Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Jun 2009 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

IV Trueskill VI schreef:
Wanneer gaat deze uitkomen? En waarop?

(en @ dat plaatje van die steenpapierschaarshit van gekookt ei hahaha xD)




Maar hij komt uit op PC, release is TBA.

Bioware schreef:
We hebben een releasedatum in onze gedachten, maar zoals je van Bioware gewend bent brengen we het spel pas uit als het 100% klaar is en daarom vertellen we de datum nog maar niet omdat we anders toch mensen teleurstellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jun 2009 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

GekooktEi schreef:
Ja inderdaad, of dat je uberhaupt een lange training moet volgen voordat je een lightsaber mag wielden, zoals in de Jedi Knight serie. Het dragen van een normaal best ownage lichtzwaard moet wel echt een privilege worden.

In bijvoorbeeld Star Wars: Movie Battles II, een Jedi Academy mod, <hier> de ModDB link, is het nogal moeilijk om een Jedi te zijn, door zo'n stamina balkje waardoor je niet zoveel kogels kan blokken. Laat staan de lichtzwaard gevechten, die manual zijn, die hebben ze voor dat spel helemaal omgegooid om ze retemoeilijk te maken, ook al is de besturing echt simpel.


Trouwens, de geestelijke Star Wars: Moviebattles III draait op de Source-engine en heet Star Wars: The New Era. <Hier> is de voortgang te volgen .


Er moet gewoon sowieso een steen/papier/schaar effect in tOR zitten, gewoon dat bijvoorbeeld een Bounty Hunter een voordeel heeft op een Jedi (door bijv. de vlammenwerper en gwn het vliegen)..

(verveelde me, dus dit ff in elkaar geflanst )


Zou je ook een Jawa kunnen zijn? Dan wordt dat namelijk sowieso één van mijn characters .

Ook zo in de modding wereld ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Jun 2009 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

cecilffiv schreef:

Ook zo in de modding wereld ?


Redelijk ja . Eigenlijk alleen in Source mods nu, degelijke graphics en een zeer populair en modern modplatform.

Eerst wees iemand me gewoon op Movie Battles II, toen wist ik verder nog niets af van mods, was eigenlijk tot Star Wars: Knights of the Force mod werd aangekondigd (ja, weer Jedi Academy mod ^^), toen klikte ik op de link van ModDB en ontdekte ik het een beetje. Pas later (jaartje geleden?) begon ik een beetje actief mods te zoeken, toen voor Source dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jun 2009 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

GekooktEi schreef:
cecilffiv schreef:

Ook zo in de modding wereld ?


Redelijk ja . Eigenlijk alleen in Source mods nu, degelijke graphics en een zeer populair en modern modplatform.

Eerst wees iemand me gewoon op Movie Battles II, toen wist ik verder nog niets af van mods, was eigenlijk tot Star Wars: Knights of the Force mod werd aangekondigd (ja, weer Jedi Academy mod ^^), toen klikte ik op de link van ModDB en ontdekte ik het een beetje. Pas later (jaartje geleden?) begon ik een beetje actief mods te zoeken, toen voor Source dus.

Heb voor KoTOR en TSL leuke mods gevonden

- [KOTOR] Star Wars Brotherhood of Steel
- [TSL] Star Wars Knights of The Old Republic: The Jedi Masters
- [TSL] Team Gizka TSL Restoration Project
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jun 2009 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Welke class gaan jullie spelen ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Jun 2009 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

cecilffiv schreef:
Welke class gaan jullie spelen ?


Bounty Hunter, Sith/Jedi en Jawa als die kan .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Jun 2009 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Officiele update van de officiele site: The Smugglah

http://www.swtor.com/info/holonet/classes/smuggler

Ze bewaren natuurlijk de bruutste class (de Jawa) voor het laatst
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sirfalas BerichtGeplaatst: 15 Jun 2009 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Feb 2008
Berichten: 84

GekooktEi schreef:
Officiele update van de officiele site: The Smugglah

http://www.swtor.com/info/holonet/classes/smuggler

Ze bewaren natuurlijk de bruutste class (de Jawa) voor het laatst


Ziet er echt te gaaf uit ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Gameplay:





Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

"No Deeplinking please!" ??

Dacht ik van o lekker, even bekijken maar oh nee ^^

Allersinds ga ik beginnen met een Jedi <3

Bounty Hunter lijkt me ook wel tof maar toch... Jedi's zijn voor mij helemaal de bom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Jul 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Hopelijk gaat niet iedereen met een Jedi spelen, anders gaat het spel echt té onrealistisch worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

cecilffiv schreef:
Hopelijk gaat niet iedereen met een Jedi spelen, anders gaat het spel echt té onrealistisch worden


Blijkbaar heeft er iemand de video met de tijdlijn gemist?

Het spel speelt zich niet af tijdens of na de films, waar de Jedi al uitgeroeid zijn door de Sith, maar ervoor. Toen waren Jedi's en de Sith in overvloed aanwezig. Ze hebben niet voor niets een Jedi Temple op Coruscant weet je?

Zoals je in je Episode 1 en 2 kan merken, zijn er veel Jedi en er nog héél veel in opleiding ook nog. Pas in Episode 3 worden ze uitgeroeid door Anakin/Darth Vader. In The Old Republic speel je een hele tijd ervoor dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Of beter gezegd: LucasArts en BioWare weten dat iedereen een Jedi wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Ik word Sith of Bounty Hunter

Weet je nog ''Total Conversation'', Ei?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Begin er erg veel zin in te krijgen. Wanneer komt deze nu uit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

MaartenL schreef:
cecilffiv schreef:
Hopelijk gaat niet iedereen met een Jedi spelen, anders gaat het spel echt té onrealistisch worden


Blijkbaar heeft er iemand de video met de tijdlijn gemist?

