Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Gideon BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 13:42    Onderwerp: Nederlands elftal Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

VI.nl schreef:
Mark van Bommel is terug in de selectie van het Nederlands elftal. De onlangs nog door bondscoach Marco van Basten afgeserveerde middenvelder is met 21 andere spelers opgeroepen voor de kwalificatieduels met Albanië en Bulgarije.

In augustus had Van Basten nog laten weten dat Van Bommel (net als Ruud van Nistelrooy) niet meer hoefde te rekenen op een uitnodiging voor Oranje. Tijdens het WK waren beiden nog meerdere duels in de basis gestart, maar vanaf het oefenduel met Ierland waren zij niet meer gewenst.

'We willen met deze groep doorgaan omdat we in deze spelers meer vertrouwen hebben. Op dit moment vinden wij deze spelers beter', motiveerde Van Basten destijds zijn beslissing.

Sindsdien is Van Bommel naar Bayern München vertrokken, waar hij in tegenstelling tot bij Barcelona wel is verzekerd van een basisplaats en dus veel aan spelen toekomt.

Naast Van Bommel keren nog drie spelers terug in de selectie, zij het minder verrassend. Arjen Robben is hersteld van een kuitblessure, Tim de Cler en Kew Jaliens vielen voor de laatste interland (tegen Wit-Rusland) op het laatste nippertje af. Van de voorlopige selectie, die Van Basten vorige week publiceerde, is alleen Maarten Stekelenburg afgevallen.

Het Nederlands elftal moet op 7 oktober op bezoek in Bulgarije en is vier dagen later gastheer voor Albanië, dat langskomt in de Arena.


Van Bommel weer terug in Oranje dus. Wat vinden jullie ervan? Van Bommel in of uit Oranje?

Persoonlijk vind ik dat Mark van Bommel absoluut in Oranje moet. Een ontzettend goede middenvelder. Dat is iets wat Oranje wel nodig heeft en daarnaast is hij gewoon beter dan de meeste middevelders. Naast Van der Vaart heb je met hem en nog een ander (bijv. Sneijder) een heel aardig middenveld staan imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Van Bommel en Van Nistelrooy horen in de ploeg, tenzij je natuurlijk andere spelers hebt op die positie die op hetzelfde niveau als hun in de basis spelen. Een trainer moet niet selecteren op karakter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

RvN heeft gelijk met het 'ik-mag-je-gehalte' waar van Basten rekening mee houdt. Er klopt ook weinig van zijn beleid. Vijf rechtsbacks mee, geen huntelaar, en dan na het wk zeggen dat het een leerschool was voor het EK. Neem dan Huntelaar mee.

Huntelaar kan nog veel leren van RvN en van Bommel hoort er ook bij, het middenveld stelt weinig voor met die kleine mannetjes die er nu staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jun 2006
Berichten: 171

Van Bommel vind ik een goeie. Helemaal gezien het feit dat het huidige middenveld van Oranje slap oogt, van Bommel brengt de beuk er een beetje in. RvN heeft zn kans gehad, hij speelde een draak van een WK(niet geheel zijn schuld ok) en is nu bij Madrid ook allerminst imponerend, Dat hij Kuijt en Huntelaar de voorkeur geeft begrijp ik volkomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Arrie BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Oké, ik weet weinig van voetbal enzo, dus verbeter me indien nodig.
Maar ik snap niet waarom RvN er niet inzit, en wel die Vennegoor. Ik zal wel die posities niet weten enzo, maarja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ApoC BerichtGeplaatst: 30 Sep 2006 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mei 2006
Berichten: 34

Van bommel kan zon invloed uit oefenen op het middenveld, pcies wat nl nodig hebt, van nsitelrooy is vervangbaar imo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
De Dijk BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Sep 2006
Berichten: 321

