Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 11:19    Onderwerp: Algemene Anime & Manga Topic Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Citaat:
In dit topic kun je vrij spreken over anime, manga en andere Japan-gerelateerde onderwerpen. Op deze manier moet je geen topic aanmaken voor kleine vragen of opmerkingen op de reviews. Je kunt vertellen welke anime je volgt, vragen welke anime de moeite zijn, ... Het is dus een algemeen topic voor alle opmerkingen die geen eigen topic nodig hebben.


Laatst aangepast door Joni Philips op 05 Okt 2011 19:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Het nieuwe anime seizoen is begonnen in Japan... en het lijkt niet heel veel soeps, eigenlijk.

Ik ben nog wat anime aan 't afronden van vorig seizoen (Nyan Koi op 't moment, een redelijk geslaagde komedie) maar heb toch wel zin in anime als Durarara, een seinen (zeg maar voor 16+) van de schrijver van Baccano:



Citaat:
The author Narita and illustrator Yasuda Suzuhito’s “distorted love story” is set in Ikebukuro, Tokyo, and revolves around an ensemble cast including street thugs, high school students, a female radio host, an underworld doctor, a young information vendor, and a headless Irish fairy.

Narita Ryougo may be better known to English speakers as the author of the Baccano! novel series.


Gelukkig is er ook nog Nodame Cantabile: Finale en komt Shaft (Sayonara Zetsubou Sensei, Maria Holic) met een vampier anime.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2008
Berichten: 397

Nodame Cantabile is de enige anime die ik dit seizoen ga kijken.
Durara ga ik een 3 episodes kans geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wazzim BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2008
Berichten: 305

Kan niet wachten op de Gundam 00 movie
Voor de rest is er niet veel interessants dit jaar volgens mij...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 416

dit jaar komt fate stay night de movie dat word wachten op een dvd release
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 10 Jan 2010 09:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Durarara ziet er goed uit, voor zover je dat kan zeggen van een eerste ep. Verder heb ik ook nog de eerste episodes van Ookamikakushi en Sora no Woto en gekeken.

Ookamikakushi gaat over een jongen die verhuist naar een stad met een heleboel legenden over reincarnaties van goden iN wolfvorm. Hier komt hij terecht in een klas met kinderen die allemaal opvallend aardig tegen hem doen, behalve eentje. En dan is er ook nog het feit dat mensen niet in het oude deel van de stad mogen komen, omdat ze daar niet van nieuwkomelingen houden.... Best wel creepy allemaal, de sfeer was wel erg goed gedurende de hele episode. Ik blijf hem kijken dus!

Sora no Woto gaat over een meisje dat het leger ingaat na een 15-jarige oorlog om trompet te leren spelen. Gaat veel over muziek enzo, maar het ziet er wel ok uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Jan 2010 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

BeWario schreef:
Sora no Woto gaat over een meisje dat het leger ingaat na een 15-jarige oorlog om trompet te leren spelen. Gaat veel over muziek enzo, maar het ziet er wel ok uit




Mooie sfeer! Het gegeven is een beetje cliche (van de maidens en demons - er mogen van mij best meer muziek anime komen) maar wat een sfeer en mooie achtergronden. Denk dat ik 'm wel blijf kijken. 7.5/10

Durarara krijgt een 8/10


Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 10 Jan 2010 13:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 10 Jan 2010 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2008
Berichten: 397

Uchiha_Shadow schreef:
BeWario schreef:
Sora no Woto gaat over een meisje dat het leger ingaat na een 15-jarige oorlog om trompet te leren spelen. Gaat veel over muziek enzo, maar het ziet er wel ok uit


Mooie sfeer! Het gegeven is een beetje cliche (van de maidens en demons - er mogen van mij best meer muziek anime komen) maar wat een sfeer en mooie achtergronden. Denk dat ik 'm wel blijf kijken. 7.5/10

Durarara krijgt een 8/10


Ben je niet een beetje te voorbarig met je cijfers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 10 Jan 2010 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

groente12 schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
BeWario schreef:
Sora no Woto gaat over een meisje dat het leger ingaat na een 15-jarige oorlog om trompet te leren spelen. Gaat veel over muziek enzo, maar het ziet er wel ok uit


Mooie sfeer! Het gegeven is een beetje cliche (van de maidens en demons - er mogen van mij best meer muziek anime komen) maar wat een sfeer en mooie achtergronden. Denk dat ik 'm wel blijf kijken. 7.5/10

Durarara krijgt een 8/10


Ben je niet een beetje te voorbarig met je cijfers


Dat is - uiteraard - voor de eerste aflevering. Plus misschien wat potentieel.

