Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Joker BerichtGeplaatst: 28 Jun 2009 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

En ook geen Nederlands rood wit blauw in de tour(Koos Moerenhout). Wat denken jullie eigenlijk van Robert Gesink? Hij is de Nederlandse hoop op weer eens een gele trui of zelfs tourwinst in de toekomst.

Hij kan waarschijnlijk wel zijn eigen tour rijden, hangt een beetje van Mentsjov af, maar zou er een top 15/10 notering inzitten, of een etappezege, en als Andy Schleck en Kreuziger tegenvallen een witte trui? Zou wel mooi zijn zeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jul 2009 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Een dag voor de Tour is de beslissing gevallen: Boonen mag volgens VRT Teletekst. Ook nieuws: Armstrong en Bruyneel worden wsl aan het einde van de maand ontslagen bij Astana. Vino komt terug en die wil geen Bruyneel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 03 Jul 2009 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Dus Armstrong en Bruyneel worden onstlagen, omat Vinoukrov terug komt? Dat snap ik niet zo goed.
Wel vreemd dat Boonen nu opeens wel mag meedoen aan de tour, ik dacht dat hij één van de nieuwe dopinggevallen zou zijn. Er worden nog een aantal namen van renners postief op dopging achtergehouden.

En hopelijk weet Gesink de top 10 te halen ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jul 2009 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Goof schreef:
Dus Armstrong en Bruyneel worden onstlagen, omat Vinoukrov terug komt? Dat snap ik niet zo goed.

Vino en Bruyneel passen niet zo goed bij elkaar, en de ploegeigenaar wil absoluut Vino terug.

Goof schreef:
Wel vreemd dat Boonen nu opeens wel mag meedoen aan de tour, ik dacht dat hij één van de nieuwe dopinggevallen zou zijn. Er worden nog een aantal namen van renners postief op dopging achtergehouden.
Boonen is daar echter niet bij. De naam van Boonen is in nog geen enkel dopingschandaal gevonden en zijn bloedwaardes waren altijd in orde. Hij is zelfs niet een van de verdachte renners die de UCI extra in de gaten houdt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 03 Jul 2009 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Ik heb zelf altijd een hekel aan Vino gehad. Ik vind het wel overdreven om Bruyneel en Armstrong te ontslaan om hem terug te krijgen.

Ik dacht dat Boonen misschien een dopinggeval zou zijn, omdat ze zo gigantisch lang wachten met het opstellen van Boonen. Hierdoor leek het alsof er iets diepers achter zat dan dat drugsgebruik. Maar goed,..het is wel beter dat hij toch moet rijden, want dan wordt het wat spannender bij de sprints
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jul 2009 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Goof schreef:
Ik dacht dat Boonen misschien een dopinggeval zou zijn, omdat ze zo gigantisch lang wachten met het opstellen van Boonen. Hierdoor leek het alsof er iets diepers achter zat dan dat drugsgebruik.
Tja, als de ASO het verbiedt en Quick-Step naar de rechtbank moet, kunnen ze moeilijk sneller.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 03 Jul 2009 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Leuk voor Boonen, maar hij moet toch echt beter weten en van het poeder afblijven als topsporter. Thomas Dekker is er ook uit, dat zon jong talent toch weer aan de doping gaat zeg..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 06 Jul 2009 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Cavendish heer en meester, ik gun het hem gewoon niet...
Komop Freire!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 06 Jul 2009 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

The Big N schreef:
Cavendish heer en meester, ik gun het hem gewoon niet...
Komop Freire!


denk dat ie tog momenteel wel de beste sprinter is
vondt vandaag dat hushovd wel aardig meedeed

trouwens ook wel heel sneaky hoe armstrong nu al n klein beetje de macht aan t grijpen is
denk dat ie strax de 1ste serieuze bergetappe contador dr flink van langs gaat geven

t is en blijft wel de BOSS
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 08 Jul 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Robert Gesink d'r uit..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 11 Jul 2009 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Helaas wel ja
Mooie etappe gisteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Boonen quits. Ik denk niet dat het nog iets wordt voor de Belgen dit jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

De Nederlanders en Rabo presteren ook dramatisch dit jaar. Veel pech ook, maar kopman Menchov komt vandaag op dik 6 minuten binnen, oei.

Meest opvallende Nederlander is nog Kenny van Hummel, de rodelantaarndrager die vandaag al na 10 km(!!) gelost werd en alles alleen moest rijden en op 45 minuten binnen kwam. Wat een held :p

http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-543829/van-hummel-vloeken-in-verbier

Contador heeft vandaag laten zien veruit de beste te zijn, maar ik heb het nu wel weer een beetje gehad met al die Spanjaarden die alles winnen. Respect voor Armstrong, die man rijdt toch weer mee met de allerbeste, ik had niet verwacht dat hij nog zo goed zou zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 19 Jul 2009 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Joker schreef:
De Nederlanders en Rabo presteren ook dramatisch dit jaar. Veel pech ook, maar kopman Menchov komt vandaag op dik 6 minuten binnen, oei.
De Nederlanders hebben minstens net zo veel pech als de Belgen dit jaar ja.
Joker schreef:

Meest opvallende Nederlander is nog Kenny van Hummel, de rodelantaarndrager die vandaag al na 10 km(!!) gelost werd en alles alleen moest rijden en op 45 minuten binnen kwam. Wat een held :p

http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-543829/van-hummel-vloeken-in-verbier
haha, mooi
Joker schreef:

Contador heeft vandaag laten zien veruit de beste te zijn, maar ik heb het nu wel weer een beetje gehad met al die Spanjaarden die alles winnen. Respect voor Armstrong, die man rijdt toch weer mee met de allerbeste, ik had niet verwacht dat hij nog zo goed zou zijn!

Ja, de Spanjaarden hebben op bijna elk populair sportgebied een topper (of topteam): voetbal, tennis en wielrennen de laatste jaren ook.
We hebben de afgelopen jaren Sastre, Contador en niet vergeten Pereiro Sio als tourwinnars gehad, allen Spanjaarden.
En ik heb echt geen respect voor Armstrong, liever Contador dan hij. Ik vind Armstrong onsympathiek en hij maakt de tours saai en voorspelbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Armstrong is een sportman pur sang, ik kan hem niet vergelijken met de wielrenhelden van vroeger, dat was voor mijn tijd, maar voor iemand die kanker verslaat en vervolgens 7 keer de tour wint en nu zelfs na drie jaar weer terug komt en weer bij de besten hoort, damn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Helaas heeft cultheld Kenny van Hummel de tour moeten verlaten na een valpartij, hoewel hij al dik op 25 minuten reed. Jammer, maar het zat eraan te komen en als hij maandag weer kan fietsen kan hij geld gaan verdienen met de criteriums.

De gebroeders Schleck hebben vandaag wel wat moois laten zien, Contador is onverslaanbaar, maar samen hadden ze de rest helemaal stuk. Ben benieuwd of ze ook samen op het podium staan in Parijs na de tijdrit en de Ventoux, maar ik gun het Armstrong eigenlijk nog meer. Die man wordt vandaag weer 5e, 4e in het klassement en rijdt toch nog erg sterk mee. En volgend jaar met een eigen ploeg!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Joker schreef:
Helaas heeft cultheld Kenny van Hummel de tour moeten verlaten na een valpartij, hoewel hij al dik op 25 minuten reed. Jammer, maar het zat eraan te komen en als hij maandag weer kan fietsen kan hij geld gaan verdienen met de criteriums.

De gebroeders Schleck hebben vandaag wel wat moois laten zien, Contador is onverslaanbaar, maar samen hadden ze de rest helemaal stuk. Ben benieuwd of ze ook samen op het podium staan in Parijs na de tijdrit en de Ventoux, maar ik gun het Armstrong eigenlijk nog meer. Die man wordt vandaag weer 5e, 4e in het klassement en rijdt toch nog erg sterk mee. En volgend jaar met een eigen ploeg!


idd denk dat heel nederland wel fan was van Kenny van Hummel zonde dat ie dr uit ligt ( ik weet t das alweer n paar dagen trug)

Armstrong was vandaag idd sterk genoeg om de gebroeders Schleck van zich af te houden

Contador dit jaar de terechte winnaar, had zelf eigenlijk niet verwacht dat Armstrong zich in n knechtenrol zou schikken maar t is tog gebeurd

Volgend Jaar denk wel n beesten tour, Contador zal weer goed voor de dag willen komen

Armsrong met zn eigen ploeg denk dat ie zoals vroeger alles op de tour gaat zetten en weer n beetje zn oude maatjes rond zich gaat halen zodat ie zeker weet dat ie in n zetel de beregn overkomt

Vino mag ook weer koersen maar heb uit dit forum ook begrepen dat ie dan bij Contador in de ploeg komt ( of gaat die ook pleite ? )

Hoop krakers dan volgend jaar en dan ook nog eens n tour start in Nederland wat willen we nog meer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Contador
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Frank Vandenbroucke is dood, waarmee het wielrennen een groot talent kwijt is. Spijtig genoeg heeft hij dat talent nooit echt tentoon kunnen spreiden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Joni Philips schreef:
Frank Vandenbroucke is dood, waarmee het wielrennen een groot talent kwijt is. Spijtig genoeg heeft hij dat talent nooit echt tentoon kunnen spreiden.

Hoe komt het?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Okt 2009 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

The Big N schreef:
Joni Philips schreef:
Frank Vandenbroucke is dood, waarmee het wielrennen een groot talent kwijt is. Spijtig genoeg heeft hij dat talent nooit echt tentoon kunnen spreiden.

Hoe komt het?
Men denkt aan een long-embollie, maar meer weten we nog niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Okt 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Wooow, 2010 tour de france door zeeland!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marietta BerichtGeplaatst: 30 Okt 2009 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Okt 2009
Berichten: 691

ik vind wielrenners maar irritant. Vooral op de fiets als ze 1 meter van je af fietsen en dan zo hard gaan schreeuwen dat je aan de kant moet gaan, terwijl ze genoeg ruimte hebben:S...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
vgo910 BerichtGeplaatst: 04 Nov 2009 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

MARIETTASOAD schreef:
ik vind wielrenners maar irritant. Vooral op de fiets als ze 1 meter van je af fietsen en dan zo hard gaan schreeuwen dat je aan de kant moet gaan, terwijl ze genoeg ruimte hebben:S...


Wielrennen is een heel gevaarlijke sport hoor. Voor je het weet val je op de grond met 40 km/h. Wielrenners nemen meestal het zekere voor het onzekere.
Zelf ben ik ook wel eens een stukje gaan rijden met een groepje, toen sprong er ineens een kat op de weg vlak voor het wiel van de voorste. Boem!! Over de kat heen maakte salto voorover. De gene daar achter ging daar overheen. Daar ging zijn dure carbonframe. Gelukkig reed ik een beetje achteraan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marietta BerichtGeplaatst: 10 Nov 2009 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Okt 2009
Berichten: 691

vgo910 schreef:
MARIETTASOAD schreef:
ik vind wielrenners maar irritant. Vooral op de fiets als ze 1 meter van je af fietsen en dan zo hard gaan schreeuwen dat je aan de kant moet gaan, terwijl ze genoeg ruimte hebben:S...


Wielrennen is een heel gevaarlijke sport hoor. Voor je het weet val je op de grond met 40 km/h. Wielrenners nemen meestal het zekere voor het onzekere.
Zelf ben ik ook wel eens een stukje gaan rijden met een groepje, toen sprong er ineens een kat op de weg vlak voor het wiel van de voorste. Boem!! Over de kat heen maakte salto voorover. De gene daar achter ging daar overheen. Daar ging zijn dure carbonframe. Gelukkig reed ik een beetje achteraan.


Ging de kat dood?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group