Van Bommel wil zelf niet meer in Oranje voetballen. Hij heeft bedankt voor de uitnodiging van het Nederlands Elftal en wil niet meer uitkomen onder van Basten. Dit is stap 1 naar ontslag voor Bassie als je het mij vraagt. Sterker nog ik hoop dat ie er gauw uitgeflikkert wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De Dijk schreef:
Van Bommel wil zelf niet meer in Oranje voetballen. Hij heeft bedankt voor de uitnodiging van het Nederlands Elftal en wil niet meer uitkomen onder van Basten. Dit is stap 1 naar ontslag voor Bassie als je het mij vraagt. Sterker nog ik hoop dat ie er gauw uitgeflikkert wordt.
Sterker nog, was in samenspraak met Van Nistelrooy blijkbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arrie BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Aug 2005
Berichten: 333

Tja, Van Basten heeft het er zelf naar gemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
De Dijk BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Sep 2006
Berichten: 321

Ja en hopelijk gaat de KNVB nu ook inzien dat dat selectiebeleid van hem voor geen meter deugt. Ik hoop dat het Nederlands elftal komende week maar 1 puntje pakt en dat het dan gauw afgelopen is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 02 Okt 2006 08:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Oei, dit is natuurlijk wel pijnlijk voor Van Basten Twee spelers van dat kaliber (beide met een PSV verleden...) die niet meer met je willen samenwerken. Ach, waarschijnlijk gaat Bassie wel weer twee reserves van Ajax oproepen, want die presteren toch veel beter.....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Neerhof BerichtGeplaatst: 02 Okt 2006 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Vind het wel een goeie actie om te bedanken ook al hebben we hem wel nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 02 Okt 2006 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Gideon Groot schreef:
Oei, dit is natuurlijk wel pijnlijk voor Van Basten Twee spelers van dat kaliber (beide met een PSV verleden...) die niet meer met je willen samenwerken. Ach, waarschijnlijk gaat Bassie wel weer twee reserves van Ajax oproepen, want die presteren toch veel beter.....


Dat over Ajax is onzin, dat weet je best. Hij neemt nog meer AZ spelers, wat te denken van een Jaliens.. Zijn beleid is gewoon on navolgbaar en niet consequent, en een lekkere actie van ruud en die rat. Respect daarvoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 02 Okt 2006 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Jesse schreef:
Gideon Groot schreef:
Oei, dit is natuurlijk wel pijnlijk voor Van Basten Twee spelers van dat kaliber (beide met een PSV verleden...) die niet meer met je willen samenwerken. Ach, waarschijnlijk gaat Bassie wel weer twee reserves van Ajax oproepen, want die presteren toch veel beter.....


Dat over Ajax is onzin, dat weet je best. Hij neemt nog meer AZ spelers, wat te denken van een Jaliens.. Zijn beleid is gewoon on navolgbaar en niet consequent, en een lekkere actie van ruud en die rat. Respect daarvoor


Ik heb het idee dat jij een Ajax-fan bent, nietwaar?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joker BerichtGeplaatst: 02 Okt 2006 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238



Wel moeten heitinga en maduro uit oranje, maar ik erger me toch nog meer aan jaliens en dat hele zwakke az middenveld. Leuk verrassend als team, maar tegen geslepen landen zie je het pas het verschil tussen goede en de beste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik heb de titel even aangepast, kunnen we hier ook algemeen verder over oranje. Voetbalzone over persconferentie v.Basten:

Citaat:
Op een speciaal ingelaste persconferentie heeft Marco van Basten uitleg gegeven over de recente afzeggingen van Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy. Volgens de bondscoach van Oranje was Van Nistelrooy nooit definitief afgeschreven en verklaarde hij dat hij Van Bommel wellicht te streng heeft aangepakt.

“Ik heb Van Nistelrooy nooit definitief afgeschreven. Ik wilde Klaas-Jan Huntelaar gewoon een periode op de spitspositie uitproberen, maar Ruud dacht te zijn afgeschreven. Misschien had ik er beter aan gedaan om hem op de hoogte te brengen van mijn standpunt”, aldus de open leider van het Nederlands elftal.

