Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Okt 2006 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Bob: You wanted to be Krusty's sidekick since you were five! What about the buffoon lessons, the four years at clown college.
Cecil: I'll thank you not to refer to Princeton that way.
-> Brother from Another Series quote, hilarische episode.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 06:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Gister Drawn Together gezien, ook erg flauw. Gaat over een stel 'bekende' cartoons die in een Big Brother huis worden gestopt. Erg over the top ;P
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tinyriconen BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 08:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Okt 2006
Berichten: 59

AllSP doet het gewoon.

Jammer dat die van de Simspons dicht is. Ik heb Seizoen 1 nog op VHS Ik vind het écht geweldig!! Jammer alleen dat het zo ontzettend prijzig is om alle seizoenen te kopen. Maar downloaden heb ik het ook niet zo mee op dit gebied.

Ik vind het ook jammer dat ik het gewoon al maanden niet op TV heb gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 13 Okt 2006 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

tinyriconen schreef:
AllSP doet het gewoon.

Jammer dat die van de Simspons dicht is. Ik heb Seizoen 1 nog op VHS Ik vind het écht geweldig!! Jammer alleen dat het zo ontzettend prijzig is om alle seizoenen te kopen. Maar downloaden heb ik het ook niet zo mee op dit gebied.

Ik vind het ook jammer dat ik het gewoon al maanden niet op TV heb gezien.


jup, ben blij dat allsp het nog doet, heb ik iig wat te doen als ik niet kan slapen ;P mooie afwisseling met Family Guy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Okt 2006
Berichten: 141

southpark > simpsons > futurama
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jul 2007 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De film is ongelofelijk goed, nog nooit mensen de volledige credits weten bekijken om toch maar te kijken of er nog een nastukje komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Limmepie BerichtGeplaatst: 25 Jul 2007 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Dec 2003
Berichten: 104

South Park is echt het allerbeste, zeker de laatste paar seizoenen waar de afleveringen telkens meer slaan op de echte wereld en sarcastisch ingaan op de realiteit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 27 Jul 2007 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Seizoen 11 = zeker één van de beste SP seizoenen ooit.

Wat best wel zeldzaam is, aangezien de meeste series juist verzwakken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 28 Jul 2007 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

De film is echt prachtig, zonder twijfel de grappigste film die ik dit jaar al gezien heb
Alleen spijtig dat de meeste randpersonages slechts een zin of zelfs niets mogen zeggen(Skinner, Smithers, Burns, Apu etc.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jul 2007 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

im2duvi schreef:
De film is echt prachtig, zonder twijfel de grappigste film die ik dit jaar al gezien heb
Alleen spijtig dat de meeste randpersonages slechts een zin of zelfs niets mogen zeggen(Skinner, Smithers, Burns, Apu etc.)
Idd, de film had wat langer mogen zijn, maar uiteindelijk moet een Simpsons film toch rond hen draaien en met hen maximaal in de aandacht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hannibal BerichtGeplaatst: 29 Jul 2007 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mei 2004
Berichten: 13

Ik vond hem niet het niveau bereiken van de serie, Homer viel mij zelfs een beetje tegen, gelukkig duurde hij niet echt lang, 1 uur en 17 minuten, lang genoeg voor een super Simpsons kick maar het verhaal was dit keer wel heel erg ver gezocht, dat was wel jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
im2 BerichtGeplaatst: 01 Aug 2007 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

1u27 om precies te zijn
En ik vondt het juist een erg goed verhaal, ook al is het vergezocht.

EDIT: ik heb een nieuw topic geopend waar je je eigen simpsoncreaties kan posten

En hoe kan ik die post hierboven verwijderen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 01 Aug 2007 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Door het te vragen wil nog wel eens werken .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Homer Simpson krijgt opslag, gaat nog vier jaar door schreef:
Goed nieuws voor fans van de The Simpsons. De acteurs die de stemmen van The Simpsons inspreken, hebben voor vier jaar bijgetekend bij producent Fox. Dat meldt showbizzblad Variety. De belangrijkste acteurs, die de stemmen van Homer, Marge, Bart, Lisa, Moe en Mr Burns inspreken, gaan er gemiddeld 100.000 dollar per aflevering op vooruit.

De productie van het twintigste seizoen lag al een paar maanden stil omdat studio Fox niet op de eisen van de acteurs wilde ingaan. Zij hadden al eerder aangegeven dat ze voor hun gevoel te weinig van het succes van de serie profiteerden. The Simpsons is inmiddels de langst lopende animatieserie ooit en nog steeds mateloos populair. (anp/mvl)

Bron
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

beter ^^

binnenkort nog maar een keer kijken of ik het 19e seizoen kan vinden. Als die btw al op dvd is 0.o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Nickdhnick schreef:
beter ^^

binnenkort nog maar een keer kijken of ik het 19e seizoen kan vinden. Als die btw al op dvd is 0.o
Ze zijn maar uit tot seizoen 10 of 11.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

ow lol xD naja download t toch via torrents 0.o heb seizoen 19 al daar tussen kunnen vinden

(ik dacht namelijk altijd dat het dvd-rips waren, maar niet dus >.<)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 04 Jun 2008 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Citaat:
De belangrijkste acteurs, die de stemmen van Homer, Marge, Bart, Lisa, Moe en Mr Burns inspreken, gaan er gemiddeld 100.000 dollar per aflevering op vooruit.


Dat is eigenlijk best ziek.

------

The Simpsons vond ik altijd wel leuk om te kijken, maar om nu te zeggen dat ik het fantastisch vind? Nee, zover kan ik niet gaan. Desondanks kijk ik het meestal wel met plezier als ik erlangs zap. Dit is dus geen verkeerd nieuws.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Exodore BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2008
Berichten: 473

The Simpsons is eerder ontspannend met vrij milde humor,
SP heeft meesterlijk zwarte humor en FG heerlijk absurde humor.
Voor de Belgen: van 22.30 tot 23.00 Family guy op Jimtv en van 23.00 tot 23.30 South Park op TMF
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jul 2008 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Men zou trouwens reeds werken aan het vervolg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group