Ik denk dat in zo'n 80% van de gevallen het cijfer uiteindelijk wel (min of meer) lijkt te kloppen voor de hele anime. Je weet zowiezo wel of je te maken hebt met een goede of slechte anime (behalve misschien met Haruhi, waar de eerste episode expres slecht is ).



Ookami Kakushi dan... hmm, beetje gemixte gevoelens. Geschreven door Ryuukishi07 (Higurashi, Umineko), dit wordt duidelijk een over-the-top thriller vol met manipulatie en bovennatuurlijke krachten... maar de eerste episode is eigenlijk een aaneenrijging van cliches. Visueel ook niet erg indrukwekkend. 6.5/10



Dance in the Vampire Bund had een erg leuke eerste episode. Twilight is totaal niet mijn ding maar de manier waarop vampieren hier worden neergezet is wel erg leuk. Helaas is de hoofdpersoon in de manga een loli (klein meisje) die nogal vaak halfnaakt neer wordt gezet... maar misschien pakt de anime beter uit. 7/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

de nieuwe fairytail chapter maakt mij nieuwsgierig en gildarts is ook vet van wat ik nu van hem heb gezien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
LordyLord BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2009
Berichten: 209

Uchiha_Shadow schreef:
*allemaal crap over slechte anime's*


*kotst*
Ik ben echt zo klaar met die actie-meiden/vampier anime's. De lol was er voor mij al eerlijk gezegd met sailor moon al uit, en het wordt steeds belachelijker. Ik hou die series niet eens meer uit elkaar en snap dan ook niet dat iemand het nog kan waarderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

trouwens nog een vraagje. van bakuman waarneer komt eigenlijk die anime uit want in een van de laaste chapters wordt hij wel aangekondigt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 416

Indo Chad schreef:
trouwens nog een vraagje. van bakuman waarneer komt eigenlijk die anime uit want in een van de laaste chapters wordt hij wel aangekondigt


oktober 2010 als ik het goed heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

LordyLord schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
*allemaal crap over slechte anime's*


*kotst*
Ik ben echt zo klaar met die actie-meiden/vampier anime's. De lol was er voor mij al eerlijk gezegd met sailor moon al uit, en het wordt steeds belachelijker. Ik hou die series niet eens meer uit elkaar en snap dan ook niet dat iemand het nog kan waarderen.


No offense, maar het is duidelijk dat je de desbetreffende anime niet hebt gezien. En waarschijnlijk niet genoeg (goede) anime in het algemeen want anders wist je wel dat vrijwel niks tegenwoordig nog op Sailor Moon (AKA mahou shoujo) lijkt. Ik ben helemaal voor originaliteit, wat toegegeven in dit seizoen wat ver te zoeken is, maar je post slaat de plank helemaal mis wat mij betreft.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik niet kritisch ben; zo'n 50-80% van de anime die nu uit komt is inderdaad gerycled. Ik heb 't gehad met harems, shounen en andere anime die gewoonweg geen verhaal vertellen. Maar het blijft een leuke hobby voor die anime die buiten deze categorieen vallen.

EDIT: Leuk dat er een Bakuman anime aan komt, wist ik nog niet


Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 11 Jan 2010 20:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

oke thx lorenzogilds
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
LordyLord BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2009
Berichten: 209

Uchiha_Shadow schreef:
LordyLord schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
*allemaal crap over slechte anime's*


*kotst*
Ik ben echt zo klaar met die actie-meiden/vampier anime's. De lol was er voor mij al eerlijk gezegd met sailor moon al uit, en het wordt steeds belachelijker. Ik hou die series niet eens meer uit elkaar en snap dan ook niet dat iemand het nog kan waarderen.

