Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Rurouni BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

Uchiha_Shadow schreef:
Censurering in DB Kai valt mee in vergelijking met de versie die we op TV hadden hier
mwa, ik heb wat vergelijkings-afbeeldingen gezien op het internet, en er is toch behoorlijk wat aan bloed/"lichaamsdelen" verwijderd. Maar daar kan ik op zich nog wel mee leven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Klopt, maar de versie die we hier op tv hadden was nog 10 keer erger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jun 2009 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Valt me nu trouwens pas op, maar de speech van Neji (An outcast can never defeat an elite) komt regelrecht van Vegeta.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Opvallend: In Dragon Ball Kai is de intro echt HD, maar dit geld niet voor de anime zelf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Christian Vuye schreef:
Opvallend: In Dragon Ball Kai is de intro echt HD, maar dit geld niet voor de anime zelf
De intro is nieuw, de rest is gewoon remastered van 20 jaar geleden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Opvallend: In Dragon Ball Kai is de intro echt HD, maar dit geld niet voor de anime zelf
De intro is nieuw, de rest is gewoon remastered van 20 jaar geleden.


En aanpassing. Het verhaal volgt meer de manga dus is het verhaal ingekort.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:
Christian Vuye schreef:
Opvallend: In Dragon Ball Kai is de intro echt HD, maar dit geld niet voor de anime zelf
De intro is nieuw, de rest is gewoon remastered van 20 jaar geleden.


En aanpassing. Het verhaal volgt meer de manga dus is het verhaal ingekort.
Idd, maar dat heeft natuurlijk geen effect op de animatiekwaliteit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 04 Dec 2009 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

Joni Philips schreef:
Valt me nu trouwens pas op, maar de speech van Neji (An outcast can never defeat an elite) komt regelrecht van Vegeta.
Naruto stikt dan ook van de verwijzingen naar Dragon Ball. Dragon Ball aflevering 83 draait bijvoorbeeld om het monster Inoshikacho. In het examen in the Forest of Death noemen Ino, Shikamaru en Choji hun aanval ook de inoshikacho-formatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Dec 2009 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Natuurlijk zijn er veel verwijzingen naar Dragon Ball, maar zo'n rechtstreekse verwijzing was me nog niet opgevallen. InoShikaCho is trouwens geen verwijzing naar Dragon Ball. Dat is gewoon Japanse mythologie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Vraagje voor de Dragon Ball fans: om een oude liefde nieuw leven in te blazen ben ik aan het kijken om de DVD's / Blu-ray's aan te schaffen. Ik zoek hierbij de Funimation dub en kwam op Amazon dit eerste seizoen tegen: http://www.amazon.com/Dragon-Ball-Season-Vegeta-Saga/dp/B000KWZ1TI/ref=sr_1_1?s=movies-tv&ie=UTF8&qid=1330196573&sr=1-1

Bij de beschrijving staat echter dat deze box alleen regio 2 heeft, hoewel ik enkele losse Funimation DVD's heb in regio 1 + 2 + 4. Weet iemand of de informatie van Amazon van deze eerste box accuraat is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deadlytown BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Rene Groen schreef:
Vraagje voor de Dragon Ball fans: om een oude liefde nieuw leven in te blazen ben ik aan het kijken om de DVD's / Blu-ray's aan te schaffen. Ik zoek hierbij de Funimation dub en kwam op Amazon dit eerste seizoen tegen: http://www.amazon.com/Dragon-Ball-Season-Vegeta-Saga/dp/B000KWZ1TI/ref=sr_1_1?s=movies-tv&ie=UTF8&qid=1330196573&sr=1-1

Bij de beschrijving staat echter dat deze box alleen regio 2 heeft, hoewel ik enkele losse Funimation DVD's heb in regio 1 + 2 + 4. Weet iemand of de informatie van Amazon van deze eerste box accuraat is?


ehm heb je wel de pil genomen? dan zou het geen probleem moeten zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Feb 2012 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Tip: probeer de volgende keer grappig te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Feb 2012 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ook volgens AxlMusic zijn de DVDs regio-gebonden, de Blu-Rays niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Feb 2012 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Thanks Joni, dan moet ik toch even verder kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Decay BerichtGeplaatst: 26 Feb 2012 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Jun 2008
Berichten: 175

Joni Philips schreef:
Ook volgens AxlMusic zijn de DVDs regio-gebonden, de Blu-Rays niet.


