Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:33    Onderwerp: Justin Bieber Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ga hier uitvechten waarom Justin nu wel of niet kan zinnen en of hij het verdiend om een "Hype" te zijn. Dit topic houd het "Welk spel zou ik kopen" topic een beetje schoon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Justin Berber ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

trololololol

(ik gok dat dit topic een beetje gaat falen :O)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Kan iemand een ban/kick op het woord Justin Bieber zetten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Bieber is een klein kut joch wiens fanbase aleen bestaat uit 15 jarige meisjes en Christiaan. Hij vind zichzelf ook heel wat , hij heeft gezegd dat hij zichzelf de Curt Cobain vind van deze generatie Sorry hoor , maar als je dat zegt ben je niet goed wijs. Live zingen kan die niet , en een show weggeven kan hij al helemaal niet.

Laatst aangepast door RoaringMdog op 04 Jan 2011 18:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

RoaringMdog schreef:
hij heeft gezegd dat hij zichzelf de Curt Cobain vind van deze generatie .

Nou dan weten we in iedere geval wel dat hij eens weg zal gaan :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

streetfighter schreef:
RoaringMdog schreef:
hij heeft gezegd dat hij zichzelf de Curt Cobain vind van deze generatie .

Nou dan weten we in iedere geval wel dat hij eens weg zal gaan :p

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

LOL , die wou ik net posten xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

In order to save the earth, this little butthole has to be stopped
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

GekooktEi schreef:
Nou, ik sta hier verder aardig neutraal in, maar in het algemeen staat kwaliteit natuurlijk lang niet altijd in verhouding met verkoopcijfers of aantal fans.

Justin Bieber is een beetje een hype. Natuurlijk is het knap, wat hij voor elkaar heeft gekregen, dat komt je ook niet in handen vallen, maar twaalf miljoen "Beliebers" wil niet zeggen dat hij geweldig kan zingen.

Neem de meest gehypte films, of games zo je wil, en hun verkoopcijfers. Zo veel films die het meest gehyped worden blijken het meeste tegen te vallen. Dat maakt het geen goede films of games... Neem Avatar (die van James Cameron, niet één van de vele dingen die ook zo heet), Assassin's Creed... Het is natuurlijk een iets ander verhaal van een hele zanger en een product wat ervoor gehyped wordt en erna uitgekotst.

Maar sales zijn niet één op één gerelateerd aan kwaliteit, zelfs in het geval van Justin Bieber. Misschien is een beter voorbeeld Robert Pattinson; alsof hij zo goed kan acteren. Maar who gives shit, right? Hij is zóóó knap.



Je kunt het er niet mee vergelijken... Als je een film gaat zien of gaat kopen dan hoop je dat hij goed is, een liedje daarentegen koop je toch als je het goed vind;..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dellion schreef:
Kan iemand een ban/kick op het woord Justin Bieber zetten?


Idd, en de eerste ben jij door het woord te zeggen. Maar even serieus wie JB nog talentvol durft te noemen na die live video het andere topic heeft ergens een schroefje los. En dat hij zichzelf de Curt van deze generatie vind is maar grootpraat, dat zegt hij alleen om de haters nog meer te laten haten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

RoaringMdog schreef:
Bieber is een klein kut joch wiens fanbase aleen bestaat uit 11 jarige meisjes en Christiaan. Hij vind zichzelf ook heel wat , hij heeft gezegd dat hij zichzelf de Curt Cobain vind van deze generatie Sorry hoor , maar als je dat zegt ben je niet goed wijs. Live zingen kan die niet , en een show weggeven kan hij al helemaal niet.
Fixed.

En JB zelf moet dringend is worden afgeschoten ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Laat ik het zo zeggen:

Als iedereen die hem hate nou eens JB negeerde (vanaf het begin af aan) zou hij nooit zo groot zijn geworden als hij nu is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dangerdragon456 BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Nov 2008
Berichten: 151

http://www.youtube.com/watch?v=zHzN80iC59I

Lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413


http://popdash.com/news/692/lesbian-woman-mistaken-for-justin-bieber
http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com/post/432957026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Het zijn de meiden niet opgevallen dat hij lelijk en slecht zingt.
Hij denkt zelf ook dat hij kan zingen, hahaha lol en zijn gay gedoe.

Die foto boven me bewijst dat hij best gay eruit kan zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Paintskillz schreef:
streetfighter schreef:
RoaringMdog schreef:
hij heeft gezegd dat hij zichzelf de Curt Cobain vind van deze generatie .

