Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik ga in de komende maanden ook een nieuwe GSM/Smartphone halen. Alleen twijfel ik nog een beetje tussen enkele modellen. Zo trekt de Xperia Play wel m'n aandacht, maar enkel als het toestel ook bestaande PSP games kan draaien. Niet enkel PSOne en PSSuite games. Anders trekken vooral enkele Omnia, Wave en Galaxy modellen van Samsung mijn aandacht, welke is de beste keuze?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Sutefuu schreef:
heelaas was mijn post ook van september ik gebruik hem nu ook al een tijdje

Dat zag ik al, maar je weet maar nooit. Geen spijt van, neem ik aan?

Christian schreef:
maar enkel als het toestel ook bestaande PSP games kan draaien.

Dat kan hij volgens mij niet, weet het wel bijna zeker. Anders was dat wel genoemd in de presentatie, lijkt mij zo.
Christian schreef:
Anders trekken vooral enkele Omnia, Wave en Galaxy modellen van Samsung mijn aandacht, welke is de beste keuze?

Wil je per sé een Samsung?

Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je wilt. Ik houd bij Samsung niet echt bij welke toestellen ze hebben, ik vind het ook raar hoe vaak ze namen blijven gebruiken. De Omnia bijvoorbeeld is een heel oud toestel, ik weet zo dus niet welke jij bedoelt.

De Samsung Galaxy S is natuurlijk één van de nieuwste en daarom qua specificaties beste toestellen met Android... Ligt er maar net aan wat voor budget je hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S en hij werkt echt heerlijk; af en toe een vastloper als je als een spast dingen op en sluit, maar niets dat zichzelf niet oplost of na een reboot is verholpen.

De camera is ook lekker scherp, zeker voor een mobiel, gebruik hem dan ook redelijk vaak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Android werkt inderdaad vastlopers ook heel efficiënt vast. Ik heb hem vanmiddag voor het eerst in ± 32 dagen uit moeten zetten (±750 uur) en dat kwam dan alsnog door een falend spelletje dat gewoon slecht presteerde waardoor hij dus totaal vastliep.

Hij loopt wel eens vast (e.g. touch screen reageert niet meer) maar dan zet ik hem meestal even op standby, wacht ik een minuutje en dan is hij gewoon weer klaar met vastlopen Dan staat er enkel nog "HTC Sense reageert niet meer" of zoiets, en dan druk je Nu Sluiten, herstart hij binnen 10 seconden de interface en off you go.

Vind het dus wel jammer dat ik mijn combo heb moeten breken vandaag Vriend van me heeft daar 1000 uur staan bij Running time, maar die heeft hem korter dan ik. Dus bij hem blijft die steeds doorlopen (en begint Standby-tijd opnieuw bij het opstarten) maar bij mij gaat de running time ook weer naar nul als ik hem herstart. Raar is dat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Bedankt voor de informatie, ik zal hier in 't stad nog wel eens rondkijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Christian Vuye schreef:
Bedankt voor de informatie, ik zal hier in 't stad nog wel eens rondkijken.

Media Markt enzo is altijd handig om toestellen te proberen! Alleen jammer dat er dan 1) geen games op staan en 2) je geen internetverbinding hebt dus de browser niet kan testen, dus onderlinge verschillen in performance kan je niet zo goed testen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:
Bedankt voor de informatie, ik zal hier in 't stad nog wel eens rondkijken.

Media Markt enzo is altijd handig om toestellen te proberen! Alleen jammer dat er dan 1) geen games op staan en 2) je geen internetverbinding hebt dus de browser niet kan testen, dus onderlinge verschillen in performance kan je niet zo goed testen.


Daarvoor heb je Tweakers; die hebben van de betere smartphones altijd overduidelijke reviews klaar staan. Scheelt een hoop gezwets in de winkel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2011 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Stefan van B schreef:
GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:
Bedankt voor de informatie, ik zal hier in 't stad nog wel eens rondkijken.

