Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Joker BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

De enige manier om mee te blijven doen in Europa is door een Beneliga te vormen, zolang dat niet gebeurt zie je de 'topclubs' in de lage landen steeds verder afzakken..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De enige manier om mee te blijven doen in Europa voor België is om te investeren in de eigen jeugd en geen toptalent zoals Vadis op zijn 18de naar Hamburg te laten trekken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Dat doet Ajax al jaren en veel meer dan een dikke bankrekening levert dat niet op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Joker schreef:
De enige manier om mee te blijven doen in Europa is door een Beneliga te vormen, zolang dat niet gebeurt zie je de 'topclubs' in de lage landen steeds verder afzakken..


hier zit zeker wel n kern van waarheid de afzonderlijke competities brengen te weinig rendement op om belgie en nederland weer mee te laten tellen in europa vroeger werden ``we´´ alom gevreesd in europa nu stellen we eigenlijk nix meer voor (denk dat deze jaargang voetbal tog wel n schrijnend voorbeeld is)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

BeNeliga is natuurlijk juist wat het Belgisch en Nederlands voetbal nodig heeft voor een niveau qua Frans voetbal. Dan speel je alleen nog met de beste clubs van beide landen.

Maar ja dat gebeurt toch nooit, kleine ploegen zullen daar nooit mee instemmen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 05 Feb 2008 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Ik ben zelf voor Anderlecht (en stiekem ook altijd voor Standard geweest, maar ze deden het altijd zo slecht dat ik het verzweeg). In Nederland supporter ik voor PSV (omdat vroeger Nilis daar speelde en nu Simons) en in Italië ben ik voor Cagliari (staan laatste nu )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 05 Feb 2008 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

/me spuwt op de grond en mompelt "cursed"


EDIT: landgenoten die de jonge duivels live aan het werk willen zien klikken nu http://www.dfb.b3.me.uk/DFBPlayer.html#
Nederlanders die Belgen live aan het werk willen zien ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 05 Feb 2008 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Michaël_ schreef:
BeNeliga is natuurlijk juist wat het Belgisch en Nederlands voetbal nodig heeft voor een niveau qua Frans voetbal. Dan speel je alleen nog met de beste clubs van beide landen.

Maar ja dat gebeurt toch nooit, kleine ploegen zullen daar nooit mee instemmen.


zou wel vet zijn Brugge uit altijd lastig mooie busreizen gaan dat worden bij tripjes naar belgie belgisch bier in de bus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Feb 2008 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

tarantino schreef:
/me spuwt op de grond en mompelt "cursed"


EDIT: landgenoten die de jonge duivels live aan het werk willen zien klikken nu http://www.dfb.b3.me.uk/DFBPlayer.html#
Nederlanders die Belgen live aan het werk willen zien ook.


Thx voor de link .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Michaël_ schreef:
BeNeliga is natuurlijk juist wat het Belgisch en Nederlands voetbal nodig heeft voor een niveau qua Frans voetbal. Dan speel je alleen nog met de beste clubs van beide landen.

Maar ja dat gebeurt toch nooit, kleine ploegen zullen daar nooit mee instemmen.


Dan moeten alle Belgische clubs ook eerst eens fatsoenlijke stadions gaan bouwen. Die aftandse gedrochten waar de meesten nu in spelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Svensation schreef:
Dan moeten alle Belgische clubs ook eerst eens fatsoenlijke stadions gaan bouwen. Die aftandse gedrochten waar de meesten nu in spelen...


Van zodra een Belgische club plannen heeft voor een nieuw stadion, gaan buurtbewoners steigeren. In Vlaanderen kun je tegenwoordig geen scheet meer laten of een actiecomité komt woedend met riek en fakkel de straat op.

Neem nu mijn eigenste Club Brugge dat nood heeft aan een nieuw stadion. Onderstaand plaatje herbergt 40 000 zitjes, ligt vlakbij de autosnelweg, schept middels een daarbij op te richten shoppingcentrum werkgelegenheid aan honderden mensen en heeft de financiering volledig rond. De gemeenschap moet met andere woorden niet meebetalen.

Proteststemmen van 150 hippies, chirurgen, advocaten en andere gangsters zijn genoeg om dit project op de helling te zetten. Iedere Belg weet dat de topclubs nieuwe stadions nodig hebben om te kunnen groeien. Maar oh wee als die nieuwe stadions in hun achtertuin zouden komen. Klagen over het niveau van het Belgische voetbal... dat kunnen ze dan weer wel.

