Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Volgende  
sebake41 BerichtGeplaatst: 13 Dec 2008 19:42    Onderwerp: [PC] Star Wars: The Old Republic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Okt 2008
Berichten: 57

Wat denken jullie van deze game?
Persoonlijk zijn de eerste KOTOR games mijn favoriete games en ik kijk dan ook uit naar deze game!
Ik hoop dat Bioware de eerste echte ''Story-driven MMO'' kan maken.Maar met hun geschiedenis zou dat niet zo moeilijk zijn!
Ook bevalt me het concept dat je 2 partyleden gewoon NPC's zijn die je kan beinvloeden.Keuzes kun je niet meer veranderen zoals in andere SRPG's!
Met andere woorden:Ik denk dat dit episch gaat worden en WoW mag al beginnen uitkijken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Volg de game zo een beetje....(beetje heel veel )
Er zijn ondertussen 2 planeten bekend: Tython(Jedi Base) en Hutta (Hutt's HomeBase).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2009 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Er zijn al 2 Dark Horse comics online
Ze spelen zich allebei voor de game af
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dyllann BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2009 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jun 2008
Berichten: 492

@ Sebake

Agreed, it's shaping up pretty nicely.

Maar! Niet te veel overhypen, want je weet, het is een mmo.
In dat genre duurt het meestal wel even een tijdje totdat het gebalanceerd is.
Dus, misschien geen WoW beater, maar wel een zeer interessant concept, en misschien nog wel dat het een beetje in de buurt gaat komen.
Hopelijk gebeurt er hiermee niet hetzelfde als wat met Age of Conan gebeurd is...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 09:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Jep, het ziet eruit als een prachtspel... Maar opzich zag Galaxies er in theorie ook niet slecht uit . Maar dit wel beter though. En we weten allemaal dat we de makers van KotOR echt wel kunnen vertrouwen met Star Wars RPGs .

Maar is dit de eerste MMO van die lui?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Als ik me niet vergis hebben ze momenteel ook Dragon Age in ontwikkeling, een game die er op zijn minst interessant genoeg uitziet om me misschien met WoW te doen stoppen

Zeker eens filmpjes zoeken, het zag er aardig de moeite uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Dragon Age is geen MMO, Star Wars The Old Republic is Bioware's eerste MMO Buiten Dragon Age en The Old Republic werken ze ook nog aan Mass Effect 2 en ''New Next Gen Game'', al zou het me niet verbazen als die laatste dezelfde game zouden zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Of KotOR3 met de gfx van tOR maar dat zou te mooi zijn om waar te zijn .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

GekooktEi schreef:
Of KotOR3 met de gfx van tOR maar dat zou te mooi zijn om waar te zijn .

Nee,wss niet. Wss is ''New Next Gen Game'' gewoon Mass Effect 2. Al heb ik gelezen dat Dragon Age 2 en Jade Empire 2 al in ontwikkeling zouden zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Vorige week ontving ik de nieuwsbrief van The old republic.
Hierin werd onder andere officieel de eerste speelbare klasse voorgesteld:

The bounty hunters

Onderstaande link vindt je meer info:
http://www.swtor.com/info/classes/bounty-hunter?sourceid=ea3254


Hieronder enkele info van die site:

Hunter, seeker, killer for hire
Countless enemies stand in the way of the Sith Empire’s drive for domination. The Empire spares no expense eliminating these threats, offering massive bounties to employ the galaxy’s most lethal hunters. Earning a death mark from the Empire means a life spent in fear, constantly looking over one’s shoulder. It’s never a question if a Bounty Hunter will find you… only when.

Both infamous and anonymous at the same time, Bounty Hunters are far more than mercenaries for hire—they’re heirs to a professional legacy—an ancient brotherhood with a glorious history. Tracking elusive targets across multiple star systems requires expertise, especially when the targets can be prominent, powerful, and often prepared for confrontation. Thrill seekers from all walks of life set out to become Bounty Hunters, but only the most hard-boiled survive in this competitive and deadly business.

The Bounty Hunter’s path lies along the edge—the stakes are always high—and the path only leads two places, to a life of infamous glory… or to a quick and ignominious death.

Imperial Relations
Though the Empire disapproves of the Bounty Hunters’ fierce independence, exceptions are made for those who get results. Few individuals in the galaxy have the gall and the stomach to deliver on the delicate and grim tasks in which Bounty Hunters excel. Nonetheless, no one is irreplaceable in the Empire, and even the most proficient must repeatedly prove their worth. In the bounty business, one’s name is everything, and with each mark a Bounty Hunter takes down, his reputation grows, as does his price.

