Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 15:28    Onderwerp: Naruto Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Citaat:
In 1997 debuteerde Masashi Kishimoto met Naruto in Shounen Jump, hij sleepte een contract in de wacht en kreeg veel positieve commentaar. Kishimoto zelf was ontevreden, in 1999 lanceerde hij de mangaserie Naruto opnieuw wat een goede beslissing bleek want Naruto is wereldwijd de populairste anime van het decennium. Sinds 2002 vormt Studio Pierrot de uiterst succesvolle manga om tot een animatieserie. In de serie volgen we de jonge ninja Naruto die een mysterieuze kracht in zijn lichaam heeft. In dit topic kun je zowel manga als anime bespreken, maar gelieve te waarschuwen voor manga-spoilers.


Laatst aangepast door Joni Philips op 07 Jan 2010 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Shit, Joni is me voor met het maken van dit topic ^^

Dat van donderdag had ik meegekregen. Maakt me niet veel uit, ik kijk de fillers toch niet. Tijd voor deel 2, voordat de serie, net als Kenshin, van de Japanse buis verdwijnt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Het is nog altijd nummer 1 dus daarvoor moeten we niet vrezen, maar het duurt wel lang nu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sebastiaan van Wijk BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 15

Blegh, ik moet inmiddels echt iets van 20 afleveringen inhalen >.<
Tijd dat de show weer on the road komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sebastiaan van Wijk schreef:
Blegh, ik moet inmiddels echt iets van 20 afleveringen inhalen >.<
Niets interessant gebeurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Sep 2006 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Oh, toch een episode vandaag. Een recap van de vijf populairste gevechten met audiocommentaar: How to ruin an awesome fight in 5 seconds. Ik vind het trouwens opmerkelijk hoe 5 populairste gevechten overeenkomt met 5 gevechten uit de Rescue Sasuke Arc, inclusief twee gevechten tussen Naruto en Sasuke. Ik bedoel, Gaara vs Lee en Haku vs Naruto waren niet populair? Waren de beste gevechten uit de serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lars BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Sep 2006
Berichten: 9

Sasuke's return... you thought. o/

Ik snap die top 5 ook niet. Iig zou de mijne zijn:

1. Rock Lee vs. Gaara.
2. Naruto vs. Sasuke (Laatste gevecht.)
3. Naruto en Sasuke vs. Haku.
4. Rock Lee en Gaara vs. Kimimaro.
5. Shikamaru vs. Tayuya.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stofzuiger BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 5

*heeft niet meer gekeken sinds de filler arc van die gozer met z'n 2 "lightning zwaardjes"* (Oeeeeeeeh ).
Anyway, ik denk niet dat ik het uberhaubt nog ga kijken, ik vind er echt geen reet meer aan, zelfs al gaan ze verder met het originele verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Ik kijk al driekwart jaar niet meer, een paar maand fillers deden de serie de das om. Ik download ze echter nog wel om de serie compleet te maken. Bij wijze van uitzondering de recap gekeken met vijf gevechten. Inderdaad dom dat ze allemaal uit de RSA komen, maar ja, die is als laatste uitgezonden en ligt bij de Jappen nog het verst in het geheugen.

@Stofzuiger: als je genoten hebt van 001-135 dan moet je zeker weten verder kijken als de fillers zijn afgelopen. Ik lees de manga, en de kwaliteit daarvan ligt weer op het ouderwetse hoge niveau. Wacht maar tot je Sasori (eerste deel na de fillers) in actie gaat zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Okt 2006 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Izumo en Kugetsu hebben coole jutsu's. (Die Chuunin die de weg versperren voor het eerste deel van het Chuunin examen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 06 Okt 2006 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

[img]http://smg.photobucket.com/albums/v652/LadyDamondred/?action=view&current=NED01.jpg[/img]
Oef.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Okt 2006 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Stomme leider van de A., Hidan en Kakuzu gaan ownen en dan komt hij aan om te zeggen dat ze de Sanbi moeten sealen. Op dat moment krijg je de helft van zijn gezicht te zien, wss een Uchiha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lars BerichtGeplaatst: 12 Okt 2006 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Sep 2006
Berichten: 9

Ik gok ook op Itachi.

