Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
chimnino BerichtGeplaatst: 19 Jun 2009 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Valentino Aledda schreef:
revolutie!!

De acht teams die deel uitmaken van de FOTA, stappen uit de Formule 1 en beginnen een eigen kampioenschap. Zo heeft de organisatie van teams donderdagnacht bekendgemaakt. De FOTA-teams gaan niet akkoord met de regelveranderingen die de internationale autosportbond FIA volgend jaar wil doorvoeren.


Ik las het ja. Ben normaal meer van de MotoGP omdat F1 niet meer is wat het ooit was. Hopelijk komt FOTA nu met een mooie klasse waar het weer leuk racen wordt zonder die klote regeltjes van de FIA.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/07/26/renault-geschorst-voor-grand-prix-van-europa/

Dat wiel had gister een ravage aan kunnen richten dus aan de ene kant denk ik wel dat dit verdiend is omdat ze hem door hebben laten rijden.


Ik hoop dat Massa ook weer in een F1 auto kan stappen volgend jaar. Meestal wordt je reactiesnelheid aangetast na een hersenbloeding, ik hoop dat het voor hem niet het geval is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Normaal gesproken lijkt me dit het einde van Massa's carriere, hij is toch ook niet meer de jongste(?) en mag na zo'n crash en dat letsel blij zijn als hij er niets blijvends aan overhoudt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hij is 28. Enkele maanden ouder dan Alonso.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

als je de foto ziet van z'n hem en z'n gezicht ...ziet er niet goed uit. Ik hoop dat ie niks aan z'n ogen heeft, wat een zonde zou ie niet meer mogen racen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 27 Jul 2009 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Er wordt zelfs gesproken over eventuele blindheid aan een oog :S. Dat zou betekenen einde carriere. Ik hoop echt dat hij weer hersteld..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Officieel: BMW vertrekt uit Formule 1
29 juli 2009

BMW verlaat na het seizoen 2009 de Formule 1. Dit heeft de Duitse autofabrikant woensdag bekendgemaakt tijdens een persconferentie in München. Reden voor het vertrek is een nieuwe bedrijfssstrategie: BMW wil meer geld gaan steken in duurzame technologische ontwikkeling. BMW blijft wel actief in de autosport.

Het besluit om met de Formule 1 te stoppen, is dinsdag genomen. "Natuurlijk was dit een erg moeilijke beslissing voor ons", liet BMW-topman Norbert Reithofer weten. "We hebben besloten onze strategie als bedrijf drastisch te wijzigen. We willen ons meer gaan richten op duurzaamheid en milieuvriendelijkheid. Op dat gebied willen we voorop blijven en hiermee willen we ons ook meer gaan profileren. De Formule 1 wordt om die reden een minder belangrijk marketingmiddel voor ons."

Snel meer.

bron:gupudate.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

'Ferrari vertrouwt Michael Schumacher de wagen van Felipe Massa toe, zolang die niet in staat is te racen', zegt de renstal in een communiqué. 'Michael Schumacher gaat akkoord en zal de volgende paar dagen een specifiek porgramma volgen om zich voor te bereiden, waarna hij al dan niet zijn deelname aan de Grote prijs van Europa op 23 augustus zal bevestigen.'
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF29072009_062&subsection=7
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

of beter:

Michael Schumacher zal Felipe Massa vervangen in de Grand Prix van Europa, die over een dikke drie weken verreden zal worden in Valencia. Dat heeft het team van Ferrari op woensdagavond bekend gemaakt. Het bericht komt als een volslagen verrassing, want een dag eerder ontkende manager Wili Weber nog in alle toonaarden dat zijn pupil terug zou keren in de Formule 1.

Schumacher is de meest succesvolle coureur die de Formule 1 ooit kende en nam in 2006 afscheid van de sport. Nu Massa voorlopig aan de kant staat na zijn ongeluk in Hongarije, zal de Duitser plaatsnemen naast zijn eigen vervanger; Kimi Raikkonen.

Na een afwezigheid van bijna drie jaar is het fitness-niveau van Schumacher natuurlijk niet helemaal op peil, maar hij heeft niet bepaald stilgezeten. Motorraces zorgden ervoor dat hij nog altijd in prima vorm verkeert, maar hij zal wel een trainingsprogramma moeten doorlopen, om ervoor te zorgen dat hij volledig scherp is als op 23 augustus de Grand Prix van Europa verreden wordt.