En waarschijnlijk niet genoeg (goede) anime in het algemeen want anders wist je wel dat vrijwel niks tegenwoordig nog op Sailor Moon (AKA mahou shoujo) lijkt.


Neen, je begrijpt me een tikkeltje verkeerd denk ik.
Ik bedoel niet sailor moon achtige anime's. Ik bedoel anime's met wannabe badass loli verhalen. Blood+ kon ik nog net trekken, maar toe
http://www.youtube.com/watch?v=m8SFwZeD-Kg

Gtfo.

en
http://www.youtube.com/watch?v=0A3acY5XpMc
Is hellsing met een wijf.
Het verhaal lijkt me ook al helemaal niets.
Ik kan het natuurlijk fout hebben. Maar de kans is groot dat dit de zoveelste stereotiep is waar ik het over heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Shounen Anime`s vertellen geen verhaal?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

LordyLord schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
LordyLord schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
*allemaal crap over slechte anime's*


*kotst*
Ik ben echt zo klaar met die actie-meiden/vampier anime's. De lol was er voor mij al eerlijk gezegd met sailor moon al uit, en het wordt steeds belachelijker. Ik hou die series niet eens meer uit elkaar en snap dan ook niet dat iemand het nog kan waarderen.

En waarschijnlijk niet genoeg (goede) anime in het algemeen want anders wist je wel dat vrijwel niks tegenwoordig nog op Sailor Moon (AKA mahou shoujo) lijkt.


Neen, je begrijpt me een tikkeltje verkeerd denk ik.
Ik bedoel niet sailor moon achtige anime's. Ik bedoel anime's met wannabe badass loli verhalen. Blood+ kon ik nog net trekken, maar toe
http://www.youtube.com/watch?v=m8SFwZeD-Kg

Gtfo.

en
http://www.youtube.com/watch?v=0A3acY5XpMc
Is hellsing met een wijf.
Het verhaal lijkt me ook al helemaal niets.
Ik kan het natuurlijk fout hebben. Maar de kans is groot dat dit de zoveelste stereotiep is waar ik het over heb.


Tja, de eerste episodes lijken zeker niet die kant op te gaan; ik ben wel bang dat Vampire Bund die kant op gaat maar de eerste episode was een vrij originele en grappige Quiz Show over vampieren waar de "hoofdloli" nog nauwelijks in voor kwam. Vandaar het cijfer; de trailer vond ik idd ook niks aan, maar Shaft is wel een redelijk goed animatieproductie bedrijf.

En Ookami Kakushi is meer een mysterie/thriller met een kerel als hoofdpersoon... maar die ga ik waarschijnlijk ook niet kijken omdat ik de eerste ep totaal niet bijzonder vond; idd te veel stereotypjes.

Dat "killer lolis" niet je ding zijn, fair enough, maar er zit nog wel wat variatie in het genre, en zo'n groot deel van het anime totaal nemen ze nou ook weer niet op. Ik zou Ookami en Vampire Bund trouwens niet eens met elkaar vergelijken, en al helemaal niet met Sailor Moon. Vampire Bund en Blood+ misschien nog wel, maar alsnog een behoorlijk andere sfeer (ik betwijfel of Bund ook maar in de buurt gaat komen van Blood+ qua kwaliteit).

@ ninodude: Ik heb het persoonlijk een beetje gehad met de shounens, waar het grote verhaal meestal niet verder komt dan "de wereld redden", ik heb er gewoon te veel van gezien. Er zitten in sommige best wat leuke elementen (zo kijk ik FMAB nog wel), maar de characters zijn vaak nogal cliche en ik ben niet iemand die goed tegen herhaling kan. Een beetje volwassen toon en character diepgang, in anime die er van uit gaan dat de kijker zelf wel wat kan uitvogelen zonder het overduidelijk te maken, daar ben ik nu meer naar op zoek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

@uchiha: heb je ergo proxy al gekeken? Dat vind ik echt de beste anime als het gaat om verhaal en dingen zelf uitvogelen. Zeker aan te raden voor mensen die hem nog niet hebben gezien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordyLord BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2009
Berichten: 209

Uchiha_Shadow schreef:
LordyLord schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
LordyLord schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
*allemaal crap over slechte anime's*


*kotst*
Ik ben echt zo klaar met die actie-meiden/vampier anime's. De lol was er voor mij al eerlijk gezegd met sailor moon al uit, en het wordt steeds belachelijker. Ik hou die series niet eens meer uit elkaar en snap dan ook niet dat iemand het nog kan waarderen.

