Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Nog een kleine 2 dagen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Tja, en toen was 't afgelopen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sebastian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Mei 2010
Berichten: 1

jeps =)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik vond het een mooi einde. Het einde was echt tof gedaan en het verhaal is goed afgesloten vind ik. Het was echt een leuke serie die mij 6 jaar lang wist te vermaken.

Best show ever!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Op IGN een 10....

Heb van mijn broer echter wel gehoord dat er nog steeds erg veel verwarring is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Bedoel je de alternatieve tijdlijn? Dat is namelijk een soort van afterlife als ze dood gaan. Ze gaan daar verder in een leven zonder dat ze neergestort zijn.

De andere mysteries die niet opgelost zijn is misschien wel beter zo. We zullen voor de komende maanden, misschien wel jaren hier over verder discussiëren.

Some questions are better not to be answered.

In ieder geval zijn de belangrijkste vragen beantwoord zoals wie is de monster, wat is het eiland, wie is Jacob, wat zijn de whispers, de nummers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik vond de show veel leuker toen het nog vol met mysterie zat (de hatch in seizoen 2), vind dat veel van de wendingen niet ten goede van de show zijn gekomen. Waarom moet alles een technische uitleg krijgen? Wat is er mis met wat spirituele en filosofische dingen?

Einde was wel aardig, had wat grotere plot twists verwacht, maar laatste paar scenes waren wel mooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

De show worstelde al met wetenschappelijke en spirituele kanten. Het was daarom ook een beetje in twee kampen verdeelt. The man of science (jack) en the man of faith (John Locke). Uiteindelijk vond ik dat alles goed was gekomen en de mysteries.

Lost is echt een van de beste series die ik ooit heb gezien. Geweldige uitgewerkte personages (en cast!), zeer goede goede plot (als is het wat ingewikkeld), prachtige soundtrack en geweldige visueel camera werk. Ik heb echt genoten van de serie en ik raad iedereen aan om het te volgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ja, ik vond dat Faith vs Science gewoon beter uitgewerkt in de eerste ~3 seizoenen

En zowiezo, het idee van met z'n allen overleven en daarna op verkenning gaan op een eiland, geweldig. De latere seizoenen mistten deze focus.

Al vind ik The Constant (seizoen 4) alsmede Ben's afleveringen toch wel het beste uit de show.

Check ook vooral even de beste scene in de hele serie wat mij betreft. Wat een magie. Desmond <3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ja dat was echt een geweldige intro. En Ben is zo een geweldige personage (S6 wat minder). Vooral het gedeelte toen hij Jacob neerstak was zeer emotioneel.

http://www.youtube.com/watch?v=8VrKJGaNmTw&feature=related

Ook vond ik John Lock zijn flashback's goed gedaan. Vooral het gedeelte met zijn vader en toen hij hem uit het raam gooide.

Ab Aeterno vond ik ook een geweldige episode. Nestor Carbonell (Richard Alpert) had echt superb acteerwerk gedaan.

Bijna elke personage had zijn geweldige momenten. Ik vond het alleen jammer dat we Mr.Eko (ook geweldige flashback) niet meer gezien hadden. Hij zou perfect passen in een van de laatste scenes van de finale.

BTW funniest Lost scene ever
http://www.youtube.com/watch?v=rcHaa6PbKsw
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Citaat:
When Hurley went back in to 1977 and joined Dharma, Hurley could have possibly encountered this bird as a baby and may have fed it and taught it to say his name. Now years later, after the crash of flight 815, the bird sees Hurley and remembers him And this is why it screeches his name.


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

t was heel mooi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 04:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Prachtig einde die je echt aan het denken zet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 08:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Wait what? Een grote kurk die het kwaad weghoudt? Really? Dat is alles wat ze konden verzinnen? Ze hebben het over tijdreizen gehad, dan kunnen ze er toch wel wat spannenders van maken?

Ik vind het verhaal heel erg afgeraffeld overkomen. We zien 5 en een half seizoen vooral veel mysteries, en in 4 afleveringen proberen ze het even aan elkaar te breien. De serie werd steeds verder en verder uitgerekt, maar het einde hebben ze wat mij betreft toch echt te kort gemaakt.

De hatch... Daar deden we een heel seizoen over om er binnen te komen. Het gat met het gele licht... (Waar Jacob over waakte) Daar zijn we na 2 afleveringen al binnen (terwijl het zo 'speciaal' is), en huppakee, iedereen is gelukkig en we zijn klaar.

Nee, het einde was wat mij betreft veels te zoetsappig. Hoewel de serie zelf me heel erg aansprak vind ik dit toch een behoorlijke let-down.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

^ daar kan ik me wel in vinden, maar zowiezo vind ik dat de tweede helft van de serie focus mistte en dat ze duidelijk antwoorden verzonnen... wat op zich prima is, als de antwoorden maar logisch zijn, anders kun je het beter mysterieus laten.

Ook had ik liever wat meer gezien van de acteur die Jacob's vijand speelt ipv Locke.

Ik had trouwens wel een climax verwacht met een soort van god of verklaring van het eiland.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

"This show is about people who are metaphorically lost in their lives, who get on an airplane, and crash on an island, and become physically lost on the planet Earth. And once they are able to metaphorically find themselves in their lives again, they will be able to physically find themselves in the world again. When you look at the entire show, that's what it will look like. That's what it's always been about." - Lost co-creator Damon Lindelof, IGN interview, January 16, 2007

De personages waren het belangrijkst en de mysteries komen op de tweede plaats.

En tja dat een kurk een gat tegen houd vol met kwaad had Jacob uitgelegd tegen Richard. Toen hij het met die fles wijn uitlegde. Ik wist niet dat hij het zo letterlijk bedoelde.