Of Schumacher ook in andere races de vervanger zal zijn van Massa, is nog onbekend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

.jammer van Massa maar wat zal het weer vele mooier worden
met Shumi .
Na drie jaar zie ik mijn idool terug in F1 ,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

Valentino Aledda schreef:
of beter:

Na een afwezigheid van bijna drie jaar is het fitness-niveau van Schumacher natuurlijk niet helemaal op peil, maar hij heeft niet bepaald stilgezeten. Motorraces zorgden ervoor dat hij nog altijd in prima vorm verkeert, maar hij zal wel een trainingsprogramma moeten doorlopen, om ervoor te zorgen dat hij volledig scherp is als op 23 augustus de Grand Prix van Europa verreden wordt.

Of Schumacher ook in andere races de vervanger zal zijn van Massa, is nog onbekend.


Ach, als de stig heeft ie ook niet stil gezeten dus met die fitness zal het wel goedkomen, nu.nl bericht trouwens dat schumacher alle races die dit seizoen nog resten zal overnemen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

We zullen het zien over z'n conditie. Voor superbikes heb je ook een goede conditie nodig, ik verwacht dus wel dat hij zou kunnen rijden.

Als ik het geld vrij had zou ik direct een kaartje voor Spa gekocht hebben, alleen om hem nog een x in een F1 wagen te zien... Helaas hebben andere dingen nu een hogere prio :S
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 29 Jul 2009 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Toch stelt zijn rentree niet zoveel voor in vergelijking met Armstrong, met alle respect voor Schumi overigens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 02 Aug 2009 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Joker schreef:
Toch stelt zijn rentree niet zoveel voor in vergelijking met Armstrong, met alle respect voor Schumi overigens.


gelijk heb je schumi neemt geen dope :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Aug 2009 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

zie sang schreef:
Joker schreef:
Toch stelt zijn rentree niet zoveel voor in vergelijking met Armstrong, met alle respect voor Schumi overigens.


gelijk heb je schumi neemt geen dope :p
Als je het mag innemen als medicijn, is het geen doping :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

ok joni hoeveel denk je dat er clean in de top 10 van deze editie geweest zullen zijn ???
er worden miljoenen verhandeld in een tour , 1 ritwinaar zit al op de blaren .
en er zullen er nog volgen .
Voor de gene die denken dat f1 niet zo lastig is als wielersport mispoes moet jij maar ff 1u40min full geconcentreerd en met G krachten omgaan , F1 is een uitputtende sport .
lees details wat een F1 renner niet moet doen om in de ankers te gaan op en neerschakelen geen servo enz .
al eens een F1 renner gezien gewoon afgetraind zelf in de winter , sorry Amstrong zit aan den dope en moet niets van die Texaan , geef mij maar Contaddor 14 alleen en zonder steun van onze kutbelg Bruneel...., Waarom kan Boonen niets meer coke en dope gaan niet te samen coke brengt je in een roes .....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009 09:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

zie sang schreef:
ok joni hoeveel denk je dat er clean in de top 10 van deze editie geweest zullen zijn ???
Niet te veel, maar ik wil maar zeggen: Armstrong mag meerdere dopingproducten nemen! Hij heeft er doktersvoorschriften voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

zie sang schreef:
ok joni hoeveel denk je dat er clean in de top 10 van deze editie geweest zullen zijn ???
er worden miljoenen verhandeld in een tour , 1 ritwinaar zit al op de blaren .
en er zullen er nog volgen .
Voor de gene die denken dat f1 niet zo lastig is als wielersport mispoes moet jij maar ff 1u40min full geconcentreerd en met G krachten omgaan , F1 is een uitputtende sport .
lees details wat een F1 renner niet moet doen om in de ankers te gaan op en neerschakelen geen servo enz .
al eens een F1 renner gezien gewoon afgetraind zelf in de winter , sorry Amstrong zit aan den dope en moet niets van die Texaan , geef mij maar Contaddor 14 alleen en zonder steun van onze kutbelg Bruneel...., Waarom kan Boonen niets meer coke en dope gaan niet te samen coke brengt je in een roes .....


