht SoulSilver, dus ik verwachtte ook een beeldje die bij SoulSilver hoorde. Nu kreeg ik er een voor HeartGold . Achja, ben al blij zat, aangezien het eigenlijk een pre-order bonus is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat

SS eindelijk binnen ^.^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mangartist BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Vraagje, is het waar dat ie vertaald is naar nederlands of is het nog gewoon int engels. Hoor namelijk tegenstrijdige dingen.
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik twijfel nog ik had al zo'n 200 uur in Gold zitten :p. en Het stomme is bij Soul Silver heb je Groudon en Lugia , die ik vetter vind dan Ho-oH en Kyogre ,maar Heart Gold heeft Arcanine. Vroeger had ik Gold en Silver maar die leken toen zo verdacht veel op elkaar xD.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Mangartist schreef:
Vraagje, is het waar dat ie vertaald is naar nederlands of is het nog gewoon int engels. Hoor namelijk tegenstrijdige dingen.

Gewoon in het Engels. Wat ik nogal lui vind van Nintendo, aangezien een groot deel van de doelgroep ook kleine kinderen zijn.

Hoewel ik mijn goede kennis van de Engelse taal toch ook wel een beetje te danken heb aan de eerste delen...
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Als hij in het Nederlands was haak ik af, en importeerde ik hem wel. Laat het lekker Engels, wij zijn er tenslotte ook mee opgegroeid toen we vroeger games speelde. Het is ook nog eens goed voor je Engels.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Fuuton schreef:
Ik twijfel nog ik had al zo'n 200 uur in Gold zitten :p. en Het stomme is bij Soul Silver heb je Groudon en Lugia , die ik vetter vind dan Ho-oH en Kyogre ,maar Heart Gold heeft Arcanine. Vroeger had ik Gold en Silver maar die leken toen zo verdacht veel op elkaar xD.

Rly?
Terug naar boven
Mangartist BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Als hij in het Nederlands was haak ik af, en importeerde ik hem wel. Laat het lekker Engels, wij zijn er tenslotte ook mee opgegroeid toen we vroeger games speelde. Het is ook nog eens goed voor je Engels.

Vind ik ook. Dat is de reden dat ik al vloeiend engels sprak voor we het op school begonnen te leren, dankzij games en tv.
Het is overigens ook niet exact een van de moeilijkste talen om te verstaan.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vroeger zo veel Pokemon gespeeld dat ik het heel mijn leven zat zal zijn. Jullie niet? Ik heb honderden uren op red en silver vertoefd, ik denk minstens 300 uur op beide spellen. En ik speel meestal liever het orginieel dan een remake..
Alleen een degelijke pokemon rpg voor de wii zou nog mijn interesse kunnen wekken, maar die komt er waarschijnlijk niet.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoezo is het zo erg als hij in het Nederlands was?
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Nederlands in games zuigt echt. Heb zelfs al m'n apparatuur en Windows op Engels staan. Ik vind Nederlands daarmee echt waardeloos, maar dat is meer een principe kwestie. Echte redenen zou ik niet op kunnen noemen.
Terug naar boven
Mangartist BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Hoezo is het zo erg als hij in het Nederlands was?

Gewoon liever niet. Er gaan zoveel dingen verloren in vertalingen en bij een vertaling van een vertaling is het al helemaal niet te doen.

Vind engels zowiezo een betere taal eigelijk.

Laatst aangepast door Mangartist op 26 Mrt 2010 18:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo vaak mogelijk het originele intact houden, dan komt de boodschap het best over. Scherm teksten en menu's alleen beperken tot een vertaling naar het Engels. Stemmen moet je veelal niet veranderen. Mits het echt goed over kan komen met goede voice actors, stel je voor al je favoriete games in het Nederlands. God of War III, FF XIII.

