Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Everybody_lies schreef:
*plaatje* De foto van de wk finale

De commentator moest eerst nog via zijn oortje doorkrijgen dat het Morgan Freeman was volgens mij Het duurde hem namelijk 3 seconden om het te zeggen haha. Ik herkende hem meteen

Maar waarom is dat dé foto van de WK-finale? Omdat Morgan Freeman er op staat?

Dellion is trouwens toch wel een beetje degene die mij iets minder trots maakt om een Nederland-supporter te zijn hier. We begrijpen je punt nu echt wel, en aangezien dit toch voor eeuwig doorgaat en er niets zinnigs uitkomt, houd je kop even; same voor Christian though.

Kurosaki schreef:
Trouwens meer mensen die in Eindhoven gekeken hebben?

Hèhè http://twitter.com/politieehv/status/18290858100

IO Interactive (makers Hitman, Kane & Lynch) zijn epic trouwens:

http://twitter.com/IOInteractive/status/18301590531

Ace Quorthon schreef:
En een spannend gevecht was het zeker!

Alleen jammer dat het iets te letterlijk een "gevecht" was

Maar toch even, niet for teh trollz maar for teh phun:



Laatst aangepast door GekooktEi op 12 Jul 2010 11:03; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

ace_quorthon schreef:
In plaats van de andere ploeg te laten voetballen hebben nl en spanje er allebei voor gekozen om het de ander moeilijk te maken. Beide ploegen hebben een dodelijk middenveld, en beiden hadden de opdracht om elkaars middenveld dwars te liggen. Dat levert misschien geen mooi voetbal op, maar wel een interessant gevecht. En een spannend gevecht was het zeker!
Het probleem is dat ik even goed voetbal kan spelen waarbij ik de tegenstander van het veld probeer te trappen. Je kijkt sport om te zien wat je zelf niet kunt. In de Tour de France wil ik ook niet zien hoe de bus zeer traag naar boven rijdt, ik wil zien hoe ze de Mont Ventoux naar boven vlammen. Aangezien ik geen expliciete band heb met Nederland of Spanje, zat er dan ook geen spanning in. Naar Uruguay-Duitsland en Nederland-Uruguay keek ik juist vol spanning.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik denk dat Duitsland vs Nederland een veel, veel leukere wedstrijd was geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Misschien wel een eerlijkere. Net voor dat ene doelpunt had die corner gewoon gegeven moeten worden, dan was het penalty's geweest. Maar die stomme schele Brit ziet het niet.

Heitinga vond ik een beetje stom dat hij rood kreeg, hoewel het dus wel verhinderen was van een doelpunt, maar geef die teringlelijke Puyol dan ook geel toen hij met zn hele lichaam aan Robben hing, wtf echt!

Nigel de Jong had gewoon gelijk rood moeten krijgen, die schop kan echt niet!

Maar goed, finale was echt spannend, maar Spanje heeft in mijn ogen zeker niet terecht gewonnen. Als ze echt een doelpunt hadden gemaakt zonder voorafgaande dingen die niet gezien worden, dan is het nog terecht dat ze winnen, maar dit slaat echt fucking nergens op!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413



Hierdoor heeft spanje gewonnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

GekooktEi schreef:
Everybody_lies schreef:
*plaatje* De foto van de wk finale

De commentator moest eerst nog via zijn oortje doorkrijgen dat het Morgan Freeman was volgens mij Het duurde hem namelijk 3 seconden om het te zeggen haha. Ik herkende hem meteen

Maar waarom is dat dé foto van de WK-finale? Omdat Morgan Freeman er op staat?


De foto toont hoe "spannend" de eerste 90 minuten waren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Christian Vuye schreef:
Jullie waren gewoon zo overtuigd van de overwinning, dat jullie nu hard op jullie voetjes zijn getrapt. Arrogant, dus. Net Duitsland, die dachten voor de wedstrijd met Spanje, dat ze al in de finale stonden.


Ik hoorde dat de Vlaamse kranten ook vol stonden over de Nederlandse arrogantie.
Je eigen land supporten en verwachten dat deze wereldkampioen wordt vind ik iets anders dan arrogantie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Citaat:
Hèhè http://twitter.com/politieehv/status/18290858100


Ja het was niet normaal druk, ben ook bijna een aantal keer omgeduwd doordat de menigte duwde. Jammer dat het slecht afliep anders kwam ik deze morgen pas thuis. The day after doet het nog meer pijn.

