Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Citaat:
News have surfaced that Warner Bros. have started development on a live action adaptation of Bleach.

The director producer they've attached to the project is Peter Segal, who is an obvious fit for Bleach, having previously directed such "masterpieces" as Get Smart and The Nutty Professor II: The Klumps.

Details are sparse, as this project is still in the planning stages, but suffice to say, they will have to work hard if the fans of the manga are to be pleased.

As far as the storyline goes, they will probably go with something like "Introduce Ichigo, Introduce Rukia, switch power, they both get in trouble from the Soul Society, but in the end, Ichigo saves the day by killing a big Hollow, The End." I can't see how they could cram the establishment of all the captains, not to mention any espada, in one movie. However, we might still see them if this is a hit, and they make this into a franchise.

What I'm more worried about, is if they can pull off the style Bleach has, at least in the early volumes. Bleach has always had a unique art direction, and I'm not sure if it can translate to the screen very well.

Another big concern is of course the casting. Who do you cast as the Bleach characters? Do you go for the young, white stars, ensuring more money at the box office on account of big names, or do you cast Asians, which probably means more accuracy in character and culture, but, according to the studios, doesn't attract as many movie goers. (This so called "white-washing" has happened before, with the upcoming The Last Airbender adaptation, and the atrocious Dragonball Evolution)

And if you do cast white people in these roles, do you then keep the character names? Or do you change them? What's worse, a character named "Ichigo" played by a white guy, or "John the Shinigami (or, more likely, 'Reaper')"? Hey, maybe they'll name him Strawberry...

Of course, it is entirely possible that this will never come to fruition. The same studio has long been working on an "Akira" adaptation, but it seems to be dead in the water. Maybe they can get Nick Simmons to write it, he seems to have a nack for adapting Bleach...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Peter Segal
* Naked Gun 33⅓: The Final Insult (1994)
* Tommy Boy (1995)
* My Fellow Americans (1996)
* Nutty Professor II: The Klumps (2000)
* Anger Management (2003)
* 50 First Dates (2004)
* The Longest Yard (2005)
* Get Smart (2008)
* Get Smart 2 (2011)
* Neighborhood Watch (2013)

En hij mag Bleach doen? Wat ik nu allemaal lees zijn slechte voor tekens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

weet iemand tot wanneer de fillers duren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mischien een domme vraag maar euuhh!!! wat zijn fillers???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 22 Mei 2011 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

dantekloon schreef:
Mischien een domme vraag maar euuhh!!! wat zijn fillers???


Verhaallijnen die niet in de manga voorkomen, dus alleen in de anime.
---------------
Beat ya. (jaja verwijder hem maar weer)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jun 2011 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nieuwste chapter is zeer akelig, lijkt wel wat meer horror dan shounen. i like.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Jun 2011 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Joni Philips schreef:
Nieuwste chapter is zeer akelig, lijkt wel wat meer horror dan shounen. i like.


Me 2. Kan niet wachten tot volgende week.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Jun 2011 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Nu wordt ik nieuwsgierig *leest snel 10 chapters*

Vraag: Heeft Tsukishima de fullbring-club leden nou gedood of in zijn macht? (of geen van beiden) Gaat over de laatste pagina.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Jun 2011 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

musthavethisgame schreef:
Nu wordt ik nieuwsgierig *leest snel 10 chapters*

Vraag: Heeft Tsukishima de fullbring-club leden nou gedood of in zijn macht? (of geen van beiden) Gaat over de laatste pagina.
Geen idee. Dood lijkt me sterk. Ik ben benieuwd of Ishin en Urahara Ichigo gaan helpen. Verder wil ik nu wel eens weten wie de echte slechterikken zijn en waarom Tsukishima ineens alle mensen waar Ichigo mee omgaat naar zijn huis laat komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jun 2011 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

musthavethisgame schreef:
Nu wordt ik nieuwsgierig *leest snel 10 chapters*

Vraag: Heeft Tsukishima de fullbring-club leden nou gedood of in zijn macht? (of geen van beiden) Gaat over de laatste pagina.
Dat is de vraag. Wie zegt trouwens dat het niet Ginjou is die dat gedaan heeft? Lekker mysterie nog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Jul 2011 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Klik!
Een leuke dame die een mooie cover zingt van Yui's LIFE, het themalied van Bleach.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Jul 2011 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

I really start to like Kubo's new style. Oke er kan meer gebeuren in een chapter maar de psychologische draai die Kubo de laatste paar weken aan Ichigo geeft is echt nice. Deze chap ook weer. De laatste keer dat Ichigo zo wanhopig werd kregen we een leuke hollow te zien

Btw Tsuki kan zichzelf in geheugens plaatsen, maar betekent dat dan ook dat hij de geheugens van iedereen die hij raakt kan lezen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

"That was a practice swing" ... Beste one-liner van de laatste 200 chapters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 17 Aug 2011 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Best wel epic nu. Heerlijke seriousness breaker die Rukia XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 25 Aug 2011 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

"Sorry, I missed."

