Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
BeWario BerichtGeplaatst: 20 Mei 2011 07:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Ellentjeeah schreef:
Death Note schijnt ook goed te zijn toch?
Tot seizoen 2 was het dacht ik toen spoil L dood ging en B en zijn plek kwam?

Jup, das zo'n beetje de anime waar iedereen mee begint
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Coon BerichtGeplaatst: 20 Mei 2011 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Dec 2010
Berichten: 63

Weet iemand een goede sci-fi anime, maar dan wel zonder overdreven mechs?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 20 Mei 2011 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Ik kijk op dit moment naar One piece,Bleach en Naruto maar ik zoek een anime met echt over the top action ala DBZ.

Dan heb ik het vooral over power-ups enz

suggestions?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jerfo BerichtGeplaatst: 20 Mei 2011 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2006
Berichten: 78

ik raad toriko aan, maar die is nog maar net begonnen en is bij episode 7
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Mei 2011 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

no-ps3-no-living schreef:
Ik kijk op dit moment naar One piece,Bleach en Naruto maar ik zoek een anime met echt over the top action ala DBZ.

Dan heb ik het vooral over power-ups enz

suggestions?


Hoever ben je met het kijken van One Piece? Want waar ik nu ben vind ik het best wel ver gaan hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Me needz new Animez!!!!!

Gister Ao no exorcist ontdekt maar die is net beginnen en heeft dus ook nog niet zoveel afleveringen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weet iemand of de 3 volgende animes goed zijn,

1-Toaru Majutsu no Indekkusu(Index)
2-Toaru Majutsu no Indekkusu II(Index II
3-Toaru Kagaku no Rairugun(Railgun)

Vindt de stijl wel leuk, en de personages kawaii.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Niet mijn ding maar alledrie worden ze als goede anime beschouwd. De eerste twee zijn meer fantasy en die laatste is meer komedie/slice of life. Check een trailer zou ik zeggen.

@ Mafusto: Welk genre, en een anime die nu bezig is of eentje die al af is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mafusto schreef:
Me needz new Animez!!!!!

Gister Ao no exorcist ontdekt maar die is net beginnen en heeft dus ook nog niet zoveel afleveringen...


Binnekort(weet niet wanneer) komt Persona 4-The Animation Tales of Phantasia-The Animation(OVA), Higurashi no Naku Koro ni Kira(OVA) uit.

Over Higurashi is van de week OVA Ep 1 uit,
Ep 2 komt 22 September 2011 uit
Ep 3 komt 23 November 2011 uit
Ep 4 komt 25 Janurai 2012 uit

Hier een trailer
http://www.moetron.com/2011/04/29/higurashi-no-naku-koro-ni-kira-ova-trailer/

Of het wat is weet ik niet, vond Higurashi no Naku Koro ni en Kai veel beter dan Rei.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Uchiha_Shadow schreef:

@ Mafusto: Welk genre, en een anime die nu bezig is of eentje die al af is?


Maakt niet zo veel uit als de characters maar interessant zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Baccano of Deadman Wonderland?

Als je iets langzamers aan kunt wat echt helemaal door character development getrokken wordt, ef - a tale of memories?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

ef - a tale of memories Spreekt mij niet zo aan.
Deadmen wonderlandlees ik de manga al.
Baccano ga ik vandaag maar eens proberen.

Thanx

Edit: Ik zie dat Baccano maar 16 afleveringen heeft. Daar ben ik wss ook in 1 avond mee klaar. Heb je nog meer tips?


Laatst aangepast door Mafusto op 31 Jul 2011 12:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Een avondje? Jezus (1ste ep van Baccano is niet zo leuk trouwens, daarna wordt 't geweldig)

Gankutsuou en Welcome To The NHK

Als je wat langers zoekt: Twelve Kingdoms en Brotherhood
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik kijk op een doordeweekse avond als ik alleen ben gemiddeld 10 episodes

Anyway Gankutsuou, Welcome To The NHK en Twelve Kingdoms ga ik zeker een poging geven. FMA:Brotherhood wss niet omdat ik de manga al gelezen heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Laat maar horen wat je er van vindt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Goede lange series zijn best zeldzaam..
Ik ben al blij als een nieuwe anime ~25 eps te bieden heeft.

Mafusto je vond Gintama toch leuk? Dan is Level E (13 eps ) wel een aanrader.

Nieuwe seizoen is alweer bezig:

Natsume Yuujinchou San, en Usagi Drop zijn het best.

De rest is ecchi of te moe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik heb een heel seizoen gemist, dus ik ga ook maar lekker veel kijken komende week. Wat vond je de beste van afgelopen seizoen?

Usagi Drop is Noitamina, No.6 ook, is die niet leuk? Natsume Yuujinchou deeltjes 1 en 2 moet ik eerst maar eens kijken. Bovendien ben ik nog bezig met Dennou Coil en Honey & Clover.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

musthavethisgame schreef:
Goede lange series zijn best zeldzaam..
...en saai, komt ja geen eind aan.
Afwisselende series zijn veel beter dan als je 500 eps kijkt van de zelfde series als Pokčmon, Naruto, Bleach, Dragon Ball Z.
Series dat niet meer hebben dan 30 eps zijn mooi.
Mijn mening.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 23 Jul 2011 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

No.6 heeft een best sterke BL sfeer in de trailer, dus die kijk ik niet en de MAL rating is ook niet zo goed als Usagi en Natsume.