Nja die huldeging mogen ze nu van mijn in hun reet steken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ja wij Nederlanders hebben iets dat niemand anders heeft, support.
Misschien is dat de reden dat we vaak tot een van de beste van de wereld behoren.
En niet zijn zoals spanje of whatever, eendagsvliegen

GekooktEi

Same here!
Dat jij nou niet trots bent en blabla


Laatst aangepast door Velqor op 12 Jul 2010 12:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Joris schreef:
Christian Vuye schreef:
Jullie waren gewoon zo overtuigd van de overwinning, dat jullie nu hard op jullie voetjes zijn getrapt. Arrogant, dus. Net Duitsland, die dachten voor de wedstrijd met Spanje, dat ze al in de finale stonden.


Ik hoorde dat de Vlaamse kranten ook vol stonden over de Nederlandse arrogantie.
Je eigen land supporten en verwachten dat deze wereldkampioen wordt vind ik iets anders dan arrogantie.


Belgen snappen niet wat vaderlandsliefde is omdat ze in zo'n verrot verdeeld kutlandje leven. Je slaat de spijker op zn kop Joris. Achterlijke journalistiek van de Belgen ook weer.

Helaas pindakaas wat betreft de wedstrijd. Winst voor Nederland zat er echt wel in. Het geluk dat ze de vorige wedstrijden naar de overwinning bracht zat er deze finale helaas niet in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joris schreef:
Christian Vuye schreef:
Jullie waren gewoon zo overtuigd van de overwinning, dat jullie nu hard op jullie voetjes zijn getrapt. Arrogant, dus. Net Duitsland, die dachten voor de wedstrijd met Spanje, dat ze al in de finale stonden.


Ik hoorde dat de Vlaamse kranten ook vol stonden over de Nederlandse arrogantie.
Je eigen land supporten en verwachten dat deze wereldkampioen wordt vind ik iets anders dan arrogantie.


Link? Of is dit gebakken lucht?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Uchiha_Shadow schreef:
Ik denk dat Duitsland vs Nederland een veel, veel leukere wedstrijd was geweest.


Dat zou echt epic zijn geweest.



Trouwens kan er geen slotje komen op dit topic? het is nu niets meer dan flamewar en uitschelden. het is voorbij en volgende keer doen we het beter.



Laatst aangepast door Lawliet op 12 Jul 2010 12:34; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Roderick schreef:
Joris schreef:
Christian Vuye schreef:
Jullie waren gewoon zo overtuigd van de overwinning, dat jullie nu hard op jullie voetjes zijn getrapt. Arrogant, dus. Net Duitsland, die dachten voor de wedstrijd met Spanje, dat ze al in de finale stonden.


Ik hoorde dat de Vlaamse kranten ook vol stonden over de Nederlandse arrogantie.
Je eigen land supporten en verwachten dat deze wereldkampioen wordt vind ik iets anders dan arrogantie.


Belgen snappen niet wat vaderlandsliefde is omdat ze in zo'n verrot verdeeld kutlandje leven. Je slaat de spijker op zn kop Joris. Achterlijke journalistiek van de Belgen ook weer.

Helaas pindakaas wat betreft de wedstrijd. Winst voor Nederland zat er echt wel in. Het geluk dat ze de vorige wedstrijden naar de overwinning bracht zat er deze finale helaas niet in.


Ook aan jou? Link ofzo?

Geen link? Of is dit gewoonweg een bevolking beschuldigen van iets? Jaja 'van Duitsen bloed' komt nu wel heel erg boven....En toch is men verbaasd dat iemand zoals Geert Wilders veel stemmen haalt..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Ik beschuldig een volk van niets. Ik vind de journalistiek idioot als men van arrogantie spreekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

konnichiwa schreef:
Joris schreef:
Christian Vuye schreef:
Jullie waren gewoon zo overtuigd van de overwinning, dat jullie nu hard op jullie voetjes zijn getrapt. Arrogant, dus. Net Duitsland, die dachten voor de wedstrijd met Spanje, dat ze al in de finale stonden.


Ik hoorde dat de Vlaamse kranten ook vol stonden over de Nederlandse arrogantie.
Je eigen land supporten en verwachten dat deze wereldkampioen wordt vind ik iets anders dan arrogantie.


Link? Of is dit gebakken lucht?


ik ga even voor je zoeken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Roderick schreef:
Ik beschuldig een volk van niets. Ik vind de journalistiek idioot als men van arrogantie spreekt.


En waar doet men dat dan?

Als vaderlandsliefde bestaat uit het beledigen en uitschelden van een ander land en zijn inwoners kuch'Belgen snappen niet wat vaderlandsliefde is omdat ze in zo'n verrot verdeeld kutlandje leven.'


Dan zie ik het eerder als een compliment dat ik geen of weinig vaderlandsliefde heb...