“Onze meningen zijn tegenovergesteld. Ik heb zaterdag met hem gebeld en uit dat gesprek bleek dat er geen basis is. We hebben wederzijds gewoon andere standpunten. Het is niet ondenkbaar dat hij terugkeert, maar het ligt nu niet voor de hand. Het boek is voorlopig gesloten.''

Het bedanken van Van Bommel was een grote verrassing voor Van Basten. De middenvelder van Bayern München bedankte omdat hij vond dat hij niet genoeg vertrouwen kreeg van de technische staf.

“Van Bommel was heel duidelijk. Hij wilde er niet omheen draaien en zei dat hij, zolang wij de leiding hebben, niet meer voor Oranje wilde spelen. Misschien dat we hem her en der wat te streng hebben aangepakt. Ik heb hem niet geprobeerd om hem over te halen, dat was gezien zijn duidelijke redenen niet zinvol. Dat moet ik respecteren.''



Komt ie nu mee, hij mag die spelers wel wat beter behandelen vind ik, dit zijn beginnersfouten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Okt 2006 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Dat is oplapwerk van Van Basten. Als je iets nieuw probeert met de ploeg, kun je overleggen met de spelers die naast de ploeg vallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

En bij talpa maar zeggen dat ze zo goed spelen, is het 1-1

In mijn ogen speel je pas goed als je ook weet te winnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tolerantie Nul BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Okt 2006
Berichten: 47

Hahahahaha, 1-1 tegen een land als Bulgarije.
In de tijd dat ik nog naar het Nederlands elftal keek, klaarden ze zo'n derderangs land met 5-0. Gelukkig verspil ik mijn tijd al jaren niet meer met het kijken naar een elftal dat op de 40e plaats van de FIFA ranglijst hoort te staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Okt 2006 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Kijk even zo, jullie spelen gelijk tegen Bulgarije. Wij verliezen van Servie, het kon altijd erger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tolerantie Nul BerichtGeplaatst: 09 Okt 2006 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Okt 2006
Berichten: 47

Ja, maar Belgisch voetbal is altijd al gelijk aan het niveau van vrouwenvoetbal geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ApoC BerichtGeplaatst: 09 Okt 2006 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mei 2006
Berichten: 34

Jij onderschat bulgarije, dit land gaat ook naar het ek same met NL, het is na NL dan ook het beste land uit de poule
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tolerantie Nul BerichtGeplaatst: 09 Okt 2006 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Okt 2006
Berichten: 47

Noem eens een topspeler bij Bulgarije?
Iedereen die fanatiek voetbal kijkt en wat van het verleden af weet, is het met me eens dat het Nederlands elftal gewoon dikke crap is en oninteressant om naar te kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 09 Okt 2006 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Berbatov.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 09 Okt 2006 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Tolerantie Nul schreef:
Ja, maar Belgisch voetbal is altijd al gelijk aan het niveau van vrouwenvoetbal geweest.


Nou nou knul... dan loop je hier nog niet lang rond.
Ik kan me namelijk een tijd herinneren waar Nederlandse spelers met plezier onze competitie opzochten omdat het niveau hier hoger lag. Een tijd waar Belgische ploegen de Nederlanders alle hoeken van het veld lieten zien.

Verander die altijd dus maar in de jongste 10 jaar en ik ben akkoord.

Wat de Bulgaren betreft:
Dat er weinig vedetten in rondlopen is waar. Maar met volgevreten vedetten alleen win je geen prijzen... je moet een elftal bouwen met spelers die voor elkaar door het vuur willen gaan. Nederland heeft het potentieel om het EK te winnen, ze hebben alleen een trainer nodig die de jongens af en toe eens tegen de muur durft plakken.

(/me laat een vliegertje op)
Gerets?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group