Nou dan weten we in iedere geval wel dat hij eens weg zal gaan :p

Ik denk dat Cobain zich eerder omdraait in zijn graf omwille van zijn vele 'fans' die hem totaal niet begrijpen dan omwille van Bieber. Live kunnen zingen is trouwens overrated. Zelfs Madonna kan het niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀
████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌
▄▄▄▄▄██████████████


Omg! It's the fail whale
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Joni Philips schreef:
Paintskillz schreef:
streetfighter schreef:
RoaringMdog schreef:
hij heeft gezegd dat hij zichzelf de Curt Cobain vind van deze generatie .

Nou dan weten we in iedere geval wel dat hij eens weg zal gaan :p

Ik denk dat Cobain zich eerder omdraait in zijn graf omwille van zijn vele 'fans' die hem totaal niet begrijpen dan omwille van Bieber. Live kunnen zingen is trouwens overrated. Zelfs Madonna kan het niet.

Normaal hoeft men ook niet live te kunnen zingen omdat al die dronken mensen er niet op letten, maar aangezien er geen drank op Bieber concerten verkocht mag worden...

http://www.youtube.com/user/LittleRainbowMiss Raid deze hardcore bieberfan op wat voor manier dan ook. Zeg haar hoe hij naar Somalië verhuist en daar gegangraped wordt door moslim negers!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

vgo910 schreef:
http://www.youtube.com/user/LittleRainbowMiss Raid deze hardcore bieberfan op wat voor manier dan ook. Zeg haar hoe hij naar Somalië verhuist en daar gegangraped wordt door moslim negers!


Weer een 4chan actie?

Hier... 2 reacties:

idol0mantis (12 minuten geleden)

So did you know already bieber passed out at a party and had a vucket of semen pumped out of his stomach?
Also he's going to Somalia, muslim nigger pirates
VGO910

VGO910 (15 minuten geleden)

justin's faggy ass hasn't been filled for a while so i herd his next song will be about sandniggers who're gangraping him on a pirateship in somalia

Geen idee of het is toegestaan om dit te zeggen maar als je op de link klikt zie je het toch :s
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Xenathos schreef:
vgo910 schreef:
http://www.youtube.com/user/LittleRainbowMiss Raid deze hardcore bieberfan op wat voor manier dan ook. Zeg haar hoe hij naar Somalië verhuist en daar gegangraped wordt door moslim negers!


Weer een 4chan actie?

Hier... 2 reacties:

idol0mantis (12 minuten geleden)

So did you know already bieber passed out at a party and had a vucket of semen pumped out of his stomach?
Also he's going to Somalia, muslim Afrikaan pirates
VGO910

VGO910 (15 minuten geleden)

justin's faggy ass hasn't been filled for a while so i herd his next song will be about sandniggers who're gangraping him on a pirateship in somalia

Geen idee of het is toegestaan om dit te zeggen maar als je op de link klikt zie je het toch :s

Oh shit niet eens aan gedacht xD ff editten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Joni Philips schreef:
Ik denk dat Cobain zich eerder omdraait in zijn graf omwille van zijn vele 'fans' die hem totaal niet begrijpen dan omwille van Bieber. Live kunnen zingen is trouwens overrated. Zelfs Madonna kan het niet.


Daar moet ik je wel gelijk in geven, ja. De enige reden waarom ik op die discussie inging was omdat ik me aangesproken voelde omdat Chris zei dat iedereen die hem niet kan waarderen jaloers op hem is wat dus niet de reden is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Och ja, ik vraag me vooral af waarom hij zo graag met zwarte rappers samenzingt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ellentjeeah schreef:
▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀
████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌
▄▄▄▄▄██████████████


Omg! It's the fail whale

Epic as ever.

Maar ik zie het nut van dit topic wel. Ik vind het een interessante discussie, maar ik heb mijn zegje gedaan (Ninodude heeft hem hier al gequoted) en zo ben ik ook wel klaar. Ben het wel met je eens Nino, het is geen perfecte vergelijking. Maar het gaat meer om het contrast tussen succes en kwaliteit...

Het was mijn antwoord op de stelling "Als Justin Bieber 12 miljoen fans heeft, moet hij toch wel een goede zanger zijn? WoW heeft ook geen miljoenen hadcore fans, dus het is ook geen slecht spel"

Dat is een losjes geformuleerd citaat van Christian, ik had niet zo'n zin om het weer op te zoeken. Het gaat erom dat kwaliteit niet samenhangt met succes. Daarom nam ik die hypes - de slechtste films/games kunnen nog über hyped worden. Maar je kan idd niet vergelijken dat je na een liedje geluisterd te hebben nog fan bent, en dat je alleen voor het zien van de film hyped bent. True, that, Nino.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Jan 2011 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Maar die 12 miljoen fans vinden zijn muziek goed, en degene die de muziek niet goed vinden zijn ook geen fans, daarvoor ben je een fan. Net als die 12 miljoen blizzard fans. En daar doelde ik even op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group