Club staat niet alleen. Ook Anderlecht en Standard willen nieuwe voetbaltempels en ook zij kampen met dezelfde problemen.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Waarom moeten al die nieuwe voetbalstadions zo lelijk modern..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Ik juich voor Ajax.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Joker schreef:
Waarom moeten al die nieuwe voetbalstadions zo lelijk modern..


deels bent ik t met je eens kijk maar naar euroborg ben dr een keer geweest (nix voor de rest tegen gronigen) maar wat een lelijk stadion zeg

aan de andere kant t nieuwe AZ stadion ziet er wel erg netjes uit, t abe lenstra stadion (alhoewel dat al wel wat ouder is) ziet er ook erg mooi uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

tarantino schreef:
Svensation schreef:
Dan moeten alle Belgische clubs ook eerst eens fatsoenlijke stadions gaan bouwen. Die aftandse gedrochten waar de meesten nu in spelen...


Van zodra een Belgische club plannen heeft voor een nieuw stadion, gaan buurtbewoners steigeren. In Vlaanderen kun je tegenwoordig geen scheet meer laten of een actiecomité komt woedend met riek en fakkel de straat op.

Neem nu mijn eigenste Club Brugge dat nood heeft aan een nieuw stadion. Onderstaand plaatje herbergt 40 000 zitjes, ligt vlakbij de autosnelweg, schept middels een daarbij op te richten shoppingcentrum werkgelegenheid aan honderden mensen en heeft de financiering volledig rond. De gemeenschap moet met andere woorden niet meebetalen.

Proteststemmen van 150 hippies, chirurgen, advocaten en andere gangsters zijn genoeg om dit project op de helling te zetten. Iedere Belg weet dat de topclubs nieuwe stadions nodig hebben om te kunnen groeien. Maar oh wee als die nieuwe stadions in hun achtertuin zouden komen. Klagen over het niveau van het Belgische voetbal... dat kunnen ze dan weer wel.

Club staat niet alleen. Ook Anderlecht en Standard willen nieuwe voetbaltempels en ook zij kampen met dezelfde problemen.



dat is niet alleen in belgie zo hoor het heeft ook enige tijd gekost en aardig wat voeten in de aarde gehad om n nieuw stadion in Alkmaar te laten bouwen BTW ziet er wel geinig uit dat plaatje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

hoe? wat is er mis met het stadion van Dender
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Valentino25 schreef:
hoe? wat is er mis met het stadion van Dender

Het stadion van Dender noem ik zelfs geen stadion
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 12 Feb 2008 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

héhé ja vandaar die knipoog. was ironisch hé . Daar is veel mis mee, wel lachen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 13 Feb 2008 09:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Heimwee naar de tijden dat we het stadion van Lommel moesten beklimmen. Dat clubje was letterlijk en figuurlijk gebouwd op los zand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 13 Feb 2008 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

tog wel lichtelijk heimwee naar de alkmaarder hout vroeger met de staantribune das was echt een vette tijd STAAN VOOR JE CLUPPIE 90 MINUTEN LANG!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 13 Feb 2008 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Haha, altijd grappig die AZ supporters
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 15 Feb 2008 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Juuppel schreef:
tog wel lichtelijk heimwee naar de alkmaarder hout vroeger met de staantribune das was echt een vette tijd STAAN VOOR JE CLUPPIE 90 MINUTEN LANG!!!!!


Indrukwekkend zeg, staan voor je club.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2008 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

De Graafschap werd wel hard genaaid vanavond door WII, en dan ook nog een scheidsrechter als Luinge.. Het spel stilleggen voor wat propjes op het veld :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2008 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Joker schreef:
De Graafschap werd wel hard genaaid vanavond door WII, en dan ook nog een scheidsrechter als Luinge.. Het spel stilleggen voor wat propjes op het veld :')


Haha echt dat was zo sneu. Vond het propjes gooien trouwens ook triest maar om daar nou een wedstrijd voor te gaan staken. Die luinge floot echt als een krant. Wel mooi dat Jan de Jonge nog even naar ons toe kwam om ons op te naaien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tinyriconen BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2008 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Okt 2006
Berichten: 59

Ik ben Ajacied. Maar een hele realistische en (af en toe te) eerlijke. Ik hoor genoeg Ajacieden die geen goed woord over hebben voor Feyenoord. Ze kijken me heel raar aan als ik zeg dat ik voor Feyenoord durf te juichen als ze Europees spelen. Maar ook in de Eredivisie ben ik niet 100% Anti-Feyenoord.

Naast Ajax ben ik ook voor Roda JC en een klein beetje voor FC Omniworld. Verder heb ik in ieder land wel een soort van favoriet team. Italië hoort daar in ieder geval niet bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group