Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Jun 2010 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nog steeds zijn die punten niet besteed. Misschien iemand die me kan helpen? Mijn reactie op de Xbox Live Arcade-aanbiedingen van vandaag is ook hier toe te passen, dus even een copy/pase:

Aangezien in "Castlevania: Symphony of the Night" nog niet heb op de Xbox 360, denk ik dat ik voor deze zal gaan...

Alhoewel, Shadow Complex en Trials HD zijn misschien ook wel interessant...


Welke zouden jullie nemen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 12 Jun 2010 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Dude, ga voor shadow complex . Echt zo een goede game ....maarja ligt er ook wel aan hoeveel ms points je op je accoant heb staan, er zijn namenlijk veel meer leuke games , heb je castle crashers al?
Trails is trouwens ook een leuke game , aleen word ie wel echt moeilijk op in de latere levels
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

voor iedereen die leuke (gratis) games wilt

kijk eve voor dorito's crashcourse en harm's way
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Apr 2011 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Iemand die de open tray issue opgelost kreeg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 23 Apr 2011 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Heb plots een grote drang om een Xbox 360 te kopen. Ben nu al een lange tijd op zoek naar een goeie futuristiche shooter om online te spelen in de stijl van Unreal Tournament 2k4 & Quake III, zonder iets te vinden. Klinkt misschien als een domme reden om een console aan te schaffen, maarja :p

Ik speel niet echt graag shooters op men PS3 omdat ik de controller hier nogal onhandig voor vind en momenteel niet echt een shooter heb ik die ik graag online zou spelen. De xbox heeft daarentegen Gears of War & Halo. Beiden games die me echt wel interesseren.

Verder zijn er ook enkele non-fps exclusives zoals Tales of Vesparia, Fable, Limbo, Lost odyssey, Banjo Kazooie, ...

Ik ben dus wel overtuigd dat ik een xbox wil, maar zit nu met enkele vraagjes:

- Heeft de xbox WIFI? Ik ga in de zeer nabije toekomst naar een appartement verhuizen en daar zal ik op men consoles enkel via WIFI online kunnen.

- Hoe zit Xbox live juist in elkaar? Welke tariefplannen zijn er zoal beschikbaar? Ik las al iets over xbox live silver & gold, wat is het verschil? Is het veel werk om alles op te stellen voor Live?

- Zijn er enkele aan te raden Xbox live diensten? Ik weet dat er in amerika voor de ps3 leuke streaming services zijn, maar die kunnen we in Europa niet krijgen. Heeft de xbox hier meer succes?

- Is het de moeite een headset aan te schaffen? Op de ps3 waren er niet echt veel mensen die 1 gebruikten, heb er dus ook nooit 1 aangeschaft.

- Is de xbox region-locked?


Laatst aangepast door Draster op 23 Apr 2011 18:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Apr 2011 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Draster schreef:
Heb plots een grote drang om een Xbox 360 te kopen. Ben nu al een lange tijd op zoek naar een goeie futuristiche shooter om online te spelen in de stijl van Unreal Tournament 2k4 & Quake III, zonder iets te vinden. Klinkt misschien als een domme reden om een console aan te schaffen, maar

Ik speel niet echt graag shooters op men PS3 omdat ik de controller hier nogal onhandig voor vind en momenteel niet echt een shooter heb ik die ik graag online zou spelen. De xbox heeft daarentegen Gears of War & Halo. Beiden games die me echt wel interesseren.

Verder zijn er ook enkele non-fps exclusives zoals Tales of Vesparia, Fable, Limbo, Lost odyssey, Banjo Kazooie, ...

Ik ben dus wel overtuigd dat ik een xbox wil, maar zit nu met enkele vraagjes:

- Heeft de xbox WIFI? Ik ga in de zeer nabije toekomst naar een appartement verhuizen en daar zal ik op men consoles enkel via WIFI online kunnen. Ja, de nieuwste S modellen wel

- Hoe zit Xbox live juist in elkaar? Welke tariefplannen zijn er zoal beschikbaar? Ik las al iets over xbox live silver & gold, wat is het verschil? Is het veel werk om alles op te stellen voor Live? Met Silver kun je niet online gamen. Met Gold wel. Ik raad je aan gelijk een jaar te kopen, via zo'n kraskaartje. en goed zoeken voor aanbiedingen! Je kunt 1 jaar Live voor minder dan 40 euro vinden. Je hebt dan ook meteen de Facebook etc privileges en je profiteert mee van de Deal of the Week: goedkopere XBLA games. Dat laatste mis ik vooral, nu ik geen Gold heb.

- Zijn er enkele aan te raden Xbox live diensten? Ik weet dat er in amerika voor de ps3 leuke streaming services zijn, maar die kunnen we in Europa niet krijgen. Heeft de xbox hier meer succes?
Je kunt wel films streamen via Live ga, maar tis duur.

- Is het de moeite een headset aan te schaffen? Op de ps3 waren er niet echt veel mensen die 1 gebruikten, heb er dus ook nooit 1 aangeschaft.

