Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13  
Joker BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Hamilton
J: Massa

Of het meetelt boeit me niet zoveel omdat ik toch niet voor de prijs ging
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik ga voor Massa als winnaar en Raikonnen als joker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

W: Alonso
J: Raikonnen

Ik denk dat zowel Hamilton als Massa het gaan verprutsen in de laatste race..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Nash schreef:
W: Alonso
J: Raikonnen

Ik denk dat zowel Hamilton als Massa het gaan verprutsen in de laatste race..


dus Hamilton wordt wereldkampioen volgens jou?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik zeg Massa, Hamilton als joker

En ik vind mezelf toch wel een winnaar in dit spel, ik heb amper een race gezien, en als ik mijn voorspelling deze week iets eerder had gedaan(had toch geen training gezien) en die FIA Hamtilon niet had genaait in België had ik officieel de overwinning binnen gehad. Zal nu wel niet lukken, maar ik had sowieso toch wel de prijs aan de nummer 2 gegund.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Valentino Aledda schreef:
Nash schreef:
W: Alonso
J: Raikonnen

Ik denk dat zowel Hamilton als Massa het gaan verprutsen in de laatste race..


dus Hamilton wordt wereldkampioen volgens jou?


Yep, dat is correct. Hamilton zal wel voor Massa eindigen maar zal de race niet winnen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Eerst even m'n voorspelling voor Brazilië (je kunt er immers niet vlug genoeg mee komen )

Winnaar: Hamilton
Joker: Raikkonen

In een verrassende plotwending knalt Alonso tegen Massa aan, omdat hij heeft ingezien dat die Lewis toch nog zo'n slechte niet is (zie de felicitaties na de race van vandaag) en dat Felipe eigenlijk een onwaardige wereldkampioen zou zijn. Daarna kruipt Fernando op z'n blote knieën naar het Mercedes kamp om er het zitje van tweede piloot af te smeken met de belofte dat hij zich dit keer wél zal gedragen.

Klassementen volgen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Klassementen zijn aangepast. En voor de aardigheid een overzicht van ons seizoen tot hiertoe:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Eigenlijk wijzig ik mijn voorspelling. Niet dat ik van gedachte ben veranderd, maar het is mijn enige kans om nog te winnen, zoals ik al zei voor spek en bonen.

Alonso moet dan maar winnen voor mij,
Mijn joker wordt dan Massa. Hamilton wordt wel wereldkampioen, maar de neemt geen risico's voor de zege, Massa wint als troostprijs zijn thuis wedstrijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Even overzichtje van de voorspellingen voor de laatste race:

Joni
W. Massa
J. Raikonnen

Nash
W: Alonso
J: Raikonnen

Tarantino
W: Hamilton
J: Raikkonen

Joker:
W: Alonso
J: Massa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

WTF gebeurde er, iedereen juichen voor Massa, en dan is Hamilton toch opeens iemand voorbijgegaan???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Ik heb heel het seizoen niet gevolgd (doe ik eigenlijk nooit), maar dit was toch wel heel apart. Massa moet zich toch wel heel k*t voelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Joker schreef:
WTF gebeurde er, iedereen juichen voor Massa, en dan is Hamilton toch opeens iemand voorbijgegaan???


Vettel/Hamilton zouden Glock nog op snelheid gepakt hebben bij het ingaan van de laatste rechte lijn.
Had ie ook maar voor intermediates moeten binnenkomen

Hamilton en Joni Philips (laten we ze maar in één adem noemen ) de verdiende winnaars van het F1 seizoen 2008
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Joker schreef:
WTF gebeurde er, iedereen juichen voor Massa, en dan is Hamilton toch opeens iemand voorbijgegaan???
Yep, op het echte einde blijkbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Vettel

Jammer voor Massa. Ik sprong al een gat in de lucht, had Glock helemaal over het hoofd gezien :S:S:S:S. UL Massa, dit was je kans. Vanaf volgend jaar verwacht ik mooie races met Vettel (alhoewel, we zullen zien bij z'n nieuwe team), Alonso, Kimi, Kubica en Lewis. We gaan een mooie tijd tegemoet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik had het Massa wel gegund
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 05 Nov 2008 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Citaat:
Dronken Felipe Massa: "Schumacher is een flikker"

Felipe Massa en Rubens Barichello hebben zich zondagnacht stevig laten gaan op een feestje in Sao Paulo. Samen met tientallen Braziliaanse fans lanceerden ze de ene haatdragende hit na de andere aan het adres van de zevenvoudige Duitse wereldkampioen Michael Schumacher. Waarschijnlijk hebben de lovende woorden van Schumi voor kersvers wereldkampioen Lewis Hamilton veel met de gezangen te maken.

"Schumi, homo", "Schumi, flikker op", het dronkemansgelal hield niet op. De aanwezige journalisten van de Braziliaanse sportkrant Lancenet spitsten de oren en noteerden gretig de beschimpingen. De Duitse pers is helemaal van zijn melk na de 'inhoudsloze' aanvallen van het Braziliaanse duo. (dea)


Komt uit de eerste Vlaamse tabloid Het Laatste Nieuws dus gelieve zelf het waarheidsgehalte te bepalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 05 Nov 2008 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Sorry, maar dit lezen was echt zonde van mijn minuut
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 14 Feb 2009 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

voor de geïnteresserden:

http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/Formula-1-2009-cars-unveiled-150109/


Ik vond de auto's helemaal ih begin, die hybride auto's, strontlelijk, maar nu de officiele auto's uit zijn, vind ik ze eigenlijk best mooi. vooral de renault is zo anders en eigenlijk lelijk, dat ik het een mooie auto vind (als jullie begrijpen wat ik bedoel :p).

Kan niet wachten tot het seizoen begint!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2009 01:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Het team van McLaren mag dan een bijrol hebben gespeeld in de tijdenlijst op de eerste testdag in Barcelona, dat betekent niet dat de mannen uit Woking niet weten waar ze mee bezig zijn. Heikki Kovalainen testte op maandag een radicale nieuwe vloer, die de McLaren meer grip moet geven aan de achterkant.

McLaren testte vorige week nog met de achtervleugel van vorig jaar en nu wordt duidelijk waarom. Hoe meer grip je aan de achterkant creëert door middel van de vloer en de diffuser, hoe kleiner je achtervleugel kan zijn, waardoor je minder luchtweerstand hebt en dus harder gaat op de rechte stukken. Kovalainen richtte zich op maandag dus niet op het rijden van snelle ronden, maar op het testen van de nieuwe achterkant. Dat verklaart ook waarom de Fin soms bijna tot stilstand kwam in de laatste bocht, om vervolgens vol op te trekken.

McLaren testte in de ochtendsessie met het 'oude' bodywork van de MP4-24, waarna het team na de lunch een compleet nieuw aërodynamisch pakket en de nieuwe vloer monteerde, om zo de verschillen te onderzoeken. De nieuwe vloer is het beste te zien van bovenaf, dan is duidelijk dat er voor de achterwielen een flink stuk uit is gehaald. De regels schrijven voor dat je vanonder de auto geen bodywork mag zien, waardoor een dergelijke vloer vorig jaar nog onmogelijk was met alle flapjes en vleugeltjes die uitstaken. Met de huidige aërodynamische regels kan het wel.

Het team liet weten op dinsdag verder te gaan met het optimaliseren van de setup, die met deze nieuwe vloer natuurlijk heel anders zal zijn dan met de oude.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group