Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Aaruman BerichtGeplaatst: 19 Jul 2010 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Ik heb een Star, heel goed en betrouwbaar telefoontje!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jul 2010 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Aaruman schreef:
Ik heb een Star, heel goed en betrouwbaar telefoontje!

Ik weet dat het een erg goed en betrouwbaar telefoontje is, maar wat ik me afvraag is of het wel de moeite waard zou zijn om hem te kopen als je al een iPod Touch hebt. Ik bedoel maar, zo twee toestellen in je zak hebben is ook niet erg handig. En alles wat de Star kan, kan de Touch ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 19 Jul 2010 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Christian Vuye schreef:
Aaruman schreef:
Ik heb een Star, heel goed en betrouwbaar telefoontje!

Ik weet dat het een erg goed en betrouwbaar telefoontje is, maar wat ik me afvraag is of het wel de moeite waard zou zijn om hem te kopen als je al een iPod Touch hebt. Ik bedoel maar, zo twee toestellen in je zak hebben is ook niet erg handig. En alles wat de Star kan, kan de Touch ook.


Met de Touch kun je niet bellen. De Samsung Star is leuk, ik gebruik hem voor muziek en bellen en sms'en, meer heb ik toch niet nodig. Een iPhone is opzich wel leuk wat je er dan allemaal mee kunt, maar je hebt het niet nodig en het is overpriced.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Jul 2010 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik heb al een Touch besteld.

En die camera heb ik niet echt nodig. En voor het bellen kan ik ook een goedkope Nokia kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
VeDeR BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 71

Nog 8 dagen voor iPhone4 uitkomt en nog 19 voordat ik hem binnenkrijg !!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

@ Aaru en Jonezy

De star is de meest slechte rottelefoon die ik ooit heb gehad.
Mijne is denk ik al 5 keer opgestuurd en telkens is er weer wat fout.
Eerst hield het touchscreen ermee op, daarvoor is hij 5x opgestuurd en de laatste keer kreeg ik een totaal nieuwe terug alleen met het oude achterkantje.
En nu heeft hij een 'camerafout' dus ik mag hem weer gaan opsturen.
Echt ik word helemaal gek van dat ding, en het rare is ik doe er ook niets mee dat hij 1000x valt en hij daarom stuk is.

Maar ik heb voor alsnog de star en ik wil maar eens wat anders
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Mijn Samsung E900 doet het al 2 jaar perfect, ideale telefoon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 132

Nokia N95 en Samsung Omnia Lite
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

VeDeR schreef:
Nog 8 dagen voor iPhone4 uitkomt en nog 19 voordat ik hem binnenkrijg !!


kut T-Mobile, ik had mij opgegeven dat ze mij zouden mailen wanneer de voorverkoop zou beginnen. Ik kreeg alleen 1 keer een nieuwsbrief over de iPhone 4 met binnenkort meer info -_-... Nu zijn ze door de voorraad heen. Stelletje leiers xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

@ Nick

Je moet ook sowiezo geen T-mobile nemen,
Binnenkort krijgt vodafone ook iPhone's en vodafone is echt beter.
Het internet is veel sneller op de iPhone en het beste kun je nog zo'n ding in het buitenland kopen.
Alleen Nederland heeft een regeling dat je iPhone met abbo koopt, in buitenland kun je ook sim-lock vrije halen als het goed is.
En in Scandinavie waren ze al uit volgens mij de 4 he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik snap niet waarom zoveel mensen zo'n iPhone 4 willen terwijl ze al een Third Generation hebben. Yay, 720p filmen. Oja, daarmee hebben we alle nieuwe hardwarematige functies ook opgenoemd. En ik vind hem ook niet mooier.