Vorige seizoen heb ik alleen Gintama', Toriko, [C], en de eerste aflevering van: Steins;Gate en Sket Dance gezien.

Maar AnoHana (lange naam, zoals OreImo), Steins;Gate, Ao no Exorcist, Hanasaku Iroha en Gintama' of course scoren het best.

Mijn beoordelingen:

[C]: best gerushed, heeft hier en daar wat flaws maar vond ik zelf een hele interessante serie, echt wel een aanrader voor het aantal afleveringen dat het heeft.
Soort volwassen yu gi oh met een lekkere soundtrack, aangename art, toffe sfeer, en veelvoudig gebruik van Engrish.

Toriko: Standaard supershounen over eten. Veel censuur en lichte BL trekjes. Niet echt heel goed, toch vermaak ik me er wel mee (als ik de Yaoi hints negeer)

Gintama': Super. Wel is kennis van eerste serie vereist. Eerste twee afleveringen waren een perfect begin, daarna kakte de serie wat in, maar de Strongest of Kabuchiko arc maakt alles goed. En de laatste twee afleveringen waren weer typisch Gintama!

Steins;Gate: Heeft veel potentie, en lijkt het prima te doen.

Sket Dance: Slap aftrekseltje van Gintama, in hedendaagse schoolsetting. Ik denk dat het niet erg anders wordt dan ep1.

dantekloon schreef:
musthavethisgame schreef:
Goede lange series zijn best zeldzaam..
...en saai, komt ja geen eind aan.
Afwisselende series zijn veel beter dan als je 500 eps kijkt van de zelfde series als Pokčmon, Naruto, Bleach, Dragon Ball Z.
Series dat niet meer hebben dan 30 eps zijn mooi.
Mijn mening.


Jij weet gewoon niet waar je over praat. Zeg dan ook niks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 31 Jul 2011 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Deze week heb ik Baccano! en Welcome to the NHK gekeken. Ook heb ik gisteravond nog ff de Strongest of Kabuchiko arc van Gintama gekeken.

Baccano! is een geweldige serie en zeker een aanrader voor anime-kijkers. De karakters zijn echt goed en vooral de manier hoe het verhaal verteld wordt is wat de serie zo sterk maakt. Het verhaal zelf is jammer genoeg niet zo sterk maar dat vergeet je snel als je geniet van de karakters en de manier van vertellen. @Uchiha_Shadow Ik vond juist de eerste aflevering erg sterk als inleiding voor het verhaal en de karakters. De OVA's zijn leuk om het verhaal af te sluiten alleen vond ik Grahem overbodig.

Welcome To The NHK is ook een anime waar ik van heb genoten. Hier heb ik zins lange tijd weer eens het gevoel gehad van "ik wil nu verder kijken". Satō is goed gemaakt waardoor je je echt in hem in kan leven. De kleien verwijzingen in o.a. de achtergronden over de NHK maken de setting helemaal af. Ik vond het alleen jammer dat Satō in de laatste aflevering ineens zelfmoord wou plegen. Dit moment had al helemaal geen waarde meer doordat de taxi-bestuurder dat de constructie al klaar was. Dat is tevens een van de weinige smetjes die de serie en het einde heeft. Verder hoop ik dat er nog een OVA komt over de reünie van de literatuurclub die over 10 jaar na het einde zou plaatsvinden.

Strongest of Kabuchiko arc symboliseert een van de grootste redenen waarom Gintama zo sterk is. Misschien is het enigste minpuntje wel dat het een te "feel-good" einde heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 31 Jul 2011 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Achteraf gezien vond ik de eerste aflevering leuk, hoor, maar ik had gehoord dat 't een van de leukste anime ooit was en toen viel de eerste aflevering behoorlijk tegen; daarna kwam ik er langzamerhand steeds meer in. Ben in ieder geval blij dat 't niet chronologisch is

Je vond ze allebei dus vet? Gankutsuou next?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 31 Jul 2011 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Uchiha

Ik had vandaag ff tijd over dus heb ik de manga gelezen van Welcome to the NHK. Het verhaal is veel beter uitgewerkt en gaat veel verder dan dat je in de in de anime te zien krijgt en vooral het echte einde was beter. Dus als je tijd hebt zou je de manga ook moeten lezen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Aug 2011 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Thanks, zet 't op m'n lijstje... maar heb echt 0,0 anime gekeken de afgelopen maand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 01 Aug 2011 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Weet iemand toevallig waar je light novels online kunt lezen? Ik keep op o.a. Amazone om Welcome to the NHK novel te kopen maar die is mij iets te duur (Lees tussen de 200 en 300 dollar -.-)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 09 Aug 2011 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Heeft iemand die marvel animes gezien? Wolverine, x-men, blade, iron man of een andere? En zo ja wat vond je ervan, ben benieuwd, die x-men en blade zagen er wel cool uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group