Ik heb al Blu-Rays gekocht van op die site (van Dragon Ball Z Kai) en ze werken perfect
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Ondanks enig zoekwerk nog niet echt kunnen vinden. Weet iemand waar je Dragon Ball / Z / GT DVD's kunt vinden in regio 2 met Engelse 5.1 audio? Het liefst in boxen zodat ik niet DVD voor DVD hoef te verzamelen. Buitenlandse sites vormen geen probleem, ben in het bezit van een CreditCard.

Wellicht dat iemand dit ook weet: ik zie zowel oranje als gele boxen met Dragon Ball Z seizoenen, wat is het verschil?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Rene Groen schreef:
Wellicht dat iemand dit ook weet: ik zie zowel oranje als gele boxen met Dragon Ball Z seizoenen, wat is het verschil?
De kleur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Rene, ik weet niet of ze in Regio 2 zijn uitgekomen maar de beste kwaliteit zijn de Dragon Box sets:



Citaat:
The film for the episodes/movies on the Dragon Box sets have been fully restored from the original 16mm film reels, effectively cleaning the film, frame by frame, of all dirt and scratches and most of the grain. The frame alignment has also been fixed, removing almost all cases of jitter. The episodes are also presented completely uncut, including the complete opening credits, ending credits and episode previews, which are not available outside of the Dragon Box release (although they are now available on the Japanese single DVD releases).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Thanks Gezer, dan zal ik die moeten zoeken. Regio 2 zou een voordeel zijn, echter heb ik nog een regiovrije speler staan, waardoor Regio 1 ook geen probleem moet vormen. Nu maar eens zoeken waar ik ze kan vinden.

[Edit]

Blijkt nog lastig, uiteenlopende prijzen. Amazon heeft seizoen twee bijvoorbeeld voor bijna tweehonderd dollar terwijl seizoen vijf net iets meer dan dertig dollar kost. Scheelt nogal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Is een 7 delige box set met elk +-40 episodes, een Brit op Ebay verkoopt ze allemaal sealed, random box setjes geklikt:

http://www.benl.ebay.be/itm/Dragon-Ball-Z-Dragon-Box-Seven-7-Dragonball-DVD-NEW-SEALED-/200669050572?pt=UK_CDsDVDs_DVDs_DVDs_GL&hash=item2eb8ceb6cc

http://www.benl.ebay.be/itm/Dragon-Ball-Z-Dragon-Box-Three-3-Dragonball-NEW-SEALED-/130568589436?pt=UK_CDsDVDs_DVDs_DVDs_GL&hash=item1e667e907c

http://www.benl.ebay.be/itm/Dragon-Ball-Z-Dragon-Box-Five-5-Dragonball-NEW-SEALED-/130570127636?pt=UK_CDsDVDs_DVDs_DVDs_GL&hash=item1e66960914
Citaat:

Originally produced in limited quantities in Japan, the incredibly rare Dragon Box has long been the ultimate prize for the most avid Dragon Ball Z collectors. Now this coveted collection has been reproduced for the first time in the United States, delivering the authentic original Dragon Ball Z experience to hard-core fans.

The battle to harness the power of the seven Dragon Balls explodes in a vivid detail like never before. The Dragon Box features over 40 uncut episodes, remastered and restored frame by frame, rendering the legendary action in pristine clarity. Each episodes is presented in Japanese with the complete opening and closing credits includes the original episodes previews.

Truly the essential edition for Dragon Ball Z purists, this set isn't an addition to your archive - it is your archive. Your wish is finally granted. The Dragon Box is here.


Is wel duur, elk box set kost rond de 50 euro. =(
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Vijftig Euro per box is niet erg als ik iedere maand één of twee boxen bestel, het is echter vervelend als ik straks drie boxen heb en de rest niet kan kopen of er ineens tweehonderd Euro voor moet betalen per box. Websites verschillen per prijs, maar ook per aanbod, lijkt geen standaard stock meer van te zijn.

(BTW: Thanks voor je hulp Gezer!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

No problem Rene, zou ze ook heel graag willen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group