@Joris: Thx...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Belgen zijn niet zo chauvinistisch als Fransen of Nederlanders, wij zijn eerder als de Engelsen. Als we iemand kunnen afbreken, doen we dat. Vorige week nog wereldkampioen en nu een oefenwedstrijd verloren? Geloof me, je krijgt kritiek. Bij ons moet een kampioen zich blijven bewijzen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ik begin niet echt een beter idee te krijgen over belgen nu hoor,
meer een soort urk mentaliteit ofzo
Tot nu toe nog steeds blij dat ik er niet woon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Enige ergernis over de arrogantie van de fans

(...)

Mazzelaars zijn het, de spelers van het Nederlands elftal. Verkrampte, houterige voetballers die met gelukstreffers door hun wedstrijden zwijnen. Althans, dat oordelen de Vlaamse kranten. Veel aandacht besteden de Belgische media niet aan het WK, de Rode Duivels spelen immers niet mee.

Opvallend is hoe de Vlaamse media inzoomen op de overmoed bij de fans. Zelfverzekerde lieden, volledig in Oranje uitgedost, die in de microfoon brullen dat de cup al binnen is. De boodschap is duidelijk: het zou mooi zijn als deze arrogantie zondag genadeloos door Spanje wordt afgestraft. Vlamingen houden van Nederland als van een grote broer: meer vrees dan vriendschap. Je weet nooit wanneer je een opdoffer krijgt van hem, maar wel dat je hem krijgt.

Neem het verslag woensdag in De Standaard van de wedstrijd tegen Uruguay. Een allesbehalve hartverwarmende wedstrijd, schrijft de krant. ‘Behalve in de tweede helft tegen Brazilië toonde Nederland zich op dit toernooi on-Hollands door spektakelarm spel.’

‘Maar daar hoorde je bij onze noorderburen weinig hanen naar kraaien’, vervolgt de krant. ‘De derde WK-finale in de geschiedenis van het al bij al kleine landje is toch een regelrechte stunt.’

Venijniger is columnist Hugo Camps in De Morgen. ‘Met bijna in elke wedstrijd een lucky goal’, noteert hij na afloop van Nederland – Uruguay. ‘De mannen van Bert van Marwijk voetbalden traag, slordig, verkrampt en zuinig.’

Is er volgens de Vlamingen dan geen enkele rechtvaardiging voor de Oranjehysterie? Jawel, vindt Camps. Bij vlagen legt Oranje absolute schoonheid op de mat. Maar die dominantie duurt nooit langer dan een kwartiertje. ‘Daarna is de inspiratie weer een tijd weg. Als Nederland de finale wint, zal het de geschiedenis ingaan als ‘wereldkampioen bevlieging’.

http://www.volkskrant.nl/archief_betaald/article1398841.ece/Enige_ergernis_over_de_arrogantie_van_de_fans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ik vind het maar zielig van ze.
Laat ze zelf beter presteren dan. Dat zie ik nog niet gebeuren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Citaat:
Opvallend is hoe de Vlaamse media inzoomen op de overmoed bij de fans. Zelfverzekerde lieden, volledig in Oranje uitgedost, die in de microfoon brullen dat de cup al binnen is.


Dat heeft eerder met sfeer te maken, gek doen en vetrouwen hebben. Zelfverzekerde lieden, ja die hebben we, de kunst is dat we die samen met ons allen zingen, ook dit heeft eerder met sfeer maken te maken.


Laatst aangepast door Kurosaki01 op 12 Jul 2010 13:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

wauw, best sneu van de Belgische pers. Ik snap het niet, ik voel me toch nog wel een beetje verwant aan de Belgen en ik zou (bijna) even hard mee brullen voor Belgie als zij in onze situatie zouden bevinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Joris schreef:
Veel aandacht besteden de Belgische media niet aan het WK, de Rode Duivels spelen immers niet mee.
Daarom dat het WK meer pagina's in de kranten krijgt dan de Tour de France in een wielerland als Belgie. En is het nieuws nu na een kwartier nog steeds bezig over het WK. Dat is langer dan complete journaals op Nederlandse publieke omroep.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Maar in Nederland gaat het de hele dag op tv al over het WK, met allerhande sportjournaals, studio voetbal, enz.

Verder wil ik niet België aanvallen ofzo, heb in Leuven de wedstrijd tegen Brazilië gezien, en daar waren veel toffe Belgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Als Belg was ik zelf voor Nederland dit WK, vind het dan ook jammer dat ze verloren van Spanje, zeker gezien de slechte beslissingen van de scheidsrechter. Maar als ik al deze commentaren lees, wat zijn jullie een stel zure verliezers zeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 37 van 39

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group