En waarschijnlijk niet genoeg (goede) anime in het algemeen want anders wist je wel dat vrijwel niks tegenwoordig nog op Sailor Moon (AKA mahou shoujo) lijkt.


Neen, je begrijpt me een tikkeltje verkeerd denk ik.
Ik bedoel niet sailor moon achtige anime's. Ik bedoel anime's met wannabe badass loli verhalen. Blood+ kon ik nog net trekken, maar toe
http://www.youtube.com/watch?v=m8SFwZeD-Kg

Gtfo.

en
http://www.youtube.com/watch?v=0A3acY5XpMc
Is hellsing met een wijf.
Het verhaal lijkt me ook al helemaal niets.
Ik kan het natuurlijk fout hebben. Maar de kans is groot dat dit de zoveelste stereotiep is waar ik het over heb.


(ik betwijfel of Bund ook maar in de buurt gaat komen van Blood+ qua kwaliteit).
well that seals it for me.
Ja, ik geef ook toe dat het niet zo mijn ding is.
Aan de andere kant vond Elfen lied erg sterk gebracht, terwijl het af en toe ook van die loli momenten had. Wat ik jammer vind is dat de meeste animes van de laatste seizoenen zo zwak zijn en op elkaar lijken. Er zit gewoon niets memorabels tussen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

BeWario schreef:
@uchiha: heb je ergo proxy al gekeken? Dat vind ik echt de beste anime als het gaat om verhaal en dingen zelf uitvogelen. Zeker aan te raden voor mensen die hem nog niet hebben gezien


Heb de DVD box set hier staan een van de beste anime die ik heb gezien, verhaal, grafisch, diepte, interessante characters en een goed tempo. Wat jammer dat Manglobe na Ergo Proxy, Samurai Champloo en Michiko to Hatchin een vreselijke anime adaptie van een ecchi manga heeft gedaan =/ Maar misschien moeten ze wat geld hebben om hun normale (lees: betere) projecten te financieren.

@ LordyLord: Elfen Lied vind ik helemaal geen "loli" achtige anime, maar goed, ik ben het zowiezo niet helemaal eens om "loli killer" als een genre te bestempelen. Elfen Lied creert een prachtig balans tussen actie, drama en slice of life comedy. Nog zo'n juweeltje dus.

Goede anime van de afgelopen seizoenen:
Kuuchuu Buranko (aka Trapeze), Aoi Bungaku, Bakemonogatari, Cross Game...

tja heel veel zijn het er niet maar ik mix anime die nu op de buis zijn met verborgen juweeltjes (bijvoorbeeld Kemonozume, Mononoke) en dan valt er altijd wel ergens van te genieten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordyLord BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2009
Berichten: 209

Uchiha_Shadow schreef:
BeWario schreef:
@uchiha: heb je ergo proxy al gekeken? Dat vind ik echt de beste anime als het gaat om verhaal en dingen zelf uitvogelen. Zeker aan te raden voor mensen die hem nog niet hebben gezien


Heb de DVD box set hier staan een van de beste anime die ik heb gezien, verhaal, grafisch, diepte, interessante characters en een goed tempo. Wat jammer dat Manglobe na Ergo Proxy, Samurai Champloo en Michiko to Hatchin een vreselijke anime adaptie van een ecchi manga heeft gedaan =/ Maar misschien moeten ze wat geld hebben om hun normale (lees: betere) projecten te financieren.

@ LordyLord: Elfen Lied vind ik helemaal geen "loli" achtige anime, maar goed, ik ben het zowiezo niet helemaal eens om "loli killer" als een genre te bestempelen. Elfen Lied creert een prachtig balans tussen actie, drama en slice of life comedy. Nog zo'n juweeltje dus.

