Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ik ben voor:
PSV
23%
 23%  [ 6 ]
Ajax
34%
 34%  [ 9 ]
Feyenoord
7%
 7%  [ 2 ]
AZ
11%
 11%  [ 3 ]
Ander
23%
 23%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 26

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Blijkbaar is AZ toch noemingswaardig voor in de poll. Teminste als ze dit aan houden. Hoewel de competitie pas begonnen is, is het nu al erg leuk. Vooral de subtop begint dit jaar al goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sms_MAGNETR_ON_naar_2636 BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 05:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Nov 2008
Berichten: 43

Waarom staat ADO Den Haag niet in de poll XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Feb 2009 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Zoals het er nu uitziet zal AZ de landskampioen worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 07 Feb 2009 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

jep,net als psv 2 jaar geleden de titel al binnen had net na de winterstop

t seizoen is nog lang als psv zo door gaat zie ik ze ook nog wel 1ste worden, maar dan moeten ze om te beginnen volgende week van az winnen, dan zijn ze een heel eind
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 07 Feb 2009 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Club Brugge!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Feb 2009 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

JasperCLA schreef:
Club Brugge!!


Geen grappen aub.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Feb 2009 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Kurosaki01 schreef:
JasperCLA schreef:
Club Brugge!!


Geen grappen aub.

idd,de kans dat Club nog kampioen wordt is zeer miniem. Waarschijnlijk Standard als ik kijk naar hun talentvolle (begische) lischting.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

grappig als je de eerste reacties naast de competitiestand van nu houd
Houd nog steeds hoop dat ajax kampioen word, maar ik denk dat dat al bekeken is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Anderlecht heeft van Standard gewonne !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Volgens mij gaat het over de Nederlandse competitie, maargoed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

FC Groningen begon zo mooi, maar waar ik me aan erger is dat iedereen overal voor Ajax is. Als je in Groningen woont, waarom ben je dan in godsnaam voor Ajax. Ik heb wel eens de reden gehoord, omdat ze de beste zijn, wat dus overduidelijk niet het geval is. Op een ander forum ergerde me ik er ook al aan, dat Ajax gewoon elke keer allemaal mensen bij ons (Groningen) wegkoopt, die daarna veel meer geprezen worden. Ik stop nu, omdat ik anders misschien op beledigen overga. (dát, en het feit dat een goede vriendin van me voor Ajax is, dus zij houdt me ook een beetje tegen ;P)

Lees: Twente haalt AZ straks in en verrast iedereen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

@ Jonezy
Misschien omdat ze in het verleden hebben laten zien dat ze de best van nederland zijn, en hebben laten zien dat ze het mooiste voetbal speelden. Misschien omdat ze de beste spelers lever(d)en voor Oranje.
Misschien omdat de mensen denken dat dit in de toekomst ook het geval is, wat naar mijn mening toch niet gaat gebeuren. WANBELEID!



Ietwat gefrustreerde groninger?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

The Big N schreef:
@ Jonezy
Misschien omdat ze in het verleden hebben laten zien dat ze de best van nederland zijn, en hebben laten zien dat ze het mooiste voetbal speelden. Misschien omdat ze de beste spelers lever(d)en voor Oranje.
Misschien omdat de mensen denken dat dit in de toekomst ook het geval is, wat naar mijn mening toch niet gaat gebeuren. WANBELEID!



Ietwat gefrustreerde groninger?


Beste van Nederland? Wanneer?
Mooiste voetbal? Mening..
Beste spelers leveren voor Oranje hangt puur er vanaf of je dus een Ajacied als trainer van Oranje hebt. Dat een speler bij Ajax gevoetbald heeft voordat hij naar Oranje ging, betekent nog niet dat hij Ajacied is. Arjen Robben is ex-FC Groningen, maar daarna speelde hij PSV en nu weer heel ergens anders. Mensen denken dat het in de toekomst ook gaat gebeuren, omdat dit hele land op het Westen is gericht, en op de Randstad. Ik denk dat genoeg mensen uit het hele land buiten de Randstad het met me eens zijn dat in de berichtgeving over voetbal, maar ook in het algemeen in de media, er alleen maar, of in ieder geval buitengewoon veel aandacht is voor de Randstad.

En ja, in dat opzicht heb je nu te maken met een ietwat gefrustreerde Groninger
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Big N BerichtGeplaatst: 23 Feb 2009 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mei 2008
Berichten: 1284

Jonezy schreef:
The Big N schreef:
@ Jonezy
Misschien omdat ze in het verleden hebben laten zien dat ze de best van nederland zijn, en hebben laten zien dat ze het mooiste voetbal speelden. Misschien omdat ze de beste spelers lever(d)en voor Oranje.
Misschien omdat de mensen denken dat dit in de toekomst ook het geval is, wat naar mijn mening toch niet gaat gebeuren. WANBELEID!



Ietwat gefrustreerde groninger?


Beste van Nederland? Wanneer?
Mooiste voetbal? Mening..
Beste spelers leveren voor Oranje hangt puur er vanaf of je dus een Ajacied als trainer van Oranje hebt. Dat een speler bij Ajax gevoetbald heeft voordat hij naar Oranje ging, betekent nog niet dat hij Ajacied is. Arjen Robben is ex-FC Groningen, maar daarna speelde hij PSV en nu weer heel ergens anders. Mensen denken dat het in de toekomst ook gaat gebeuren, omdat dit hele land op het Westen is gericht, en op de Randstad. Ik denk dat genoeg mensen uit het hele land buiten de Randstad het met me eens zijn dat in de berichtgeving over voetbal, maar ook in het algemeen in de media, er alleen maar, of in ieder geval buitengewoon veel aandacht is voor de Randstad.

En ja, in dat opzicht heb je nu te maken met een ietwat gefrustreerde Groninger

Sinds Ajax nog altijd het vaakst kampioen is geworden, mag het zich de beste club van Nederland ooit noemen.

Ik begrijp je punt niet helemaal. Het land en het voetbal is gericht op de Randstad en het westen? In de top 10 staan momenteel 2 clubs die uit het westen komen.

Daarbij heeft ajax enorm veel goede spelers uit de opleiding aan Oranje geleverd, kijk maar naar de laatste jaren: Emanuelson, Van der Vaart, Babel, Stekelenburg en het meest recent: Gregory van der Wiel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group