Affiliations and Loyalties
Bounty Hunters are far from a homogeneous lot—they come from all races and affiliations and each pursues his quarry in his own unique way. Some Bounty Hunters adhere to the rugged Mandalorian code of honor while others answer only to their own moral compass. Some work only on behalf of organizations they agree with, while others have no sense of loyalty.

Despite being kindred spirits, fellow Bounty Hunters cannot always be trusted—among the profession’s most notorious members, competition turns colleagues into the most ruthless of enemies. Even the Bounty Hunters’ employers harbor hidden agendas; the tables are turned quickly when complications arise… and they always do. Shifting allegiances, unbeatable odds, and deadly showdowns are common in the occurrences in the life of a Bounty Hunter.


Op de site staan enkele screenshots van een personage en zijn uitrusting
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Kenobixios schreef:
Vorige week ontving ik de nieuwsbrief van The old republic.
Hierin werd onder andere officieel de eerste speelbare klasse voorgesteld:

The bounty hunters

Onderstaande link vindt je meer info:
http://www.swtor.com/info/classes/bounty-hunter?sourceid=ea3254


Hieronder enkele info van die site:

Hunter, seeker, killer for hire
Countless enemies stand in the way of the Sith Empire’s drive for domination. The Empire spares no expense eliminating these threats, offering massive bounties to employ the galaxy’s most lethal hunters. Earning a death mark from the Empire means a life spent in fear, constantly looking over one’s shoulder. It’s never a question if a Bounty Hunter will find you… only when.

Both infamous and anonymous at the same time, Bounty Hunters are far more than mercenaries for hire—they’re heirs to a professional legacy—an ancient brotherhood with a glorious history. Tracking elusive targets across multiple star systems requires expertise, especially when the targets can be prominent, powerful, and often prepared for confrontation. Thrill seekers from all walks of life set out to become Bounty Hunters, but only the most hard-boiled survive in this competitive and deadly business.

The Bounty Hunter’s path lies along the edge—the stakes are always high—and the path only leads two places, to a life of infamous glory… or to a quick and ignominious death.

Imperial Relations
Though the Empire disapproves of the Bounty Hunters’ fierce independence, exceptions are made for those who get results. Few individuals in the galaxy have the gall and the stomach to deliver on the delicate and grim tasks in which Bounty Hunters excel. Nonetheless, no one is irreplaceable in the Empire, and even the most proficient must repeatedly prove their worth. In the bounty business, one’s name is everything, and with each mark a Bounty Hunter takes down, his reputation grows, as does his price.

Affiliations and Loyalties
Bounty Hunters are far from a homogeneous lot—they come from all races and affiliations and each pursues his quarry in his own unique way. Some Bounty Hunters adhere to the rugged Mandalorian code of honor while others answer only to their own moral compass. Some work only on behalf of organizations they agree with, while others have no sense of loyalty.

Despite being kindred spirits, fellow Bounty Hunters cannot always be trusted—among the profession’s most notorious members, competition turns colleagues into the most ruthless of enemies. Even the Bounty Hunters’ employers harbor hidden agendas; the tables are turned quickly when complications arise… and they always do. Shifting allegiances, unbeatable odds, and deadly showdowns are common in the occurrences in the life of a Bounty Hunter.


Op de site staan enkele screenshots van een personage en zijn uitrusting

Ik heb die nieuwsbrief ook ontvangen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2009 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Ik had de link ook gepost bij de nieuwsitem maar ze willen het niet posten omdat er geen datum bij staat.

Dus zet ik het hier maar voor degene die de nieuwsbrief niet hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Apr 2009 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Heb vandaag KoTOR weer maar eens geïnstalleerd om wat in de sfeer van The Old Republic te komen. Al zal ik deze keer hopelijk een andere ervaring hebben(ik was het spel na 6x uitspelen een beetje beu ) omdat ik veel mods heb geïnstalleerd. Vooral mods van ene Silveredge9 vielen me goed op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Apr 2009 09:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Hmmm, wist niet dat Kotor ook mods had. Op zich wel logisch gezien de neverwinter nights engine die goed te modden is. In mijn Kotor zitten enkele dikke krassen en ik ben al een hele tijd op zoek naar die Star Wars compilatie (Jedi Knight, Empire at War en Kotor's) om het te vervangen.