Bij een Xbox 360 250gig (dus niet de 4gig Arcade) krijg je er een headset bij iirc.

- Is de xbox region-locked? Ja, maar sommige games niet. Let goed op dus


Voila, zie boven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Apr 2011 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Draster schreef:


- Heeft de xbox WIFI? Ik ga in de zeer nabije toekomst naar een appartement verhuizen en daar zal ik op men consoles enkel via WIFI online kunnen.

De Xbox360 Slim heeft ingebouwde WIFI

- Hoe zit Xbox live juist in elkaar? Welke tariefplannen zijn er zoal beschikbaar? Ik las al iets over xbox live silver & gold, wat is het verschil? Is het veel werk om alles op te stellen voor Live?

Met Xbox Live silver kun je trailers kijken en demo's en content downloaden. Voor online te gamen of services zoals facebook en twitter heb je wel Xbox Live gold nodig

- Zijn er enkele aan te raden Xbox live diensten? Ik weet dat er in amerika voor de ps3 leuke streaming services zijn, maar die kunnen we in Europa niet krijgen. Heeft de xbox hier meer succes?

Niet echt , je kan wel films huren uit de marketplace, maar Netflix enz is allen voor de US


- Is het de moeite een headset aan te schaffen? Op de ps3 waren er niet echt veel mensen die 1 gebruikten, heb er dus ook nooit 1 aangeschaft.

Je krijgt er 1 bij de console zelf meegeleverd

- Is de xbox region-locked?

Dit hangt van de game zelf af. Sommige games zijn locked en andere Region Free
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Draster BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Bedankt voor de info. Ben net een 250gb pack gaan halen met Halo: Reach & Fable III. Best handig dat je er een headset bij krijgt.

Edit: Eh, die controller werkt op AA batterijen. Net of we leven hier nog in de middeleeuwen ><
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Als ik jouw was zou ik een Play & Charge Kit halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Mr. Awesome schreef:
Nog steeds zijn die punten niet besteed. Misschien iemand die me kan helpen? Mijn reactie op de Xbox Live Arcade-aanbiedingen van vandaag is ook hier toe te passen, dus even een copy/pase:

Aangezien in "Castlevania: Symphony of the Night" nog niet heb op de Xbox 360, denk ik dat ik voor deze zal gaan...

Alhoewel, Shadow Complex en Trials HD zijn misschien ook wel interessant...


Welke zouden jullie nemen?


Castlevania: SoTN is simpelweg geweldig!

Had 'm destijds aangekocht en het is echt een toffe Castlevania game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Bericht is al weer heel oud. Castlevania: Symphony of the Night heb ik inmiddels op de Xbox 360 aangeschaft. Heb 'm nu ook op de PlayStation, trouwens; ja, een originele disc-versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mei 2011 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Het is maar een gerucht, maar:
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=157535

Ik betwijfel het echter zwaar of dit waar is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Mei 2011 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Als Nintendo pas in 2012 haar console op de markt brengt lijkt het me onzinnig om nu al als een idioot je console aan te kondigen die ook pas eind 2012 verschijnt. Sterker nog, het versterkt jezelf ook niet, veel mensen houden hun geld op de knip om pas bij de nieuwe console weer in te stappen.

Echter wel weer leuk, zoveel geruchten voor de E3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Mei 2011 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik geloof er weinig van. Al is het wel degelijk mogelijk dat enkele ontwikkelaars al devkits in hun bezit hebben. De nieuwe consoles van Microsoft en Sony zullen waarschijnlijk pas in 2013 verschijnen, vermoed ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Mei 2011 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Dat geloof ik ook wel, echter heeft het geen enkel nut om nu je nieuwe console aan te kondigen. Enkel voor Nintendo vind ik het logisch, die hebben enkel Zelda om hun Wii nog mee te verkopen, althans, voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mei 2011 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Citaat:
Update: But a separate source claims an E3 reveal for the new system is 'highly unlikely'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Wow, heb ik al even spijt dat ik een xbox360 aangeschaft heb.

Vandaag eindelijk aangesloten op men wifi op het appartement, kreeg ik de optie van 1 maand live te nemen voor 1 euro. Ik had al samen met de Xbox een prepaid kaart van 3 maanden gekocht, maar goed, die zou ik dan gewoon na 1 maand gebruiken, zo'n kans ga ik niet laten schieten.

Nu blijkt dat xbox live, gewoon zonder enige toestemming van mijn kant, automatisch gaat vernieuwen. Na wat rondzoeken blijkt dat dit gaat gebeuren tot ik customer support bel. Kan het gewoonweg nergens op de website afzetten. (Zonder mijn toestemming hebben ze meteen ook men gmail aan een windows live account gekoppeld, ik hoop ten zeerste dat ze nu geen windows live spam mails naar men gmail gaan sturen of ik word nog slechter gezind.)

Maar goed..

Eerst het 0800 klantennummer geprobeerd, wat dus blijkbaar niet meer in gebruik was. Dan maar het +32 nummer moeten nemen.