Ik ben het wel met Uchiha_Shadow dat zo´n climax beter zou zijn geweest, maar deze einde is ook goed. Het ging uiteindelijk over de overlevende.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Het drama/characterisation gedeelte was ook al lang niet meer zo sterk in seizoen 6. Met name Ben, Sayid en Sawyer, maar ook wat er nog over was van Jack en Kate (zo irritant!) na 5 seizoenen. Dus als de makers zeggen dat de personages het enige belangrijke waren (waar ik het niet mee eens ben), dan vind ik alsnog seizoen 6 tegenvallend. Wel respect voor Richard en Claire, die allebei (heel even) sterk naar voren kwamen in het seizoen.

Ik denk dat ze te veel personages hadden en dat het beter was geweest als ze niet allemaal een klein rolletje hadden en constant rond liepen op het eiland te niksen/constant van mening te veranderen over wat te doen.

spoilers:
http://chainsawsuit.com/2010/05/24/spoilers/

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Aug 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

http://uk.tv.ign.com/articles/111/1110766p1.html

De aankomende DVD krijgen leuke extra's. Nu kunnen we zien waar die DHARMA Food Drops vandaan komen.

De allerlaatste Lost episode ever. Dit extraatje is een mini episode van Lost. het beantwoord veel vragen zoals de ijsberen en zwangerschap problemen.

http://www.trilulilu.ro/SStifler/10107f26c66c16?video_google_com=

Dus als je de season finale teleurstellend vond aan lak van antwoorden moet je dit zeker kijken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

en wanneer komt er een film van lost?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dyllann BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jun 2008
Berichten: 492

Even een vraagje,

Ik heb zeer genoten van Heroes en geniet nog steeds van the Mentalist.
Zou ik deze serie dan ook tof vinden? :'D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Dyllann schreef:
Even een vraagje,

Ik heb zeer genoten van Heroes en geniet nog steeds van the Mentalist.
Zou ik deze serie dan ook tof vinden? :'D

Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met lost te kijken. And all i can say is:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Sep 2010 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Dyllann schreef:
Even een vraagje,

Ik heb zeer genoten van Heroes en geniet nog steeds van the Mentalist.
Zou ik deze serie dan ook tof vinden? :'D


Zekers! Koop dan gelijk de Lost: The Complete Collection op Blu-Ray.



Citaat:
- Every Episode in the Series (Seasons 1 through 6);

- Over 30hrs of Season 1-6 Bonus materials (previously released materials from Season 1-5 and the all-new Season 6 bonus material);

Lost_completeseries- A unique series of featurettes that takes viewers on very personal tours of Oahu where the series was created, with key cast and crew as they reflect;

- Exploring the global phenomenon that is Lost, bonus showcases events ranging from the series cast and crew at San Diego’s famed Comic-Con convention to international voice recordings, local events and even fan parties, all of which helped make the show into a worldwide favorite;

- A closer look at some of the props with cast, writers and producers, exploring their significance, stories and emotional ties to the characters;

- Humorous yet emotional look at every character who died on the series;

- 16 hilarious Lost “Slapdowns” featurettes showcasing celebrity Lost fans who confront Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse to ask press questions about the final season, including the Muppets and cast members Nestor Carbonell, Michael Emerson, Rebecca Mader and more.

The collectible packaging also includes: a Special Edition collectible ‘Senet’ Game as seen in Season Six, a custom LOST island replica, an exclusive episode guide, a collectible Ankh, and a black light penlight.


200 euro voor een van de beste Tv series aller tijden! Een must voor elke Lost van. 6 oktober komt deze uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Hoe kan het, dat Hurley weetikhoeveel dagen op een eiland zit, en niet afvalt? :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Paintskillz schreef:
Hoe kan het, dat Hurley weetikhoeveel dagen op een eiland zit, en niet afvalt? :')


Hes hiding some donuts ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arjan BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2008
Berichten: 35

Lawliet schreef:
Dyllann schreef:
Even een vraagje,

Ik heb zeer genoten van Heroes en geniet nog steeds van the Mentalist.
Zou ik deze serie dan ook tof vinden? :'D


Zekers! Koop dan gelijk de Lost: The Complete Collection op Blu-Ray.



Citaat:
- Every Episode in the Series (Seasons 1 through 6);

- Over 30hrs of Season 1-6 Bonus materials (previously released materials from Season 1-5 and the all-new Season 6 bonus material);

Lost_completeseries- A unique series of featurettes that takes viewers on very personal tours of Oahu where the series was created, with key cast and crew as they reflect;

- Exploring the global phenomenon that is Lost, bonus showcases events ranging from the series cast and crew at San Diego’s famed Comic-Con convention to international voice recordings, local events and even fan parties, all of which helped make the show into a worldwide favorite;

- A closer look at some of the props with cast, writers and producers, exploring their significance, stories and emotional ties to the characters;

- Humorous yet emotional look at every character who died on the series;

- 16 hilarious Lost “Slapdowns” featurettes showcasing celebrity Lost fans who confront Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse to ask press questions about the final season, including the Muppets and cast members Nestor Carbonell, Michael Emerson, Rebecca Mader and more.

The collectible packaging also includes: a Special Edition collectible ‘Senet’ Game as seen in Season Six, a custom LOST island replica, an exclusive episode guide, a collectible Ankh, and a black light penlight.


200 euro voor een van de beste Tv series aller tijden! Een must voor elke Lost van. 6 oktober komt deze uit.


Pas op, dit is de amerikaanse versie. In europa komt zo'n mooie luxe box met al die extras niet uit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group