Het spel speelt zich niet af tijdens of na de films, waar de Jedi al uitgeroeid zijn door de Sith, maar ervoor. Toen waren Jedi's en de Sith in overvloed aanwezig. Ze hebben niet voor niets een Jedi Temple op Coruscant weet je?

Zoals je in je Episode 1 en 2 kan merken, zijn er veel Jedi en er nog héél veel in opleiding ook nog. Pas in Episode 3 worden ze uitgeroeid door Anakin/Darth Vader. In The Old Republic speel je een hele tijd ervoor dus.

Ja, maar Bioware mag de Jedi en de Sith niet té overpowerd maken. Anders zal het spel geen balans meer hebben Een Jedi opleiding zou lang moeten duren zoals dat ''in het echt'' ook is. Een van de grootste problemen van Star Wars Galaxies was dat iedereen een Jedi was, en dat zorgde voor een zeer ongebalanceerd spel. Ten eerste speelde Galaxies zich af in een tijd waar er enkel nog 2 Jedi zouden moeten zijn: Luke Skywalker en Yoda en ten tweede zag je in elke stad enkel Jedi's .
Jullie mogen niet vergeten dat Jedi en Sith nog steeds een minderheid van de bevolking zijn. Stel je voor : Je arriveert op Tatooine en ziet enkel Jedi en Sith .
En Maarten, ik heb wel degelijk de Timeline Trailers bekeken Je mag niet vergeten dat ik de grootste KotOR fan van Gamed ben

@Jasper: Nog steeds TBA.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ehm... Yoda sterft in de Episode VI :O

En Galaxies was niet meteen ongebalanceerd, het was eerder onjuist qua timeline. Jedi's waren heus niet onverslaanbaar en zo zal het in ieder geval niet gaan aflopen voor The Old Republic.

Overigens duurde het nochthans vrij lang om Jedi te worden in Galaxies maar omdat er zoveel SW-fans het speelden (en erg langdurig) was er gewoon een overvloed op het einde.

Bioware zal het heus wel beter doen qua balans in klassen. Persoonlijk vind ik het overigens zalig dat het spel zich afspeelt in de periodes dat Jedi's en Sith volop in oorlog waren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanar BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2007
Berichten: 452

@Maarten,

Ja, Yoda sterft in Episode VI, maar Star Wars Galaxies speelde zich af tussen Episode IV en V.

Star Wars Galaxies was in het begin heel erg anders dan dat het nu is. Voordat SoE met de CU (Combat Upgrade) kwam was de game veel meer uitgebreid en moeilijker op bepaalde gebieden. Om bijvoorbeeld een Jedi of Dark Jedi te worden moest je tientallen lange quests doen om alleen al Force Sensitive te worden. Daarna moest je er nog meer doen om uiteindelijk een lightsaber en force powers te krijgen. Hier kon wel een periode van een maand of twee, drie overheen gaan voordat je uiteindelijk echt een Jedi or Dark Jedi was. En zo hoort het ook eigenlijk te zijn.
Ook vielen Jedi voorheen onder de 'Perma-Death' regel. Dat wou zeggen dat als je als Jedi 3x dood gaat, de character ook echt dood was en je hem niet meer kon gebruiken. Dit zorgde ook dat Jedi heel, heel zeldzaam waren en niet zomaar in het openbaar zich zouden tonen. Het gaf Jedi zijn wat meer diepgang en een wat realistischer gevoel om te spelen in die tijdlijn.

Nu is het mogelijk om vanaf het begin als meteen als Jedi te beginnen en is de perma-death regel verdwenen. Iedereen en zijn moeder kan nu dus een Jedi zijn wat de lol er al erg snel vanaf haalt. Je ziet ze nu overal en dat heeft het spel nogal erg verziekt. En dan hebben we het nog niet eens over de rest dat is veranderd.

En idd, Bioware zal idd wel letten op enige balans tussen classes. Zowiezo heeft iedere class wel zijn voor en nadelen ten opzichen van een andere.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Taw0n schreef:
Ik word Sith of Bounty Hunter


Lol, same here
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Zanar schreef:
@Maarten,

Ja, Yoda sterft in Episode VI, maar Star Wars Galaxies speelde zich af tussen Episode IV en V.


Wat een ontwikkelingsfout dan, verhaalsgewijs mocht Jedi dan niet eens een klasse zijn tenzij er verhaalsevolutie aanwezig was die 10 jaar na Epi VI verder gaat (Jedi Academy: Luke start nieuwe Jedi academy op Yavon 4, 10j na gebeurtenissen van epi VI).

Nja, heb Galaxies ook maar vluchtig gespeeld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Komt er ooit nog een remake van 4?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

IV Trueskill VI schreef:
Komt er ooit nog een remake van 4?

Van de film ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ja de film, Sorry.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

IV Trueskill VI schreef:
Ja de film, Sorry.

Waarom sorry ? Iig komt er geen remake, die is tenminste toch nooit aangekondigd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Jul 2009 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

cecilffiv schreef:
IV Trueskill VI schreef:
Ja de film, Sorry.

Waarom sorry ? Iig komt er geen remake, die is tenminste toch nooit aangekondigd.
Omdat ik was vergeten dat het over de film ging erbij te zeggen. Naja wel jammer dat het niet verder ging dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 17

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group