Goede anime van de afgelopen seizoenen:
Kuuchuu Buranko (aka Trapeze), Aoi Bungaku, Bakemonogatari, Cross Game...

tja heel veel zijn het er niet maar ik mix anime die nu op de buis zijn met verborgen juweeltjes (bijvoorbeeld Kemonozume, Mononoke) en dan valt er altijd wel ergens van te genieten


Misschien ben ik dan de juweeltjes gewend als standaard, en waardeer ik 'normale' anime niet zozeer als de rest. =/
Je zegt echt erg veel dingen waar ik het niet mee eens ben maar ik heb geen zin heb om te miereneuken. Dus oke. Daarbij moet ik je wel bedanken omdat je me herinnert aan Aoi Bungaku, die idd interessant klonk. Da's toch een verzameling van verhalen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

LordyLord schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
BeWario schreef:
@uchiha: heb je ergo proxy al gekeken? Dat vind ik echt de beste anime als het gaat om verhaal en dingen zelf uitvogelen. Zeker aan te raden voor mensen die hem nog niet hebben gezien


Heb de DVD box set hier staan een van de beste anime die ik heb gezien, verhaal, grafisch, diepte, interessante characters en een goed tempo. Wat jammer dat Manglobe na Ergo Proxy, Samurai Champloo en Michiko to Hatchin een vreselijke anime adaptie van een ecchi manga heeft gedaan =/ Maar misschien moeten ze wat geld hebben om hun normale (lees: betere) projecten te financieren.

@ LordyLord: Elfen Lied vind ik helemaal geen "loli" achtige anime, maar goed, ik ben het zowiezo niet helemaal eens om "loli killer" als een genre te bestempelen. Elfen Lied creert een prachtig balans tussen actie, drama en slice of life comedy. Nog zo'n juweeltje dus.

Goede anime van de afgelopen seizoenen:
Kuuchuu Buranko (aka Trapeze), Aoi Bungaku, Bakemonogatari, Cross Game...

tja heel veel zijn het er niet maar ik mix anime die nu op de buis zijn met verborgen juweeltjes (bijvoorbeeld Kemonozume, Mononoke) en dan valt er altijd wel ergens van te genieten


Misschien ben ik dan de juweeltjes gewend als standaard, en waardeer ik 'normale' anime niet zozeer als de rest. =/
Je zegt echt erg veel dingen waar ik het niet mee eens ben maar ik heb geen zin heb om te miereneuken. Dus oke. Daarbij moet ik je wel bedanken omdat je me herinnert aan Aoi Bungaku, die idd interessant klonk. Da's toch een verzameling van verhalen?


Ik heb dat ook een beetje hoor, 80% van de anime die ik kijk scoort gewoon ongelofelijk hoog. Dus als ik gewoon een paar anime check die nu op de buis zijn (zelfs als het de beste op dat moment zijn) is het toch even slikken.

Aoi Bungaku is inderdaad een collectie van verhalen, en scoort heel hoog op o.a. ANN:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=11096

Tot en met episode 10 is gesubbed, met een weekje of 2 is het subben wel klaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordyLord BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2009
Berichten: 209

I think ill stfu now.
Ik heb Aoi Bungaku gezien en ben bij ep 3.
Ik trek mijn eerdere statement qua 'niets dit seizoen in.'

Thank you for reminding me, sir.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Gezer schreef:
Citaat:
@ ninodude: Ik heb het persoonlijk een beetje gehad met de shounens, waar het grote verhaal meestal niet verder komt dan "de wereld redden", ik heb er gewoon te veel van gezien. Er zitten in sommige best wat leuke elementen (zo kijk ik FMAB nog wel), maar de characters zijn vaak nogal cliche en ik ben niet iemand die goed tegen herhaling kan. Een beetje volwassen toon en character diepgang, in anime die er van uit gaan dat de kijker zelf wel wat kan uitvogelen zonder het overduidelijk te maken, daar ben ik nu meer naar op zoek.



One Piece says hi, geen enkel anime houd het nog zo spannend na +420 episodes.


SPOILERS: the good guys win

nee maar even serieus ik heb OP niet gezien (alleen een beetje gelezen) maar zal niet zo snel aan een 420 episode anime beginnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group