Media Markt enzo is altijd handig om toestellen te proberen! Alleen jammer dat er dan 1) geen games op staan en 2) je geen internetverbinding hebt dus de browser niet kan testen, dus onderlinge verschillen in performance kan je niet zo goed testen.

Daarvoor heb je Tweakers; die hebben van de betere smartphones altijd overduidelijke reviews klaar staan. Scheelt een hoop gezwets in de winkel.

True. Nog beter om naar GSM Arena te gaan trouwens (www.gsmarena.com), die heeft enorm uitgebreide reviews. Die zijn er niet alleen op gericht om hun mening te vertellen maar na afloop ken je ook echt élke kleinste feature en detail, dat vind ik altijd wel handig. Voor mensen die goed Engels lezen raad ik dat zeer aan.

Maar ik bedoel, ik ga toch altijd voor een hands-on ervaring voor ik hem koop, hoor. Je kan lezen, kopen en luisteren zoveel je wil, maar het is als extraatje gewoon heel fijn om te weten wat je krijgt. Kijken hoe die resolutie nou echt uitvalt, hoe zwaar hij nou reëel weegt, hoe lekker hij in je hand ligt en hoe smooth alles loopt gaat toch het fijnste als je hem in je hand hebt.

Reviews lezen is inderdaad heel handig, maar ik bedoelde dus meer dat het óók fijn is om hem hands-on te proberen in een speciaalzaak (e.g. Saturn, Hi-Shop, Media Markt).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Ik zweer bij de iPhone 4. Sinds de launch het toestel in m'n bezit, en behalve de aankoopprijs heeft hij me nog nooit teleurgesteld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

JasperCLA schreef:
Ik zweer bij de iPhone 4. Sinds de launch het toestel in m'n bezit, en behalve de aankoopprijs heeft hij me nog nooit teleurgesteld.

Dat is dan ook wel een interessant toestel, maar 800 euro gaat me toch even te ver.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

600 bij base, en het toestel kan je na een periode ook goed weer verkopen Maar een Iphone moet je nu niet kopen, in juli/augustus ligt er weer een nieuwe in de winkel die 10maal beter is, zoals altijd..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Feb 2011 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik prefereer toch Android boven iOS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

een iPhone koop je binnen 3 maanden van de launch idd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

Ik heb altijd mobiels gehad die niet eens een camera hadden, maar nu hoor ik van veel vrienden dat door het internet op hun mobiel ze de smsjes bijna niet nodig hebben. Ik ben dus gaan kijken naar blackberry's (volgens mij het goedkoopste en het minste gezeik?) en kwam dus elke keer bij verschillende "onbeperkt internet" bundels, ik ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen en vroeg me af wat nou helemaal het verschil is.
Een abonnement met 100 of 150 smsjes en belminuten en internet voor 25 euro p/m vind ik een mooie deal maar ik weet niet of dat kan of dat daar misschien een aanbieding voor is ofzo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Token schreef:
Ik heb altijd mobiels gehad die niet eens een camera hadden, maar nu hoor ik van veel vrienden dat door het internet op hun mobiel ze de smsjes bijna niet nodig hebben. Ik ben dus gaan kijken naar blackberry's (volgens mij het goedkoopste en het minste gezeik?) en kwam dus elke keer bij verschillende "onbeperkt internet" bundels, ik ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen en vroeg me af wat nou helemaal het verschil is.
Een abonnement met 100 of 150 smsjes en belminuten en internet voor 25 euro p/m vind ik een mooie deal maar ik weet niet of dat kan of dat daar misschien een aanbieding voor is ofzo?


Check again. Een Blackberry is vele malen duurder als een Android telefoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

Ja dat zie ik nu ook maar kan iemand me nog even uitleggen hoe dat nou zit met het internet, google geeft geen antwoord?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Geef eens een link naar het abonnement? Welke provider?