Is Apple niet gewoon enorm lui bezig met iOS4 en de iPhone 4? Zo zie ik het namelijk wel... Het OS is echt iOS3.1 en hardwarematig is er ook bijna niets veranderd. Die gratis update, okee, is goed van ze maar dat mag ook wel. Stom dat ze dat iOS4 durven noemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Salsa85 BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 08:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Feb 2008
Berichten: 633

Ellentjeeah schreef:
@ Nick

Je moet ook sowiezo geen T-mobile nemen,
Binnenkort krijgt vodafone ook iPhone's en vodafone is echt beter.
Het internet is veel sneller op de iPhone en het beste kun je nog zo'n ding in het buitenland kopen.
Alleen Nederland heeft een regeling dat je iPhone met abbo koopt, in buitenland kun je ook sim-lock vrije halen als het goed is.
En in Scandinavie waren ze al uit volgens mij de 4 he


Vodafone zijn de grootste oplichters.. zijn ze allemaal wel maar Vodafone is toch wel de ergste. Slechte service, spook rekeningen, en ga maar ff door.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
VeDeR BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 08:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 71

Nickdhnick schreef:
VeDeR schreef:
Nog 8 dagen voor iPhone4 uitkomt en nog 19 voordat ik hem binnenkrijg !!


kut T-Mobile, ik had mij opgegeven dat ze mij zouden mailen wanneer de voorverkoop zou beginnen. Ik kreeg alleen 1 keer een nieuwsbrief over de iPhone 4 met binnenkort meer info -_-... Nu zijn ze door de voorraad heen. Stelletje leiers xD


Dat is wel aardig zuur ja.
Ik was overigens ook te laat met inschrijven (ook geen bericht gehad), maar ik ken gelukkig iemand die op contractverlenging werkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lajakovic BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2010
Berichten: 57

Na de zomer wil ik mijn N96 gaan omruilen voor een telefoon met touchscreen. Eerst ging mijn keuze uit naar een iPhone maar daaar heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan aangezien ik dus zelf een beetje instellingen wil kunnen veranderen en niet officieele programma's op m'n telefoon wil kunnen zetten.

Mijn keuze is nu gevallen op een N900, touchscreen en keypad, is er toevallig iemand die een ervaring heeft mey deze telefoon?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 09:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Heb 'n Motorola KRZR met Simyo (prepaid)

Ben dus totaal niet iemand die elk jaar een nieuw mobiel koopt, heb nog maar 2 mobieltjes in m'n leven gehad (deze en de oude trouwe Nokia 3210). Heb er wel even aan gedacht om een iPhone te kopen voor de apps en de games, maar heb toch al te veel spellen die ik nog moet spelen. Voor de rest wel fan van Apple maar het is zo onnodig.

Oh en wel leuk dat de KRZR in allemaal films en tv series zit, onder andere Prison Break en 24, maar nog veel meer die ik zo niet meer weet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Salsa85 schreef:
Ellentjeeah schreef:
@ Nick

Je moet ook sowiezo geen T-mobile nemen,
Binnenkort krijgt vodafone ook iPhone's en vodafone is echt beter.
Het internet is veel sneller op de iPhone en het beste kun je nog zo'n ding in het buitenland kopen.
Alleen Nederland heeft een regeling dat je iPhone met abbo koopt, in buitenland kun je ook sim-lock vrije halen als het goed is.
En in Scandinavie waren ze al uit volgens mij de 4 he


Vodafone zijn de grootste oplichters.. zijn ze allemaal wel maar Vodafone is toch wel de ergste. Slechte service, spook rekeningen, en ga maar ff door.

Spookrekeningen, heerlijk zijn die. Wij kregen van Ziggo ook een waarschuwing dat we niet betaalden, bleek dat we al sinds 3 of 4 jaar, dat we in dit huis wonen, nog voor ons oude huis betaalden. En die mensen in dat oude huis, hebben óók Ziggo dus ze vingen twee keer voor één huishouden. En ze lieten voetbal hier in Annen uitvallen tot twee keer toe met het WK.

Bam, abo opgezegd.

Maar over Vodafone: wat je krijgt is prima, het bereik is top, prijzen zijn volgens mij ook niet gestoord hoog... Alleen sommige dingen zijn wel heel belabberd. Zo heb ik twee of drie maanden na bestelling mijn HTC Touch Diamond pas gekregen... Na twee maanden kregen we de sim die erbij hoorde, en een maand later het toestel. Belachelijk.
Uchiha Shadow schreef:
Oh en wel leuk dat de KRZR in allemaal films en tv series zit, onder andere Prison Break en 24, maar nog veel meer die ik zo niet meer weet.