In ieder geval, net zoals bij elke game die Bioware gaat maken, ben ik erg geïntresseerd in de game. Ik heb er wel vertrouwen in dat het een succesvolle topper zal worden

Alleen nog benieuwd naar de end-game content en eventuele maandelijkse kosten (en hoe goed Blade & Soul wordt >.<).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Apr 2009 10:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

MaartenL schreef:
Hmmm, wist niet dat Kotor ook mods had. Op zich wel logisch gezien de neverwinter nights engine die goed te modden is. In mijn Kotor zitten enkele dikke krassen en ik ben al een hele tijd op zoek naar die Star Wars compilatie (Jedi Knight, Empire at War en Kotor's) om het te vervangen.

In ieder geval, net zoals bij elke game die Bioware gaat maken, ben ik erg geïntresseerd in de game. Ik heb er wel vertrouwen in dat het een succesvolle topper zal worden

Alleen nog benieuwd naar de end-game content en eventuele maandelijkse kosten (en hoe goed Blade & Soul wordt >.<).

Wil je mods voor KotOR? Check Lucasforums onder Holowan Laboratories voor mods die in ontwikkeling zijn en Taris Upper City Emporium voor mods die al verschenen zijn en ondersteund worden door patches en updates.
Natuurlijk kan je ook gewoon Filefront raadplegen.
En zoals ik al zei, ik vind mods van Silveredge9 de beste
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Mei 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik heb vandaag een newsletter gekregen van Bioware. Daarin werd de Trooper Class Onthuld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Wat vonden jullie gisteren trouwens van de Cinemetic Trailer ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Inkbiggelke BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Aug 2007
Berichten: 6

Waanzinnig mooi... de sfeer druipt ervanaf. Persoonlijk mogen ze van mij de volgende CGI SW film zo uitbrengen. Vind dit vele malen mooier dan de laatste CGI van Lucasarts
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Volledig mee eens.
Een star wars film die zo getekend is als die trailer (en niet zo veel gezeverd, gewoon vette actie) zou veel beter zijn dan de laatste clone wars cartoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik vond het persoonlijk echt waanzinnig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Fantastisch! Hoe al die Sith uit dat vliegtuig kwamen en toen die battle begon. Heerlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

cecilffiv schreef:
Wat vonden jullie gisteren trouwens van de Cinemetic Trailer ?


Echt geweldig, het ademt sowieso helemaal Star Wars uit, en de gevechten zijn echt tof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jun 2009 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Om me mentaal voor te bereiden op tOR ga ik vandaag KotOR nog eens installeren met de Brotherhood of Shadow-mods.

Toch wil ik jullie mening wel weten over het volgende. Zou het niet goed zijn van Bioware als ze van de Jedi/Sith Class een moeilijke ervaring zouden maken?
Anders zal na een tijdje bijna iedereen een Jedi of Sith zijn in tOR....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Jun 2009 09:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

cecilffiv schreef:
Om me mentaal voor te bereiden op tOR ga ik vandaag KotOR nog eens installeren met de Brotherhood of Shadow-mods.

Toch wil ik jullie mening wel weten over het volgende. Zou het niet goed zijn van Bioware als ze van de Jedi/Sith Class een moeilijke ervaring zouden maken?
Anders zal na een tijdje bijna iedereen een Jedi of Sith zijn in tOR....


Ja inderdaad, of dat je uberhaupt een lange training moet volgen voordat je een lightsaber mag wielden, zoals in de Jedi Knight serie. Het dragen van een normaal best ownage lichtzwaard moet wel echt een privilege worden.

In bijvoorbeeld Star Wars: Movie Battles II, een Jedi Academy mod, <hier> de ModDB link, is het nogal moeilijk om een Jedi te zijn, door zo'n stamina balkje waardoor je niet zoveel kogels kan blokken. Laat staan de lichtzwaard gevechten, die manual zijn, die hebben ze voor dat spel helemaal omgegooid om ze retemoeilijk te maken, ook al is de besturing echt simpel.


Trouwens, de geestelijke Star Wars: Moviebattles III draait op de Source-engine en heet Star Wars: The New Era. <Hier> is de voortgang te volgen .


Er moet gewoon sowieso een steen/papier/schaar effect in tOR zitten, gewoon dat bijvoorbeeld een Bounty Hunter een voordeel heeft op een Jedi (door bijv. de vlammenwerper en gwn het vliegen)..

(verveelde me, dus dit ff in elkaar geflanst )


Zou je ook een Jawa kunnen zijn? Dan wordt dat namelijk sowieso één van mijn characters .


Laatst aangepast door GekooktEi op 06 Jun 2009 10:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Jun 2009 10:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Wanneer gaat deze uitkomen? En waarop?

(en @ dat plaatje van die steenpapierschaarshit van gekookt ei hahaha xD)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 17

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group