Ik heb zelf een HTC Wildfire, Android, maar ik heb daar wel een datalimiet bij. Bij andere providers kan het echter wel dat je bij goedkopere toestellen al onbeperkt krijgt... Stuur iig graag even een link, dan kijk ik even voor je.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Neem prepaid bij Vodafone en voor een tientje in de maand kan je met het 3G netwerk 1GB aan data opslurpen. Van die 1GB gebruik ik overigens maar zo'n 200-300MB in de maand; zolang je dus niet als een gek filmpjes gaat kijken en thuis toegang hebt tot Wi-Fi lijkt dat me één van de betere opties.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Stefan van B schreef:
Van die 1GB gebruik ik overigens maar zo'n 200-300MB in de maand; zolang je dus niet als een gek filmpjes gaat kijken en thuis toegang hebt tot Wi-Fi lijkt dat me één van de betere opties.

Met die 200-300, heb je dan je internet de hele dagen aanstaan? Dat kan ik namelijk echt niet op 250MB!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

GekooktEi schreef:
Stefan van B schreef:
Van die 1GB gebruik ik overigens maar zo'n 200-300MB in de maand; zolang je dus niet als een gek filmpjes gaat kijken en thuis toegang hebt tot Wi-Fi lijkt dat me één van de betere opties.

Met die 200-300, heb je dan je internet de hele dagen aanstaan? Dat kan ik namelijk echt niet op 250MB!


Mister internetverslaafd heeft dat ofc wel nodig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Ellentjeeah schreef:
GekooktEi schreef:
Stefan van B schreef:
Van die 1GB gebruik ik overigens maar zo'n 200-300MB in de maand; zolang je dus niet als een gek filmpjes gaat kijken en thuis toegang hebt tot Wi-Fi lijkt dat me één van de betere opties.

Met die 200-300, heb je dan je internet de hele dagen aanstaan? Dat kan ik namelijk echt niet op 250MB!


Mister internetverslaafd heeft dat ofc wel nodig


Twitter, Pingchat, Whatsapp!, Gamed bezoek ik echt om het kwartier ofzo evenals andere nieuwssites en waarschijnlijk heb ik een paar van die shit-apps die stiekem gebruik maken van m'n verbinding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Stefan van B schreef:
Neem prepaid bij Vodafone en voor een tientje in de maand kan je met het 3G netwerk 1GB aan data opslurpen. Van die 1GB gebruik ik overigens maar zo'n 200-300MB in de maand; zolang je dus niet als een gek filmpjes gaat kijken en thuis toegang hebt tot Wi-Fi lijkt dat me één van de betere opties.


https://mobilevikings.com/nl/

Owned
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Stefan van B schreef:
Twitter, Pingchat, Whatsapp!, Gamed bezoek ik echt om het kwartier ofzo evenals andere nieuwssites en waarschijnlijk heb ik een paar van die shit-apps die stiekem gebruik maken van m'n verbinding.

En dan zit je dus op 300 MB aan het einde van de maand? Wtf.

Als ik Twitter aan heb staan en internet de hele dag, en verder nauwelijks iets doe, zou ik daar al overheen zitten denk ik. Met natuurlijk genoeg van die auto sync shit op de achtergrond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

GekooktEi schreef:
Stefan van B schreef:
Van die 1GB gebruik ik overigens maar zo'n 200-300MB in de maand; zolang je dus niet als een gek filmpjes gaat kijken en thuis toegang hebt tot Wi-Fi lijkt dat me één van de betere opties.

Met die 200-300, heb je dan je internet de hele dagen aanstaan? Dat kan ik namelijk echt niet op 250MB!

@ stefan, dat abo kost 15 euro voor 1 gb, is nu even een tijdelijke actie. Normaal is het 9,50 voor 250mb, waar ik op mijn Android de maand goed mee doorkom, wel af en toe ff checken hoever je al bent. En met 250 mb in de maand red ik het meestal net, zit vaak rond de 200 mb, als je gewoon niet te vaak youtube kijkt, en voor de rest apps gebruikt om sites te bezoeken, is er geen probleem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 11 Feb 2011 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Heb zojuist mijn Samsung G Apollo gekocht. Werkt wel lekker, maar ik wil hem upgraden van Android 2.1 naar 2.2 en google biedt niet echt heel veel nuttige info. Iemand die weet hoe ik (op een legit manier) kan upgraden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group