Eerste gesprek:
"Voor blablabla .... Voor xbox live, druk 2"
*drukt 2*
"Voor blablabla .... Voor xbox live, druk 2"
*vloekt eens, drukt nogmaals 2"
"Voor blablabla .... Voor xbox live, druk 2"
* Na 10 seconden stile waarin ik me verwonder over de idiootheid van de hele situatie, druk ik nogmaals op 2*
"Gelieve even te wachten, we verbinden u dadelijk door met een medewerker"
*Verbinding word verbroken*

...


Maar goed, nog maar eens bellen dan, dit soort goedkope truukjes gaat mij er niet van weerhouden om men abbonement op te zeggen, stelletje oplichters.

2e keer gelukkig wel binnengeraakt, en na de klantendienst een reeks vragen te beantwoorden( favoriete kleur, winnaar van het Eurovisionsongfestival, wat men hobbies zoal zijn.. ) konden ze eindelijk bevestigen dat de automatische vernieuwing uitgeschakeld was.

Die gesprekken die ik langs mijn kant zo snel mogelijk afgehandeld heb, hebben me dus nog eens 7 euro gekost. Men CC Info mag ik overigens ook niet verwijderen..

Schandalig gewoon..

(En kan ik ergens men Gamertag icoontje wijzigen? Is momenteel een blauw wezen met een grijns, maar als ik avatar probeer te wijzigen gaat hij steeds naar dat mensje dat ik zelf ontworpen heb. Ik wil gewoon de afbeelding wijzigen.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ja die deals zijn zo oud als de straat.

Vroeger betekende dat één maand 1 euro en 11 maanden verplicht Xbox live hebben. Hoop voor je dat het alleen maar drie maanden is.

Wat gaat MS nu doen? Ik weet dat als je een prepaid card gebruikt...Dat men geen autorenewal meer doet dus je zou hem nu kunnen gebruiken om van je autorenewal af te zijn.

Voor je icoontje te veranderen:

Profile => Edit profile=> Gamerpicture => En daar vind je het wel .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 25 Mei 2011 07:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

konnichiwa schreef:


Voor je icoontje te veranderen:

Profile => Edit profile=> Gamerpicture => En daar vind je het wel .


Hier lijkt het echter dat ik enkel 1 van die 3D-mannetjes kan kiezen en geen 2D avatars zoals diegene die je standaard krijgt. >>
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 25 Mei 2011 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Draster schreef:
konnichiwa schreef:


Voor je icoontje te veranderen:

Profile => Edit profile=> Gamerpicture => En daar vind je het wel .


Hier lijkt het echter dat ik enkel 1 van die 3D-mannetjes kan kiezen en geen 2D avatars zoals diegene die je standaard krijgt. >>


Maar dat is toch alleen maar als je naar avatar gaat?

http://www.ehow.com/how_5176253_change-gamer-picture.html

Het kan zijn dat je geen gamerpictures hebt maar normaal zijn die toch standaard...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 25 Mei 2011 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

konnichiwa schreef:
Draster schreef:
konnichiwa schreef:


Voor je icoontje te veranderen:

Profile => Edit profile=> Gamerpicture => En daar vind je het wel .


Hier lijkt het echter dat ik enkel 1 van die 3D-mannetjes kan kiezen en geen 2D avatars zoals diegene die je standaard krijgt. >>


Maar dat is toch alleen maar als je naar avatar gaat?

http://www.ehow.com/how_5176253_change-gamer-picture.html

Het kan zijn dat je geen gamerpictures hebt maar normaal zijn die toch standaard...


Ah, ik moest het blijkbaar via men Xbox zelf doen.

Hiervoor was ik aan het proberen via de website, daar ging het niet.

Thx!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bullkeeper BerichtGeplaatst: 26 Mei 2011 16:40    Onderwerp: la noire eerste verhoor Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2011
Berichten: 1

ik heb een vraag over La Noire. ik heb la noire net gekocht en kom niet voorbij het eerste verhoor. kan iemand mij helpen? vertellen hoe ik verder moet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 26 Mei 2011 16:44    Onderwerp: Re: la noire eerste verhoor Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

bullkeeper schreef:
ik heb een vraag over La Noire. ik heb la noire net gekocht en kom niet voorbij het eerste verhoor. kan iemand mij helpen? vertellen hoe ik verder moet.


Hoop dat dit helpt

http://www.gamefaqs.com/xbox360/988983-la-noire/faqs/62344
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 26 Mei 2011 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

De guide van IGN vind ik zelf heel handig.

Ik denk zelf eerst na wat ik kies, controlleer mijn antwoord op ign en vul het dan in

(wil het spel zelf uitspelen maar geen achievements mislopen )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
omit edoa BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2009
Berichten: 39

Als je je oude xbox wegdoet met het gedacht van een slim te kopen, hoe kan je er dan voor zorgen dat je arcede games en save files bewaard blijven?

Is er ook nog een inwisselingsprogramma van je oude xbox zodat je geld terugkrijgt of is dat al lang vervallen?

Bedankt voor enig antwoord
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group