Dat heb je dan natuurlijk ook al snel met een clamshell. In series gebruiken mensen alleen maar clamshells terwijl ze hier nauwelijks aangeboden worden omdat niemand ze wil hebben, whaha. Enorm verschil tussen landen is dat. Ikzelf vind clamshells wel iets hebben, maar dan wel met zo'n mooi knopje zoals de Nokia 6131 om maar iets te noemen.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Wat is er mis met een clamshell dan? Geen krassen op het scherm vind ik zo ideaal, heb allemaal krasjes op m'n oude mobiel en ipod en zo.

EDIT: Oh en ook ideaal qua lengte om aan je oor en mond te houden trouwens
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Uchiha_Shadow schreef:
Wat is er mis met een clamshell dan?

GekooktEi schreef:
Ikzelf vind clamshells wel iets hebben...

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fuuton BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Okt 2009
Berichten: 181

Nelus schreef:
Wie op Gamed heeft een Iphone, zo ja, welke provider?
Een zonder simlock en mijn provider is mobistar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Salsa85 BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Feb 2008
Berichten: 633

Ik heb nu een abbo afgesloten met simpel.nl. maar daar hoor ik de laatste tijd ook steeds meer slechte verhalen over... Ben benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Ellentjeeah schreef:
@ Aaru en Jonezy

-Verhaal-



Dat had ik met mn Lg Cookie, die liep op een dag gewoon vast en ik kon er niks meer mee. Tegenwoordig kan ik gewoon niet zonder telefoon dus dat was toen mooi balen maar toen kreeg ik mijn starretje!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Ik heb een 5 jaar oude Sony Erricson K750i Prima dingetje, heeft me nog nooit in de steek gelaten en werkt prima voor bellen en sms'en.

Batterij kan zelfs 7 dagen mee, een stuk meer dan een smartphone (die je elke dag/om de dag moet opladen )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Aaruman schreef:
Ellentjeeah schreef:
@ Aaru en Jonezy

-Verhaal-

Dat had ik met mn Lg Cookie, die liep op een dag gewoon vast en ik kon er niks meer mee. Tegenwoordig kan ik gewoon niet zonder telefoon dus dat was toen mooi balen maar toen kreeg ik mijn starretje!

De Cookie is inderdaad geen greintje beter dan de Star, het zijn telefoons van precies hetzelfde kaliber shit .

Cubic X schreef:
Batterij kan zelfs 7 dagen mee, een stuk meer dan een smartphone (die je elke dag/om de dag moet opladen )

Lol wut? Mijn Touch Diamond gaat toch echt 5 tot 7 dagen mee als ik hem passief gebruik. Dan heb je wel ervaring met kut smartphones maat, als je denkt dat je die elke dag op moet laden. Misschien met internet, WiFi, 3G, Bluetooth en duizend apps op de achtergrond ja. Maar niet met normaal gebruik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

De cookie was een traag kutding :S
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

GekooktEi schreef:
Aaruman schreef:
Ellentjeeah schreef:
@ Aaru en Jonezy

-Verhaal-

Dat had ik met mn Lg Cookie, die liep op een dag gewoon vast en ik kon er niks meer mee. Tegenwoordig kan ik gewoon niet zonder telefoon dus dat was toen mooi balen maar toen kreeg ik mijn starretje!

De Cookie is inderdaad geen greintje beter dan de Star, het zijn telefoons van precies hetzelfde kaliber shit .

Cubic X schreef:
Batterij kan zelfs 7 dagen mee, een stuk meer dan een smartphone (die je elke dag/om de dag moet opladen )

Lol wut? Mijn Touch Diamond gaat toch echt 5 tot 7 dagen mee als ik hem passief gebruik. Dan heb je wel ervaring met kut smartphones maat, als je denkt dat je die elke dag op moet laden. Misschien met internet, WiFi, 3G, Bluetooth en duizend apps op de achtergrond ja. Maar niet met normaal gebruik.

De HTC Desire, Legend, Nexus One, Samsung Galaxy S, en alle andere Android toestellen kunnen hooguit 1 tot in het zeer uiterste geval 2 dagen mee. Met smartphones bedoelde ik eigenlijk Android toestellen, niet toestellen met een eigen OS. Ik weet dat er meer OS'en zijn dan Android, maar die vind ik persoonlijk het meest interessante .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group