Dude, leer eens ff duidelijk op te schrijven wat je nou te melden hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 03 Aug 2009 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Joker schreef:
zie sang schreef:
ok joni hoeveel denk je dat er clean in de top 10 van deze editie geweest zullen zijn ???
er worden miljoenen verhandeld in een tour , 1 ritwinaar zit al op de blaren .
en er zullen er nog volgen .
Voor de gene die denken dat f1 niet zo lastig is als wielersport mispoes moet jij maar ff 1u40min full geconcentreerd en met G krachten omgaan , F1 is een uitputtende sport .
lees details wat een F1 renner niet moet doen om in de ankers te gaan op en neerschakelen geen servo enz .
al eens een F1 renner gezien gewoon afgetraind zelf in de winter , sorry Amstrong zit aan den dope en moet niets van die Texaan , geef mij maar Contaddor 14 alleen en zonder steun van onze kutbelg Bruneel...., Waarom kan Boonen niets meer coke en dope gaan niet te samen coke brengt je in een roes .....


Dude, leer eens ff duidelijk op te schrijven wat je nou te melden hebt.


LUL niet Joker , jij plaats dat de terug keer van schumi niet zo belangrijk is dan die klote Amerikaan , Die wel dope neemt of ken je geen steek van
koers ??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 04 Aug 2009 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik weet inderdaad wat ik zelf zeg, ik weet alleen nog steeds niet wat jij nou wil toevoegen aan de discussie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 04 Aug 2009 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@ Joker
waar wil je naar toe met deze zin " Toch stelt zijn rentree niet zoveel voor in vergelijking met Armstrong " .
Dit vindt ik onzin want voor schumi is er in 3 jaar veel verandert " wagen "
dus wat Amstrong gedaan heeft weegt helemaal niet op tegen wat schumi nog te doen staat ,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 04 Aug 2009 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

In de Giro en dan de Tour voorin meestrijden is wel even wat andere koek dan een paar F1 races rijden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 04 Aug 2009 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Joker schreef:
In de Giro en dan de Tour voorin meestrijden is wel even wat andere koek dan een paar F1 races rijden.


Serieus? Wil jij hiermee zeggen dat fietsen met gemiddeld minder dan vijftig kilometer per uur op een fiets die jaren lang stil staat qua techniek moeilijker is? Moelijker dan rijden in een formule 1 wagen die gemiddeld 200km/u gaat? Een auto waar je al twee jaar niet in heb gereden en daarbij met technieken die nu al afgeschreven zijn? Een auto waar nu technieken in zitten waar je nog nooit mee heb gereden?

Echt waar?

Zoiets vergelijken is trouwens hetzelfde als het vergelijken van melk en boter. Beiden zijn het zuivelproducten (of in dit geval sporters) maar zien ze er anders uit, smaken ze anders, worden ze anders gebruikt en is de houdbaarheid anders. In dit geval zijn het twee verschillende mensen, doen ze twee totaal andere dingen, gebruiken ze andere tools en is de ervaring bij het ene langer houdbaar dan het andere..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 04 Aug 2009 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Joker schreef:
In de Giro en dan de Tour voorin meestrijden is wel even wat andere koek dan een paar F1 races rijden.


Amstrong werdt in een van de twee genoemde koersen eraf gereden bergop , mijn gedacht is dat jij" Joker " je F1 kennis ff moet bijschaven
en dat is als ik kijk niet alleen mijn mening ..

Michael is een van de grootste sportmannen in zijn sport die alle recorts
verbroken heeft .

Daarbij jou Amstrong heeft alleen maar 7X de tour gewonnen "zuiver ???
3weken op een jaar je piek halen tegenover om de 2 weken voluit presteren in een bolide , dan weet ik wel het verschil , als jij dat niet weet
houd de discucie met mij hier nu op !!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 04 Aug 2009 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Jongens jongens, wat een vijandigheid. Ik ontken helemaal niet dat het best wat van je vraagt om F1 te racen. Dat weet ik heel goed.

Echter is het rijden van twee grote rondes toch echt een veel grotere lichamelijke inspanning, daarnaast worden wielerrondes beslist op je fysieke gesteldheid en een beetje je (ploeg)tactisch rijden. Bij F1 is het lichamelijke gedeelte van belang, amar een stuk minder. Schumi heeft ook genoeg motorraces gereden en is echt nog wel in behoorlijke raceconditie. Dat hij de nieuwe auto moet leren kennen en besturen is natuurlijk lastig, maar niet lastiger omdat hij op latere leeftijd een comeback maakt.

Daarom: Toch stelt zijn rentree niet zoveel voor in vergelijking met Armstrong, met alle respect voor Schumi overigens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group