Bij anime wil je toch ook niet de dub maar de sub. Dat is de kleinste verandering namelijk.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

De save-bug schijnt overigens enkel voor te komen bij HeartGold en SoulSilver-versies die gedownload zijn en gespeeld worden met behulp van de R4DS-kaarten. Of ook andere van dit soort kaarten last hebben van het probleem, is niet bekend, echter hoop ik van wel.
Terug naar boven
TheBryman BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

komt het wel terug in belgie en nederland?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

TheBryman schreef:

Natuurlijk. Enkel laat Nintendo alle games terugkomen uit voorzorg. Geheel onnodig, lijkt me...
Terug naar boven
TheBryman BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
TheBryman schreef:

Natuurlijk. Enkel laat Nintendo alle games terugkomen uit voorzorg. Geheel onnodig, lijkt me...
Bedankt maar wanneer is nog
de vraag
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoeveel pokemons kan je eigenlijk verzamelen? ik had gehoord 600
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

brend5 schreef:

Nee joh, in eerste instantie alleen 251, maar later na de game uitgespeeld te hebben alle 493.

@ Lily, het zou ook enkel de HeartGold versie betreffen. SoulSilver is sowieso veilig.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
brend5 schreef:

Nee joh, in eerste instantie alleen 251, maar later na de game uitgespeeld te hebben alle 493.

@ Lily, het zou ook enkel de HeartGold versie betreffen. SoulSilver is sowieso veilig.

Ten eerste, dat is een hele oude gebruikersnaam
Ten tweede, ook een aantal SoulSilver-versies zouden last hebben van dit fenomeen, wat dus enkel voorkomt met gedownloade versies van de games.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je denkt toch niet dat Nintendo uit plezier hun producten uit de winkel haalt. Als een bedrijf zoiets doet, dan doen ze dat omdat het probleem ernstig is.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Je denkt toch niet dat Nintendo uit plezier hun producten uit de winkel haalt. Als een bedrijf zoiets doet, dan doen ze dat omdat het probleem ernstig is.

Dit heb ik ook niet gezegd of beweerd. Er zijn enkel al verschillende mensen die hebben bewezen dat er geen problemen zijn. Niet alleen in mijn omgeving, maar ook op andere plekken in Nederland. Ik hoop voor Nintendo dat ze geen fout hebben gemaakt, maar van wat ik momenteel heb gezien, lijkt het me dat dit wel is gebeurd. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen, dus een foutje is mogelijk...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je zegt het uiteindelijk wel want je beweert dat ze een fout gemaakt hebben. Laat het ons zo zeggen: hoeveel Toyota's hebben al problemen vertoond op die miljoenen die ze nu terugroepen? Is dat echter een fout om ze terug te roepen?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor wie echt niet kan wachten....de meeste gameshops hebben hem ook gewoon liggen , wel de amerikaanse versies maar dat maakt tog helemaal niet uit
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Joni Philips schreef:

Dit heb ik ook niet gezegd of beweerd. Er zijn enkel al verschillende mensen die hebben bewezen dat er geen problemen zijn. Niet alleen in mijn omgeving, maar ook op andere plekken in Nederland. Ik hoop voor Nintendo dat ze geen fout hebben gemaakt, maar van wat ik momenteel heb gezien, lijkt het me dat dit wel is gebeurd. Uiteindelijk zijn we allemaal mensen, dus een foutje is mogelijk...

dit soort fouten mogen ze niet maken
kost iedereen geld

alleen jammer dat Wild Arms 4 niet is terug geroepen
door 505 Gamestreet

die heeft namelijk ook allemaal fouten in de game

fout 1 EU Version only=als je in het begin kiest voor de PAL versie
krijg je op 3 verschillende stukken in de game een vastloper
als je er voorbij wilt moet je NTSC versie kiezen

NTSC zit geen fout in moet alleen je TV dat mode af kunnen spelen
voor kleur beeld

Fout 2=EU-USA Version only=als je tegen de eindbaas vecht
hij heet Hauser als je de scene bekijkt zie je bij zijn eerste praat balk
duidelijk zijn naam Hauser bij zijn 2de praat balk heet hij Auser
hebben ze de H vergeten

fout 3 EU-USA version only=in de EU USA versie van WA4
hebben ze 2 monsters eruit geknipt en hebben ze niet gedaan bij de monster book die blijven altijd aangegeven worden met ????? en je krijgt de game nooit 100% compleet met de EU en USA versie
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Nintendo Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 13

Ga naar: