Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
The Big N BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Big Chance
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 06 Dec 2009 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Dec 2009
Berichten: 501

Ik wielren redelijk vaak, alhoewel de laatste tijd even niet in verband met het weer, enkel alleen naar mijn atletiek club.
Maar verder ga ik in de zomer vaak wel een eindje. Tijdje geleden van Alkmaar naar Drenthe gefietst met een vriend, was rond de 200km.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 07 Dec 2009 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

MARIETTASOAD schreef:
vgo910 schreef:
MARIETTASOAD schreef:
ik vind wielrenners maar irritant. Vooral op de fiets als ze 1 meter van je af fietsen en dan zo hard gaan schreeuwen dat je aan de kant moet gaan, terwijl ze genoeg ruimte hebben:S...


Wielrennen is een heel gevaarlijke sport hoor. Voor je het weet val je op de grond met 40 km/h. Wielrenners nemen meestal het zekere voor het onzekere.
Zelf ben ik ook wel eens een stukje gaan rijden met een groepje, toen sprong er ineens een kat op de weg vlak voor het wiel van de voorste. Boem!! Over de kat heen maakte salto voorover. De gene daar achter ging daar overheen. Daar ging zijn dure carbonframe. Gelukkig reed ik een beetje achteraan.


Ging de kat dood?


Nee, die rende nadat ie geraakt was meteen weg xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Dec 2009 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

vgo910 schreef:
MARIETTASOAD schreef:
vgo910 schreef:
MARIETTASOAD schreef:
ik vind wielrenners maar irritant. Vooral op de fiets als ze 1 meter van je af fietsen en dan zo hard gaan schreeuwen dat je aan de kant moet gaan, terwijl ze genoeg ruimte hebben:S...


Wielrennen is een heel gevaarlijke sport hoor. Voor je het weet val je op de grond met 40 km/h. Wielrenners nemen meestal het zekere voor het onzekere.
Zelf ben ik ook wel eens een stukje gaan rijden met een groepje, toen sprong er ineens een kat op de weg vlak voor het wiel van de voorste. Boem!! Over de kat heen maakte salto voorover. De gene daar achter ging daar overheen. Daar ging zijn dure carbonframe. Gelukkig reed ik een beetje achteraan.


Ging de kat dood?



Nee, die rende nadat ie geraakt was meteen weg xD


Jij vermoorde mijn kat! You basterd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Morgen word het een slagveld op het eind van de boulevard in Vlissingen, mark my words. Als ik vandaag al zag hoe vaak die mensen om donderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Geen Tom Boonen in de Tour of op BK
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Tour de France gaat fantastisch voor Quick-Step ondanks afwezigheid Boonen. Alleen de witte trui een keer dragen wordt onmogelijk.
- Tweemaal prijs voor de strijdlust.
- Beste ploeg.
- Gele trui.
- Groene trui.
- Bolletjestrui.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 10 Jul 2010 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Morgen Morzine-Avoriaz, kom daar best vaak om voor wintersport, kijken hoe het er in de zomer uit ziet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jul 2010 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Armstrong verliest zwaar tijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Jul 2010 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Rotterdam-Brussels vond ik een leuke rit. Vijf uur en half zat ik te genieten ; Ben zo'n persoon die kan genieten van de omgevingen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

konnichiwa schreef:
Rotterdam-Brussels vond ik een leuke rit. Vijf uur en half zat ik te genieten ; Ben zo'n persoon die kan genieten van de omgevingen...

Ja dat heb ik ook. Ik snap niet dat mensen naar bijvoorbeeld een GP kijken als ze ook gewoon de tour kunnen kijken dat door een veel spannender landschap gaat dan zo'n racecircuit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

vgo910 schreef:
konnichiwa schreef:
Rotterdam-Brussels vond ik een leuke rit. Vijf uur en half zat ik te genieten ; Ben zo'n persoon die kan genieten van de omgevingen...

Ja dat heb ik ook. Ik snap niet dat mensen naar bijvoorbeeld een GP kijken als ze ook gewoon de tour kunnen kijken dat door een veel spannender landschap gaat dan zo'n racecircuit.


Niet iedereen zit te wachten op een spannend landschap...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Rit van vandaag was zeer leuk. Belgen Kevin De Weert en Jurgen Van den Broeck doen het mooi. Ook de Nederlander Gesink doet het zeer goed. Bij de toppers zien we Contador en Schleck. Evans door het ijs gezakt, met een beetje geluk landt hij na Jurgen Van den Broeck in de stand na zijn disloyale kritiek dat Lotto geen goede renners had om een Tour klassement te rijden buiten hem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Best leuk, dat wielrennen om af en toe te kijken (keek net tijdens een grote afdaling ofzo)
Maar ik snap er niks van in tegenstelling tot voetbal. Het lijkt zo simpel, maar er schijnt een systeem achter wielrennen te zitten?

Al met al wel leuk om te zien af en toe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Renshaw was leuk vandaag, ik heb nog nooit iemand kopstoten weten uitdelen tijdens de spurt. Achteraf waren zowel Renshaw als ploegmaat Cavendish als ploegleider Peiper verbaasd over de uitsluting. Je hebt het gehoord peloton; je mag Cavendish van de fiets trappen morgen. Hij heeft er niets op tegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Joni Philips schreef:
Renshaw was leuk vandaag, ik heb nog nooit iemand kopstoten weten uitdelen tijdens de spurt. Achteraf waren zowel Renshaw als ploegmaat Cavendish als ploegleider Peiper verbaasd over de uitsluting. Je hebt het gehoord peloton; je mag Cavendish van de fiets trappen morgen. Hij heeft er niets op tegen.


Lol idd, 3x nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jul 2010 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ook pijnlijk voor de Belgische Mountainbikers. Na Meirhaege is ook Paulissen betrapt op doping, en toch kunnen ze geen van beiden de clean rijdende veldrijder Nys verslaan in een MTB koers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jul 2010 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Een Luxemburgs mirakel in de maak? Schleck pakt na 18 kilometer reeds zes seconden terug op Contador met zijn acht seconden achterstand, ondanks het feit dat Contador normaal by far de betere tijdrijder is. In de proloog van 10 kilometer pakte Contador nog 42 seconden op Schleck.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Aug 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Laurent Fignon is dood RIP. Won tweemaal de Tour de France, maar is vooral bekend dankzij zijn 2de plaats met 8 seconden achterstand op LeMond. Hij leed aan kanker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De Spaanse wielerfederatie heeft Tourwinnaar Alberto Contador een schorsing van één jaar voorgesteld. Dat vernam het Spaanse persagentschap EFE van bronnen binnen de federatie. Hij zou ook zijn Tour-zege moeten inleveren, meldt El Païs.
http://www.hln.be/hln/nl/1297/Doping-In-Wielrennen/article/detail/1213791/2011/01/26/Contador-een-jaar-geschorst-door-Spaanse-federatie.dhtml#reageerTag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nu heb ik al 3 weken lang het tour topic gemist maar het is nutteloos die op de laatste dag nog aan te maken.
Dus, vandaag de tijdrit en morgen naar Parijs toe.
Andy Schleck staat met ca. 25 seconden voor, wie gaat er winnen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Lance Armstrong
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ellentjeeah schreef:
Nu heb ik al 3 weken lang het tour topic gemist maar het is nutteloos die op de laatste dag nog aan te maken.
Dus, vandaag de tijdrit en morgen naar Parijs toe.
Andy Schleck staat met ca. 25 seconden voor, wie gaat er winnen?
54 op zijn broer, 57 seconden op Evans. En de winnaar wordt hopelijk Andy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jan 2012 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Veldrijden is toch een prachtige sport. Eén ronde ver en er rijden zeven Belgen bij de eerste 9. Aangezien er maximaal zeven mensen per land mogen meedoen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group