Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Volgende  
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 19:12    Onderwerp: Bleach - Manga & Anime Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Citaat:
Kubo Tite schreef in 1996 zijn eerste manga, maar het ging hier om een kort verhaal. Drie jaar later bracht hij Zombie Powder, zijn eerste volwaardige serie, maar deze werd na vier volumes geannuleerd. In 2001 bereikte hij echt succes met de release van Bleach dat in 2004 werd omgevormd tot een anime. In de manga en anime volgen we de normale jongen Ichigo die de Shinigami krachten van de Shinigami Rukia overneemt. In dit topic kun je zowel anime als manga bespreken, maar gelieve manga spoilers te verbergen.


Hoe origineel gaan we zijn...

One Piece heeft Mister 0 de zandman.
Naruto heeft Gaara de zandman.
En nu heeft Bleach (chapter 246) er óók al één.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Bleach manga irriteert mij, opnieuw een Rescue missie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

En de anime fillers lijken nog niet ten einde te zijn, gezien de nieuwe intro die niets, maar dan ook niets uit de manga laat zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Okt 2006 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Tom schreef:
En de anime fillers lijken nog niet ten einde te zijn, gezien de nieuwe intro die niets, maar dan ook niets uit de manga laat zien.
Vind je dat erg? Deze 98 was prachtig, dit was gewoon één van de beste gevechten uit Bleach wegens de emotionele lading. Nieuwe intro verwijst wel naar het vervolg trouwens: Aizen, die ontplofte stad bij de landing van Yami, het gevecht tussen Ichigo en Shirosaki en de aandacht Orihime. aan de andere kant is de aanwezigheid van Zangetsu wel een probleem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Okt 2006 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

En de manga is nog voorspelbaarder. Volgende week trouwens Mayuri loving in anime.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Dec 2006 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

11 januari gaan we de Vaizards zien, één filler arc was blijkbaar genoeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 22 Dec 2006 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Goddank, die filler was redelijk maar liep echt op zijn laatste benen. De animaties van 107 waren zelfs voor mij belachelijk en die drie knuffelbeesten moeten dringend worden afgeschoten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Santello BerichtGeplaatst: 23 Dec 2006 01:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Nov 2006
Berichten: 65

Man als ik dit lees... damn ik veeel gemist, naruto, bleach

en dat allemaal door worldofwarcarft!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jan 2007 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik zou zeggen, kijk niet naar de ending van episode 110. Ze hebben zowat alles gespoiled in die ending.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 25 Jan 2007 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Hiyori is mijn nieuwe favoriet. Na Kenpachi dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 09:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Dang, einde van 262 was onverwacht. Van alle dingen had ik daar nooit rekening meegehouden (in ieder geval was ik hem al vergeten)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Joni Philips schreef:
Dang, einde van 262 was onverwacht. Van alle dingen had ik daar nooit rekening meegehouden (in ieder geval was ik hem al vergeten)
Wat gebeurde daar ook alweer?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Feb 2007 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Tom schreef:
Joni Philips schreef:
Dang, einde van 262 was onverwacht. Van alle dingen had ik daar nooit rekening meegehouden (in ieder geval was ik hem al vergeten)
Wat gebeurde daar ook alweer?
Kaien verschijnt als Espada nr 9
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Apr 2007 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Shit man, Shirosaki is awesome. Zelfs de nummer 1 espada is geen match voor Shirosaki.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Jun 2007 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Spoilers voor 277. Ik hoop op een tagteam tussen GrimmJow en Ichigo om Ulquiorra neer te halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 16 Jul 2007 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Chapter 283: Renji vs Ichigo op herhaling?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Sep 2007 10:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Bleach 291 spoilers
Heeft zij nou net Noitora neergehaald in één aanval? (Tuurlijk niet, maar zelfs Ulquiorra heeft nooit zoiets indrukwekkend getoond)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 15 Sep 2007 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Joni Philips schreef:
Bleach 291 spoilers
Heeft zij nou net Noitora neergehaald in één aanval? (Tuurlijk niet, maar zelfs Ulquiorra heeft nooit zoiets indrukwekkend getoond)


Nog een spoiler: Regel 50 in Anime: iedere keer als een karakter in een explosie verdwijnt is er 99.99 procent kans dat ie het overleeft. . Dat Nell nummer 3 was/is schokt me eigenlijk meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Okt 2007 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Tesla en Noitora gaan sterven
Spoiler: Ken-chan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 27 Okt 2007 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

FUCK YEAH!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Nov 2007 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Deze week verschijnt trouwens chapter 300. Hopelijk doet Tite dus iets speciaals, hopelijk iets speciaal rond Kenpachi. Spoilers: Ik hoop gewoon dat Kenpachi het chapter begint met de legendarische woorden Ban Kai Yachiru waarna hij Noitora vernielt in 1 aanval waarna Noitora echt sterft. Wsl duurt dat echter 20 chapters omdat Kenpachi hem een kans wil geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 06 Feb 2008 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Nu ik ook de manga gelezen wil ik ook een paar dingen kwijt.

***
Had liever gehad dat de vizard kwam in plaats van de shingami captain's.
Nnoitra gaat denk het zijn released form laten zien(kan me niet voorstellen dat die dood is) en Kenpachi maakt hem af door zijn ooglapje af te doen.
Als Nnoitra dood is zullen ze wel weer terug gaan naar de gewone wereld.
Voor de rest denk ik dat Grimmjow goed wordt en uiteindelijk ichigo een keer red ofzo en daarna tegen Aizen opnemen.
Hoop dat ichimaru Gin eens een paar vecht kunsten laat zien HE is AWEsome.

***

Ps. Kan de titel van het forum miss aangepast worden naar gewoon Bleach (manga spoilers) dan hebben we namelijk een gewoon bleach forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Wat ben ik toch ne schat ^^
Gamer hoeveel betaald gij per manga trouwens?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Michaël_ schreef:
Wat ben ik toch ne schat ^^
Gamer hoeveel betaald gij per manga trouwens?

Lol had hem eigenlijk op internet gelezen. Maar ben wel van plan om hem een keer helemaal te gaan halen maar alles bij elkaar is best duur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 07 Feb 2008 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Zucht...

Waarom is het toch, dat elke keer er "Spoiler" staat, dat ik me toch zo aangetrokken voel om te komen kijken?

Bij Naruto ben ik nog kunnen stoppen met de manga (en anime ook ondertussen) maar nu ben ik totaal gek van Bleach...

Hoog tijd dat ik dus eens begin mee te volgen. Het zou daarbij handig zijn als iemand me kon vertellen in welk manga-nummer de anime nu ongeveer zit, dan ga ik wel van daar verder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 23

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group