Hij wordt echt een one-liner...

Voor de rest zitten er de laatste paar chapters wel veel... Wendingen in zonder heel veel opbouw. Van de ene WTF naar de andere. Opzich best wel epic. Maar ook iets van... Huh?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 11 Okt 2011 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Fillers zijn weer voorbij, de kageroza arc was echt vreselijk. Wss duurt de fullbring arc niet langer dan 15-20 afleveringen, vraag me af wat de serie dan gaat doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 11 Okt 2011 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

musthavethisgame schreef:
Fillers zijn weer voorbij, de kageroza arc was echt vreselijk. Wss duurt de fullbring arc niet langer dan 15-20 afleveringen, vraag me af wat de serie dan gaat doen.


Ik vond het einde van het laatste gevecht een letdown. Alles gaat kickass en awesome. En dan zo'n einde... Naja... Ik zie wel wat er nu aan komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Citaat:
Summary from Tite Kubo's interview in the Jump Festa 2011

- Bleach is at its half
- Bleach should continue another 10 years.
- Kubo has recently put his entire scenario on paper to make the story more exciting. (For the next 10 years)
- He works with his assistants and his publisher to expand the script and make it consistent to the maximum.
- He is very proud of the plot he had prepared and began to know how he wants to finish Bleach.
- In the first place, Grimmjow wasn't meant to be an important character, he was to quickly die. But as of now, he will eventually be important for the future of the manga.
- The birth of ichigo is surrounded in mystery since it's very special. the readers will be amazed when they will know about it ! He is eager to see their reaction.
- Normally the Arrancar arc shouldn't be too long. It's thanks to the craze for Japanese fans for the Arrancars, without it, the arc would have been shorter.
- Female characters that kubo prefers are Matsumoto and Inoue.
- Male characters that Kubo prefers are Mayuri and Aizen.
- The end of the Arrancar arc should have been the end of Bleach if it didn't work and if the publisher had asked Kubo to finish the manga quickly. (Like before the start of the SS arc, because Bleach was threatened at that time)
- Kubo wanted to put this scene because he found it really good, but the real end of Bleach will be totally different. (Note : Unfortunately, the scene in question is not specified in the summary of the fan. Maybe Kubo talk about the farewell scene, but it's just an opinion).

And specifically for Grimmjow's part:

"On the recent Jump Festa Kubo Tite had been asked which character seemed to be controlling him while he drew (as opposed to the other way around), and he answered Grimmjow, because the plan was to make his story shorter but the character "wanted more" development. In the first place, Grimmjow wasn't meant to be an important character, he was to quickly die. But as of now, his existence will eventually matter for the future of the manga."

So, yeah. Alive and apparently with an important role later on.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ze hadden Bleach moeten stoppen vind ik. Ik vond deze arc al vreselijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Lawliet schreef:
Ze hadden Bleach moeten stoppen vind ik. Ik vond deze arc al vreselijk.


Arc was idd niet zo best, maar er zaten wel een paar leuke chaps in. Daar komt nog een beetje Ichigo character-building en SS-conspiracy bij. Hopen dat de volgende arc beter is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Deze Arc was juist leuk, gewoon iets anders dan vechten, vechten en vechten. Er had zelfs wat meer mysterie in mogen zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Ik vond de arc achteraf een goede toevoeging door de spanningen die nu in SS zijn ontstaan, en de wat zwaardere/meer volwassenen thema´s en onderwerpen. Ginjou en Tsukushima zijn twee van de best ontwikkelde Bleach characters.
Ik hoop dat Ichigo uiteindelijk weer tegen de SS komt te staan als vijand.

De afsluiting van de arc, doet me wat denken aan de afsluiting van de fantastische Chimera Ant arc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Joni ik geef je gelijk dat de mysterieuze sfeer, opgejaagde Ichigo en zelfs het begin van Ichigo tegen Tschuki(?) leuk totdat Hime en Chad zich ermee gingen bemoeien. De gevechten gingen van slecht naar slechter en vooral de Ichigo tegen Ginjo en sommige Shini tegen Fullbringer gevechten zijn slecht uitgewerkt. Chap van deze week was daarin tegen wel weer erg sterk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 11 Jan 2012 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Was erg sterke arc. Jammer dat er nu 3 weken geen bleach komt... Van mij mogen ze zelfs meer praten in de komende arcs. Mysterie en nog meer Mysterie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 22 van 23

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group