Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Jrav BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 03:18    Onderwerp: Voorspelling Eredivisie 2007/2008 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 168

Vanavond begint de eredivisie weer aan een nieuw voetbalseizoen. Hoe zal de top 5 er aan het einde uitzien? Ik hoop dat Ajax hem dit jaar pakt, maar ik verwacht het niet na het vertrek van Wesley. Mijn voorspelling:

1. PSV
2. AZ
3. Ajax
4. Feyenoord
5. FC Twente

- Toch PSV, ze hebben een sterke selectie en verwacht dat Lazovic er nu wel klaar voor is.
- AZ heeft ogenschijnlijk zeer goed ingekocht. Ben erg benieuwd naar het spitsenduo Ari, Pelle. En dan hebben ze koef ook nog.
- Ajax is er niet sterker op geworden. Rommedahl en Suarez zijn toch wel goede aankopen. Maar het verlies van Wesley hakt erin.
- Feyenoord heeft ook een goed team staan maar het moet allemaal nog gaan draaien.
- Twente had vorig jaar al een sterk team en hebben een paar goede versterkingen gehaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 04:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Man die top vier vind ik lastig.

Ajax lijkt me zeker een kans hebben.

PSV kan het ook doen.

AZ (zou dit het jaar van AZ zijn?).

Feyenoord hun nieuwe team vind ik toch veelbelovend en zal dit al snel in mooie resultaten tonen :s.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 08:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

1. AZ
2. Feyenoord
3. PSV
4. Ajax
5. FC Utrecht

Geen toelichting nodig. Just trust me, I know what I'm doing.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 08:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik verwacht een spannende strijd tussen AZ en PSV op het einde, waarbij het lange tijd lijkt alsof Ajax ook kan meespelen. Feyenoord gaat slecht starten en pas op het einde een bedreiging vormen voor Ajax.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

met pijn in mn hart als psv fan zet ik ze niet op nr 1...

1 AZ
2 psv
3 Feyenoord
4 Ajax
5 FC twente

AZ... gewoon ijzersterke selectie met weinig veranderingen
psv op twee, ze hebben een sterk team... met te weinig ervaring
feyenoord heeft goede aankopen gedaan maar moet zich nog wel bewijzen
ajax stelt teleur, stelt diep teleur in alle wedstrijden tot nu toe.,..
fc twente is al een tijdje lkkr bezig, misschien de 5de plek?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Citaat:
1. AZ
2. Feyenoord
3. PSV
4. Ajax
5. FC Utrecht

Geen toelichting nodig. Just trust me, I know what I'm doing.


ff je fouten verbeterd
1. PSV (gewoon 4x achterelkaar)
2. Feyenoord
3. AZ
4. Ajax
5. Roda JC
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

welke ploeg is AZ ? voetbal is niet mijn ding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

az alkmaar... sinds vorig jaar ineens verrasend goed bezig..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jrav BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 168

AZ was vorig jaar bijna kampioen. op de laatste speeldag zou alleen een verlies bij excelsior en een grote overwinning van psv die tegen vitesse moest ze de titel kunnen kosten. Dat gebeurde dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

Jrav schreef:
AZ was vorig jaar bijna kampioen. op de laatste speeldag zou alleen een verlies bij excelsior en een grote overwinning van psv die tegen vitesse moest ze de titel kunnen kosten. Dat gebeurde dus.


of ajax.. die in punten gelijk stond voor die wedstrijd, maar in doelsaldo 1 punt voorliep op psv... bij gelijk waardes van doelsaldo zou ajax alsnog gewonnen hebben vanwege het onderlinge verschil (5-1 voor ajax was 1 vd 2 uitslagen)

maar psv won met 4-1 waar ajax met 2-1 won... dit zorgde ervoor dat het doelsaldo van psv 1 punt hoger was dan dat van ajax.. et voila! we werden kampioen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jrav BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 168

Citaat:
maar psv won met 4-1 waar ajax met 2-1 won... dit zorgde ervoor dat het doelsaldo van psv 1 punt hoger was dan dat van ajax.. et voila! we werden kampioen!


inderdaad, ajax speelde ook nog een rol voor het kampioenschap. Zelden zo'n bizarre afloop gezien en het zal ook wel jaren duren voor we weer zo'n spannend slot zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