Hoop echter op iemand anders, maar dat zal wel niet...

Wel toffe epi hoor. \o/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Okt 2006 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Lars schreef:
Ik gok ook op Itachi.
Het kan Itachi niet zijn, we hebben hem al gezien en belangrijker, we hebben hem al samen in beeld gezien met de leider (hoewel hij niet zichtbaar was). Uchiha Madara of Yondaime, anders is het een beetje nutteloos om hem te verbergen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Okt 2006 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Kishimoto heeft net ballen gekregen, , Naruto 328 belooft goed te zijn naar de samenvattingen die ik gelezen heb: Shikimaru rookt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Okt 2006 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Databook schreef:
To overthrow Konoha, to develop forbidden techniques, to hold all jutsu... numerous ambitions have been exposed, but [Orochimaru]'s final purpose is not revealed. When the body of Sasuke is obtained, will the whole aspect of his ambition be revealed?


Naruto 329 eindigt er weer een deel van de training en krijgen we wat te horen over de plannen van de A.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lars BerichtGeplaatst: 25 Okt 2006 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Sep 2006
Berichten: 9

Joni Philips schreef:
Kishimoto heeft net ballen gekregen, , Naruto 328 belooft goed te zijn naar de samenvattingen die ik gelezen heb: Shikimaru rookt.


't Was een erg goede Chapter imo.

Kan niet wachten op 329. \o/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Naruto 329 spoilers
Op Tobi na is Hidan het jongste lid en hij wist nog niet eens waarvoor de AL streeft. Dat blijkt drieledig te zijn: geld verzamelen, een klein Hidden Village openen, de rest vernietigen zodat hij de wereld veroverd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lars BerichtGeplaatst: 26 Okt 2006 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Sep 2006
Berichten: 9

Klonk wel logisch. Maar beter finisht Naruto zijn training eindelijk eens in 330. -_-'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Nov 2006 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nummertje 330 is weer een lekker chapter, beetje humor met Kakashi, maar natuurlijk vooral de nadruk op Asuma zijn begrafenis. Verbazend hoe sterk Kurenai's verdriet werd uitgedrukt in maar drie panels. Alleen spijtig dat hun relatie niet echt uitgelegd is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Nov 2006 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Due to rapidly declining download counts of the last 5 Pitagora Switch releases, Dattebayo Fansubs, LLC is forced to take immediate action to improve end of quarter earnings. Pitagora switch WILL be downloaded and enjoyed by fans worldwide, and as a special event, Dattebayo Fansubs is offering a one-day delay of Naruto 209 release in order to allow everyone to sample the great Pitagora Switch show. As soon as recently released episode 0426 of Pitagora Switch reaches 50,000 unique downloads, Dattebayo will release Naruto 209. If 50,000 downloads are not achieved in 24 hours after this announcement, Naruto will be delayed for a week.

:@
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 10 Nov 2006 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Lachen, ze verkopen de Nederlandse Naruto manga nu ook bij C1000.

En over dat Pythagoras gedoe: dat programma zuigt en niemand ligt er wakker van om een week op die lelijke fillers te wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Nov 2006 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Tom schreef:
Lachen, ze verkopen de Nederlandse Naruto manga nu ook bij C1000.

En over dat Pythagoras gedoe: dat programma zuigt en niemand ligt er wakker van om een week op die lelijke fillers te wachten.
Idd, ik vind het gewoon schandalig dat zij zo gebruik maken van hun positie terwijl ze nooit zo succesrijk waren geweest zonder mensen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Nov 2006 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

According to Weekly Shounen Jump #52 The Naruto Fillers will end Spring of 2007... De gasten van Aone denken trouwen dat die stunt van Dattebayo was omdat ze problemen hadden met de episode.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 22 Nov 2006 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Pffff dat méén je niet, dat zou spring 2006 ook al gebeuren. Dit kan echt de nekslag voor de serie gaan betekenen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 44, 45, 46  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 46

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group