AZ just screwed up vorig jaar. Ze toonden dat ze de druk niet aankonden en dit jaar zal dat wsl niet anders zijn. Het is en blijft een jonge ploeg. PSV en Ajax hebben mensen in huis die met de druk om kunnen en die al kampioen hebben gespeeld. De rol van iemand als Simons bij PSV niet onderschatten, die kan jongeren kalmeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Citaat:
maar psv won met 4-1 waar ajax met 2-1 won... dit zorgde ervoor dat het doelsaldo van psv 1 punt hoger was dan dat van ajax.. et voila! we werden kampioen!


het was 5-1 en 2-0
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
StijnNL BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2007
Berichten: 361

1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. Feyenoord
5. FC Twente
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. AZ
5. FC Twente

Rijtje is redelijk makkelijk te verklaren, Feyenoord heeft goed ingekocht en gaat weer mee doen voor de titel, het verlies van Drenthe zie ik hierbij niet als een groot gemis. Ajax heeft in de verkoop van Sneijder een aderlating op het middenveld, iets wat ook overduidelijk naar voren kwam tegen Slavia Praag. AZ deed het vorig seizoen erg goed en gaan dit jaar ook goed spelen, toch verwacht ik niet dat het dit seizoen weer even goed zal gaan. Twente zal vijfde worden omdat ze elk seizoen goed spelen en een solide elftal hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 19 Aug 2007 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

gamer01 schreef:
Citaat:
maar psv won met 4-1 waar ajax met 2-1 won... dit zorgde ervoor dat het doelsaldo van psv 1 punt hoger was dan dat van ajax.. et voila! we werden kampioen!


het was 5-1 en 2-0


ook goed... ik vertik het om rtl 8 (voormalig talpa ) te kijken dus ik hoorde alleen een 3 jarig kind in de tuin van de buren schreeuwen: 'psv heeft gewonnen!'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jrav BerichtGeplaatst: 19 Aug 2007 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 168

Dan is dat kindje labiel want psv komt pas vanmiddag in actie. Ben wel benieuwd hoe RTL het gaat brengen. Van wat ik begrepen heb gaan de wedstrijden weer logisch behandeld worden, dus de belangrijkste wedstrijden eerst.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 19 Aug 2007 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Eenzijdige berichtgeving.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 19 Aug 2007 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Het liefst zie ik Feyenoord kampioen worden natuurlijk, die kans zit er wel in maar ik denk dat dat de kans groter is dat het zo word:

1. PSV
2. Feyenoord
3. AZ
4. Ajax
5. sc Heerenveen of F.C. Twente, daar kom ik echt niet uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 02 Sep 2007 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

Jrav schreef:
Dan is dat kindje labiel want psv komt pas vanmiddag in actie. Ben wel benieuwd hoe RTL het gaat brengen. Van wat ik begrepen heb gaan de wedstrijden weer logisch behandeld worden, dus de belangrijkste wedstrijden eerst.


gast, ik had het nog over de dag vorig jaar dat psv kampioen werdt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

tarantino schreef:
1. AZ
2. Feyenoord
3. PSV
4. Ajax
5. FC Utrecht


Ach, wat weet ik daar nu van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Haha PSV kampioenen dat wordt binnenkort naar Eindhoven gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Joni Philips schreef:
Ik verwacht een spannende strijd tussen AZ en PSV op het einde, waarbij het lange tijd lijkt alsof Ajax ook kan meespelen. Feyenoord gaat slecht starten en pas op het einde een bedreiging vormen voor Ajax.

AZ presteert slecht, maar dat is ook het enige wat mijn voorspelling verpest. PSV aan kop met spannende strijd tussen Ajax en Feyenoord.

1 PSV 26-59
2 Ajax 26-50
3 Feyenoord 26-48
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2008 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Komende 2 weken zullen uitwijzen of PSV inderdaad kampioen wordt, al is de kans wel 80%. Weer niet met overmacht, maar wat hebben de concurrenten het voor zichzelf verpest...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 10 Apr 2008 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

zooo zat iedereen er ff naast met die voorspelling..overal kan az bijna door nac vervangen worden !!!

wat ik natuurlijk al vanaf het begin wist...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group